Beoordelingen over Tryp Valencia Oceánic Hotel 4-sterren

Pintor Maella, 35, Camins al Grau, 46023 Valencia, Spanje

#34 van de 95 hotels in Valencia

Perfecte locatie voor ontspanning, cultuur en strand
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zwembad kan een kleine opknapbeurt gebruiken en de kussens vond ik niet fijn, maar dat is persoonlijk. De bedden vond ik wel fijn.

Personeel en hygiëne

Ontspannende, leuke vakantie gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Akoestiek in de eetzaal. Verschrikkelijk geluid bij verschuiven van stoelen

Vriendelijk personeel. Zowel aan de receptie, bar als restaurant. We vroegen een kussen bij en diezelfde dag werd dat in orde gebracht. Heerlijk ontbijt. Taxi geregeld naar luchthaven voor € 22 ipv € 27. Goede bedden. Genoeg kastruimte. Bad met goede douchekop

Ruime kamer, goede parkeermogelijkheid, locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gedateerd interieur(kamer was echt aan een update toe), ontbijt was niet echt bijzonder voor €12 p.p.(veel beter en uitgebreider ontbijt gehad in Spanje, Receptiemedewerker riep ons halverwege het verblijf bij zich zodat we de kosten van parkeren en ontbijt vast konden betalen. Toen we het ontbijt bespraken en aanboden het gelijk te betalen was dat niet nodig en zou dat bij uitcheck gebeuren. Dit vonden dus erg vreemd en we kregen het gevoel dat hij ons niet vertrouwde.

Ruime kamer, goede parkeermogelijkheid, locatie

Zaig hotel om te ontspannen en om Valencia te leren kennen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

De oude binnenstad ligt wat ver, voor wandelaars is dat geen probleem. Er is denk ik wel voldoende openbaar vervoer naar het centrum.

We hadden een ruime kamer met een mooi uitzicht. Het hotel ligt op een prima locatie! Er is een aangenaam zwembad, een zalige sauna en een mini-fitness. Al is voor de lopers onder ons niets zo fijn als gaan lopen in de stad. Het strand ligt op wandelafstand.

Super verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooi hotel en heel goed gelegen, vlakbij het moderne gedeelte en hop on hop of bussen. Klein maar verzorgd zwembadje met goede ligzetels. Zeker tot 19u zon (heb ik anders gelezen bij recensies van dit hotel). We zijn gaan eten in restaurant El Solito Posto, rechtover het hotel en ook gelezen in een recensie bij Booking. Inderdaad een heel goed restaurant prijs-kwaliteit en tof personeel. Via de Turia-tuinen een klein uurtje wandelen naar het historisch centrum. Heel tof! Met de hop on hop of bus ook Albufeira bezocht (met boottochtje). Taxi’s niet duur, 9 Eur naar het centrum, 6 Eur naar het strand. Super vakantie gehad! We raden het hotel ten zeerste aan!

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima bereikbaar met metro en bus. Bus stopt vlak bij het hotel. Heerlijk ontbijt. Mooie kamers met goede bedden. Mooie badkamer. Alles was erg goed schoon. Erg vriendelijk personeel. Op mooi locatie gelegen ten opzichte van het strand en de binnenstad. Ligt erg dicht bij de Jardin del Turia en de Ciutat de les Arts i les Ciències. Zeker voor 's avonds een aanrader ivm de verlichting ervan. Tip: huur fietsen, eventueel van het hotel, en verken de stad per fiets.

Heerlijk.

Kan niets bedenken.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Supervriendelijk personeel van de kuisvrouw, zaalpersoneel tot balie personeel. De vriendelijkheid van iedereen in Valencia viel trouwens op.

uitstekend adres in centrum Valencia
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie ,de vriendelijkheid van het personeel, de kwaliteit van het bed, het ontbijt, kortom een uitstekende locatie voor een verblijf in Valencia. De ruimte rond het zwembad is opnieuw aangelegd en oogt een heel stuk aantrekkelijker. Wij hebben al meerdere malen gebruik gemaakt van dit hotel en komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

goed hotel met alle nodige comfort en uitgebreid lekker ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- klein minpuntje: even kortsluiting van lichtknop aan bed maar snel zelf opgelost via zekeringskastje. - iets meer gezelligheid in de buurt had pluspunt geweest maar hotel is wel goede uitvalsbasis!

- uitgebreid lekker ontbijt ( warm en koud buffet), goed om de dag sterk te starten! - ligging vlakbij de Turia, midden tussen kust en oude stad. Wij namen vaak taxi ( niet duur in Valencia)... - Hotel heeft op gelijkvloers klein buitenzwembad maar in namiddag ( bij terugkomst na uitstap) was er daar telkens te weinig zon om nog even na te genieten op het terras. - kamer is niet groot maar voldoende voor citytrip, nette hygiënische badkamer met bad ( douchemogelijkheid via handig glasscherm met zalige sproeikop), gratis kluis aanwezig. - Op tafeltje stonden 2 kleine snacks ( nootjes..) , het leek alsof ze bij de "welkom" hoorden maar achteraf zagen we in de kaart dat dit toch niet zo was... ( eigen foutje, beter moeten kijken) - Over hotel is de Cortes Ingles ( grootwarenhuis à la Bijenkorf...).

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Verzorgd ontbijt
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De familiekamer was geen familiekamer, wel een 2-persoonskamer waar een stapelbed bijgeplaatst werd waardoor er te weinig plaats was voor 4 personen.

Verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Dit hotel zal ik nooit meer boeken.
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had halfpension geboekt en zat nagenoeg in een lege eetzaal en voor de helft verlicht en bet menu is ook heel slecht weinig keuzes.

De centrale ligging.

goede accomodatie met vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

jammer dat de tuin met het zwembad het grootste deel van de dag (in oktober) in de schaduw ligt.

uitgebreid ontbijt; ruime kamers; goede wifi verbinding

Ik voelde mij een welkome gast in het hotel. Personeel was heel erg vriendelijk.
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad zeer matig en de ruimte eromheen zeer benauwd. ~~~~Je zit boven op elkaars lip. Te weinig stoelen op bepaalde momenten.

kamers waren prima. Zeer goed te doen. Schoon en iedere dag netjes opgeruimd.

Comfortabel hotel op een uitstekende locatie voor Sciencepark en de oude binnenstad
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Mooi hotel met ruime kamers. Uitstekend ontbijt. Op een steenworp afstand van het Sciencepark en allerlei winkelvoorzieningen om de hoek. Kom je met de auto: er is een afgesloten ondergrondse parkeergarage (12 euro per dag) waar de auto veilig geparkeerd kan staan. Openbaar vervoer richting het oude centrum is vlak bij het hotel.

Goed, pragmatisch hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Veel hotels in Spanje hebben inmiddels en wat modernere inrichting. Vanuit de lift een mooi uitzicht maar ook in de kamers

Ruime kamers, een beetje gedateerd maar netjes en schoon. Fietsenverhuur aanwezig en makkelijk te regelen.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

een topverblijf op een top locatie

kan ik niet bedenken

Het ontbijt was zeer uitgebreid en heel goed. Goede bedden en een mooie kamer. elke dag schoon bedlinnen en handdoeken. super vriendelijk personeel een aanrader voor een leuke stedentrip

Een aanrader !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Superlocatie op wandelafstand van wetenschapspark. Heerlijk ontbijt met uitgebreide keuze! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Fietsen konden veilig gestald worden in garage.

luxe accomodatie, perfekt ontbijt, bushalte in de buurt naar stad en strand, rustige sfeer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zo'n goed ontbijt hebben we in Spanje nog niet meegemaakt. Voor elk wat wils van zoete broodjes tot croissantjes en alles werd continue bijgevuld. Beleg gevarieerd en luxe. Liever een cappucino? Vraag het en je krijgt het geserveerd.

Prima verblijf, maar hadden ons meer van het hotel voorgesteld.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (3 Volwassenen)

Zwembad, meeste ligbedden liggen in de schaduw, erg klein veldje er omheen Ontbijt erg duur, geen gebruik van gemaakt, buiten het hotel genoeg goedkope ontbijtmogelijkheden. Geen koffiezetmogelijkheden op de kamer.

Ligging van het hotel, personeel bij de receptie uitermate vriendelijk.

Prima verblijf gehad
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad en tuin mag wel een renovatie krijgen. Zwembadrand van hout, op veel plekken kapot. De tuin, het gras was slecht. Dat ziet er meteen minder mooi uit.

Ontbijt was heel uitgebreid en werd constant aangevuld!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

we komen weer terug!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Er viel ons niets tegen! Wat ons alleen opviel is dat de receptie vrij klein is. Er staan maar twee medewerkers waardoor er eigenlijk standaard lange rijen zijn.

Prima hotel! We hebben allemaal genoten. Bediening is erg vriendelijk en zo lief met jonge kinderen! (is onze ervaring)

Goed!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het personeel: het inchecken duurde erg lang, ook al was het verblijf op voorhand gereserveerd... Ook het Engels of Frans van sommige medewerkers, zelfs aan de receptie, was ondermaats!

Mooie kamers met airco en schitterende bedden! Lekker ontbijt! Overal dichtbij maar hotel ligt aan erg drukke verkeersader....

Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid. De kamer was zeer ruim en het was er zeer rustig. Het zwembad was gezien de stedelijke ligging een bonus. Ook de ligging vlak bij het kunst en wetenschap park beviel ons goed.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Paar dagen Valencia
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligstoelen bij zwembad staan op gras (wat nogal nat was van het sproeien, denk ik). Nogal zakelijk hotel, maar dat zullen de meeste wel zijn in deze buurt. Is verder niet storend.

Heerlijk ontbijt. Toiletartikelen aanwezig. Zwembad.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, zelfs na 10 uur.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Ontbijt pas vanaf 7u; daar we om 7u reeds moesten vertrekken, hebben we de laatste dag het ontbijt niet kunnen benutten :-(.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, zelfs na 10 uur. Leuk zwembad, ideaal om af te koelen na het bezoek aan de stad. Vriendelijk kamerpersoneel, die elke dag opnieuw de kamer perfect in orde bracht.

Dit hotel grenst aan de Ciudad de las Artes y las Ciencias,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit hotel grenst aan de Ciudad de las Artes y las Ciencias, een minder druk deel van Valencia. Je kan gezellig van hieruit naar het centrum wandelen via het Turiapark (4-tal km) of de metro nemen (op een 15 min. wandelen). Wij huurden fietsen in het hotel en bezochten op die manier het havengebied. In de buurt vind je sfeervolle&lekkere restaurantjes. Andere troeven van dit Tryp hotel: bijzonder vriendelijk en hulpvaardig personeel, lekker&uitgebreid ontbijt, alles wordt zeer net onderhouden. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Prima hotel voor een aantal dagen Valencia te verkennen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Internet was matig, trage snelheid. Wat de badkamer betreft: moesten in het bad douchen. Inloop douche zou beter zijn.

De lokatie is prima om zowel naar de stad te gaan als naar het strand. Alles is goed te bereiken op de fiets. De receptie regelt via een verhuurder fietsen welke van goede kwaliteit zijn. Ontbijt buffet is goed.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Een fijn hotel, erg vriendelijk personeel, centrale ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een fijn hotel, erg vriendelijk personeel, centrale ligging. Zowel centrum als het strand goed bereikbaar met de bus. Voldoende eetgelegenheden in de buurt

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Super hotel met een ideale ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Super hotel met een ideale ligging. Vriendelijk personeel. Het is reeds de tweede keer ik in dit hotel verbleef omdat het gewoon een hotel is om terug naar toe te gaan !

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Goede prijs/kwaliteit voor 4* sterren hotel op 15 taxi minuten van centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Afstand tot stadscentrum, geringe lunch mogelijkheden, kleine zeer warme fitness ruimte

Zeer behulpzaam personeel bij receptie, goed bereikbaar, meerdere restaurants en winkels in de straat vh hotel

Heerlijk verblijf
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad is klein maar voldoende. Meeste gasten gaan naar het strand.

Heerlijk bed, leuke eettentjes in de omgeving. Winkelcentrum en Corte Ingles erg dichtbij, dus shoppen was ook goed mogelijk. .

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Zwembad stelt niets voor.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zwembad stelt niets voor. Je kan niet aan het zwembad eten of drinken. Slechte keuken. Volgens mij geen kok in dienst. Kon veel niet bestellen ivm openingstijden restaurant

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Ideale ligging vlakbij ...modern gedeelte....Oceanografic/Cienciasgebouw/Operagebouw....
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Internet ...deed het maar je moest te frekwent weer opnieuw inloggen.

Voor ons was kamer 923 ideaal:vrijwel hoogste verd.én ideaal zicht naar fameuze Turia tuinen...ontbijt heerlijk, personeel zeer vriendelijk. Bar aan tuintje prima en lekkere VERSE PAELLA s'avonds...wel 45 min wachten....vers gemaakt!!! Kortom aan te bevelen....ligging tussen centrum Valencia en kust/haven....Buslijn 19!!!achter hoek...goede tavernes in onmiddellijke buurt....Corte Ingles warenhuis (+restaurant op 8ste verd.)...

• Beoordeeld op: 19 september 2016

De locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets. Wer zijn al meermaals in dit hotel geweest en komen graag terug.

De locatie. Dit was reeds onze derde maal in dit hotel. Makkelijk om er met de auto te geraken.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Een hotel om iedere keer weer terug te komen. (Mijn vierde keer).
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De houding van Booking.Com. Niet van het hotel, prima service door iedereen, vanaf kamermeisje, portier tot general manager.

Het ontbijt was geweldig. Ook al kwam je nog om 9.45 uur, werd er nog van alles aangevuld. Als er een aanbeveling gedaan moet worden, bij het zwembad een bordje met "VERBODEN TE DUIKEN. is namelijk ondiep.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Precies tussen de oude stad en het strand gelegen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Precies tussen de oude stad en het strand gelegen. Fietsen beschikbaar bij het hotel en de "groene rivier" naast de deur. Schone kamer en een uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Geen minpunten. Echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Goed hotel voor een paar nachten
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

De ligging is wat ver van de binnenstad en het strand. Zeker met de zomerwarmte te ver om te lopen. Ligt aan de grens van oude, kazerne-achtige woonwijken. Weinig sfeer rondom het hotel.

Goed hotel voor een paar nachten Valencia. Goede airconditioning en prachtige badkamer.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Uitstekend hotel waar de dubbeldeks toeristenbus ( kies voor 2 dagen) vlakbij stopt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

alles perfect. incl niet al te groot zwembad. vooral locatie tegenover kunstwerken van architect Calatrava. aardige restaurantjes in de onmiddellijke nabijheid.

niet ontbeten in hotel

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Het was een perfect hotel op een mooie centrale locatie.

eigenlijk niets.

Het was een perfect hotel op een mooie centrale locatie. 10 minuten fietsen van het centrum en 10 minuten fietsen van het strand. Een heel goed ontbijt, zeker voor spaanse begrippen, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Ideeal voor kort verblijf:stad,strand,shopping
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Muffe geur in de tuin aan het zwembad

Lekker ontbijt,zeer goede bedden;zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Ideale ligging om al fietsend de stad te verkennen en het strand te bezoeken. Shopping mogelijkheid naast de deur.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Enorm goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kussens in het hotel zijn niet echt goed. Eventueel eigen kussen meenemen.

Enorm vriendelijk en behulpzaam personeel, fietsen huren kan via balie van hotel en is aanrader, uitstekende locatie (ofwel alles met fiets doen, ofwel alles te voet, ofwel alles met de bus: voor ieder wat wils vanaf deze locatie). Voor mensen zonder conditie zijn de afstanden met de fiets zeker te doen. Uitstekend ontbijt: alles was aanwezig, enorm uitgebreid. Restaurant al solito posto op 200m van de accommodatie is een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Prima plek om zowel stad als strand en de groene rivier te verkennen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zwembad en ruimte rondom zwembad. Er is weinig zon en het was vaak niet mogelijk om een plekje in de zon te krijgen. Erg veel mensen in en rondom zwembad.

Locatie is perfect. Goed en degelijk hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontbijt is prima. Prijzen in bar voor drankjes zijn heel redelijk.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Goeie locatie en accommodatie!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Hadden dubbelbed geboekt in grote kamer en was niet beschikbaar.

Goeie ligging om stad te bezoeken en om naar het strand te gaan. Grootwarenhuis en shoppingcenter heel dichtbij. Restaurants in de buurt. Stille kamers, goedwerkende airco.

• Beoordeeld op: 18 juli 2016

Verblijf was correct prijs kwaliteit.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Zw embad stelde niet veel voor.

Ontbijt was lekker, kamers correct en proper. Leuke bar en personeel vriendelijk . Locatie ok maar in oude stad centraler. Alles bereikbaar met bus 19,10 min naar stad en strand.

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

Heerlijke vakantie gehad in een top hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Top locatie, nette kamers, vriendelijk/behulpzaam personeel en een goed ontbijt dat continu werd aangevuld. Met de zomerse temperaturen in Valencia was het ook fijn dat het hotel een zwembad heeft.

Heel vriendelijk personeel en een super ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (3 Volwassenen)

Heel vriendelijk personeel en een super ontbijt!

Goed hotel, centrale ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligging hotel perfect, vriendelijk personeel, goed ontbijt met veel vers fruit, fijn zwembad en tuin.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lichtjes gedateerd maar voor ons toch top!

Leuke ligging fietsverhuur en lekker ontbijt mooi gepresenteerd

Goed hotel waar alles op orde is maar niet spectaculair.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg zakelijk. Je verblijft er anoniem.

Goed hotel waar alles op orde is maar niet spectaculair.

aanrader
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed (2 Volwassenen +1 Kind)

goede ligging, proper, rustig, behulpzame receptioniste. Een aanrader.

Comfortabele accommodatie met zeer goed en vriendelijk onthaal

Niks eigenlijk

Onthaal en kamer

Super vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Locatie was goed, kamer netjes en schoon. Super ontbijt

Zeer goede hotel met alled er op en eraan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Is 15min stappen van de dichtstbijzijnde Metro.

Ontbijt was heel uitgebreid

• Beoordeeld op: 21 april 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik zou het niet weten. Niets viel tegen.

Over alles zonder meer tevreden. Goed hotel met alles erop en eraan in een mooie buurt.

Het ontbijt is uitstekend!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (3 Volwassenen)

Het ontbijt is uitstekend! Propere kamers!

Kamer goed en schoon, ligging prima, goede prijs

Kamer goed en schoon, ligging prima, goede prijs

Groot en zakelijk hotel
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers niet groot, personeel spreek slecht engels, beetje een fabriek.

Lekkere bedden

Geen specifieke bijzonderheden, alles was prima

Geen specifieke bijzonderheden, alles was prima

genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet alle personeel sprak redelijk/goed engels waardoor communiceren soms lastig was

goed ontbijt, veel keus

Dicht bij winkels en restaurantjes
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het zwembad was erg klein

Dicht bij winkels en restaurantjes

Super!

Alles was Toppie!

Het uiterst vriendelijk personeel maakte veel goed van de enige minpunten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Buitenruimte. Zwembad was duidelijk aan renovatie toe en op gazon was weinig groen te zien

ontvangst,vriendelijk personeel,ligging

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wifi was matig. Kleine tuin met zeer druk zwembad.

Locatie Ruime kamer en badkamer

Heel fijn
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad te klein, water te warm.

Ruime kamer

Op 300 meter van Oceanic
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Perfecte locatie op 300m van Océanic, science, etc... Goede bedden, stille kamer. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Prima verblijf voor Valencia!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Faciliteiten voor kindjes. Was voora zakelijke klanten

Uitgebreid ontbijt, nette kamers, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

De ligging en parking.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Centraal gelegen top hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruime kamer, prima bedden en heerlijke douche. Kamer werd elke dag schoongemaakt. Goec ontbijt met ruime keus.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

hotel ligtr centraal tov strand, stad van kunst en wetensch. en ce
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

's nachts enigszins lawaaiig. Zelfs met het raam dicht.

ontbijt dik in orde! kamer netjes en ruim personeel vriendelijk en behulpzaam

Schitterend

Omgeving , en accommodatie

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zwembad in onderhoud hele verblijf

Kamer