Beoordelingen over Sunway Playa Golf & Spa Sitges 4-sterren

Paseo Marí­timo de Sitges, 92-94, 08870 Sitges, Spanje

#15 van de 40 hotels in Sitges

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

wij hebben het beste ervan gemaakt
    • Appartement met Uitzicht op Zee

bedienend personeel geen inzicht op de gang van zaken. Het eten in hotel niet aan te raden in de snackbar vind je het zelfde, echt niet passend bij een 4ster hotel , ook was de stof van de eetkamerstoelen erg smerig , tafels die wiebelden . In de kamer en in het hotel deed de airco het niet en het deurslot deed het ook maar als het zin had. appartement , was erg gehorig , als de buren de bedbank uitschuiven (tweede slaapplek ) om half een nachts ben je met een wakker. Verder ook aan te raden om viltjes onder de stoelen te plakken. ik wil het verder maar niet hebben over de fitnes en sauna ( war je apart voor moet betalen) Toen het regende stond onze hal blank van het regenwater . hotel is toe aan een grondige renovatie. personeel achter de balie erg vriendelijk, maar in de eetzaal en op de gangen , schoonmaakpersoneel werd nauwelijks gegroet op de gangen erg onverschillig gedrag. verder zijn de 3 persons appartementen af te raden. Geen slaapkamerraam ! Airco werkte in het hele hotel niet, gelukkig was het niet zo heet. Benedenverdieping hing een naar luchtje ook de weg naar de garage /fietsenkelder was niet erg fris . zwembad zat te veel gloor, zij konden vermoedelijk niet altijd water verschonen omdat de golfterrein ook groen moet blijven. Buiten achter de pier was het vies van lege blikjes flessen en dergelijke en er hing een dode vislucht. ik was 5 jaar geleden ook eens in Sitges , maar ik vind het plaatsje is nu wat verwaarloosd. ik ga er niet meer heen.

Personeel aan de bali erg behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Goed hotel weg van drukte
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

Hotel ligt wat afgelegen, op het einde van de zeedijk, maar het gratis gebruik van fietsen maakt dit terug goed.

Ontbijt zeer lekker en uitgebreid, mooi uitzicht van balkon, rustige ligging, gratis gebruik van fietsen. We boekten een kamer met zeezicht en kregen een appartement met zeezicht voor dezelfde prijs.

Geweldig! Hopen zeker terug te komen.

Het ontbijt was boven verwachting goed. Alles was er en een heel hard werkend personeel dat het nog aangenamer voor je maakte. Ook het personeel in de garage stond meteen voor je klaar om te helpen als er bijv. iets niet goed was met je fiets. Prachtige kamer met uitzicht op zee. Gratis fietsverhuur. Binnen 10 minuutjes in hartje Sitges. Winkeltje bij hotel. Kortom heel goede sfeer.

Mooie ligging aan zee en naast een golfbaan.

Bar / restaurant viel tegen, kwaliteit eten was matig en een simpele cocktail maken lukte niet, werd wel van de rekening gehaald, dat was dan wel weer netjes. Dit hotel heet een golfhotel te zijn maar dat is alleen de naam, ze hebben niets te maken met de naastgelegen golfbaan en je moet omrijden met de auto om er te komen, in tegenstelling tot de omschrijving.

Mooie ligging aan zee en naast een golfbaan. Vriendelijke bediening en prima kamers. Mooi zwembad en terras voor met uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prima bevallen.
    • Studio met uitzicht op het zwembad (2 volwassenen)

Niets, ee wisten heel gied waar we terecht kwamen en wat we mochten verwachten.

Mooie locatie, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mensen kunnen afstand tot het centrum ver vinden, maar wij genieten juist telkens weer van onze wandelingen over de prachtige boulevard. En anders is er altijd nog de bus, het treintje of een taxi.

Locatie.
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Gehorigheid. Stenen vloeren zijn een klankkast. Geen info over feest. Tot drie uur s’nachts te harde muziek in feestzaal direct onder onze kamer. 65 decibel gemeten in onze kamer.

Locatie. Ruime studio. Gebruik fietsen. Schoon.

de kamer heeft een prachtig uitzicht en zijn heerlijk ruim.

de kamer heeft een prachtig uitzicht en zijn heerlijk ruim. Je kon gratis gebruik maken van fietsen zodat je lekker door het dorpje kan fietsen. Ze hebben heerlijke doucheproducten van Rituals!

Prima verblijf en mooi gelegen hotel.
    • Studio met uitzicht op het zwembad (2 volwassenen)

Prijs van € 649 voor drie nachten aan de hoge kant. € 150/160 per nacht was zeer acceptabel geweest.

Ontbijt was geweldig.Kamer zeer ruim hadden een studio met kookgelegenheid/wasmachine balkon zeer ruim. Zwembad schoon en mooi.

Heerlijk hotel !

Geen airco in de lift.

De locatie is heerlijk. Ligt buiten het centrum maar er zijn ruim voldoende fietsen aanwezig en heel goed geregeld. Gratis en je kunt er de hele week gebruik van maken. Ook de handdoeken service is goed geregeld. Een heerlijk hotel.

Perfecte plek gezinsvakantie
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Beter informeren over de gratis fietsen. Kwamen we oas 2 dagen voor vertrek achter.

Uitzicht op zee en golfbaan was perfect, elke dag kamers schoongemaakt. Gratis fietsen. Gratis kinderstoel, babybed en bad. Heerlijke zwembaden, jacuzzi en babyzwembad. Voor €2,50 met treintje naar centrum Sitges. Vriendelijk personeel en bij defect werd alles binnen 15 minuten gerepareerd. Top service

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

helemaal top
    • Familieappartement met Uitzicht op Zee

Ligt ver van het centrum af.

Het was een verrassing, wij kende de locatie maar waren zeer blij verrast! Meer dan uitstekende kamers, mooi gelegen, fijn dat het restaurant onder het hotel lag en zwembad was top.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Goed hotel als de airco tenminste werkt.

Bij aankomst kregen wij een gratis upgrade naar een appartement met zicht op zee. Maar dat bleek boven het restaurant te zijn en geen zon in de middag/avond te hebben. Dat vroegen alsnog om een kamer zoals we geboekt hadden: met zicht op golfbaan en zee. We kregen na flink aandringen een andere kamer, maar die had een smal bed. Na nog langer aandringen kregen we uiteindelijke een kamer zoals door ons geboekt. Waarom niet in een keer? Geen prettige ontvangst! Vervolgs bleek de airco niet te werken en die heeft alle vijf nachten niet gewerkt. Eerst werd dat ontkend: het systeem blaasje immers lucht in de kamer. Ja, maar geen koude lucht. We kregen wel een extra ventilator op de kamer maar de temperatuur is niet onder de 27 graden gekomen. Later werd toegegeven dat er een grote storing was in het hele hotel. Ik heb via booking.com geprobeerd korting te krijgen vanwege dit ongemak, maar de klantenservice pakte dit niet goed op. Uiteindelijk heb ik dit zelf geregeld en kregen we een schamele 10 % korting voor 5 nachten zweten.

In principe is dit een goed hotel. De kamers zijn compleet ingericht met koelkast, strijkijzer etc. De balkons zijn groot. De ligging is rustig, direct aan zee, aan het einde van de boulevard. Verwacht geen groot zwembad. Op de foto's is het niet goed te zien, maar het zwembad is klein en licht aan de straatkant, ingeklemd tussen bebouwing. Aan de achterzijde is er een ander kleiner zwembad met terras. Dit is eigenlijk overdekt, maar in de zomer staat het dak open.

Gezeur over dat mijn kinderen mensen perongeluk nat spatten...
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Gezeur over dat mijn kinderen mensen perongeluk nat spatten naast het zwembad twee grote zwembaden en dan mogen ze er niet in springen heel apart tv deed het steeds niet airco ook niet

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Fantastisch ontbijt

Fantastisch ontbijt

Mooi uitzicht.
    • Superior Appartement met zeezicht

Kleine bed. 140 x 180. Niet comfortabel kunnen slapen.

Mooi uitzicht. Prima ligging.

Leuk omwille van het zicht en omgeving
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Netheid

Het uitzicht

ruime kamer met prachtig zeezicht

ruime kamer met prachtig zeezicht

Ontspannen

Er mag wat meer bediening worden ingezet. Het personeel dat er is, is vriendelijk.

Prachtig terras en zeer schone kamers

Leuk En aangenaam,rustig, aanrader

Spijtig geen min punten

Ontbijt uitstekend Zeer vriendelijk personeel Upgrade gekregen met minimale toeslag

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

rust en (zwem/fiets en golf-) activiteiten in 1, top!

ruime kamer met terras, de rust en prachtig uitzicht en het binnenzwembad!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Ruime accommodatie

Ruime accommodatie

rustig gelegen
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Het strand bij het hotel is erg smal en bestaat uit stenen. Het ligt erg afgelegen van andere voorzieningen

rustige accommodatie.

Relaxed

Verouderd interieur, wachten bij receptie

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

rust, ruimte en view, super!

nespresso op de kamer -:)

ruime kamer met fantastisch uitzicht, rust en ruimte

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

De accommodatie van het hotel.

De zeer onvriendelijke en onbeleefde ontvangst bij aankomst en inchecken van het hotel. Voor mij een afknapper en geen stimulans om er nog terug te boeken.

De accommodatie van het hotel. Zeer ruime kamer met prachtig uitzicht op zee en golfterrein.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Prachtige grote kamer met mooi balkon en geweldig uitzicht.

De restaurants zagen er beter uit als het proefde. In Resto aqua ordenden we paella. Toch wel een Spaanse specialiteit. Dit was heel pover: buiten 4 mosselen zat er 1 rivierkreeft en 1 scampi op. GN kip, GN inktvis.......De Catalaanse saus en rijst waren zeer goed van smaak. Ook aan de info balie had ik meer enthousiasme verwacht. Er wordt sec mededelingen gedaan.

Prachtige grote kamer met mooi balkon en geweldig uitzicht. Sanitair en hygiene verdienen kwa onderhoud ook een dikke pluim. Een ontbijt buffet met alles erop en er aan. Cava, vers fruitsap,eender welk eierengerecht tot pannekoekenbak toe, zalm, .... Al deze dingen in surplus het het gewone overheerlijke dat u en ik zondag s op tafel toveren!

• Beoordeeld op: 14 november 2015

Zeer vriendelijk personeel, upgrade gekregen omwille van...

De harde matras, dat is natuurlijk persoonlijk, maar voor ons toch te hard

Zeer vriendelijk personeel, upgrade gekregen omwille van lage bezetting buiten seizoen. Vrij gebruik van sauna. Kregen ook een aparte afgesloten hok ter beschikking om onze koersfietsen in te plaatsen.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2015

Locatie, met een mooi uitzicht over de zee.

Erg krappe parkeergarage, indien deze vol staat is er niet in of uit te komen met een iets grotere auto. Wij misten een zitje in het appartement.

Locatie, met een mooi uitzicht over de zee.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Ik heb 3 kwartier opgesloten gezeten in het toilet in de...

Ik heb 3 kwartier opgesloten gezeten in het toilet in de gang, de deur was van buitenaf gesloten geen alarm knop of koord aanwezig, schreeuwen niet te horen, na melding bij manager, geen enkele reactie,ik moest snel naar de airport daarna, ga klacht indienen bij hotel

• Beoordeeld op: 5 juni 2015

De rustige omgeving van het hotel

Vriendelijkheid van het personeel viel soms tegen. Af en toe merkte je dat het personeel de gasten nauwelijks gedag zeiden.

De rustige omgeving van het hotel

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

Mooie kammer met goed bed.

Grote roeststrepen in bad. Nachtlawaai tot 3.45 door huwelijksfeest. (airco werkte niet, zekering stond af in elekticiteitskast). Slechts 1 wc rolletje. Ondergrondse parking gerezerveerd 3 maanden op voorrand en toch niet beschikbaar, kreken wel bovengronse parkeerplaats (passage). Frigo maakt veel lawaai snachts! Afwerking van de gerechten kon beter. prijs / gebodene kan veel beter

Mooie kammer met goed bed. Lekker uitgebrijd onbijt. zeer mooi zicht op zee en golf vanuit de kamer 3dre verdiep. Goed werkende grote frigo met vriesvak. Aangenaam groot terras voor lunch en dinner. Redelijk goed eten voor de prijs maar zonder verfijning. 3 liften

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

uitstekend hotel , uitstekende locatie , rustige ligging

niks aan te merken

uitstekend hotel , uitstekende locatie , rustige ligging

• Beoordeeld op: 3 december 2015

Comfortabele kamer met zelfs keukenblok en wasmachine.

Comfortabele kamer met zelfs keukenblok en wasmachine. Goede toiletartikelen.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

uiterst behulpzaam personeel dat nu eens echt goed engels...

helemaal niets

uiterst behulpzaam personeel dat nu eens echt goed engels sprak. Super welnes gebeuren. rust in het hotel, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Alles!

Alles!

• Beoordeeld op: 1 september 2015

De ligging en ontbijt

onvriendelijk personeel aan balie. vraag naar zeezicht maar niet te gekregen. app.vr.4 pers.maar veel te klein

De ligging en ontbijt

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Fietsen, niet in erg goede staat

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

De ligbedden bij het kleine zwembad zijn heerlijk.

De slaapbank is niet zo comfortabel. De ligbedden bij het grote zwembad zijn aan vervanging toe.

De ligbedden bij het kleine zwembad zijn heerlijk.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

locatie, service, hygiëne, gratis fietsen

uiteindelijk meer betaald dan vooraf was gecommuniceerd

locatie, service, hygiëne, gratis fietsen

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

De service van de medewerkers

Het bed was erg klein en kort (niet comfortabel ) .

De service van de medewerkers

• Beoordeeld op: 25 maart 2015

Location

Nothong

Location

• Beoordeeld op: 21 maart 2015

ruime kamers met zeezicht

kwaliteit van het eten zeer middelmatig - de plastic lakens in de bedden, vreselijk!

ruime kamers met zeezicht

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.