Beoordelingen over VIK Suite Hotel Risco Del Gato 4-sterren

Sicasumbre, 2, 35627 Costa Calma, Spanje

#7 van de 44 hotels in Costa Calma

• Beoordeeld op: 17 december 2017

goed ontbijt, privacy door bungalows

de kamers waren s'nachts vrij koud en het buitenzwembad ook. ik had zicht op zee verwacht maar dat was maar in enkele kamers/bungalows het geval

goed ontbijt, privacy door bungalows

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Een rustig en aangenaam hotel.
    • Romantische Suite (2 Volwassenen)

Oudejaarsavond viel wat betreft de sfeer tegen. Te fel licht, geen sfeervolle muziek ( voor ons als leek moeilijke jazzmuziek). Terwijl we nog aan het dessert zaten kwam het keukenpersoneem al opruimen! Het eten daarentegen was lekker.

De kamers waren zeer ruim en proper en de kamermeisjes vriendelijk en discreet. Het bed van een zeer goede kwaliteit. Zowel over het ontbijt (lekker brood) en het avondeten waren we tevreden.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

De kamer, zitgedeelte, slaapgedeelte en aparte badkamer

WIFI in de kamer Avondeten had iets beter gekund

De kamer, zitgedeelte, slaapgedeelte en aparte badkamer

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Oorspronkelijk prachtig gelegen hotel met supergave...

Het H10 hotel neemt jammer genoeg (tegenwoordig) een deel vh uitzicht weg. Aan de noordkant van het terrein hing een vieze rioollucht. Gelukkig zaten we daar niet in de buurt. We misten bediening of barretje bij het zwembad; een glaasje wijn of koffie zou het wat gezelliger gemaakt hebben. Het restaurant viel ons wat tegen maar het restaurant risco del Cato was super (op het terrein vh hotel).

Oorspronkelijk prachtig gelegen hotel met supergave appartementen. Echt architectenwerk! De tuin is mooi en de medewerkers vriendelijk. Het strand is maar 1 weggetje oversteken. Het ontbijt is heerlijk.

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Ligging kort aan zee is heerlijk

Inrichting huisjes ouderwets: zeer tachtiger jaren, met wat interieur renovaties zou de hoge prijs beter te verantwoorden zijn!!

Ligging kort aan zee is heerlijk