Beoordelingen over Las Gaviotas Suites Hotel & Spa 4-sterren

Avenida Albufera, 51, 07458 Playa de Muro, Spanje

#4 van de 32 hotels in Playa de Muro

Dit fantastisch hotel was de kers op de taart voor een fantastische reis!
    • Suite met Balkon (2 volwassenen)

De kamer was zeer ruim en proper. Wij hadden een uitzicht op de tuin wat enorm rustgevend was. Met zijn 4 verdiepingen is dit eerder een familiaal hotel en geen grote keten. Het is zeer gezellig ingericht. Onze gang gaf uit op het zwembad wat niet zorgde voor warme gangen. In de kamer zijn 2 airco's voorzien wat de kamer perfect op temperatuur houdt. De kamer beschikt over een ruime badkamer, een leefruimte en een slaapkamer. Wat een luxe! Zowel het ontbijt als het diner zijn enorm uitgebreid. Er is zeker voor ieder wat wils. Wij raden dit hotel zeker aan. Het was een geweldig verblijf! Van de luchthaven is het zo'n 40 min rijden met een huurauto, wat zeker te doen was. Op 2 minuutjes stappen is men aan het strand. De drie zwembaden zijn fantastisch en het water smaakt niet naar zout, wat in andere hotels wel was. Dit hotel is echt aan te raden!

oké
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden en een Balkon met Uitzicht op het Zwembad

de standaard 2persoonskamers zijn echt wel klein, de badkamer valt mee. de kleine frigo/minibar doet het nauwelijks, het probleem is gekend bij de receptie, maar ze kunnen er niks aan doen☹️

het 25m zwembad was perfect voor echte zwemmers!!!

Zou er zeker terugkomen

Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat het ontbijt tussen 8 en 10 is. 8 en 11 zou fijn zijn.

Mooi, nieuw, schoon, luxe, gastvrij personeel en heel behulpzaam, locatie is top, nog geen vijf minuten wandelen van het strand. Ontbijt is heel goed en. Uitgebreid, dit geldt tevens voor het diner.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Fantastische Mallorca ervaring in uitstekend hotel.
    • Suite met Balkon (2 volwassenen)

Wij hadden een suite met rustig uitzicht. Ontbijt uitstekend! Konden ook dingen meenemen voor mijn partner die op bed lag. Sauna kan iets professioneler, bv. mensen kunnen inkijken en kleding verplicht maar wordt niet gehanhaafd. De beste receptie ooit die ik heb meegemaakt!! Zoveel kennis en zo hulpvaardig!! Omgeving fantastisch mooi met wel veel wielrenners........en als je niet tegen 95% Duitse toersiten kan: geen Mallorca; maar dat doet niets af aan het hotel.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Fantastisch!
    • Suite met Balkon (2 volwassenen)

Alles was perfect. Vond het alleen in de ontbijtzaal altijd erg druk. Jammer dat je 's-morgens niet buiten kunt ontbijten. Verder zou ik het hotel echt iedereen aanbevelen. Het is een prachtig en modern hotel.

De grote zwembaden en de mooie kamers. De ligging vlakbij de zee, de winkeltjes en restaurantjes was ideaal.

De kamers, sauna, het zwembad, maar ik heb helaas niet...

Het water van de zwembaden was ijskoud, waardoor ik niet heb gezwommen, terwijl ik de locatie juist vanwege de zwembaden had geboekt. Erg jammer Aan beide zijden van ons balkon werd gerookt, waardoor de rook ook bij ons kwam en zelfs in de kamer, dit was niet zo fijn.

De kamers, sauna, het zwembad, maar ik heb helaas niet gezwommen want het water was echt heel koud! Er zwom bijna niemand

goed hotel, goed bed, mooi gerenoveerd

restaurant had meer een refter gehalte , geen uitzicht naar buiten safe moet je betalen , wat toch een serieus minpunt is wel rekening houden dat er geen directe parkeerplaatsen zijn aan het hotel zelf wij hebben ons gelukkig langs de weg kunnen parkeren omdat het eind september was was dat op zich geen probleem maar ik denk ik de maanden juli augustus kan dit wel voor problemen zorgen

ontbijt was goed en uitgebreid , voldoende van alles aanwezig ... restaurant was wel heel afgesloten lag aan de voorkant van het hotel , je had geen zicht op de tuin of zo vond ik wel spijtig

Twee mooie zwembaden: 1 voor alleen baantjes trekken en 1 om...

Om 8u 's ochtends liggen er al handdoeken op de bedden bij het zwembad. De tweepersoons kamers zijn klein.

Twee mooie zwembaden: 1 voor alleen baantjes trekken en 1 om te spelen/zwemmen/opblaasbeesten. Daardoor was het aan het ene zwembad rustig en aan het andere (gezellig) druk. Leuk restaurant/bar bij het zwembad. Ontbijtbuffet erg uitgebreid. Koelkastje op de kamer waar je eigen flessen water in kunt bewaren.

Zeer behulpzaam bij de receptie!
    • Suite met Balkon (2 volwassenen)

Hotel ligt aan een drukke straat/ rotonde. We sliepen aan de voorkant en dat is best wel gehorig ook in nacht. De deuren van hotel kamers vallen te hard dicht!! Te druk in hotel met famillie met kinderen, voor je rust moet je hier niet zijn. Ontbijt is van 08.00-10.00, is te kort om zoveel gasten te verwerken in korte tijd. Te massaal!'

Zeer behulpzaam bij de receptie! Ontbijt was heel goed, volop keuze. Verschillende zwembaden. Het hotel zelf is netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Modern en luxe

Het ietwat onpersoonlijke karakter van het hotel. De standaard kamer is te klein om nog een stoel neer te kunnen zetten en de bedden zijn aan de harde kant.

Strak, modern en schoon hotel met mooie zwembaden en een zeer uitgebreid en goed verzorgd ontbijtbuffet inclusief cava.

Gezellig. Goed uitgerust (prettige nachtrust) heerlijk aan en in de zwembaden gelegen

Niets eigenlijk

alles was zeer goed en een prettige behandeling. We voelden ons een VIP. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Het diner was zeer gevarieerd. Voldoende vlees soorten vis en kip, groentes en de toetjes waren ook niet te versmaden

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Luxueus hotel in een gemoedelijke sfeer.
    • Suite met Balkon (2 volwassenen)

De ligbedden aan het zwembad worden ook hier weer gereserveerd met handdoeken!!!! Zeker een minpunt.

Personeel heel vriendelijk en hulpvaardig. Heerlijk ontbijtbuffet. Dinner was meer gericht op Engelse en Duitse gasten. Voor de meerprijs zeker een suite boeken. Voor hygiëne in kamer en hotel geven we een 10+ Geen last van lawaai op gangen en in de straat. Parkeergelegenheid is gratis in de achterliggende straat. Wij waren er in juni 2017 en moesten nooit zoeken naar een vrije plaats. Maak zeker een uitstap naar Fornalutx en neem vandaar uit de mooie, bochtige weg naar Cala sa Calobra. Prachtig! De baai Cala Fornator loont ook de moeite. Wel duur (Parking €10 + stoelen €30) Eén van de mooiste baaien van het eiland.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Goed maar geen wauw gevoel.

Grootte van de kamers. Wij hadden een gewone kamer omdat de suites uitverkocht waren. Deze zijn heel erg klein. Ligging is naast een drukke straat. Niet echt optimaal. In de buurt is er zeer weinig te zien.

Properheid en vriendelijk personeel. Geschikt voor fietsers.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Netjes, mooie zwembaden.

Reserveren van de bedjes aan het zwembad, moeten ze verbieden, Geen mogelijkheid ontbijt buiten. Hotel naast Burger King en te toeristische winkels in de straat.

Netjes, mooie zwembaden.

Heerlijk weekje rust

Goed ontbijtbuffet Slechts 2 keer gebruik gemaakt vh buffetrestaurant, had voldoende variatie maar vond de vis nogal droog: prijs kwaliteitsverhoudig is goed

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Echt fantastisch!!!!

Eigenlijk helemaal niets. Alleen dit: Voor vegetariers is er niet heel veel keus. En de zwembaden gaan om 19:00 uur dicht. Dit heeft ws met de periode te maken.

De kamer was prachtig. Wij hadden halfpension, en dit was ruim voldoende. Het eten was heerlijk en afwisselend in buffetvorm. Voor ieder wat wils!! Daarnaast waren de drie zwembaden en de heerlijke spa met Turks stoombad erg lekker.Echt een heerlijk schoon en modern hotel. De kamers werden iedere dag schoongemaakt en het bed werd ook dagelijks opgemaakt. Je voelt je echt een welkome gast en helemaal op je gemak. De ligging van het hotel is eigenlijk ook perfect. Binnen vijf minuten sta je op het strand. Personeel allemaal even aardig ook bij de receptie erg behulpzaam en meedenkend. Wij hadden ook vier fietsen gehuurd om het naastgelegen natuurpark te bezoeken. Al met al een perfecte vakantie ook in het na seizoen heel goed te doen(16/10 tm 21/10) waar we zeker nog eens terug gaan komen!!!

• Beoordeeld op: 25 september 2016

• Suite met balkon (3 volwassenen)

Het is jammer dat je s ochtends en s avonds bij het hotel niet buiten kunt eten.

Ontbijt was goed in orde; zwembad goed; ligbedden mogen wel worden schoongemaakt en water is erg koud, maar eenmaal erin was het heerlijk! Lunchkaart bij zwembad is prima! Leuk terras aan de straat kant.

Goed ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel, schoon, lekkere lunch en drinks in de poolbar gewoon heerlijk

Een heerlijk verblijf, met heerlijke bedden en super ontbijt. Je loopt zo naar het strand .

Super ontbijt

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Suite met balkon (3 volwassenen)

De slaapbank qua matras as niet zo’n succes voor onze dochter.

Is een uitstekend hotel goede bedden, schoon en prima eten.

Het was een geweldige vakantie!
    • Suite met Balkon (2 volwassenen)

Heerlijk gevarieerd ontbijt, drie buitenbaden, superdicht bij het strand. Kortom een echte aanrader!

In de omgeving was alles dicht hetgeen wel erg jammer en...

In de omgeving was alles dicht hetgeen wel erg jammer en soms vervelend was

Hele harde bedden!

Zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt, ruime kamers, weinig activiteiten en lawaaierig 's nachts
    • Suite met balkon (3 volwassenen)

Weinig ambiance, voor gezinnen met kinderen dus ideaal.

Zeer ruime kamer en een heel lekker ontbijt!

Rustgevend

Koffie

Zwembaden

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

in de avond veel muggen

Ontbijt en kamers waren prima. Dicht bij strand.

Het eten, de hygiene en het personeel

De groote van de kamer

Het eten, de hygiene en het personeel

Fantastisch!

De service en de faciliteiten

• Suite met Balkon (2 volwassenen)

Vriendelijk personeel, op alle afdelingen.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Jammer dat de kamers zo gehorig zijn,de rest was allemaal dik in orde.

De kamers zijn erg gehorig,dit was de grootste tegenvaller in het hotel.

ontbijt was goed,de kamer was ook in orde

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

Heel correct in prijs kwaliteit!

het zwembad was nog heel koud, spijtig.

Heel correct in prijs kwaliteit! Ontbijt en avondmaal is lekker en toch wel heel gevarieerd. Mooie gezinskamers.

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Het eten .

we kregen een upgrade van de kamer maar deze lag aan de achterkant met lawaai van de airco van het hotel ernaast. De kamer lag op een lagere verdieping en we hadden geen uitzicht.De kamers waren ook wat aan opfrissing toe.

Het eten . De ruimte van de grotere kamer.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

De ligging, overal dichtbij winkels en zee,de rustige en...

Het is eten was kwalitatief goed,maar buffet eerder sober.

De ligging, overal dichtbij winkels en zee,de rustige en nette uitstraling van het hotel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Het is een vrij modern ingericht hotel en de omgeving is erg...

We kregen bij aankomst voor ieder van ons een code voor wifi maar de verbinding kon soms erg moeilijk gemaakt worden bijna elke dag meer dan 2 uur bezig geweest om in te loggen erg slecht dus. Had verwacht dat er een Continental breakfast zou zijn maar er miste nogal het een en ander.

Het is een vrij modern ingericht hotel en de omgeving is erg prettig aangezien er erg veel eet gelegenheden zijn.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Aangename Zwembaden en goede poolbar.

De directe omgeving van hotel. Aan drukke doorgaande weg. Geen attractief strand.Geen goede cq sfeervolle restaurantjes.

Aangename Zwembaden en goede poolbar. Ruime kamer. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

1. Verhouding kwaliteit-prijs

1.Receptiepersoneel is (op 1 na) nogal stroef. 2. Ligging: in het minder fraai deel van de stad met veel banale winkels (op zijn Belgisch: nogal Blankenbergs) en niet aan de kust maar aan de zeer drukke strandweg.

1. Verhouding kwaliteit-prijs 2. Zeer vriendelijk personeel in het restaurant en aan de receptie een zeer vriendelijke dame (de anderen waren "neutraal"goed) 3. Het eten is niet spectaculair maar wel zeer correct voor een alle bij mekaar zeer billijke prijs. De drank is bijna goedkoop te noemen.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

- Hotel is rustig

- Matrassen slecht en hard - Lucht van putje in kamer en rond zwembad - Slechte douche - Badkamer slecht verlicht - Vragen om 3 euro per dag voor de kluis in de kamer

- Hotel is rustig - Mooi groot zwembad - Uitgebreid ontbijt - Vlakbij strand - Grote kamer met groot balkon

• Beoordeeld op: 27 mei 2016

prima meertalig onthaal - ruime schone kamer en badkamer -...

prima meertalig onthaal - ruime schone kamer en badkamer - prachtige zwembaden en heerlijke spa - lekker ontbijt met voldoende keuze

• Beoordeeld op: 23 oktober 2015

Heel ruime en nette kamer

Het ontbijt (dat heel uitgebreid was) werd opgediend in een karakterloze zaal, precies een refter

Heel ruime en nette kamer

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Vriendelijk personeel.

Harde matras (werd verholpen)

Vriendelijk personeel. Goede keuken

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Grote kamer.

Hard bed. Geen koffie en thee op de kamer.

Grote kamer. Mooie zwembaden. Ruim opgezet. Rustig. Ontbijt zeer goed.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Iets meer sfeer rond het zwembad bv loungemeubeltjes,bar zou...

Iets meer sfeer rond het zwembad bv loungemeubeltjes,bar zou aangenaam zijn ..misschien ook s avonds daar wat animatie

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Uitgebreid ontbijt vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Alles!

Alles!

Er zijn ook 18 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.