Beoordelingen over Sol Principe 4-sterren

Paseo Colorado, 26, 29620 Torremolinos, Spanje

#23 van de 51 hotels in Torremolinos

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (3 Volwassenen)

Wij waren met 3 personen op een kamer, en dan is de kamer eigenlijk te klein.

Het buitenzwembad was prachtig, het was helemaal top geweest als er iets van een glijbaan zou zijn. Er was ook een binnenzwembad, en een kleiner zwembad aan de strandkant van het hotel.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

goed hotel qua ligging maar niet top voor mij (7/10).

Minibar was niet gevuld (oud minibar koelkastje vol met ijs), geen roomservice mogelijk (Betalen aan de bar en dan brengen ze het bij je..), geen restaurant (althans ik heb niets gezien) om in avond te eten. Met ontbijt is het 1 grote vreetschuur, rijen voordat je naar binnen kunt en gasten zijn alles behalve netjes (resort-gangers die 2 x zoveel pakken dan ze op kunnen en niet netjes zijn), koffie in automaten ook vaak op.

Zembaden erg mooi, voor kinderen speelgelegenheden, ligging is mooi (zeezicht) maar nog wel 38 min lopen naar strand torremolinos (Cariuhela)

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

het is een goed hotel maar te duur als je met standaard prijzen rekent.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

halfpension: buffetrestaurant ben je na twee dagen al beu. de afwisseling is niet voldoende groot om gevarieerd de week door te brengen. tot twee maal toe overgekookte eieren gehad (groen bruin vanbinnen)

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Locatie, hygiene
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

Personeel was goed, maar de laatste dag een uur op een taxi moeten wachten, uiteindelijk zijn we zelf naar de taxi standplaats gelopen. Heer vervelend en daardoor bijna de vlucht gemist.

Locatie, hygiene

Mooie zwembaden

Gehorige kamer - veel last van lawaaierige buren Megagroot hotel - TE groot voor ons Eetzaal groot waardoor er veel lawaai was

Mooie zwembaden Ligging Proper

Fijn hotel, jammer van het avondeten.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant, en dan met name het avond-eten. Er was weliswaar veel, maar er was weinig écht goed. Frietjes waren altijd slap, oud en nieuw eten werden door elkaar gemixt, zelfs erwten die echt niet meer mooi (en lekker) waren lagen tussen de goede door. Weinig smaak eraan. Tomatensoep smaakte naar wortelen-stamppot. Verder misten we een bak met schepijs.

Er werd veel gepoetst, ook in openbare ruimtes. Alles was dus altijd netjes. Verder hingen er bordjes met het verzoek geen ligbedden bij het zwembad te "reserveren" door er handdoeken op te leggen. Dat werkte niet helemaal, maar het gebaar vanuit het hotel is iig goed. Wat het allerfijnste was: super aardig en behulpzaam personeel. Ik kon aan de balie ruim voldoende informatie krijgen wat een bezoek aan de vvv overbodig maakte. Ook werden 2 kleine mankementjes aan onze kamer binnen 1 uur opgelost.

Ten opzichte van eerder verblijf viel het eten erg tegen. Geen variatie. Saai , simpel eten. Zijn de 11 dagen dat we er waren in restaurants aan boulevard en stad wezen eten

Goede locatie. Sol heeft aantal zwembaden. Drukke met programas en rustige

Schitterend!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (3 Volwassenen)

Ik zou het hotel niet aanbevelen voor wie rust wil, is een heel groot en druk hotel. Gezien het nog vroeg op het seizoen was viel de drukte nog vrij goed mee. Ik zou niet kiezen voor dit hotel in het hoogseizoen.

Super vriendelijk personeel. Schitterend ontbijt.

Prijs-kwaliteit is goed. We hebben ondanks onze minpunten een leuke vakantie gehad.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer was erg gehorig. We zaten gelijk naast de lift, dat was niet fijn want je hoorde constant de lift op en neer gaan (slapen was daardoor moeilijk). We konden ook onze buren iedere avond "plezier" horen maken. Het massale van dit hotel sprak ons ook niet aan. Het leek wel een mierennest in de eetzaal.

Het ontbijt was heerlijk. Het avondeten veel uitzoek. Niet altijd even warm. Het binnenzwembad is heel fijn als het weer wat frisser is. Mooie fijne zwembaden. Schoon hotel, schone kamers, aardig personeel. Het strand ligt voor de deur. Torremolinos heeft een leuk oud centrum. Malaga is een hele gezellige stad, echt een aanrader om te bezoeken. Wij hebben fietsen gehuurd en over de boulevard gefietst. Erg leuk!

De biddengoed worden maar drie keer per week verwisselt.
    • Familiekamer met Uitzicht op het Zwembad (2 Volwassenen + 1 Kind)

De biddengoed worden maar drie keer per week verwisselt. Badkameraccessoires heel verblijf niet bijgevuld. Geen wattenstaafjes , geen condisioner en zovort. 👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼

Goede prijs-kwaliteitverhouding indien je van grootschalige hotels houdt.

Soms lange wachtrijen bij receptie en om restaurant binnen te geraken (zelfs buiten vakantieperiode). Eten soms wat smaakloos. Lawaaierige bovenburen. Voor ons geen probleem maar het is een eindje (bergop) wandelen tot het centrum/treinstation (maar taxi tot treinstation kost slechts 6 euro).

Vlakbij het strand en winkeltjes en restaurants. Bij half-pension mag je zelf kiezen of je 's middags of 's avonds eet. Uitgebreide keuze bij ontbijt en lunch/avondeten. Goed hotel indien je veel faciliteiten en animatie wenst maar wij houden meer van kleinschalige hotels.

SUPER!!

Na de beoordelingen vooraf gelezen te hebben waren we toch een beetje bang voor het eten. Er zou weinig keuze zijn en het eten zou niet warm zijn maar niks is minder waar! Alle dagen verschillende soorten vis en vlees, veel groenten, voor de kindjes was er iets voorzien en er was ook een ruime keuze vegetarisch. Er was een enorme keuze aan desserts. Heel vriendelijk personeel😃

Voor herhaling vatbaar!
    • Familiekamer met Uitzicht op het Zwembad (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De familiekamers liggen net tegenover de avondanimatie. Net die doelgroep die 's avonds tijdig naar bed gaat... ging niet omwille van de luide muziek/optredens.

De buffetten waren zeer uitgebreid. Kamers netjes en voldoende ruimte. Bij aankomst bleek er ook een binnenzwembad te zijn!

Ruim ontbijt, ruim aanbod aan faciliteiten, kamers zeer...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Druk en stressvol bij aankomst. Geluidsisolatie van de kamers kan beter (veel omgevingsgeluiden).

Ruim ontbijt, ruim aanbod aan faciliteiten, kamers zeer proper, vrij modern en voorzien van ruim balkon.

Een super verblijf voor een week. Prijs/kwaliteit is dit één van de beste hotels in Torremolinos.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant is te groot en en te druk, er is geen goede akoestiek.

Mooie kamers, prima ontbijt en avondeten, vriendelijk personeel. Prachtige zwembaden en mooie tuinen. Mooi gelegen aan het strand, gescheiden door een rustige straat. Het hotel lijkt me ook zeer kindvriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

alles klopte zoals in de formatie beschreven door werd booking.com .

op toilet badkamer toch graag een toiletborstel aanwezig gehad.bij een langdurig verblijf werd er niet grondig gekuist.

het ontbijt was zeer goed voldoende keuze ,personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prijs kwaliteit uitstekend.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

Het te vlug afdienen van de borden bij ontbijt.

Zijdelings zeezicht. Heel mooie verzorgde kamers. Geen geluidsoverlast in dit grote hotel, Heel verzorgd ontbijt. Onvoldoende druk op water in douche, dit werd onmiddellijk hersteld.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Ruime kamer op prachtige locatie!
    • Familiekamer met Uitzicht op het Zwembad (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het ontbijt viel erg tegen. Een grote lawaaierige hal en regelmatig in de rij. Brood, beleg, bladerdeegwaren en koek waren van slechte kwaliteit. Enorm lang wachten bij het inchecken en weinig vriendelijke receptie. Het regende helaas veel tijdens ons verblijf wat zorgde voor lekkage op diverse plekken in het hotel. Schoonheid van de hotelkamer mag echt beter.

De kamer was ideaal voor ons (2 volwassenen, 1 kind). Voor onze dochter was er een eigen kamer die via een schuifdeur afgesloten kon worden. Heerlijke stortdouche en maar liefst 2 tv's. Wij waren er in het laagseizoen en betaalden een zeer gunstige prijs voor ons verblijf.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Prima prijs- kwaliteitverhouding!

Kamers zijn verouderd, hoort veel geluiden van andere kamers en prijs voor het buffet is veels te hoog.

Ontbijt was zeer divers en uitgebreid. Kortom heerlijk!

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Het ontbijt was super uitgebreid en werd ook steeds...

De bedden bij het minste dat we ons omdraaiden piepte deze.

Het ontbijt was super uitgebreid en werd ook steeds bijgevuld. Het personeel was zeer vriendelijk, zeer aan te raden hotel. Wat ons ook opviel was dat het zeer proper was!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Heerlijk ontspannen, relaxed!

Het was best gehorig....

Het ontbijt was zeer uitgebreid en voor ieder wat wils. Ligt nabij het strand waar vele eetgelegenheden zijn. Fantastische service ! Zwembad schoon en zowel binnen als buiten is er een badmeester aanwezig. Een hotel voor iedereen, gezinnen, senioren, stellen, alleen en mindervaliden.

Heerlijk ontspannen, lekker uitgerust, nergens over nadenken.

De lunch was ook uitgebreid maar niet echt lekker. De keuze bij het vlees was nogal beperkt en de paella maar matig. Diner hebben we niet geprobeerd. Tja, en de apparatenhal voor kinderen is nogal intens.

Ruim hotel, mooie kamers met apart afsluitbaar slaapgedeelte voor ons dochtertje. (Junior suite) Prachtig buitenzwembad. Fijne locatie dicht bij zee en niet in de buurt van het extreem toeristische gedeelte. Het eten bij het ontbijt was goed en uitgebreid. Leuke speeltuin voor kleine kinderen!

Tof verblijf voor gezinsvakantie.
    • Familiekamer met Uitzicht op het Zwembad (2 Volwassenen + 1 Kind)

De restaurants zijn erg groot, akoestiek erg slecht dus tot rust komen tijdens het ontbijt of diner is erg moeilijk. Men ruimt alles snel af wat een plus is maar in dezelfde ruimte en dit geeft een hels lawaai en drukte.

Zeer mooi hotel met alle faciliteiten. Ook heerlijke spa & massages.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Zonnig en gezinsvriendelijk
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

Druk Slecht eten (vaak hetzelfde en van mindere kwaliteit als wat je verwacht van 4 sterren) all inclusive is af te raden! Personeel was druk in de weer dus soms minder vriendelijk (onderbemand)

Dicht bij de luchthaven Kindvriendelijke accommodatie (kinderzwembad en speeltuin) Direct aan de promenade en het strand

Zeker aan te raden indien je nieuwe kamer hebt

Oude kamer, is aan vernieuwing toe, wel proper maar wc werkte half als je doorspoelde en haardroger werkte niet

Zwembad, zeer lekker eten, zeer gevarieerd ook, vriendelijk personeel en kuisploeg, animatie is goed en niet te veel aanwezig

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

Geluid in de grote ruimte van de ontbijtzaal. Het klinkt heel erg door met zoveel mensen. Buiten en in het kleine gedeelte is het aangenamer om te zitten vanwege het geluid.

De service van de receptie en de vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Een hotel dat door de drukte kwaliteit verliest.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

Het reftergevoel van het restaurant. Zo een drukke zaal heb ik nog nooit meegemaakt (ik ga minstens 3 per jaar jaar op reis). Misschien ook de mogelijkheid geven om te kiezen voor een rustig gedeelte--->achteraan en buiten. Wat opvallend was dat gasten die geen all in hadden sneller hun drank kregen dan all in gasten. Vaak hadden wij pas onze drank tijdens het hoofdgerecht. Als we een tweede drankje vroegen, kregen we het soms helemaal niet. De bedden waren zeker aan vernieuwing toe. Zowel mijn echtgenoot als ikzelf voelden de veringen door de matras. Als we dit zeiden aan de receptie lachten ze dit weg.

De mogelijkheid om te kiezen tussen het drukke zwembad gedeelte en het rustige gedeelte.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Mits enkele minpunten waren we toch tevreden over onze hotelkeuze

Het lawaai in het restaurant was soms verschrikkelijk : te groot restaurant of slechte akoestiek? De cocktails aan de bar konden lekkerder. De kamers mochten wat groter zijn. Er was te weinig animatie voor (jong) volwassenen en als er al dan iets was waren de afspraken nooit correct : niemand kende de plaats van afspraak, het programma was veranderd, de activiteit ging niet door wegens te weinig interesse enz.

Het eten was heel lekker, de buffetten verzorgd, gevarieerd en genoeg bijgevuld. Het was aangenaam dat de dranken aan tafel werden geserveerd in flessen. De kamers waren heel rustig, geen storende geluiden buiten of op de gang.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Goeie locatie vlakbij strand
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee (3 Volwassenen)

Weinig tot geen voorzieningen voor fietstoerisme (geen opbergplaatsen, noch herstelmateriaal)

Goeie locatie vlakbij strand Gevarieerd buffet in beide restaurants

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Personeel, kamer, netheid, gemekkelijk parkeren

Ligging was gekozen voor afstand tot luchthaven. Komende van Ronda en binnenland. Vonden wij dit te druk

Personeel, kamer, netheid, gemekkelijk parkeren

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Leuke locatie, professioneel en vriendelijk personeel en een zeer net hotel!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

Buffet zeer ruime keuze, maar het warm eten was jammer genoeg koud. De dag erna was een ander buffet, maar ook weer koud. Vond het echt jammer!

Het ontbijt was zeer ruim en eerlijk. Wat betreft hygiëne was top! Zeer ruime kamers. Het hotel is zeker een aanrader voor gepensioneerde. Veel activiteiten zijn afgestemd voor oudere...

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Ontbijt super, hotel wel vol met gepensioneerden en dus vaak...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 1 Kind)

We waren met zijn drieeen op ern twee persoonskamer geplaatst dus weinig ruimte. Terwijl foto bij kamer anders insinueert...

Ontbijt super, hotel wel vol met gepensioneerden en dus vaak boze gezichten van gasten om drukke kinderen. Waren daar met voetbalkamp. Maar personeel was top..

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Zeer goede kwaliteit voor een schappelijke prijs!

Het restaurant is nogal rumoerig , en het lekkere eten was niet altijd meer warm als je aan je tafel kwam, maar dat is eigen aan een buffet zeker! Het beloofde zee of zwembadzicht van op het balkon? We konden van op het balkon zijdelings het zwembad zien, vanuit de kamer keken we op de appartementen uit, we hadden kamer nr. 3319.

Het eten was lekker, met een zeer uitgebreide keuze van vis - vleesgerechten en Italiaanse gerechten hoek. Ook ontbijt buffet was super, veel keuze zowel warm ontbijt, kaas en vleeswaren , zeer uitgebreid fruit buffet, zeer veel keuze in broodjes en koekjes. Dranken aan schappelijke prijzen, met Happy Hour van 17u30 tot 18u30 super!

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Enkel voor wie houdt van een mastadont hotel. En dicht bij de zee wil zijn.

Het ontbijt is uitgebreid maar geen kwaliteit.

De kamer was netjes en met zijdelings zeezicht en een zonnig terras. De faciliteiten waren verzorgd. De show 's avonds was echt de moeite.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

De ligging is prima.

Wij hadden halfpension. Het avondeten vonden wij tegenvallen. Het smaakte over het algemeen flauw en koelde erg snel af.

De ligging is prima. Te voet ben je binnen 10 minuten in het centrum. Het ontbijt is zeer uitgebreid.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

Prijs van het eten erg prijzig, geen glas wijn maar afname per fles...

Er wordt prima gepoetst

Zalig verblijf

Alles was uitstekend! Heel lekker eten en zeer vriendelijk personeel

Alles was aanwezig en het was erg schoon.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

Het ontbijt was saai en niet lekker. Zelfs de broodjes waren niet lekker.

Alles was aanwezig en het was erg schoon. Vriendelijk personeel.

Ontbijt was super

Ontbijt was super

Prima hotel.

Prima hotel.

Aangenaam te verblijven met enig minpuntje de luidruchtigheid in het restaurant

Luidruchtigheid in het restaurant

Ontbijt zeer goed kamers zeer proper personeel vriendelijk en correct

Comfort, van alle gemakken voorzien en een prima ligging aan...
    • Familiekamer met Uitzicht op het Zwembad (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Comfort, van alle gemakken voorzien en een prima ligging aan de boulevard.

Te groot en druk bij het eten

prima verblijf ondanks mindere weersomstandigheden

Prima maaltijden (ontbijt-diner), nette kamers

Mooie locatie, mooi hotel, mooie baden

Het zwembad mochten wij niet gebruiken, geen idee waarom. De weg vinden was erg lastig

Mooie locatie, mooi hotel, mooie baden

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

fijn hotel. goede service!

keuze ontbijt!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

na verzoek een andere kamer met meer zon

lekkere tuin met ligstoelen. Ik ben aan het oefenen met m’n zware rugzak voor een lange wandeltocht van 3 maanden in de zomer

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Prima verblijf in ruime kamer op goede locatie

Groot hotel dus ook drukte en veel geluid in eetzaal

Direct aan boulevard in rustig gedeelte

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Locatie was goed.

Kamers heel erg eenvoudig en verouderd. Personeel aan de receptie gaf niet echt een warm welkom.

Locatie was goed.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

prima verblijf

goed ontbijt. schone kamers.

fantastisch

Mooi hotel , vriendelijk personeel . Wel een zeer groot hotel dus hoog seizoen is het daar super druk vermoed ik .

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

uitstekend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (3 Volwassenen)

alles tip top zeker het zwembad

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

heerlijk

veel bejaarden

ontbijt was over the top. goede maar kleine kamers

Prachtig hotel!!
    • Familiekamer met Uitzicht op het Zwembad (2 Volwassenen + 1 Kind)

Prachtig hotel super schoon mooi... groot... veel eten zeker aan te bevelen!!

Leuk maar te massaal in het hoogseizoen

Zwembaden waren veel te druk en nooit plek

Kamers werden goed schoon gehouden

Leuke vakantie met de dochter van 6j
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

Personeel voor de bediening van de drank bij het diner was niet zo vriendelijk

Appart kinderzwembad en leuke avond animatie

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

maaltijden altijd hetzelfde en uit blik. Onvriendelijk personeel.

zwembad

Kamer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (3 Volwassenen)

Bij aankomst n kamer zonder balkon en heel klein voor 3 volw pers. Na reclamatie n grotere kamer gekregen

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Het was niet slecht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

Airco werkte niet echt goed. Restaurant was veel te lawaaierig.moo

Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Goed en netjes hotel met een goede ligging
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

Super ligging, goede hygiene, mooi zwembad en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Heerlijke vakantie, locatie zeker voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

Het mag iets gemoderniseerd worden

Ontbijt was goed. Omgeving super

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

mooi verblijf mag iets meer sfeer ziin
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

iets meer sfeer mag er zijn

goed hotel alles was netjes geregeld algemeen iets te sober

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

het buffet

De zwembaden en de ligging

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Genoten van een heerlijk verblijf

Mooi hotel met goede faciliteiten en een perfecte ligging aan het strand en op loopafstand van Torremolinos.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Bedden kunnen beter.

Bedden kunnen beter.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Geweldig ontbijtbuffet en avond-buffet ook uitstekend, veel...

Geweldig ontbijtbuffet en avond-buffet ook uitstekend, veel keus en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

op en top

niks alles top

onbijt was heel goed genoeg keuzes

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

over niks te klagen

over niks te klagen

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Super vakantie
    • Familiekamer met Uitzicht op het Zwembad (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Alles in orde en heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

De behulpzaamheid en de vriendelijkheid vh personeel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (3 Volwassenen)

het openlucht-zwembad was nog gesloten.

De behulpzaamheid en de vriendelijkheid vh personeel.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Is voor herhaling vatbaar maar dan in een iets warmer maand

De lokatie had wat korter tegen het centrum gemogen

De kamer en het eten waren goed

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

ontbijt heerlijk, kamer uitstekend
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

een verwarmd buitenzwembad ?

ontbijt heerlijk, kamer uitstekend

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Super verblijf gehad van begin tot einde.

Super verblijf gehad van begin tot einde. Vriendelijk,hulpvaardig, vloeiend in talen. Het ontbijt Was echt heel goed. Buffet hebben we niet gedaan. Ik Was er op mijn verjaardag en toen we terugkwamen van een uitstapje stond er een verrassing klaar op de kamer met een kaartje. Super sweet!!! Zeker een aanrader en zeker kindvriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 maart 2016

De kamer was prima;

Het kostte ruim een halfuur om in te checken - met 1 wachtende voor ons. De computer leek er alleen voor de sier te staan en alles ging op het gemakje. De 15 mensen die inmiddels achter ons stonden hebben naar verwachting hun eerste vakantiedag voor de receptie kunnen doorbrengen. Dit moet echt beter kunnen! In het restaurant vulden tientallen pensionado's hun opvallend wijde broekzakken en grote handtassen met etenswaren. Soms werden zelfs thermosbekers volgeschonken en weggemoffeld. Dit leek het personeel niet op te vallen.

De kamer was prima; lekker bed, nette badkamer, leuk balkon, prachtig uitzicht. Het eten was goed, het personeel beleefd en professioneel. Al met al een heel goede prijs-kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

De kamer, met zijdelings zeezicht en de dichte locatie t.

Betalende WI-FI zelfs in lounge en receptie. Wachttijd aan de receptie.

De kamer, met zijdelings zeezicht en de dichte locatie t.o.v. het strand. gratis parking

Er zijn ook 31 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Resultaat 1 – 75