Beoordelingen over Sol Tenerife 4-sterren

Avenida Rafael Puig Lliviana, s/n, 38660 Playa de las Americas, Spanje

#79 van de 209 hotels in Playa de las Americas

6,1

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Uitstekend en aan te bevelen, alleen moet je de drukte voor lief nemen!

De kamers etc zijn simpel, bedden goed! Aa n het schoonmaken wordt veel aandacht besteed, het linnen voldoende gewisseld. Een minpunt, de kakkerlakken, soms vind je ze ergens of kom je ze ergens tegen.er wordt veel aandacht aan dit probleem besteed. Receptie erg behulpzaam en doen er alles aan om het naar de zin te maken en je vragen te beantwoorden.

Het ontbijt is overvloedig en erg goed te noemen. Gezien het aantal mensen is er voldoende ruimte en spreiding om rustig te eten.

Prima hotel voor als je niet te veel geld wil uitgeven

Je kan zo’n beetje alles horen wat er in de naastliggende kamer gebeurd. Een flinke sekspartij bij de buren was goed te horen. Daarnaast ligt het hotel dicht gelegen aan een barstrip. Als je in toren A zit is de muziek goed te horen.

Het ontbijt is erg goed. Het wordt ruim aangeboden en alles wordt continu bevoorraad. Overal is het hotel heb je genoeg ruimte. De eetzaal en de receptie zijn ruim opgezet. Daarnaast heeft het zwembad genoeg bedden.

Het eten en drinken is super goed georganiseerd.

De kamers zijn iets gedateerd. Verder is het hotel vrij gehorig. We hadden om een rustige kamer gevraagd. Hierdoor leek de geluidsoverlast mee te vallen. Er waren momenten dat het zeer druk bij de receptie was. Voor dit formaat hotel zou het wijs kunnen zijn om tijdens spits momenten meer personeel achter de receptie in te zetten.

Het eten en drinken is super goed georganiseerd. Voldoende keuze en alles smaakte erg goed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De zwembaden waren prettig, voldoende ligbedjes en parasols. Goed dat handdoeken niet onbeheerd op de bedjes achter gelaten mogen worden. Hierdoor altijd een plaatsje wanneer je bij het zwembad wil liggen.

Geslaagd

Dat als je nog iets ging halen om te eten.je bord te vlug weggenomen werd Zowel bij ontbijt als bij het diner

Ontbijt ok, kamers wel gevraagd om het minst lawaai te hebben ,ligt tegen de uitgangsburt,geen last gehad,

Het zeer uigebreid ontbijtbuffet was fantastisch. Tussen 7 en 10.30 uur kun je er terecht. Ook kon je een parkeerplaats reserveren voor slechts 6 euro per dag. In hoog seizoen zeker aan te raden. Dagelijks werden handdoeken ververst. Zeer vriendelijk personeel.

Redelijk.

Het internet viel vaak uit, en door de geluidsniveau in kroegen en discotheken kon ik niet echt lekker slapen.

Het ontbijt, entertainment en kamers waren goed.

de ligging en tevens het uitzicht waren perfect.

de kamers zijn erg gehorig en zijn wel aan een opknapbeurt toe, wij zaten in gebouw A direct achter de Engelse straat waar de jeugd op stap gaat. Dit was nog tot laat te horen.

de ligging en tevens het uitzicht waren perfect.

Ondanks lawaai ,goed meegevalllen .

Veel lawaai s'nachts door discotheken vlakbij. Algemeen , wat verouderd hotel ,maar al bij al goed meegevalllen (is aan renovatie) toe Prijs kwaliteit goed

Het eten was goed tot soms beter dan goed . Vriendelijk personeel,receptie zeer vriendelijk.

Aangenaam verblijf

Ligging - ligt midden in de uitgaansbuurt. Naast de luide muziek tot wel 4u in de ochtend is er bovendien overlast van dronken mensen die het nodig vinden om in het midden van de nacht luidop te zingen en te roepen.

1) Ligging - ligt vlak aan de promenade en aan de zee. 2) Zeer vriendelijk personeel dat luistert naar de wensen van hun gasten! Tijdens ons eerste verblijf hadden wij enorme geluidsoverlast van de nabijgelegen bars (elke nacht!). Deze keer hebben wij een kamer gekregen waar het lawaai zeer beperkt bleef en wij (in tegenstelling tot ons vorig verblijf) wel een degelijke nachtrust hadden. Dit hebben wij enorm geapprecieerd!

Jammer

Ligging (druk). Geen cash betalingen (bv. Bardrankjes ). En wat zeer jammer is die kakkerlakken op de kamer!

Zeer vriendelijk baliepersoneel en behulpzaam. Lekker eten. Vriendelijk. Trouwens al het personeel deed super hun best!

Groot hotel, voldoende en gevariëerd eten, vele voorzieningen, 2 verwarmde zwembaden; relaxen!

Restaurant is 's avonds zelfs toegankelijk in korte broek (heren) of doorschijnend kleedje over bikini (dames), wat niet zo fijn is voor andere bezoekers. Wrsch was dit owv Paasvakantie (?!), kinderen, jong-volwassenen, en owv gasten uit gàns Europa. Hotel ligt vlakbij discotheken en bars, dus 's nachts wel lawaai, maar hier heb ik doorheen geslapen.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel, zeker als je hun beleefd en respectvol aanspreekt (doen ook maar hun job!) Ook kelner, animatieteam en zelfs poetsvrouw begrijpt/spreekt Engels (ik spreek geen Spaans). Restaurant HP: zeer gevariëerd ontbijt, dagelijks uitgebreide keuze verse koude en warme groenten, vis, vlees, pasta, paëlla,... en naast zoete desserts ook steeds zeer veel fruit, kazen, yoghurts, ijs,... Voor elk wat wils! Hygiëne was OK! Kamer en badkamer voldoende ruim.

Uiterst kwalitatief en gevarieerde keuken, met verse vis en...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Veel wind aan zwembad tgv ligging op noordwesten. Kwaliteitsverschil cocktails binnen versus buiten (poolbar/zaalbar)

Uiterst kwalitatief en gevarieerde keuken, met verse vis en vlees aangeboden op baktafel in restaurant. Zeer gevarieerde maaltijden, bijzonder vriendelijk personeel en goede hygiëne in moderne kamers.

Teleurstellend

De vrouwelijke personeelsleden waren enorm onvriendelijk, de kamer (deuren en ramen) waren versleten, het eten was niet lekker, alles moest betaald worden bij het inchecken, we kregen nooit deftig uitleg, etc.

Het uitzicht, de mannelijke personeelsleden, de restaurants (+ het personeel), leuke winkeltjes in de omgeving.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Ontbijtbuffet en avondbuffet zijn zeer uitgebreid, er is...

De ontbijtruimte is een ongezellige refter met veel geroezemoes en lawaai van borden en bestek die afgeruimd worden. Ook weinig daglicht in die ruimte. Veel nachtlawaai van naburige cafés met heel luide muziek. Oordoppen nodig gehad om te kunnen slapen.

Ontbijtbuffet en avondbuffet zijn zeer uitgebreid, er is heel veel keuze. De locatie van het hotel is zeer goed. Voldoende aantal en comfortabele ligbedjes aan het zwembad.

OK, maar niet echt top!

De service was niet echt ok, voor dezelfde vraag kregen we 3 verschillende antwoorden Er was ook tamelijk veel geluidsoverlast, zowel van de aanpalende kamers als buiten

De kamers zijn sober maar ok, het ontbijt was in orde

Lekker eten en aangenaam, maar beste tijd gehad.

Kamer was bij aankomst zeer vuil. Bij opmerking wel in orde gebracht. Vooral ouderen, minder aan te raden voor jongere koppels. Het hotel is verouderd. Tennisplein heeft z'n beste tijd gehad en kan je niet gebruiken indien je zelf geen materiaal bij hebt. De fitness viel ook wat klein en verouderd uit. Slechts 3 tal toestellen. De kamer was zeer verouderd. Slechte matrassen waarbij je de losgesprongen veren kon voelen. Geroest, afbrokkelend balkon. Grootste nadeel: het lawaai 's nachts. Wij zijn zelf een jong koppel en kunnen wel wat verdragen, maar dit was wel extreem luid. De buurt is zeer levendig, wat aangenaam is overdag, maar 's nachts een heuse, lawaaierige uitgaansbuurt is.

Het eten was ZEER lekker, vooral de verse vis. Zeer veel keuze. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, zeker aan de receptie en aan het zwembad. De ligging was voor overdag ideaal. Zeer aangename en mooie buurt. Mooi uitzicht en pal aan de zee.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Supper

Het eten was uit de kunst zo wel het ontbijt als diner kamers werden goed onderhouden personeel wad erg vriendelijk Als je een ligbed wilde pakken zei de bad meester doe ik voor u u heb vakantie je werd op je wrnken bediend ik ben erg tevreden supper vakantie gehad

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

ligging kamer zeer veel lawaai s'nachts uitgangsleven...

ligging kamer zeer veel lawaai s'nachts uitgangsleven als men een kamer aanvraagt zeker niet aan de straat kant, hotel is op de hoogt van het probleem.

7 dagen lekker genoten van de temperatuur !

Niet van toepassing, wij zijn enkel gekomen om van het zonnetje te genieten, en genoten hebben we.

Het ontbijt was goed en zeker voldoende uitgebreid. De kamer had genoeg ruimte voor 2 personen en pluspunt was het mooie uitzicht vanaf de kamer.

Niets om op te merken 😀

Direct aan het strand met mooi zicht op zee. Gelegen in het midden van tal van restaurants, choppings en uitgangs gelegenheden.

Het ontbijt was uitgebreid

Heel veel lawaai 's nachts tot 4 u 's morgens. Oorstoppen moeten gaan kopen om te kunnen slapen en dan hoorde je het lawaai nog

Het ontbijt was uitgebreid

We will come back next Year

Weinig parkeerplaatsen voor auto’s

Heerlijke kamer en elke dag netjes verzorgd. Schoon en veel privacy op kamer. Gezellig in het midden van uitgaansgelegenheden

Sterk verouderd hotel die dringend aan renovatie toe is.

Ontbijt was ok , maar heel druk. Kamers zijn sterk verouderd , toilet spoelde ook niet goed door. Verouderd hotel die dringend gerenoveerd moet worden . Geen melia groep waardig.

Grootschalige toeristenfabriek.

Het is een zeer grootschalig hotel, eigenlijk een flatgebouw, met op de top in neon verlichting de naam Sol Tenerife. Het restaurant, waar het geserveerde buffet veel keuze biedt, bevat zo ontzettend veel tafels dat het de proportie van een eetfabriek heeft aangenomen. De kamer zelf maakte een afgeleefde indruk. In de directe nabijheid zijn bars en discotheken te vinden.

Het hotel is aan zee gelegen.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Redelijk voor een of twee nachten, maar ik zou hier niet een week in mijn vakantie willen zitten.

De herrie buiten is enorm (hotel ligt midden in een uitgaangsgebied voor de jeugd); ik zat er een stukje vanaf - en op de 11e verdieping - , maar de hele nacht door - tot 4.00 uur - komt het zelfs door de gesloten deuren heen. De bedden zijn erg hard. De kamer stonk heel erg naar rook - na klacht aan de receptie (waar men mij meldde dat er op geen enkele kamer gerookt mag worden), kreeg ik een andere kamer. Wifi werkt slecht op drukke uren; valt dan steeds weg. 's Ochtends vroeg gaat het redelijk.

Toiletartikelen in de badkamer zijn ruim aanwezig, ook een föhn. Niet iets in het bijzonder, het is een viersterrenhotel, maar wat mij betreft is dat maar net aan.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Toplocatie aan zee

Er was niets wat echt tegenviel

Een wat gedateerd hotel, maar volop voorzieningen, een toplocatie en zeer schoon. Het ontbijtbuffet is gigantisch en heeft voor ieder wat wils. Wij hadden gelukkig een kamer aan de goede kant van het hotel, ik kan me voorstellen dat het aan de zijde van de uitgaanscentra nogal lawaaierig kan zijn. Verder een prima bed, grote koelkast (voor een hotelkamer) en een badkamer met alles erop en eraan. Hotel ligt direct aan zee met alle uitgaan- en shopvoorzieningen binnen een steenworp afstand. De tuin heeft twee zwembaden en een kinderbad met terras. Ook dit is allemaal niet hypermodern, maar voldoet nog prima. Voor de prijs een goede keuze.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Nooit meer naar dit hotel.

Het eten is er slecht,enkel ontbijt is ok. Kamers zijn heel luidruchtig,vlak in de uitgaansbuurt,disco tot 4u s'morgens.Weinig rust en slaap. Bedden zijn heel slecht,je ligt letterlijk op ijzeren veren.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

We konden (met halfpension) kiezen of we als 2de maaltijd de...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Het zwembad. Alles is dezelfde kleur en je kon onderwater dus geen onderscheid maken tussen de bodem en de rand, die dan nog een overstekend stuk had ... en dat heb ik, met als gevolg een enorme buil, mogen ondervinden. Dus ik hield het na 1 zwempartij voor bekeken ...

We konden (met halfpension) kiezen of we als 2de maaltijd de lunch of het diner wilden. Was wel wat onhandig met de wisselende (kleur) armbandjes.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Alles goed behalve de slaapkamer

De badkamer: - geen geluidsisolatie -wc werkte maar half -zeer verouderd geschilderd bad; veelte klein. De kamer: veelte weinig kassen.

Ligging zeer goed en eten ook redelijk lekker

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

redelijk goed hotel in rumoerige omgeving

Veel lawaai 's nacht in omgeving van het hotel. En door de tussendeur bij de kamers bijna letterlijk te horen wat de buren zeiden.

Ontbijt was perfect, andere maaltijden hier niet genuttigd

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Mooi, te kort, maar veel lawaai 's nachts

Vreselijk veel lawaai 's nachts. Wij zaten in de B-toren op 4 hoog. Het lawaai van de disco's in de straat duurde tot ca. 04:00 in de morgen.

Superlokatie! Vlak aan het strand en de gezellige boulevard. Redelijk dicht bij een winkelcentrum.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Goede prijs - kwaliteit

De accommodatie rond het zwembad, de ligbedjes en matrassen zijn dringend aan vervanging toe Ook het aanleggen van de ruimte is voor verbetering vatbaar

Kamer was ruim en zeer proper. Ontbijt was uitgebreid en zeer vriendelijk personeel Ook receptionisten waren altijd vriendelijk Locatie was top .

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Goede keuze

Het sleutel en betaalsysteem met kaarten werkte niet optimaal en moest regelmatig gereset worden aan de balie

Geweldige keuken ruim aanbod zowel ontbijt als de andere maaltijden Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Het verblijf was prijs/kwaliteit zeker in orde .

Spijtig dat er na de maaltijd geen koffie kon gedronken worden in het restaurant. Wifi was zeer onstabiel en viel regelmatig uit . Spijtig dat er s'avonds te weinig plaatsen waren om buiten te zitten ;

De zeer goede ligging ten opzichte van de zee. Het personeel ( in receptie , restaurant, bars ) was allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Matig hotel

Het eten was eentonig en gericht naar de Engelse gasten. mijn dochter vond het eten in het algemeen niet zo goed. Ik vond het net voldoende.

Het weer was super )

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Bij een volgend verblijf op Tenerife zal dit hotel niet onze keuze worden.

- Incheck procedure - luidruchtig restaurant - geen dresscode (controle ontbrak) - omgeving is het uitgaan centrum van de Britse toeristen, zodat het tot in de vroege morgen erg luidruchtig was - geen 4 sterren status

Het aanbod van ontbijt en diner was veelzijdig en goed.

Het uitzicht, kamer en faciliteiten
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

Naar het strand prima bereikbaar , maar het stadje in iets lastiger

Het uitzicht, kamer en faciliteiten

Goed ontbijt met veel keuze,propere kamers

Minder goede geluidisolatie,veel nachtlawai

Goed ontbijt met veel keuze,propere kamers

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Locatie was TOP !

Te veel geluid van de bar..

Locatie was TOP ! Eten was lekker ..

De route naar het hotel was slecht aangegeven.ingang moeilijk te vinden

Het uitzicht en lekker aan het strand

verblijf was kort dus was te doen maar ik zou niet langere tijd willen want diner was saai

de kamer stonk en er werd niks aan gedaan

zeer vriendelijk personeel!

Verouderd gebouw

zeer vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Goed!

Erg massaal

Goed uitgebreid ontbijt, aardig personeel, goede prijs kwaliteit verhouding, goede locatie, prima kamers

Het ontbijt was zeer uitgebreid

Toch wel nachtlawaai aan de zijde waar onze kamer gelegen was

Het ontbijt was zeer uitgebreid

Ja

Ja

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Dichtbij zee

Grote massa mensen bij ontbijtzaal

Dichtbij zee

Goede kamer, goed ontbijt

één zéér negatief punt : het lawaai heel de nacht door. !!Disco's vlakbij. Niet geschikt voor slechte slapers!!

Goede kamer, goed ontbijt

Niet goed.

Slechte strandstoelen en savonds enorm veel lawaai. Verouderd hotel, was te duur voor gegeven kwaliteit.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

het was goed

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Ideale plek voor winterzon

Prachtige kamer met zeezicht. Verwarmd zwembad in de winter. Heel vriendelijk personeel. Lekker eten. Dicht bij centrum.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

super

alles is prima geregeld

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Ontbijtbuffet meer dan ok, kamers waren ok

Gebouw is wat verouderd, elke nacht enorm veel straatlawaai (uitgangsbuurt!)

Ontbijtbuffet meer dan ok, kamers waren ok

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Te druk

Veel overlast van muziek in de avond en nacht

• Beoordeeld op: 16 november 2017

ligging

verouderd

ligging

Alles was goed want het was reeds de zesde keer dat we daar...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Alles was goed want het was reeds de zesde keer dat we daar waren.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Goed voor 1 of 2 dagen
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 11 jaar)

Eten zeer weinig smaak Kamer zeer oud en afgeleefd

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Mooie week

Geluidsoverlast tot savonds laat

De lokatie

uitstekend ligging , uitstekende prijs

verouderd hotel, vloertegels los ,

eten, , animatie, , avond animatie , animatieteamlid gemma was heel vriendelijk en behulpzaam

Prijs kwaliteit in verhouding

Gedateerd

Onrustig.

De herrie en disco veel geluidsoverlast

De ligging pal aan het strand.

Ontbijt buffet

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

niet voor herhaling vatbaar

lawaai, onvriendelijk, oud dringend aan vernieuwing toe, luidruchtig gelegen

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Personeel

Blok a ligt in luidruchtig gedeelte omwille van de discotheken in de buurt

Personeel

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Avond eten, nauwelijks stropcontacten aanwezig

Ontbijt, ligging, bereikbaarheid

gewoon prachtig verlof - met veel internationale contakten

kwaliteit/prijsverhouding 10/10

ontbijt - prachtig assortiment. Kamer ok

Kleine kamers

Kleine kamers

goedkope kamers slecht onderhouden

kamers waren sober en goedkoop

entree en voorzieningen

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Vermoeiend door de slechte nachtrust.

Het was er te lawaaierig, tot in de vroeg uurtjes ! Oorstopjes meenemen

We hadden prachtig zicht op het 8st. verdiep.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Het eten was goed ,,

De kamers en badkamer .. De kamers en badkamer

Het eten was goed ,, De kalers waren uitgeleefd en badkamer ,,,

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

matig

drank en eten te duur,veel lawaai engelse pubs

zeezicht

Matig hotel op een prachtig eiland.

Personeel en zeer beperkt buffet. Bovendien een zeer verouderd hotel.

zeer veel lawaai

zeer veel lawaai zuip locatie met schreeuwende all inclusieve gasten

Redelijk goed voor korte vakantie

Kamers zijn gedateerd

Ontbijt uitgebreid en goed.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Ontbijtbuffet, zeer uitgebreid!

Muziek van discotheken was de hele nacht tot 6.00uur zeer goed te horen! Niet leuk als je voor je rust komt.

Ontbijtbuffet, zeer uitgebreid!

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Prima ligging, alle voorzieningen.

Slechte Wifi. max 3 minuten dan weer verbinding maken. Was blijkbaar een gekend probleem.

Prima ligging, alle voorzieningen. Parking dichtbij.