Beoordelingen over Hotel Eden Nord 3-sterren

Mestral, 5, 07108 Port de Soller, Spanje

#14 van de 17 hotels in Port de Soller

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Balkon

Lange rijen bij in-uitcheck bali . Kwam vlg personeel door de computers die traag waren. Dus regelmatig lange wachttijd.

We mochten naar hotel Eden wat veel gunstiger lag dan Eden Nord. ( en wrsch. ook duurder was.) Ligging van Eden aan de boulevard.

Dit hotel mag geen 3 sterren voeren en is een absolute miskleun!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

WE hadden een superior-kamer geboekt, doch kregen een kamer van 15 m2. Niet geaccepteerd en kregen toen een grotere kamer aangeboden met uitzicht op vuilniscontainers; niet geaccepteerd en kregen toen superiorkamer met goed uitzicht!! Ontbijt was zeer matig en avondbuffet ronduit slecht. hotel is geen aanrader!!!!!!!!!

de lokatie was goed t.o.v. de stad

Om te vergeten
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Balkon

Het comfort, bovendien kregen we een upgrade naar een superieure kamer. Wij vroegen ons af hoe een standaard kamer er zou zien. De superieure kamer was al zo klein. Badkamer vuil en vies wat we hebben aangetoond met foto's bij de receptie. Er werd notitie genomen, daar bleef het bij. De commentaar wat betreft het eten was lovend op tripadvisor. Het eten was helemaal niet top bovendien was het personeel helemaal niet vriendelijk en stonden ze onderling te bekvechten. Slechte ervaring volgens mij zijn er betere alternatieven in port doller.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Goed hotel zou er zeker terug gaan

Op tijd gaan ontbijten anders minder keuze en avondeten mocht warmer zijn

Goed hotel heel rustig om te slapen , goede airco. Upgrade gekregen naar superieur kamer. Lekker ontbijt , avondeten goed met soms typisch Mallorcaanse dingen zoals Frito's Mallorquin.

Netheid, ontbojt
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Balkon op onze kamer ( hoek , dus klein en niet goed)

Netheid, ontbojt

Prima hotel voor de prijs

Badkamer erg klein

Top, doen!

Heerlijk hotel!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Airco

Locatie in een baai, direct aan gebergte

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Het avondeten en ontbijt was zeer lekker en veel keuze.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het avondeten en ontbijt was zeer lekker en veel keuze.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Airco op kamer is niet sterk genoeg, heel kleine ruimte en geen WiFi op kamer

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Leuk dorpjes met goede sfeer en hotel net even buiten de...

Kamers gedateerd en gehorig (wij zaten in oude deel) en weinig privacy op je balkon. Deel van het dinerbuffet lauw en vaak slecht afgewassen serviesgoed en bestek en de zaal is óf heel klam warm óf erg koud als de airco werkt. Douchegel etc wordt ook niet bijgevuld als je er meer dan één nacht verblijft.

Leuk dorpjes met goede sfeer en hotel net even buiten de drukte van de boulevard. Ruime keuze bij het ontbijtbuffet en dinerbuffet.

• Beoordeeld op: 6 mei 2016

Mooi goed verzorgd ontbijt en dinner.

Het ligbad was wel heel erg klein. Zitbad eigenlijk.Er was geen verwarming in de kamer en dat is in mei wel nodig.Geen entertainment.

Mooi goed verzorgd ontbijt en dinner.

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Goed werkende wifi

Het avond buffet viel tegen. Geen verse groenten. Veel lawaai 's avonds van mensrn die buiten op terras zaten,

Goed werkende wifi Uitgebreid ontbijtbuffet Vriendelijk personeel Kamer met zicht op baai en bergen

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Eten

Vertikale spleet in balkonafscherming met gevolg van binnenkijken in andere kamer. Airco in de kamer functioneerde niet.

Eten Kamergrootte Info aan de balie

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

De kamer werd iedere dag schoongemaakt en zag er verder...

Wij vonden het personeel echt totaal niet vriendelijk. Dit hebben wij meerdere keren geconcludeerd. Daarnaast was onze kamer boven de keuken, waardoor alle eetluchten ons balkon opwaaiden en wij regelmatig stank ondervonden door bijvoorbeels frituurlucht.

De kamer werd iedere dag schoongemaakt en zag er verder netjes uit.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Rustig en net hotel met prachtige ligging en goede service.

Ontbijt en avondeten kunnen beter! Het water van het zeer kleine zwembad is te warm en er is weinig schaduw aan het zwembad . Mijn eenspersoonskamer was zeer klein.

Rustig en net hotel met prachtige ligging en goede service. Je kan veel mooie uitstappen maken naar omliggende stadjes (Deia, Valdemossa...)

• Beoordeeld op: 19 april 2015

Aangenaam stadje, dichtbij gelegen.

Goede ligging dicht tegen de haven, maar erg weinig kamers met mooi uitzicht.... We betaalden voor een luxekamer met mooier uitzicht: de kamer was zeker niet groter, met een erg pover uitzicht, en met een kleiner terras: dat was dus niet in overeenstemming met de extra kost... De maaltijden zijn redelijk, maar de gerechten zijn te lang gegaard of al te lang verward (we kwamen op tijd eten!); anderzijds waren de gerechten vaak te koud (eieren 's morgens, veel gerechten 's avonds...). Te dure WiFi. Zwembad niet verwarmd. Fitness ruimte niet te gebruiken, idem voor de whirlpool...

Aangenaam stadje, dichtbij gelegen. Goede wandelmogelijkheden. Aanvaardbare prijs-kwaliteit (voor de basiskamers, niet voor de luxekamers...) Soms lekkere gerechten, uitgebreide keuze bij de maaltijden.

• Beoordeeld op: 5 april 2015

Dicht bij de baai en toch een beetje achterin.

Toilet wat aan de krappe kant voor een "normaal" gebouwd persoon (1,89m)

Dicht bij de baai en toch een beetje achterin. Het bed was gewoon super, en daarvoor zit je in een hotel, niet?

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

uitzicht op de baai was prachtig

hebben moeten betalen voor wifi dit niet goed werkte

uitzicht op de baai was prachtig

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.