Beoordelingen over Checkin Valencia 4-sterren

Avenida del Puerto, 129, Camins al Grau, 46022 Valencia, Spanje

#80 van de 95 hotels in Valencia

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Perfect deze locatie om een avond te gaan stappen in...

Perfect deze locatie om een avond te gaan stappen in Valencia. Je kan direct fietsen huren bij het hotel. Zo ben je binnen 10 minuten in het centrum, strand of clubs zoals MYA.

Let op welke kamer je krijgt!

De eerste nacht kregen we een kamer op de tweede verdieping. Deze kamers hebben geen ramen (behalve een heel klein dakraampje wat geblindeerd is en waar je niet bij kan) en geen airco. Met 35 graden buitentemperatuur dus niet te doen. Gevraagd om een andere kamer maar dat was niet mogelijk. Na een slechte nacht stond ‘s ochtends de badkamer vol water ivm een lekkend kraantje. Gelukkig was dit wel reden genoeg voor een andere kamer. Deze lag op de eerste verdieping en had wel airco. Verder prima in orde. Kijk dus goed uit welke kamer je krijgt want de prijs is gelijk maar er zit een wereld tussen!

We kregen kamer 147.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is bekend dat in een cluster van kamers de airco niet werkt. Ondanks de prima oplossing na een nacht vind ik dat deze kamers niet verhuurd mogen worden.

We kregen kamer 147. In deze kamer werkte de airco niet dus we dreven ons bed uit. Nadat we dit de volgende morgen gemeld hadden kregen we onmiddellijk een andere kamer met een goed werkende airco. Prima service van een goed hotel. Ontbijt is goed met voldoende variatie. Ruime en schone kamers. Locatie is goed. Strand en centrum om te lopen wat ver masr er zijn fietsen te huur en taxi’s zijn niet duur.

Uitstekende locatie, op 15 minuten fietsen van het oude...

Bed was wat klein voor twee personen

Uitstekende locatie, op 15 minuten fietsen van het oude centrum en 10 minuten van het strand en de boulevard. Directe metroverbinding vanaf het vliegveld. Metrostation op 5 minuten loopafstand van hotel.

Kamers en bedden waren heerlijk en comfortabel.

Onduidelijkheid of ontbijt was inbegrepen. Bij inchecken vertelde receptionist dat ontbijt erbij zat en bij uitchecken konden we betalen.... beetje raar maar ben niet in discussie gegaan en heb het ontbijt betaald

Kamers en bedden waren heerlijk en comfortabel. Ontbijt lekker en variërend per dag . Personeel aardig en behulpzaam

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Prima hotel tussen centrum en stand in gelegen. Bus halte bijna voor de deur.

Het is een mooi gebouw, maar miste sfeer. Je kan er nog zoveel mooiers van maken. Vooral het binnenplaatsen, daar stonden alleen maar stoelen en tafels. Met wat lampjes en kaarsje, zou zoveel gezelliger kunnen.

Ontbijt was prima, kamers schoon, bedden lagen prima, airco werkte goed.

Dit prima hotel, mèt terras en patio, ligt tussen de oude stad en het strand; geweldig!

We vonden de ontbijtzaal echt ongezellig! met elke ochtend exact dezelfde muziek van Barbara Streisand, al dan niet met Andy Gibb....... :-(

Het ontbijt was heerlijk, het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, de kamers waren prima, met comfortabel bed, maar de kamer was niet super groot of bijzonder.

Fijne dagen met als minpunt de kamer zonder daglicht.

Onze kamer had geen raam of deur naar buiten. Dus geen daglicht en we hadden totaal geen idee wat voor weer het was.

Fantastisch ontbijt en vriendelijk personeel.

Prima, schoon hotel

Erg gehorig, ze verhuren kamers aan grote groepen scholieren die ons wakker hielden door te rennen en schreeuwen door de gang. Verder jammer dat er gepromoot wordt voor een late check out maar je vervolgens pas de ochtend van vertrek wel of niet hoort of dat kan. In ons geval hadden we pech, terwijl het geen hoogseizoen is. Ik ken betere hotels in Valencia voor een lagere prijs.

Schoonmaak, ontbijt, vriendelijke mensen bij de receptie (1 wat minder).

Prima hotel als uitvalsbasis voor stedentrip
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ons verblijf was in twee delen gesplitst en het verschil tussen de kamers was te groot. Tweede verblijf (in dezelfde week) uitzicht op muur, kon geen lucht zien, slechte badkamer. En dat voor dezelfde prijs als eerder die week. Prijs voor ontbijt veel te hoog. Advies: ontbijt lekker in dezelfde straat bij de bakker voor fractie van de prijs. Prijs-kwaliteit verhouding is ok

De ligging, de mogelijkheid te parkeren onder hoge, de prijs

-onthaal : hulpvaardig personeel

geen restaurant in het hotel (ondanks bevestiging via mail dat we à la carte konden eten) openingsuren van de bar - we stonden 2 keer voor gesloten deur ontbijtzaal niet zo gezellig ingericht

-onthaal : hulpvaardig personeel -ontbijt -ligging OK zowel voor bezoek aan de stad als voor bezoek aan stad van kunst en wetenschap, haven, .....

Mooie ciytrip in een prachtige stad

geen zwembad. Geen ligzetels. zou echt een meerwaarde zijn

Lekker ontbijt - veel keuze -geen restaurant in het hotel maar heel veel mogelijkheden in de buurt

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Ontbijt: keuze genoeg maar warme gerechten waren allemaal koud. Er was een bar maar de aangegeven openingstijden werden niet nageleefd. Baliemedewerkers moesten de bar erbij doen maar hadden geen tijd.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 23 november 2017

mooie stad!

bij aankomst bleek dat op de vertrekdag de marathon werd gelopen in valencia. we vroegen of we de luchthaven konden bereiken, wat volgens het personeel geen probleem zou zijn. de volgende dag 2,5u rondgereden in een bezet stadsgedeelte, en maar nauwelijks ons vliegtuig gehaald, dankzij een vriendelijke agent. kon beter, verder een oke hotel, een beetje kil en kaal.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Goed en niet al te ver van de metro. 7 minuten lopen. Prima prijs kwaliteit.

De kamer was vrij warm. de airco is niet prettig om steeds aan te hebben. Hoewel het in het hotel ook mogelijk is om een simpele warme maaltijd te gebruiken, zijn er in de directe omgeving geen bijzondere eetgelegenheden.

Prima ontbijt en gevarieerd. Goede service in de ontbijtzaal Bedden zijn goed. Elke dag nieuwe badlakens en handdoeken. Schone kamer. De prijs is zeker goed voor wat je krijgt.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

This hotel-chain is not about hospitality, but a poorly camouflaged money- making machine

50% of the rooms only have a skylight .. so all you can see is the clouds; intermittend nasty sewer-stench in the bathroom; wonky bedlamps that treatened to fall of the wall; irritating muzak in the corridors (and of course: a loudspeaker right above my door) Beats me how they ever obtained their 4 stars! helft van de kamers heeft alleen een daklicht waardoor je nog net naar de wolken kunt kijken; er hing regelmatig een gore putlucht in de badkamer; de bedlampjes vielen al van de muur als je er naar keek; irritante muzak in de gangen (en ja hoor: zo'n luidspreker pal voor mijn kamerdeur) Hoe ze aan die 4 sterren zijn gekomen, is mij een raadsel!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Voor Herhaling Vatbaar!

Persoonlijk vind ik het fijn om koffie en thee faciliteiten op de kamer te hebben. Dus dat zou een welkome aanvulling zijn.

3 nachten: top! Schone (familie)kamer met goed bed, ruime badkamer. Iedere dag schone handdoeken. Ontbijt zeer uitgebreid. Hotel dichtbij bushalte, metrostation en fietsverhuur. Vriendelijk personeel. Leuke buurt. Aan dezelfde kant als hotel ligt Cafeteria Octavio, waar veel locals zitten. Je kunt er goed eten tegen een leuke prijs. Hotel ligt dichtbij de "Stad van Kunst en Wetenschappen", waardoor je 's avonds leuk kunt oplopen om deze gebouwen verlicht te zien. Huur een fiets in Valencia, heel goed te doen!

• Beoordeeld op: 29 september 2017

goede kamer op een lawaaïge plek

de stoelen op de kamer (armstoel en bureaustoel) hadden vlekken en kunnen ook wel comfortabeler. Ook het restaurant, wat er goed uitzag, werd nauwelijks bezocht. CVolgens ons ook vanwege het verkeerslawaai.

de kamer aan de achterzijde was goed, ruim en rustig en er kon een raam worden opengezet zonder veel lawaai van buiten te horen. De eerste nacht hadden we een nog ruimere kamer aan de voorzijde (de 'hoofdstraat' ) en daar raast het verkeer in golven overheen; 's nachts iets rustiger, maar toch veel lawaai.

Het hotel was een uitstekende keuze, een aanrader

Eigenlijk niets , alles was in orde

De heerlijke ontbijtruimte buiten en het uitgebreide buffet binnen in koele ruimte. Keuze genoeg en voor ieder wat wils. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede uitvalsbasis voor zowel strand & haven als het stadscentrum. Met bus 4 ga je naar de Kathedraal , het midden van de oude stad. Op wandelafstand van een metro station lijn 5 ( naar luchthaven) en naar de uitgedroogde rivierbedding Turia.

Mooi verzorgd hotel

De locatie van het hotel is precies tussen stad en strand. Beide zijn dus ver lopen, maar met bussen en taxi is dit goed te doen.

Goed verzorgde kamers met goede bedden. Ontbijt was veel keuze en bleef constant aangevuld, ook al kwam je op het laatste moment. Personeel was heel vriendelijk en wil je met al je vragen helpen.

Goeie nachtrust door een stille kamer!

Douche verouderd. Slechte koffie. Ver van het oude centrum om 's avonds nog te gaan eten.

Goeie nachtrust door een stille kamer! Ontbijten buiten is zalig. Leuke bar.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Voor herhaling vatbaar.

In de liften hing een aanbeveling voor het restaurant. Open van 07.00 tot 23.00 uur voor ontbijt, lunch, brunch en dinner. Maar dat bleek niet waar. Alleen ontbijt dat overigens goed was. Je kon binnen of buiten ontbijten, prima!!

De ligging, niet te ver van het centrum en andere bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Goed hotel, maar geen luxe.

Onze kamer keek uit op een blinde muur, we konden dus niet inschatten welk weer het was. En geen balkon. Lawaai van de buren 's nachts.

Heel vriendelijk onthaal, nette kamer, goed ontbijt!

Dat was prima
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1 Volwassene)

De ligging van het hotel. Geen restaurants of bars in de buurt. Helemaal niets. Voor alle leuke dingen moesten we een eind fietsen.

De prijs/kwaliteitverhouding van het hotel. Wij boekten met een forse korting

Heel goed hotel, helaas niet in centrum. Fietshuur aan te raden.

Het ontbijt was goed, alles voldoende aanwezig. Alles werd goed bijgevuld ook al ging de ontbijtruimte bijna sluiten. Receptie geeft voldoende informatie.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Goed bevallen

Omgeving van het hotel niet geweldig wel vlakbij metro met goede verbinding naar vliegveld, stad en strand.

Ontbijt gemiddeld, kamer prima, alles goed schoon en vriendelijk ontvangst

• Beoordeeld op: 5 december 2016

prima prijs kwaliteit verhouding.

De bar in het hotel ging al voor 23 uur sluiten. Het ontbijt op zaterdag is pas vanaf 8 uur, dit misten we omdat we weer naar het vliegveld moesten. We hadden ontbijt kunnen krijgen, maar hadden dit de dag ervoor moeten aanvragen. Dit zouden ze beter met de gasten moeten communiceren. Via website of bij check in.

goede locatie om de stad te verkennen. Dichtbij Metrostation. verder standaard, maar keurig schoon en een goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen!

Bedmatras is aan harde kant

Uitstekende ligging t.o.v. centrum, strand en andere bezienswaardigheden, prima hotel en kamer met iedere dag schoonmaak, vriendelijk en behulpzaam personeel, genoeg eetgelegenheden in directe buurt voor heerlijk gezellig ontbijt wat wij niet in hotel hebben genoten.

• Beoordeeld op: 19 november 2016

prima prijs-kwaliteit verhouding

Hadden 3 kamers met 6e. Op één kamer hing regelmatig een rioollucht

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Niet in hotel ontbeten, maar vanuit het hotel rechts en dan kom je al vlug bij twee leuke tentjes voor ontbijt. Metro op ruim 500 meter. Eén van de geboekte kamers had een vide en was zeer ruim.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Goed hotel

Lag toch verder van centrum en strand dan ik had verwacht. Met fiets en bus prima te doen, voor ons op dit moment te ver om te lopen.

Rustige, ruime kamer, heerlijk ontbijt dat op een binnenplein kon worden gegeten.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

geslaagd

bed te hard voor mij ; vliegenraam was leuk geweest ; geen coctails in de bar

ruime kamer , proper , rustig , ontbijt uitstekend en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Er is een goede parkeergelegenheid voor de auto.

Er is een goede parkeergelegenheid voor de auto. Gedurende 4 dagen hebben we gebruik gemaakt van de fiets. De fietsen zijn te huur via het hotel of bij een naastgelegen bedrijf. De fiets is echt een aanrader !! Het hotel ligt, per fiets, dicht bij de groenstrook, de oude binnenstad, de Calatrava hoek, de haven en het strand. Op korte afstand zijn genoeg gelegenheden om goed te eten.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Goed maar kon net iets beter

-We kregen eerst een kamer die al bezet was... -De batterijen van de kluis waren plat en kluis kon niet gebruikt worden. -We vroegen, in het geval we een scooter zouden huren, of deze in de garage zou kunnen staan. Ja, mits betaling van hetzelfde bedrag als een auto....10Euro/dag...is er wat over vind ik... -Bij de boeking via booking.com werd geboekt inclusief ontbijt en daarvoor betaald. Omdat we de laatste dag een vroege vlucht moesten halen, konden we niet ontbijten. Ik heb dit ruim ervoor gemeld met de vraag tot restitutie van dit betaalde bedrag. Dit werd geweigerd en we konden enkel een schamel lunchpakket ontvangen. Onze raad: betaal Uw ontbijt ter plaatse voor de dagen die je echt wil. -Nergens geen infobrochure op de kamer ; er werd ons ook niets meegedeeld (vb prijzen drank in de ijskast) -Uiteindelijk kregen we het gevoel dat men op allerhande manieren probeert wat extra geld binnen te rijven.

Het ontbijt was goed alhoewel ik bepaalde producten( meloen) nooit gezien heb niettegenstaande ze wel mooi op de foto's prijken...Ligging was tussen strand en oude centrum maar jammer genoeg een eind van restaurants. Een fiets is het ideale vervoermiddel. Een harde matras maar dat hebben we graag. Verzorgde kamer.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Een prima hotel voor een kort verblijf in valencia

Wij hadden een kamer zonder uitzicht naar buiten er zat een dakraam maar die was beschilderd en we hebben 1 dag een fiets van het hotel gehuurd die we niet prettig vonden,en het hotel ligt aan een drukke 4 baansweg die vanaf de turia naar de haven loopt 😕

Het ontbijt was prima lekkere koffie, er werd steeds bijgevuld als iets op was je had de keuze in binnen of buiten ontbijten,de receptiemedewerkers waren vriendelijk en behulpzaam ,elke dag werd onze kamer gedaan en schone handdoeken 😀

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Een lang weekend Valencia in een prima hotel.

Geen licht in het trappenhuis.

Goede kamer, locatie prima: afstand tot oude stad even ver als afstand tot strand. Ligt op zich aan een drukke weg, maar er is een tuin voor het hotel waardoor dit iets van de weg af ligt.Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Goed verzorgd hotel.

Als ik dan toch iets moet noemen; onze kamer had weinig daglicht. Keken gelijk tegen een hoge flat. De ligging is opzich okay maar wel een aardig stukje lopen van het centrum en het strand. Fietsen huren bij het hotel is dan wel een uitkomst. Wel dicht bij het sciencecentre.

Goed verzorgd hotel. Alles netjes schoon en vriendelijk en behulpzaam personeel.

de tuin voor het hotel,in de avond nog even een drankje in...

de tuin voor het hotel,in de avond nog even een drankje in de tuin of hapje

Alles was super!

Alles was super!!!

goed als doorreishotel

verouderd hotel, ontbijt, bar gesloten om 20u, terras ongezellig.

ondergrondse parking en behulpzaamheid van het personeel

Goed ontbijt en heel vriendelijk

Airco deed hetniet optimaal

Goed ontbijt en heel vriendelijk

service en kamers.(oude en niet schoon)

Het was ok

Gehorig en t personeel was niet heel vriendelijk

Bedden prima

Schoon en erg vriendelijk.

Geen negatieve ervaringen

Schoon en erg vriendelijk. Ontbijt prima.

De hotelkamer had alleen een dakraam, dat was wel wat minder.

De hotelkamer had alleen een dakraam, dat was wel wat minder. Verder beviel het goed.

Prima ontbijt en vooral de mogelijkheid om direct fietsen te...

Prima ontbijt en vooral de mogelijkheid om direct fietsen te huren.

Geen sfeer;

Geen sfeer; sober; gehorige kamers

Mooie grote en propere kamers, vriendelijke receptionisten...

Mooie grote en propere kamers, vriendelijke receptionisten en personeel.

Aangenaam

Kamer 205 heeft weinig daglicht

Ontbijt heel goed

ontbijt, patio

uitzicht vanuit kamer

ontbijt, patio

Aardig personeel, goede hygiëne

Als je rust zoekt: prima lokatie, echter wel best ver van het stadscentrum zelf..

Aardig personeel, goede hygiëne

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Heerlijk maar geen ontbijt meer genomen na de eerste ochtend.

Ontbijtzaal was erg ongezellig zonder sfeer

Ligging en kwaliteit

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Prima hotelkamer. En Valencia is een prachtige stad. Mooi strand en zeer indrukwekkende oude gebouw

Ontbijtzaal

fijne bestemming voor een paar dagen weg

Ontbijt was uitgebreid maar warme bereidingen lauw tot koud

Netheid van de kamers

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Aanrader

Mooie locatie gelegen tussen centrum en strand. Bus stopt voor de deur.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Heerlijk voor paar dagen

Sfeer eetzaal

Vriendelijk personeel, schoon, ontbijt prima

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prima prijs kwaliteitsverhouding

Geen frisdrank/water automaat beschikbaar

Prima ontbijt en centrale ligging

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Geweldige 9 dagen gehad

Twee losse bedden

Het was een prima hotel tussen stad en strand

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Een hotel met een fraaie voortuin op een prima lokatie. Niet ver van het strand en de binnenstad.

Niets op aan te merken.

Een prima hotel met uitgebreid ontbijt, zeer schone kamers en heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Goed en schoon hotel met prima personeel.

Uitzicht, lawaai van airco op de gang.

Bedden, personeel, tuinen.

Ontbijt was goed

Kamer had geen ramen, alleen een hoog dakraam

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Heel vriendelijk personeel.

Heel vriendelijk personeel. Goed ontbijt. De bushalte voor het hotel, om de 15min een bus die naar het centrum reed voor 1,50 pp

Gevarieerd en vers ontbijt !

Gevarieerd en vers ontbijt ! Je kan zowel binnen als buiten ontbijten !

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Valencia die moeite om te bezoeken

Alles was naar wens - netjes- vriendelijk personeel - goed eten.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

het ontbijt was super en verzorgt.

het ontbijt was super en verzorgt.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

heerlijk verblijf in valencia

klantvriendelijkheid receptie en eten in restaurant

Nette kamers en verzorgd

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Prijs kwaliteit.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1 Volwassene)

De kamers zijn erg droog

Prijs kwaliteit..heel vriendelijk personeel goed openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Ontbijt was geweldig.

Ontbijt was geweldig. afstand naar centrum is 30-40 min wandelen. terug met taxi voor €5,

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

geweldige genoten van een hele mooie stad met een leuk hotel

iets dichter bij oude stadscentrum

ontbijt was heerlijk, comfortabele kamers

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Prima ligging, ruime gezinskamer

Prima ligging, ruime gezinskamer

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Huurfiets moest buiten het hotel blijven staan

Kamers mooi en geriefelijk. Rustig in het hotel

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Goed hotel op een goede plek tussen centrum en strand.

alles oke

Goede bedden, goed ontbijt. Konden al vroeg in het hotel.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

gang op verdieping was echter achterstallig onderhouden

ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Eenvoudig en degelijk hotel, goed voor een weekend
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1 Volwassene)

Uitzicht op een blinde muur is niet conform de verwachtingen

Rustig hotel op een prima locatie

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Vriendelijk