Beoordelingen over Labranda El Dorado 3-sterren

#75 van de 232 hotels in Puerto del Carmen

Gebaseerd op 280 beoordelingen over dit appartement

5,3

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Zeer ondermaats! Nog niet eerder op Lanzate meegemaakt. We vinden het verder een fantastisch eiland
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

De kamer was ontzettend vies bij aankomst. Direct wezen melden maar kreeg te horen dat er maar 1 schoonmaakster was en toen ik de tweede keer terug ging om te klagen dat het na 24 uur nog niet schoon was werd me verteld dat ze hun rondje aan het doen waren. Inderdaad nadat we terug kwamen op onze kamer hadden ze inderdaad onze bedden opgemaakt maar het zand lag nog steeds overal, lange zwarte haren hingen nog steeds in de badkamer zoals ik deze aantrof bij aankomst, een vieze urinelucht hing er en de muren waren ontzettend vies. Om eerlijk te zijn is het gehele appartementencomplex aan serieuze renovatie toe.

De ligging van het apppartement

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Goed onderhouden complex niet ver van de mooie wandelboulevard
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Het complex was heuvelachtig met vele trappen . Ook naar het appartement was via een trap. Voor ons geen probleem (met koffers is wel minder) maar voor mensen die slecht ter been zijn lijkt het ons geen goede locatie. Ook werd er wat ondermaats gepoetst, maar dat vonden wij niet zo belangrijk.

We kregen een heerlijk en ruim appartement met groot balcon 3 hoog wat uit keek over zee. Gezellig ingericht met ruime badkamer(2 wastafels). Ook de slaapkamer had meer dan voldoende kastruimte met grote spiegel. 2 zeer goed onderhouden zwembaden met voldoende ligbedden en zelfs een lifeguard. Wij gingen liever naar 't zwembad dan naar 't strand. Heel fijn was ook een electronische kaart waarmee je binnen en buiten kon en die meteen vreemden buitenhield. Zullen hier zeker terug naar toegaan bij een volgende keer.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Uitzicht, locatie, goed onderhouden en schoon
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Dat de airco niet bij de prijs inbegrepen was

Uitzicht, locatie, goed onderhouden en schoon

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Locatie, vriendelijk personeel, ruim appartement met ruim...

Niets!!!!

Locatie, vriendelijk personeel, ruim appartement met ruim balkon met geweldig uitzicht, leuk zwembad met barretje en ligbedden waar gelukkig niet 's morgens al handdoeken op worden gelegd! Mooie tuin, gratis WiFi.

• Beoordeeld op: 27 maart 2015

Grootte vh appartement en ligging in de stad

Keuken, zowel kastjes (met gat i.p.v. Afzuigkap) als attributen, potten en pannen. Weinig mogelijkheden ondanks fornuis en oven om zelf te koken.

Grootte vh appartement en ligging in de stad

• Beoordeeld op: 1 februari 2015