Beoordelingen over Sunset View Club By Diamond Resorts 3-sterren

#8 van de 53 vakantiewoningen in San Miguel de Abona

Gebaseerd op 462 beoordelingen over dit appartement

• Betaald WiFi

3,5

We hadden het enkel geboekt omdat het dichtbij het vliegveld...
    • Studio (2 Volwassenen)

We hadden het enkel geboekt omdat het dichtbij het vliegveld lag, zodat we 's ochtends makkelijk weg konden. Dus zijn er slechts enkele uren geweest. Hadden een mega korting te pakken, waardoor het spotgoedkoop was voor de luxe die je kreeg. Vanwege de korte duur dus geen gebruik gemaakt van de vele voorzieningen buiten het appartement. Al met al was het een heerlijk plekje met super vriendelijk personeel.

Een gezellig, degelijk en hygiënisch appartement in een prachtige/rustige omgeving.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Ik miste soms in eerste instantie de oprechte vriendelijkheid van het personeel aan de receptie. Als je even met hen communiceerde, werden ze wel vriendelijker en toonden ze meer interesse in de gast. Niettegenstaande waren ze erg behulpzaam. Het inchecken met de badge aan het zwembad verliep meestal stroef: het poortje ging niet altijd vlot open. Bovendien sloot het zwembad om 20 uur, nadien kon je hier niet meer terecht.

Wat we als positief ervaren hebben zijn het ruime terras met prachtig uitzicht. De hygiëne en vriendelijke poetsdames waren zeker een plus. Voldoende en comfortabele ligzetels aan het zwembad. De ligging van het hotel was goed (dichtbij supermarkt, strand, bushalte).

Heel rustige ligging - mooi terras met tuintje - verzorgde...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Heel rustige ligging - mooi terras met tuintje - verzorgde terrasmeubelen - altijd iemand beschikbaar - op wandelafstand van Los Abrigos (restaurantjes) en ook veel restaurantjes in de buurt.

Uitstekende accomodatie bij twee golf resorts
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Weinig, realiseer je wel dat Diamonds Resorts aan onder andere time sharing doet en dat je daarover geïnformeerd wordt.

Uitstekende kamer met een goed uitgeruste keuken en een ruim balkon op een kleinschalig complex nabij de luchthaven. Kamer schoon, fijne bedden en goede airco. Grote supermarkt om de hoek, evenals verschillende eetgelegenheden. Klein maar lekker zwembad en voldoende vrije ligbedden. Receptie 24 uur per dag geopend, handig als je een vroege vlucht hebt.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Goed appartement bij winkelcentrum San Blas
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Gebruik maken van wifi tegen betaling van € 5,95 per dag.

Heerlijk ruim appartement met alles erop en eraan. Niet zo'n groot zwembad, maar wel lekker verwarmd. Vriendelijk personeel en goede service. We hadden een avondvlucht en konden de hele middag bij het zwembad vertoeven en er werd ons voor een halfuur een appartement ter beschikking gesteld waar we ons konden douchen en verkleden.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

goede ligging met veel faciliteiten :

niets !

goede ligging met veel faciliteiten : zwembad, supermarkt, vele restaurants en bars in de omgeving en toch één van de rustiger buurten op Tenerife. zéér behulpzaam en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Prima voor kort verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Zwembad is niet heel groot, uitzicht vanuit ons appartement op braak gelegen terein ernaast. Restaurants in buurt zijn geen toppers, maar heerlijke visrestaurants te vinden in Los Abrigos waar je via een pad langs de kust binnen 20 min bent. Ook 's avonds goed te doen met lampje van mobiel ;)

Keurig appartement, fijn terras, prima accommodatie, fijne en voldoende ligbedden bij het zwembad. Supermarkt dichtbij

Top verblijf

Heerlijk rustig

• Beoordeeld op: 14 november 2017

goede kamer
    • Studio (2 Volwassenen)

rondom het zwembad en het restaurant/bar

goede kamer

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Mooi , rustig ,

Kamers

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Prima, comfortabel huisje, van alle gemakken voorzien.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

WiFi alleen tegen betaling.

Prima, comfortabel huisje, van alle gemakken voorzien. Goed, verwarmd zwembad

• Beoordeeld op: 7 januari 2016

Zeer net en nieuw appartement, comfortabele bedden en hele...

Locatie is erg toeristisch, leuk als je daar van houdt maar niet echt ons ding. Erg dicht bij het vliegveld waardoor er continu vliegtuigen laag overkomen.

Zeer net en nieuw appartement, comfortabele bedden en hele complete keuken.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Ontzettend aardig personeel.

We hadden vier nachten geboekt en tussendoor werd niet schoongemaakt. Ik heb astma, daarom is hygiëne extra belangrijk. Ik had het me niet gerealiseerd.

Ontzettend aardig personeel.

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

Het appartement en het zwembad zijn erg mooi.

Betalen voor WiFi (€7 per dag) is waardeloos. Toch wel lawaai van de vliegtuigen, gelukkig niet 's nachts.

Het appartement en het zwembad zijn erg mooi. Wij hadden een appartement op de eerste verdieping met uitzicht op zee. Dit hebben niet alle appartementen. De appartement op de BG hebben zelfs een tuin met ligbedden. Restaurants en supermarkt tegenover het appartement.

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

Pluspunt t.

6 euro per dag per smartphone voor super slome wifi is niet uit te leggen. In de bar aan de overkant is het gratis en heb je er voor 1 euro heerlijke koffie bij.

Pluspunt t.o.v. andere complexen in de omgeving is dat er een café en wat winkeltjes aan de overkant zitten. Daardoor 's morgens lekker koffie & krantje in het zonnetje.

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Heerlijke bedden, comfortabel, veel eetgelegenheden en...

Vlakbij aanvliegroute vliegveld.

Heerlijke bedden, comfortabel, veel eetgelegenheden en supermarkt in de buurt.

• Beoordeeld op: 18 november 2015

De rust en de vriendelijkheid

De rust en de vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 16 februari 2015

Alles op loopafstand.

Slaapkamer aan de kant van het uitgaansleven. Dit kan voor overlast zorgen. Voor wifi moet betaald worden

Alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 25 januari 2015

Ontvangst!

Ontvangst! Hebben maar 1 nacht hier gelogeerd.