Beoordelingen over Suite Hotel Fariones Playa 4-sterren

Acatife, 1, 35510 Puerto del Carmen, Spanje

#168 van de 321 hotels in Puerto del Carmen

5,6

Heerlijk hotel met prachtige kamers
    • Suite met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Eigenlijk viel er niets tegen. De bouw van een nieuw naastgelegen hotel en de verbouwing van een hotelvleugel was voor ons nauwelijks merkbaar.

Gratis upgrade gekregen en een prachtige kamer met uitzicht op het zwembad en de zee. Ontbijtbuffet was ook top. Personeel was zeer vriendelijk. Wij arriveerden al om 10 uur in de ochtend en onze kamer werd met spoed schoongemaakt zodat wij er al om 10:30u in konden. Op de dag van vertrek konden wij, tegen een kleine vergoeding, de kamer tot 16:00u houden.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

nooit meer naar toe
    • Suite met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Wij kregen een niet gerenoveerde, slecht uitziende kamer met uitzicht en overlast van groot bouwproject. Ligging slaapkamer was aan de halzijde , dus geen frisse lucht en heel veel overlast van herrie uit de hal. Hal was groot en geheel van marmer dus grote klankkast. Na een insluiping en diefstal op onze kamer terwijl wij lagen te slapen hebben wij daarna niets van manager (s) vernomen. Geen briefje, telefoontje , helemaal niets.Terwijl dit toch een traumatische ervaring is als er een inbreker in je slaapkamer komt terwijl je ligt te slapen. Je bent immers gast van een hotel die verantwoordelijk is wat er gebeurt. Ook andere benadeelde gasten aan dezelfde kant van het hotel waar in de vroege ochtend was ingebroken hebben helemaal niets gehoord . In eerste instantie zou de manager met ons naar de politie gaan maar na een tijdje wachten kwam hij niet opdagen en was daarna niet meer aanwezig. Er werd verteld dat hij ziek zou zijn. Wel na aandringen een andere kamer gekregen , een gerenoveerde kamer wat een wereld van verschil was. Maar dit was pas na 11 dagen van onze vakantie. We kregen ook te horen dat de slechte kamers gereserveerd waren voor internet klanten,o.a. Booking .com waar het hotel een contract mee had afgesloten voor deze zeer verouderde muffige slecht gelegen kamers.

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Was prima, na renovatie zal het perfet zijn
    • Suite met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

De geur van het water waarmee de toilet doorgespoeld word. Zeker geen leidingwater.

Het ontbijt was perfect. Kamers waren oke. En deze worden komende maanden gerenoveerd. Dus dan zullen ze super zijn.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Super uitgebreid ontbijtbuffet, wat je heerlijk buiten op...
    • Suite met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Er werd gemeld dat er bouwwerkzaamheden in de buurt plaatsvonden. Dit hield in dat onder ons balkon de hele dag met een gigantische jekkerhamer de rotsgrond werd verwijderd. Toen we vroegen of het mogelijk was om een kamer verderop te krijgen kregen we de melding "if you book through these guys (booking.com) you end up in that part of the hotel, all that we can offer you is a costfree annulation". Terwijl alleen het stukje waar wij zaten overlast had, in de rest van het hotel hoorde je bijna niks. Dit was een flinke domper op een verder prima verblijf.

Super uitgebreid ontbijtbuffet, wat je heerlijk buiten op het terras kunt nuttigen. Goede locatie tussen de toeristische boulevard en de oude haven met leuke terrasjes en restaurants. Een mooie wandeling is hoog langs de kust naar Puerto Callero, ca. 6 km. heen en terug.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Erg genoten van een mooie vakantie in dit goed gelegen hotel.
    • Suite met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Binnen in het hotel in niet echt gezellig maar kamers Ok. Onze eerste indruk was dan ook "hier worden we niet vrolijk van". Maar dat werdt ruimschoots gecompenseerd door het prettige verblijf en goede service. Wifi op de kamer was erg slecht.

Eten zowel ontbijt als diner was erg goed en zeer gevarieerd. Zeer vriendelijk personeel. Goede ligging in het centrum. Prive zandstrand maar ook een mooi goed onderhouden zwembad met voldoende ligbedden.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Ontbijt was super, royale kamer

Geen minpunten

Ontbijt was super, royale kamer

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

luxe
    • Suite met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Lawaai van bouwwerkzaamheden. Niet alle app hebben zeezicht.

Locatie perfect. Heerlijk ontbijt. 1 zwembad verwarmd. Direct toegang tot het strand.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Lawaai van de werken buiten
    • Suite met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Lawaai van de werken buiten In de badkamer geen siphons - soms vreselijke stank. Buffet s'avonds niet geweldig, te duur.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

de ligging van het hotel en goed ontbijt
    • Suite met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

de inrichting van de suites, slecht tot geen internet, betalen voor zaken als kluis gebruik computer.

de ligging van het hotel en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Prima hotel, echt niet op aan te merken.

De wifi is op de kamer niet optimaal. Aan het zwembad perfect.

Prima hotel, echt niet op aan te merken. Geweldige kamer met een prachtige badkamer. Keukentje met koelkast en magnetron. Uitgebreid ontbijt en geweldig zwembad. Personeel erg behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Geweldige locatie met heerlijk zwembad, goed ontbijt en...

Kamers zijn wat gehorig, mensen die s ochtends vroeg al bedjes reserveren. Er zijn echter voldoende ligbedden aanwezig,dus geen ramp. Verder doet de wifi op de kamer het niet maar buiten de kamer prima! We zijn hier wel van tevoren over geinformeerd door de receptie.

Geweldige locatie met heerlijk zwembad, goed ontbijt en mooie en schone kamers. Je zit ook aan het strand en vlakbij veel goede eettentjes. Tevens is een supermarkt in de accommodatie aanwezig, erg handig!

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Wij waren al vaker in dit hotel geweest.

Het zonnebedden probleem. Het is verboden om bedden te reserveren anders zoude de badhanddoeken door personeel verwijderd worden. Dit gebeurde dus niet....jammer. Er zijn toch altijd weer van die aso's die om 8.00 zonnebedden reserveren en er om 17.00 de eerste keer op gaan liggen.

Wij waren al vaker in dit hotel geweest. Een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Ligging met directe toegang naar het strand en de...

Kamers hebben wat opfrissing nodig maar zijn zeer functioneel.

Ligging met directe toegang naar het strand en de wandelboulevard met winkels en restaurants. Compleet ontbijtbuffet met soms Cava en zalm. Goede Wifi connectie ook aan het zwembad. Ligstoelen en kussens van 5* kwaliteit.

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Ligging aan het strand en dicht bij gezellig haventje

Ongezellige ontbijtzaal

Ligging aan het strand en dicht bij gezellig haventje

• Beoordeeld op: 4 april 2015

Uitzicht, ontbijt en ligging.

Erg groot complex, niet knus (wel oke)

Uitzicht, ontbijt en ligging.

• Beoordeeld op: 21 maart 2015

de locatie