Beoordelingen over Playacálida Spa Hotel Luxury 4-sterren

Urbanización Torregalera, s/n, 18690 Almuñécar, Spanje

#7 van de 16 hotels in Almuñécar

• Betaald WiFi

On,dermaats

Blijkbaar all-inn hotel voor touringcar-reizigers. Als je op je eentje reist moet je voor alles bijbetalen, wat uiteraard normaal is maar niet voor bvb. de safe op de hotelkamer. Organisatie zeer matig. Voor handdoeken aan de pool moet je helemaal terug naar de receptie enz... maakt dat je voor een kort verblijf meer staat te wachten aan de balie dan dat je van het zwembad kan genieten. Het groot zwembad daarentegen is super maar overal opgedrongen en zeer lawaaierige animatie! Zeker geen rustige vakantie...

Ontbijt ondermaats, weinig verse producten. Kantinefood.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

eenmaal nooit meer
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen + 1 Kind)

wel betalen voor je hondje maar die mocht nergens anders dan op je kamer komen. zeer dieronvriendelijk. om mijn hondje niet alleen te laten moest ik ontbijten op mijn kamer. brood zonder smaak en alle dagen hetzelfde.

mooi verzorgd

We hadden (gelukkig) een suite besteld;
    • Suite

massaal en luidruchtig, niet bepaald relaxed Zwembad ziet er geweldig uit en is op plekken ook mooi, maar bijv glijbanen vallen (erg) tegen. Het strand was leuker. Het lijkt luxe, maar slecht afgewerkte kamers (goedkope douchekop, luxe bad in de kamer maar de mooie waterkraan werkt niet), slecht afgewerkt. Het was wel schoon, dat wel. Ik ben zo kritisch aangezien ze meer dan de hoofdprijs vragen. Ik vond dat niet in verhouding staan.

We hadden (gelukkig) een suite besteld; dat kwam tot verrassing met extra voordelen zoals gebruik van de parkeergarage (op straat parkeren is nagenoeg kansloos), vers fruit iedere dag (geloof ook met champagne op verzoek), extra luxe zonnebanken en een rustige ontbijtlocatie (ipv in de massa-kantine te hoeven zitten)

Fijn hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Wij hadden all-inclusive, voor visliefhebbers prima, maar voor diegene die niet van vis houdt zou ik zeggen: matig. Ik stoor me er niet zo aan, maar hier en daar is wat onderhoud gewenst.

Schone kamer, schoon hotel, vriendelijk personeel, prima ontbijt. Prachtig buitenzwembad, verwarmd buiten-bubbelbad. Verwarmd binnenzwembad. Veel groen, mooie palmbomen.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Mooi zwembad met fantastisch uitzicht.

Wifi is traag en alleen gratis in de hal. Wil je ook wifi in de kamer dan is dat belachelijk duur voor een 4-sterren hotel. 6 euro per dag. Het is een resort dat alleen via booking.com of een operator te boeken is. De balie kan geen boekingen verwerken. Het all-in principe moet je aanstaan. Grote eetzalen, entertaiment moeten je ding zijn. Wij hadden een grote groep dronken Russen aan het zwembad en luidruchtige Fransen. In de directe omgeving is niets te beleven, je moet een auto tot je beschikking hebben.

Mooi zwembad met fantastisch uitzicht. Ligbedje reserveren door een handdoekje er op te leggen in alle vroegte wordt door het personeel niet geaccepteerd. Zeer netjes.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Ontbijt was te vroeg.

Ontbijt was te vroeg. ..weer wifi kosten. ..