Beoordelingen over Hotel & Spa Villa Olimpica Suites 4-sterren

Pallars, 121-125, Sant Marti, 08018 Barcelona, Spanje

#362 van de 516 hotels in Barcelona

De locatie van het hotel is perfect, 15min van het strand,...

Fitnessruimte is niks. Alleen dumbels en cardio

De locatie van het hotel is perfect, 15min van het strand, 20-30min van de meeste plaatsen in het centrum. Ook heerlijk om in de Spa te ontspannen (je krijgt 1 maal gratis toegang)

Goede locatie.

Geen water omdat het zwembad werd gevuld. Was niet aangekondigd of gecompenseerd.

Goede locatie. Net hotel. Wel compensatie voor het zwembad wat die dagen gereed werd gemaakt

leuk verblijf in een mooie , zeer toegankelijke stad

restaurant lekker , maar geen topper . Dan kan je beter naar de stad een lekker Tapas restaurantje nemen ( de tapa madre / Bona Sort ).

ruime , nette kamers . ruime badkamer met bad , regendouche . gratis upgrade gekregen naar grotere kamers ( 3 à 4 personen ) . Had enkel 2 2-persoonskamers geboekt , dus leuke verrassing . gevarieerd ontbijt in rustige omgeving . Goede locatie , vlakbij metrostation Bogatell . Te voet naar zee ook geen probleem .

Helemaal top en goed verzorgd 😊

Qua faciliteiten was het jammer dat de zwembaden aan de kleine kant waren, verder voldeden ze wel. Daarnaast was het jammer dat het binnenzwembad direct aan de Spa zat. Hierdoor was Spa toegang vereist. De sleutels tot de hotelkamer werkte helaas slecht als je deze tegen je mobiele telefoon had aangehouden. Het personeel loste dit netjes op, maar doordat ik dit vergeet heb ik een aantal keer het personeel lastig moeten vallen. Aan het hotel is verder weinig mis (op dit soort kleine dingen na). Alles is er.

Ontbijt was super. Vooral de kamer en badkamer waren top. Personeel was vriendelijk en erg behulpzaam. Kamer was schoon en netjes ingericht. Locatie was handig met metro en bushalte in de buurt.

Goed ontbijt.

Jammer dat de spa om sommige tijdstippen te vol is ondanks dat je moet reserveren. Jammer dat de koffie/thee op de kamer en andere toilletartikelen (wc papier, showercap, etc) niet dagelijks wordt aangevuld. Het restaurant was prima voor het ontbijt maar niet echt sfeervol om savonds te dineren.

Goed ontbijt. Makkelijk te bereiken met de metro lijn 4 bogatell. Schone kamers. 1x gratis spa entree tijdens het verblijf. 24 uurs roomservice.

De volgende keer wordt het zeker niet meer dit hotel!!!
    • Suite met toegang tot de spa (2 volwassenen)

De siloconedichtingen van douche, wc waren bruin en zwart van de schimmel. We hebben dat meteen aangegevn en kregen een een andere kamer aangeboden. Maar helaas was die niet beter, dus hebben we de onze maar gehouden. De laminaatvloer was beschadigd, op de witte leren bank en de stoel waren grote zwarte vlekken (waarschijnlijk door koffers ofschoenen). En alle lampen incl. Sp[ots hingen scheef. Onze algehele indruk van het hotel was dat er onderhoud en renovatie noodzakelijk was.

Het ontbijt was erg goed (14,00 euro P.P.), de bedden waren goed. Het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Perfect en schoon hotel. Aanrader voor een ieder.

Regelmatig toegangspas die niet actief meer was. Zonde dat er dagelijks geen fles drinkwater was omdat er niet uit de kraan gedronken kan worden.

Schoonheid van hotel en de klantvriendelijkheid.

Perfect hotel als uitvalsbasis voor een Barcelona city trip!

Het is een prima, perfect hotel, het ligt centraal op loopafstand van diverse bezienswaardigheden: de Sagrada, het strand, shopping centra, diverse metro-stations. Het hotel ligt in een zich heropbouwende omgeving, waardoor de directe omgeving misschien wat "rommelig" aandoet. Het ontbijt is onzettend goed: heel uitgebreid en gevarieerd. De voucher die we ontvingen voor een bezoek aan de spa was heerlijk na een dag door Barcelona struinen.

Kwaliteit/prijs meer dan oke
    • Suite met Toegang tot de Spa (1 Volwassene)

Minpuntje was het niet bijvullen van water, koffie- en theefaciliteiten in de juniorsuite.

Ontbijt was prima. Spa & wellness zeer uitgebreid en proper.

Het ontbijt was prima.

Het enige minpunt was dat de jongeren het hele weekend buiten feest aan het vieren waren en dit duurde van 23.00 uur tot 06.00 uur. Dit was goed te horen op onze kamer.

Het ontbijt was prima. Het hotel zag er prima uit en het personeel was aardig. De sauna was oké, maar niet alles werkte.

Een eerlijke echte aanrader als hotel, vlakbij twee metro stations, rustige buurt

één aparte maaltijd cannelloni, was zeer slecht gemaakt in eigen restaurant. slapen aan straatkant voor 22:00 is niet rustig

PRACHTIG ontbijt, lekker koffie á la Nespresso, veel keuze brood, warm koud charcuterie etc... Mooie kamers, goed personeel en vriendelijk goed restaurant met dagmenu

Prima uitvalsbasis om Barcelona te ontdekken.

WC-rolhouder in ons toilet was van de muur en werd ook niet gerepareerd. Wij hadden het weliswaar niet doorgegeven aan de receptie, maar de schoonmaakster deed dit kennelijk ook niet.

Ontbijt uitstekend, heel ruime sortering.

Ruime kamer, geweldig buffet en een mooie wellness ruimte beneden in het hotel.

Beneden in de spa rook het op sommige plekken naar zweetvoeten. De badkamer was een beetje gedateerd. Dat er op vijf minuten afstand van het hotel hotelgasten werden beroofd.

Ruim uitgebreid ontbijtbuffet met champagne! Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Het was een verrassing dat wij gratis entree kregen voor de spa en aangezien het ontzettend regende kwam dit perfect uit. Nadat wij hadden geklaagd over een sigarettenlucht in onze kamer, kregen wij gelijk een andere kamer toegewezen. Fijn dat wij onze huurfietsen mochten stallen in de parkeergarage van het hotel.

Fantastisch!

Graag hadden we een bad gehad, in plaats van een douche. En een enkele kamer want onze kamer was met een deur verbonden met de andere kamer. Weliswaar op slot, maar toch. Graag ook een kamer aan de zwembadkant want aan de straatkant was er veel lawaai van verkeer.

Het ontbijt. Accomodatie Transportmogelijkheden uitstekend!!! Als we terug komen, nemen we terug dit hotel

Ontspannend

Bij binnenkomst van de hotelkamer stap je meteen de badkamer binnen, die d.m.v. een raam werd afgeschermd van de slaapkamer. Voor een gezin is dit niet de ideale inrichting. Maar verder was het een zeer luxe kamer waar niets op aan te merken is.

Goed hotel, indien kamer aan de rustige (niet straatkant) van het gebouw.

Locatie, last van nachtlawaai door kamer aan de straatkant en dicht bij de plaatselijke nachtclub. Ook het festival op het binnenplein tijdens een vakantie om de batterijen op te laden viel helaas wat tegen. Bij een kamer aan de andere kant van het gebouw, waren we misschien beter uitgerust geweest. Jammer!

Grootte van de kamer, ontbijt, faciliteiten en moderne uitstraling van het hotel.

Goed hotel, spijtig van het personeel en het beperkt avondeten

Onpersoonlijke bediening en grotendeels onvriendelijk personeel, diner niet goed en beperkt

Mooie ruime kamer, goed ontbijt, goede ligging tov het strand en metro kortbij

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Ontbijt was heerlijk!
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Zwembad was na 1400 uur gesloten ivm een festival. Echt een tegenvaller. Dus op de kleine lettertjes letten wanneer dat het geval is.

Ontbijt was heerlijk! Super schoon hotel, goede bedden en nette kamers. Vriendelijk personeel.

Ruime kamer.

Wifi op kamer erg slecht bereik. Ontbijt wel uitgebreid maar kwaliteit niet heel goed.

Ruime kamer. Uitgebreid ontbijt. Lekker zwembad en zonneweide. Service van receptie goed.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Mooi hotel met ruime kamers en zeer goede hygiene.

De afstand naar het centrum van Barcelona is ongeveer 30 min lopen

Mooi hotel met ruime kamers en zeer goede hygiene. Keuze bij ontbijt buffet is zeer ruim.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Fijne kamer" geen last van de nachtclub!
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Fijne kamer" geen last van de nachtclub! Afstand naar de diverse metro's was perfect! Naar het strand tien minuten lopen. De buurt is in opbouw en ik liep er in de avonduren niet graag alleen. Het ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk! Geen gebruik gemaakt van de spa en het zwembad.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

fijn hotel voor weekend Barcelona

warm op de kamer, airco blies warme lucht

10 minuten lopen naar het strand. Taxi standplaats voor de deur. Huur fietsen worden afgegeven bij het hotel. SUPER ontbijt

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Tof verblijf

Badges werken slechts beperkt in de liften (beide badges moeten laten herinitialiseren)

Ontbijt heerlijk en divers. Toffe kamer met alle nodig bad en douchegerief.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Geweldig!

Dat je altijd een taxi moest nemen om in het centrum te komen.

De spa en het design van de het hotel waren uitmuntend. Ook was het mooi dichtbij het strand en de uitgaansgelegenheden.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

locatie, kamers prima
    • Suite met Toegang tot de Spa (1 Volwassene)

personeel restaurant 2de avond dinner ver beneden peil tot 2 x toe hoofdgerecht direct met starter neerzetten??? en dan je bord weghalen met voorgerecht terwijl je nog niet klaar bent om vervolgens direct het koude hoofdgerecht weer te serveren gestrest personeel terwijl totaal niet druk was

locatie, kamers prima

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Ontbijt top, kamers top, vlakbij metro in een rustige wijk...

Konden pas om 16.00 uur inchecken. Warm in de slaapkamer en airco laten ze alleen in de lente en zomer werken. Dat zou ik graag zelf bepalen wanneer ik die kan gebruiken.

Ontbijt top, kamers top, vlakbij metro in een rustige wijk niet ver van het strand.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Al verlieten we soms laat de kamer,toch werd die dagelijks...

Klein minpuntje slechts,de indeling vd kamer, het feit dat je bij het binnenkomem in de badkamer zit vond ik vreemd. Niettemin zou ik bij mijn volgend bezoek aan barcelona terug dit hotel boeken.

Al verlieten we soms laat de kamer,toch werd die dagelijks netjes gekuist. Aangename kamers aan schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

niet in de spa gaan je krijgt bultjes!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

spa center is smerig ,allemaal pukkeltjes gekregen van het zwemwater !!!!!!!!!!!!! nog nooit gehad in de sauna. niet in gaan vreselijke jeuk gehad!!!!!!

perfecte locatie,kamer te warm airco defect.daardoor met raam open geslapen is stappers locatie halve nacht wakker gelegen door herrie buiten.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Net hotel met goede ligging tov de metro.

Drukte bij het ontbijt, weinig tafels in verhouding tot aantal mensen. Sommige personeelsleden niet attent.

Nette kamer. Goed en uitgebreid ontbijt. Ligging dicht bij de metro. Leuke wijk voor concerten.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Uitgebreid ontbijt & heel mooie moderne kamer!

De wellness kon beter. Het was vrij fris in en rond het binnenzwembad

Uitgebreid ontbijt & heel mooie moderne kamer! Net buiten het centrum maar toch heel centraal gelegen, na 5 minuutjes op de metro was je reeds in het centrum

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Net hotel met wat aandachtspuntjes
    • Suite met Spa Toegang (3 volwassenen)

Badkamer met gordijn, en een opvangbak welke geen drempel had. Hierdoor liep de vloer onderwater. 3e persoon op de kamer kreeg een onopgemaakte bedbank, en geen kussens of deken.

Spa in het hotel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

een echte verademing,

heb het natuurlijk vergeleken met ons vorig hotel in Llorett de Mar, waar het even goed was, maar waar wij voor de helft van de prijs, met ontbijt hebben gelogeerd. Waar zit dit verschil ? Hadden natuurlijk niet veel keus, wegens laat reserveren: Ligging Barcelona en metro is goed, en Barcelona is een prachtstad.

Heerlijk hotel op goede ligging
    • Suite met Toegang tot de Spa (4 Volwassenen)

Wij hebben één keer gegeten in het restaurant. Daar was de bediening ronduit chagrijnig en het eten viel ook tegen.

Een goede locatie en heerlijk onbijtbuffet. Mooie kamers en fijn om na een dagje cultuur even in het zwembad af te koelen.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prima voor het verkennen van Barcelona.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Paar mooie hotels in een slecht onderhouden ogende wijk.

Ontbijt lekker. Goede douche en bad. Mogelijkheid om wat te drinken 's avonds. Vlak bij metro. Kwartier wandelen van het strand.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Locatie dichtbij strand
    • Suite met Toegang tot de Spa (4 Volwassenen)

Hadden familiekamer voor 4 volwassenen geboekt, viel wat klein uit. 1 groot 2-persoonsbed, een slaapbank en een bed om uit de kast trekken(!?!)

Locatie dichtbij strand Metrostation vlakbij Uitgebreid lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Locatie niet druk maar toch alles dichtbij en met de Metro...

De bedden waren relatief klein, wellicht zijn er ook grotere in het hotel maar zowel mijn vriend als ik hebben schuin moeten liggen anders lagen onze voeten buiten het bed.

Locatie niet druk maar toch alles dichtbij en met de Metro was alles perfect te doen! Daarnaast prima uitleg over de metro en hoe we daar konden komen incl. Overzichtelijk kaartje van alle haltes van de medewerkers bij de receptie. Daarnaast was het heerlijk ontbijt bijgeboekt te hebben wel iedere dag hetzelfde maar diverse keuze mogelijkheden en het was lekker.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Ontbijt was goed, koffie OK (als je de oploskoffie apparaat...
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Het bed was een beetje klein, ik paste alleen diagonaal in het twee-persoonsbed.

Ontbijt was goed, koffie OK (als je de oploskoffie apparaat links liet liggen)

• Beoordeeld op: 27 september 2016

5,5
    It's important to be connected when abroad, that's why a good Wifi is very important!
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Drie dagen lang geen WiFi in de kamer. Andere dagen heel slecht Wifi ontvangst in de kamer. Personeel deed niets of kon niks doen om het probleem te verhelpen.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

3 weekse vakantie met zon en familie bezoek

Er staat dat het hotel beschikt over een fitness ruimte. Deze valt een beetje tegen. Erg klein met alleen dumbels en voornamelijk oude apparaten zoals hardloopband, fietsen en crosstrainer. MAAR, nadat ik dit in de eerste week op een evaluatie formulier had vermeld, stond er de week erna een gloednieuwe perfecte hardloopband. Kan toeval zijn, maar heb wel het idee dat ze echt iets doen met de feedback.

Prachtige mooie kamers die vrijwel elke dag gereinigd worden. Personeel is uiterst vriendelijk. Ontbijt is perfect met een ruim assortiment en bijzoner gastvrije bediening. De ligging is buiten het drukke centrum maar op nog geen 100 meter zit metrolijn Bogatell en binnen 5 minuten ben je midden in het drukke Barcelona. Poble Nou is een mooie wijk die erg in opkomst is met een eigen Ramblas die, wat mij betreft, ook mooier is dan die in het centrum. Dicht bij het strand.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

prima hotel voor kort verblijf
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Locatie was goed voor conferentie, maar een flinke wandeling naar de kust.

Mooie kamer met een prima bed en goed sanitair. Wifi was goed, hoewel niet beveiligd. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Top hotel

Wij hadden een rook kamer, er waren geen andere kamers meer beschikbaar omdat het hotel volgeboekt was. Op de hoogste etage is het in alle kamers toegestaan om te roken.

Goede locatie. Mooi luxe hotel met zwembad. Goed uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Slechte omgeving waar het hotel staat! Absoluut niet inspirerend! Taxi nemen en.....

De kamers hadden een goede airco. De badkamer was echt onhandig ingedeeld en waren ook vies, oud en achterstallig, we hebben dan ook geklaagt bij de manager van het hotel! Oplossing was oke, maar niet van toepassing op ons, sinds we daar niet lang meer wilde blijven. ze hadden ons ook in 1 kamer kunnen laten verblijven. Maar op de Booking.com site, moesten we voor 4 personen dus 2 kamers boeken! Niet handig dus.

Het zwembad; de grootte ervan! De 2 kamers die wij hadden waren geschikt voor 4 personen per kamer. Ze hadden namelijk 1x 2 peroonsbed en een grote slaapbank.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Genoten!

Zaterdag was er een feest, waarvan de niet zo fijne muziek doordreunde in de spa en in onze kamer. Gelukkig maar tot 11 uur..

Ontbijt was super uitgebreid ! Luxe ruime kamer! Elke dag werd alles netjes schoongemaakt. Taxi stop voor de deur. Hele fijne spa aanwezig tegen betaling.

Relaxen voor een geweldige prijs

Mooie kamers. Veel opbergruimte en koffers konden ook netjes opgeborgen worden, zonder dat je daar de gedurende reis last van had.

Alles was top ook de service zeker een aanrader

Alles was top ook de service zeker een aanrader

de hamman sauna deer het niet

Ontbijt werd niet snel genoeg bijgevuld.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Ontbijt werd niet snel genoeg bijgevuld.

Onze plannen om Barcelona te doen geslaagd

Ontvangst

Onrbijt

Great city, great hotel

Buiten zwaembad is klein

Super advies van de receptie waar te gaan eten ( Rambla Poblenou )

Prima voor kort verblijf, ligt dichtbij het stadscentrum en andere bezienswaardigheden
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Geluidsoverlast discotheek naast het hotel

Ontbijt was super!

was oke

de sauna was matig

beide was oke

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Super geil.

Het dragen van een batmuts in het zwembad. Het extra betalen voor het zwembas.

De hygiene was super.

Elke dag werd je kamer opgeruimd en elke dag nieuwe...

Elke dag werd je kamer opgeruimd en elke dag nieuwe handdoeken. De service is super

Zeer fijn hotel op een goede locatie

Het hotel beviel in alle opzichten erg goed. De Spa was een hele fijne bijkomstigheid

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Geen leuke tentjes in de buurt van het hotel zoals high tea etc

Dat ov heel makkelijk te bereiken was.

Schoon, vriendelijke personeel

Sauna

Schoon, vriendelijke personeel

Super accommodatie. Lekker eten ..... we komen zeker nog terug
    • Suite met toegang tot de spa (2 volwassenen)

Wi-Fi was minder goed op de kamer

Kamers goed. Spa was supper !!!

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Goed verblijf

De hygiene op de kamers kon beter

Vriendelinkheid van personeel

Ontbijt was perfect

Ontbijt was perfect

Fantastisch hotel Dicht bij alle toeristische trekpleisters

Ontbijt was voldoende maar warme dingen waren koud zoals roerei spek worstjes dit vond jammer

Properheid vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Leuk

De hygiene, in de douche was schimmel aanwezig en er werd niet voldoende schoongemaakt

Ontbijt was lekker en personeel erg behulpzaam

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Gastvriendelijkheid, zeer schone kamers + spa

Maar 1 stopcontact bij het 2 pers bed

Gastvriendelijkheid, zeer schone kamers + spa

Top!!!

Dat ze ons na 3 maand nog herkennen

Slecht hotel! Afschuwelijke kamers, te duur voor wat er wordt aangeboden!

Prijs kwaliteitsverhouding van de hotel kamer is beneden alle peil!!!

Ligging van het hotel is goed

Prima Prijs Kwaliteits Verhouding!

NVT

Prima Prijs Kwaliteits Verhouding!!!

slechter personeel bestaat niet

service van personeel. bedden waren dramatisch en zwembad was bizar klein en de bedden zijn super zacht.

Ik wou dat ik langer kon blijven.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Hotel centraal gelegen, niet ver van het openbaar vervoer (metrostations). Taxi's stonden ook voor het hotel.

Buurt een beetje verouderd. Voor mooi en modern hotel.

Mooie kamer, mooi hotel .locatie 20min. stappen van Ramblas en strand . Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

het ontbijt en de kamer

personeel is niet altijd even vriendelijk.

het ontbijt en de kamer

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

badkamer

ligging

badkamer

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Prijs/ kwaliteit o.k.

De ligging de buurt

De netheid van het hotel

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Mogelijkheid om te douchen voor vertrek ondanks uitchecken...

Mogelijkheid om te douchen voor vertrek ondanks uitchecken om 12.00 uur.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Heerlijk verblijf

Heerlijke spa. Lekker dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

verrassend

Aan een drukke straat en geluid in de nacht

verrassend hotel