Beoordelingen over Sorolla Centro 3-sterren

Convento Santa Clara, 5, Ciutat Vella, 46002 Valencia, Spanje

#5 van de 95 hotels in Valencia

9,7

Heerlijk in het centrum en ontzettend vriendelijk personeel

Ik had niet verwacht dat de taxi er niet voor de deur zou kunnen stoppen op de heenreis. Maar dat gaf niet, de taxi chauffeur kan je vertellen waar je heen moet lopen de laatste 100 meter.

Vriendelijk personeel, kamer was prima met een balkon dat leuk uitkijkt op de straat met terrasjes. Het zit midden in het centrum en wanneer je het hotel uitloopt ben je zo op het mooie plein: Plaza del Ayuntamiento.

Fantastisch en super schoon hotel

Hotel op goede locatie vlakbij het centrum (10 min.lopen). Wijk Ruzafa op 15 min. Kamers en hotel ontzettend schoon. Goede opvang aan receptie, professioneel en aardig. Spraken ook engels en waren zeer behulpzaam. Geen gebruik gemaakt van ontbijt buffet, aan de overkant leuke broodjes zaken voor ontbijtje. Aanrader voor bezoekje Valencia.

Een verblijf om aan te bevelen en willen hier zeker nog een keer terug komen!

Een top hotel met zeer vriendelijk personeel. Kamer was schoon, iedere dag schoon bed, schone handdoeken en er werd prima schoongemaakt. Metro en bussen binnen 5 minuten bereikbaar. Veel winkels en restaurant in de omgeving.

Harde bedden en ik miste de mogelijkheid om koffie/ thee te zetten op de kamer of ergens anders in het hotel.

De locatie was perfect, midden in het oude centrum en het winkelcentrum. Veel eet- en ontbijtentjes naast de deur.

Uitstekende uitvalbasis voor een korte trip of weekendtrip. Je moet hier wel geen welnesstoestanden

De terrasjes aan de voorkant van het hotel kunnen wel wat rumoerig zijn tot in de late uurtjes, als je echt moe bent en eens vroeg naar bed wil.

Uitstekende ligging in het hart van de oude stad, dichtbij de metro naar de luchthaven. Het dagelijkse verse fruit bij het ontbijt was super!

Voldeed aan onze verwachtingen

Prima hotel met vriendelijk personeel. Het heeft ons aan niets ontbroken. Als ik iets heb gemist dan is het een kleine water koker om na het wakker worden een kopje koffie of thee te kunnen maken. Verder prima

Uitstekend ! Veel bezocht, gewandeld van het een tot de ander bezienswaardigheden, gefietst .

Soms lawaaierig leveranciers tussen 03:00 en 05:00 in de omgeving van het hotel.

practige ligging: 100m van metrohalte Xativa, 5min te voet van oude centrum, in een verkeersvrije omgeving. Heel vriendelijk personeel, ruime kamer met ruime rangeer kast, heel proper, ruime badkamer, en dagelijks perfect onderhoud . Heel goed ontbijt.

Onze keuze voor Sorolla Centro Hotel was een prima keuze, want zeer netjes en prima gelegen

geen opmerkingen

we hadden een kamer met terras gekozen. genoten van een nespresso s'morgens en biertje s'avonds op het terras Hotel is prima gelegen, vlak aan de Metro, in verkeersvrije buurt met leuke eetgelegenheden vlakbij

Prima stadshotel

Eén nacht (weekend) wat onrustig op straat, maar deur dicht en airco aan en weer prima geslapen.

Prima ontbijt , vriendelijk en behulpzaam personeel. De centrale ligging is uitstekend. Schoon hotel van top tot teen.

Geweldige locatie, midden in het autovrije, oude centrum.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Mijn man had het kussen wel mee naar huis willen nemen, maar zelf vond ik het te hoog. Maar dat was alles. Verder perfect hotel!

Geweldige locatie, midden in het autovrije, oude centrum. Brandschone kamer en badkamer, fris beddengoed. Wij hadden gekozen voor een kamer met (flink) terras, dat was echt de moeite waard. Ontbijt in het hotel is prima, maar in de omgeving van het hotel zijn ook heel veel ontbijtmogelijkheden. Vriendelijk en zeer servicegerichte medewerkers in het hotel. We komen graag terug!!

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Leuk

Hotel was goed om in te slapen maar verder niet veel speciaal. Uitkijk op muur.

Super ligging. Midden in het oude centrum. Niet ver van alle winkels en eetgelegenheden.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Comfortabel verblijf op geweldige locatie voor citytrip.

Het uitzicht vanuit het raam op een binnenplaats, niet anders mogelijk in het centrum van de stad.

De locatie tov bezienswaardigheden is geweldig, het personeel vriendelijk, het ontbijt prima.

Zeer centraal gelegen hotel

Het derde bed in de kamer was een zetelbed. Voor een volwassene is dit niet zo comfortabel.

Super goed gelegen om de stad te bezoeken! Zeer dicht bij Plaza Ayuntamiento. Om de hoek is de metrohalte en is er ook een taxi-stop. Het ontbijt is heel verzorgd.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Centrale ligging, de kamers worden heel goed schoongemaakt,...

Centrale ligging, de kamers worden heel goed schoongemaakt, een groot compliment, het bed werd elke dag verschoond. De mensen aan de balie waren heel klantvriendelijk, we hadden een kamer exterior, we gaven de voorkeur aan een kamer interior. Dat kon dezelfde dag nog geregeld worden, geen enkel probleem. Bijzonder klantvriendelijk! Een heel prettig hotel, voor iedereen een aanrader. Wij zijn heel tevreden over dit hotel.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Kamer zelf onder de maat, locatie zo in het centrum bijzonder goed

De kamer zelf. Had het gevoel weggestopt te zijn in een achteraf kamertje. Kamer was klein, kwam nauwelijks daglicht, keek uit op een blinde muur.

Locatie van het hotel, midden in het centrum aantrekkelijk Ontbijt prima

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

goed hotel, uitstekende gelegen

Heel spijtig was de kwaliteit van de bedden, heel harde matrassen. Onze kamer was aan de achterkant van het hotel gelegen en gaf uit op een koker. Om dat lelijke uitzicht te camoufleren hadden ze het venster beplakt met een folie wat wij absoluut niet leuk vonden. Je kon alleen maar buitenkijken als je het venster opende.

Het hotel was heel goed gelegen, aan de rand van het centrum. Alle bezienswaardigheden en shopping op wandelafstand. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer (3 persoons) was ruim en heel proper. Het ontbijt wat heel verzorgd, wel elke dag hetzelfde buffet, maar dat stoorde ons niet omdat het zo uitgebreid was.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Heel fijn hotel op een geweldige locatie. Kan bijna niet beter!!

Lokatie is geweldig, ontbijt is super, mensen zijn heel aardig. We hadden gevraagd om een rustige kamer, en hebben die ook gekregen. Ons verblijf daar was zeer aangenaam.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Zeer centraal en toch rustig gelegen (in een...

Persoonlijk vonden we het harde matrassen.

Zeer centraal en toch rustig gelegen (in een voetgangerszone). Vriendelijk en behulpzaam personeel, uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet. Rolstoeltoegankelijk.

Absolute aanrader!

Omdat het zo centraal ligt kan er 's avonds wel geluidsoverlast zijn van mensen die buiten eten en drinken.

Hotel is erg centraal gelegen. Vlakbij metro en Plaza Ayuntamiento en aan voetgangersgebied. De oude stad is op loopafstand. De kamer was schoon en comfortabel.

Aangename stedentrip, afwisselende stad en heerlijk gegeten.

De bedden zijn behoorlijk hard en daarmee niet erg comfortabel. De stad is erg rumoerig dus slapen met het raam open is niet altijd prettig, maar dat kun je ook wel verwachten op zo'n plek.

Ligging in het centrum, uitstekende bereikbaarheid, service gerichtheid van het personeel

Ruime kamer, aardig personeel die goede tips kon geven.

Kamer was warm. Ook veel geluid vanuit het hotel door andere touristen, maar ook door leidingen en een generator oid.

Ruime kamer, aardig personeel die goede tips kon geven.

Ontbijt was in orde.

Heel spijtig is het vele lawaai van de straat dat heel duidelijk hoorbaar is in de kamer! Ook al zit je op de 6de verdieping met de ramen gesloten! Er wordt 's nachts in Valencia 's hard gewerkt om de straten netjes te houden maar dat brengt heel veel lawaaihinder met zich mee. (ook al logeer je in het verkeersvrije deel)

Ontbijt was in orde. De kamers waren netjes en verzorgd. De ligging was super!

Ruime kamers,ligging is perfect!

Airco/klimaat

Ruime kamers,ligging is perfect! Ontbijt heerlijk. Alleen was het erg warm op de kamers en de matrassen wat aan de harde kant. Super verblijf gehad en zou hier zeker teruggaan.

Leuk, schoon, ideaal gelegen hotel met vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt.

Erg leuk hotel midden in het oude centrum met een mooie kamer en een heerlijk ontbijt. We hadden als preferentie om een rustig gelegen kamer gevraagd en hebben deze ook gekregen. Heerlijk geslapen! Het personeel was allervriendelijkst, allemaal! De receptionist heeft onze tickets voor de terugreis meteen uitgeprint, geen enkel probleem! Ook het ontbijt was gewoon goed en erg lekker! Alles vers en constant werd alles bijgevuld. De ligging van het hotel is ideaal. Midden in het oude centrum en vlakbij de metro! Echt perfect! Je stapt op het vliegveld meteen in de metro en stapt bij wijze van spreken voor de deur van het hotel uit!

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

toplocatie

ontbijt viel een beetje tegen : warme gerechten waren koud en de koffie was niet zo lekker je kan echter gerust in de nabije omgeving genoeg mogelijkheden vinden om buiten het hotel ontbijt te nemen we hadden ook wat last van geluidsoverlast omdat de ramen niet zo goed konden gesloten worden

kraaknette kamer perfecte ligging om Valencia te bezoeken ( op enkel m van Metro station - met rechtstreekse verbinding naar de luchthaven ) vriendelijk onthaal goede wifi

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Comfortabel hotel in hartje stad.

Beetje een puttenlucht als je binnenkomt.

Makkelijk bereikbaar vanaf het vliegveld. Midden in het centrum. Prettige ruime kamer. Bedden en badkamer goed. Aardig behulpzaam personeel. Snelle wifi

Het was echt heel leuk, fantastische stad en een hotel op toplocatie!

Ik zou hier geen ontbijt bij het hotel doen, want tegenover het hotel zit een leuk restaurantje waar je voor minder geld een heel lekker ontbijt kunt halen. Heb geen ontbijt bij hotel gehad, dus daar kan ik verder niks over zeggen.

De locatie was fantastisch! Nette kamer.

Drie nachten in Valencia

De kamer was erg warm, ondanks de winter. De arco werkte niet. Slapen met het raam open, dat uitzicht geeft op een luchtschacht. Verder zijn de kamers erg gehorig.

De locatie is ideaal! Vriendelijk personeel. Kamer is prima.

Heerlijk verblijf in Sorolla Centro.

Ik heb geen aanvullingen of kritiek.We waren heel tevreden.

De locatie, de ruime kamer en het vriendelijke personeel. De badkamer met heerlijke en praktische toiletartikelen en als je iets nodig hebt verzorgen ze het direct ook wat betreft de kamer. (bijvoorbeeld nog een stoel op het balkon.)

Prima de luxe

Er hing een stevige parfumlucht in de gangen. Ik denk om de putjeslucht die overigens bijna in heel valencia hangt, te camoufleren. In de kamer had ik daar geen last van.

Geweldige locatie. Net hotel.

Geweldige locatie in het mooie Valencia.

Locatie is heel centraal bij het centrum en de Metro. Kamers zijn netjes en schoon en ontbijt is prima. Huren fiets is aanbeveling en met lijn 32 goede verbinding met het strand.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Zeer goed.

Op TV geen enkele post frans, nederlands of duits.

Zeer goede kamers, zeer goed ontbijt, bijzonder goede ligging in het centrum. Perfecte receptie, zeer vriendelijk personeel. Alles zeer netjes en in orde.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Fijne ligging, maar erg gehorig en slecht bed

Erg gehorig, je hoort van de kamers ernaast als de douche bv gebruikt wordt. Ook via de gang erg gehorig. Als je op bed ligt heb je niet het gevoel dat je op een matras ligt, maar op een houten plank.

Centrale ligging midden in centrum en bereikbaarheid vanaf luchthaven. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Dit hotel is een aanrader!

Er waren dekens ipv dekbedden. Was de eerste nacht te koud (december), om tweede deken gevraagd en dat was prima.

Locatie uitstekend, midden in t centrum. Weinig last van lawaai al lag de kamer aan de winkelkant. Mooie schone kamer en vriendelijke bediening. Ontbijt is prima, lekkere koffie.

prima uitvalsbasis voor een paar dagen Valencia

Kamer lag aan de straatzijde en daardoor enige geluidsoverlast tot ongeveer 23:00 uur. In de lobby hing soms een rioollucht. Internet aan de langzame kant. Zenderkeuze op TV beperkt en bijna alleen maar Spaans.

Heel centraal gelegen aan promenade met winkels en restaurants. Metro op nog geen 5 minuten. Vanuit hotel is alles goed te belopen. Prima kamer, bed en badkamer. Alles heel netjes verzorgd. Ontbijt was uitgebreid met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Keurig hotel, zeer centrale ligging.

De ligging in het centrum is perfect. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij arriveerden 's morgens om half elf en onze kamer was meteen beschikbaar, heel fijn zodat je eerst even kunt uitpakken en dergelijke voordat je weer op pad gaat.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

We hebben geen ontbijt genoten daar , ben echt een tapas...

Het viel me tegen dat ik er moest vertrekken om mijn plichten te vervullen !

We hebben geen ontbijt genoten daar , ben echt een tapas liefhebber en wil elke kans benutten om hiervan te genieten, wat in Valencia dan ook lukt ! De kamer was heel goed, wel geen koffie of thee,de ligging is fantastisch, de bedoeling van de overnachting was om op doorreis te gaan naar het noorden, waar wij verplichtingen hadden ! Echter al het goede daar maakte het spijtig om te moeten vertrekken, dus we hopen op terugkeer !

Hotel in voetgangersgebied, goede uitvalbasis voor strand en stad.

Jammer, dat het hotel geen ruimte heeft om buiten te eten. Daarom maar 1x in het hotel ontbeten(was overigens goed verzorgd). Buiten hotel waren gezellige (goedkopere) alternatieven. Wel jammer, dat je dan veel bedelaars aan je tafel krijgt.

Prettig hotel in het centrum van Valencia. Hotel ligt in het voetgangersgebied. Na 11 uur is het rustig. Onze kamer had een smal balkon, waar je net de stoel van binnen kon neerzetten. Wel een leuk uitzicht over deze straat. Tv is geen toegevoegde waarde. Wifi was goed. Metro en station op loopafstand. Taxi's staan aan het begin van de straat te wachtn.

Heerlijk dagen gehad midden in het centrum van Valancia

De centrale ligging, ruime schone kamer, vriendelijk personeel, heerlijke taverne naast het hotel waar je heerlijk kunt eten, 2 minuten van de metro die je binnen een half uurtje naar het vliegveld brengt

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Goed hotel

Een prima uitvalsbasis om de stad te verkennen. Goede ligging en schone, ruime kamers. Gelegen aan een drukke straat zonder auto's, maar daar heb je geen last van.

Het ontbijt was goed en voldoende.

Het ontbijt was goed en voldoende. De kamer was prima, schoon, mooi plekje op de hoek met lang balkon, zicht op de Arena. Midden in het centrum. De receptionisten zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Blij met deze keuze!

Met een hotel middenin het centrum hoor je tot middernacht wel geluid van de terrassen. Wij vonden dit geen probleem.

Super gezellige en centrale ligging, heel schoon hotel en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Helemaal naar onze zin

Niet tegen, maar misschien voor deze prijs koffiezet apparaatje en thee op de kamer.!

Wij hebben t uitstekend naar onze zin gehad. Wij hadden er geen ontbijt bij genomen, dus daar geen oordeel over. Wij hadden de mazzel dat we kamer 502 hadden een hele ruime kamer op de kop van t pand dus een heel rond groot balkon met een super uitzicht. En het is super schoon!

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Super mooie stad, aanrader

Zoals gezegd, veel bedelaars en foute taxi chauffeurs .

Het weer was geweldig, nadeel is dat er veel bedelaars door de stad lopen en de taxi van vliegveld naar hotel €31.- kost en andersom maar 12.55 rara dus genept door spaanse taxi.

Bij een volgend bezoek komt dit hotel zeker weer in aanmerking

Heb echt geen minpuntje

Ontbijt prima. Alleen de 1e dag gedaan. Allerlei leuke koffie/ontbijtzaakjes binnen handbereik (stukken voordeliger). Leuke omgeving. Na 24:00 uur werd het in deze drukke straat zonder verkeer maar met veel gezellige eettentjes redelijk tot goed rustig. Dus we konden lekker slapen

De kamer was klein maar heel schoon.

KLeine en onpersoonlijke kamer. Matrassen heel erg hard. Is wel geprobeerd dit op te lossen d.m.v. dekens, maar hielp niet echt. Onpersoonlijke ontvangsthal. Geen zitje. Geen printer of computer om in alle rust en privacy in te checken voor je vlucht. Werden verwezen naar internetcafe. UIteindelijk gelukt bij iemand anders.Balie waar iedereen kan meekijken en luisteren. Service ver te zoeken. We verbleven 7 nachten en er was door wat later vertrek geen mogelijkheid om je even op te frissen. Ja in het toilet bij de ontbijtzaal. Gevraagd om uurtje langer te kamer te mogen gebruiken, beland je weer in discussie.

De kamer was klein maar heel schoon. Schoonmaakster zijn super! Met de balkondeur gesloten heerlijk rustige kamer. Je hoort alleen wat geroezemoes. Vinden wij wel gezellig.

Leuke en aangename stad ! Heerlijk hotel en gezellig rondwandelen.

Niets te verbeteren .... wij waren best tevreden prijs/kwaliteit verhouding heel goed.

Nette kamers, goed uitgerust en goede bedden. Was ook een mooie, ruime kamer. Heeel goed gelegen als vertrekpunt voor allerlei uitstappen.

Uitstekend hotel, centraal gelegen voor een goede kennismaking met Valencia

Informatie over fietshuur (dichtbij) en autohuur ('ruime keuze bij het vliegveld') kan beter als Sorolla Centro afspraken maakt met aanbieders.

Prima locatie in het oude deel van de stad in het voetgangersdeel met veel winkels en restaurants voor de deur. Dichtbij Metro en vertrekpunt bus. Ruime kamer, prima bedden en nette badkamer. Goed schoongehouden.

Uitstekend hotel in centrum met alle voorzieningen dichtbij

Matras is best stevig, was even wennen, maar hebben toch goed geslapen. Er was maar één stoel, zodat we niet samen op het balkon konden zitten.

Uitgebreid heerlijk ontbijtbuffet, echter buiten het hotel in dezelfde straat of om de hoek ook leuke tentjes om te ontbijten waar het goedkoper is. Leuk voor de afwisseling. Elke dag bedden gedekt, kamer en badkamer/ toilet schoongemaakt. Vriendelijk behulpzaam personeel bij receptie dat goed engels spreekt. In het oude centrum gelegen en op loopafstand veel mooie bekende plekken van Valencia te bezichtigen. Ook een stallingsplek van de Valenbisi (fietsen die je vooraf via internet kunt huren) is zeer dichtbij.

De locatie was uitstekend: Het oude gedeelte is dichtbij, de...

De locatie was uitstekend: Het oude gedeelte is dichtbij, de bussen en metro zijn in de buurt, in de straat vind je vele restaurantjes. Het ontbijt was ook in orde. Het is basic, maar lekker. De kamers zijn proper.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Aangenaam verblijf

Het hotel ligt aan een drukke straat met cafés, waardoor het lawaaierig kan zijn 's avonds. Oordoppen waren voor mij geen overbodige luxe om rustig te kunnen slapen. Ook in het hotel zelf is het zelden volledig stil; er is altijd wel iets te horen vanop de gang of vanuit andere kamers. Tot slot: een matras is uiteraard zeer persoonlijk, maar hier zijn ze wel zeer hard.

Ruime en propere kamers met alle comfort - Eerder eenvoudig maar verzorgd ontbijt - Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel - Uitstekende locatie, op wandelsafstand van het centrum en op een boogscheut van de metro - Goede en gratis wifi-verbinding op de kamer.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Goede locatie en prijs/kwaliteitsverhouding

Het ontbijt is eerder magertjes. In de onmiddellijke buurt kan je veel beter en goedkoper ontbijten. Hoewel de kamer maar een klein raam had, uitkijkende op een blinde muur, kon de kamer toch niet volledig verduisterd worden (gordijnen te kort).

Perfecte, autovrije locatie om van hieruit de stad te verkennen. Kamer is functioneel en hygienisch.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

heerlijk vers fruit bij het ontbijt,zeer vriendelijk en...

heerlijk vers fruit bij het ontbijt,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en wij hadden een hele ruime hoekkamer en prima plek midden in het centrum en ondanks dat geen geluidshinder

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Toplokatie in fantastiche stad

Uitzicht. Maar dat maakt de ligging meer dan goed. Overdag en in de avond was ik niet op de kamer. Uitzicht is in dit geval onbelangrijk

Kamer en ligging van het hotel. Vriendelijkheid en behulpzaamheid van personeel.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Er op niets iets aan te merken.

Alles was uitstekend,personeel ,kamer,ontbijt ,ligging.Wii vlogen s'avonds pas terug en konden de bagage laten staan en ook nog douchen voor we vertrokken naar het vliegveld

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Valencia, geweldige stad om te vertoeven

Houdt rekening dat resataurants en bars op tijd sluiten zo rond 24.00 uur

Geweldig hotel, midden in centrum van de stad. Personeel hulpzaam en zeer vriendelijk. Ontbijt goed, meer dan voldoende keus aanwezig. Overal WiFi in hotel en ook voor meerdere apparatuur. Echt aanrader als je Valencia wilt bezoeken.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

De slagroom op het mooie Valencia

Het hotel is perfect. Het heeft een zeer mooie locatie in hartje centrum. In dit deel is het in de avond ook nog lekker druk. Toch op zoek naar wat stilte, maar toch wat gezelligheid? Geen probleem! Het hotel is goed geisoleerd waardoor er buiten niets te horen is. We werden erg vriendelijk ontvangen en kregen gelijk een kaart met de leukste dingen om te bezichtigen. Geen gebruik gemaakt van jet ontbijt. Dit kan ook makkelijk buiten het hotel wat ook nog eens goedkoper is.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Een prettig hotel op een ideale plek in een grote stad.

Enige minpunt was de gehorigheid van de kamer, maar dat speelde hooguit 's ochtends en 's avonds laat.

De ligging van het hotel was in meerdere opzichten uitstekend: dichtbij de metro die naar de luchthaven rijdt, middenin een wijk met veel restaurants en dichtbij een plein met majestueuze gebouwen. Het ontbijt was voedzaam en gevarieerd. Het personeel was overwegend vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Goed en centraal gelegen hotel.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer en badkamer werden elke dag heel goed schoongemaakt. Elke dag een mooi opgemaakt bed. Het hotel ligt heel centraal en is perfect bereikbaar (zonder overstappen) met de metro vanaf het vliegveld. Het ontbijt is ook prima. In de buurt van het hotel liggen diverse restaurants waar je prima kunt eten.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

prima voor een stedentrip

eigenlijk niets, beetje lawaaiig s 'nachts, doch dat kun je verwachten

ruime, schone kamers prima ontbijtbuffet behulpzame mensen bij de receptie

Heerlijk grote kamer met groot balkon / terras.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Heerlijk grote kamer met groot balkon / terras. Het ligt aan een drukke restaurant-straat maar omdat we hoog zaten hadden we daar geen last van. Alles lekker dichtbij. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Een mooie citytrip zonder overstelpt te zijn door toeristen

geen echt negatieve punten

Perfect bereikbaar - 100 meter van de metro - in het historische centrum. Mooie en perfect propere kamers. Goed ontbijt. Receptie sprak Engels en Frans.

Erg fijn hotel op een superlocatie. Aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Terras

De kamer in zijn algemeenheid en de badkamer waren schoon, maar de meubels (nachtkastje, stoel) mochten wel eens een keer afgestoft.

De ligging is perfect, mooie kamer, ik had er zelfs een met een privéterras erbij. Vriendelijk personeel.

We hebben 1 x daar ontbeten, dat was prima.

We hebben 1 x daar ontbeten, dat was prima. Het hotel ligt midden in het centrum, alles is te voet te doen. Mensen aan receptie zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

De ligging in het centrum, veel bezienswaardigheden op...

Geen lounche of bar in het hotel en wel veel rumoer van de straat vroeg in de morgen.

De ligging in het centrum, veel bezienswaardigheden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Goede ligging maar veel lawaai.

Veel lawaai van buiten (terrasjes, e.d.) Ook zaten er 2 grote gaten boven het vals plafond in de muur met de kamer naast ons met veel geluidshinder tot gevolg. Onbegrijpelijk!

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Valencia topbestemming voor een stedentrip!

Wij hebben geen moeite met geluid, maar anders oordopjes mee of met ramen dicht en airco aan. Prima geisoleerd.

ligging in het centrum vlakbij de metro halte Xativa, vanaf de luchthaven directe lijn. Veel terrassen en alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Perfect hotel voor een city trip

Warme kamer; geen airco en met het raam open slapen is niet mogelijk wegens geluidsoverlast van de straat (centrum). Ontbreken van 2 stoeltjes op het balkon. Harde bedden.

Schone kamer en badkamer. Perfecte lokatie voor een stadsbezoek, in het oude centrum. Dichtbij een (metro) station, winkels en restaurants. Vriendelijke medewerkers. 24/7 receptie.

Het openzetten van de balkondeur is mogelijk maar buiten is veel lawaai, ook 's morgens vroeg als alle restaurantjes weer bevoorraad worden.

Nabij metro station waar metro vanaf het vliegveld aankomt. Prima ontbijt dat je niet hoeft te boeken maar gewoon heen kunt gaan. Je betaalt het gebruik (EUR 9 p.p.) dus als je een ochtend ergens anders wilt ontbijten betaal je niet dubbel. Veel restaurantjes in de buurt en de oude stad is te voet goed bereikbaar. Ligging hotel is zeer goed om Valencia te verkennen.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Voor 3 nachten was dit een prima verblijf

Buiten de irritante kerstmuziek tijdens het ontbijt en het schuiven met de terrasstoelen voor het hotel, niets. Nu eind Nov. was het niet druk en weinig last van kabaal met de balkondeur een stukje open, maar in de zomermaanden is het drukker op straat en is het beter om een kamer aan de achterzijde te nemen.

Ontbijt prima. Personeel aardig. Kamer ok.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Uitstekende ligging : vlakbij het centrum en bij...

Uitstekende ligging : vlakbij het centrum en bij metrostation Xativa. Daar kan je de rechtstreekse metrolijn naar de luchthaven nemen. Traject duur ongeveer een halfuurtje. Het hotel ligt ook op wandelafstand van alle bezienswaardigheden in de historische stadskern. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De ruime kamers zijn eenvoudig ingericht, maar modern en praktisch. Wij hadden een kamer aan de voorzijde van het gebouw, en die had een leuk balkonnetje. Eenvoudig maar goed ontbijt. Heel goede verhouding prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Top!!!

Top locatie! Bezienswaardigheden op loopafstand. Indien je met de bus iets verder weg wilt gaan, op elke hoek bushaltes. Meer dan genoeg eetgelegenheden in de buurt, het personeel was erg vriendelijk, zeer ruime kamer. Echt een aanrader! Kom hier zeker een keer terug!!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Zeer verrast over de locatie , personeel , hygiëne ,ontbijt .

Er was maar één voorwerp wat ik heb gemist op de badkamer :een vergrootspiegel !!! Dit is echt t enige !

Zeer verrast over de locatie , personeel , hygiëne ,ontbijt .....dus alles !!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Prima uitvalsbasis in Valencia

De slaapkamer komt uit in een drukke staat met restaurants en bars. Je hoort dus wel wat geluid. Gaat gelukkig niet de hele nacht door.

Perfecte locatie, ruime kamer, stevig bed. Echt waar voor je geld.

Zeer aangenaam hotel op een toplocatie door zijn centrale ligging.

Bedden vonden wij erg hard maar dit treffen wij in de meeste hotels zo aan. We stellen ons hier op in. Ligt misschien aan de prijsklasse van de hotels. Ook vonden wij het best wel gehorig naar de andere kamers; we hadden er gelukkig geen last van.

Lokatie van het hotel; voetgangersgebied met gezellige restaurantjes en terrasjes; je hoort geroezemoes in plaats van lawaai van auto's.