Beoordelingen over Hotel Sur Málaga 2-sterren

Trinidad Grund, 13, Malaga Centro, 29001 Málaga, Spanje

#45 van de 92 hotels in Málaga

Goede keus, hotel Sur!

Goede locatie, in het centrum, vlak bij de bushaltes en het busstation, ook de haven is maar een kort stukje lopen. Het is een superschoon hotel, 24-uurs service, de kamers zijn ruim genoeg en hebben airco. Heel behulpzaam personeel. Goed ontbijtbuffet voor 5€.

Beter dan op de foto's

Balkon is voor één persoon zo klein. Maar gaf verder niets.

Fijne kamer en bedden, beter dan op de foto. Elke dag schone handdoeken. Goed werkende airco. Ontzettend vriendelijk personeel. Voor €5 was het ontbijt prima. Locatie midden in centrum!

Deze plek is perfect!

Deze plek is perfect! Alles op loopafstand 24 uur receptie Airco was stuk maar dat werd opgelost(na mijn verzoek) Ik accepteerde geen emmer😝 Overkant prima restaurant onbijtzaakjes

Redelijk

Harde bedden en ons uitzicht was op een binnenplaatsje die ongeveer 1 m2. Dus nauwelijks buitenlicht in de kamer en dat is jammer!

Geweldige ligging Het ontbijt was sober en voldoende maar voor een paar euro heb je om de hoek veel ontbijtmogelijkheden die uitstekend zijn. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Netjes en fijn.

Wij hadden kamer 327. De douche was breed maar ondiep! Hierdoor gebeurde het dat je met je rug tegen de hendel van de douchekraan kwam. Dus plotseling heet, koud of geen water.

We komen al jaren in dit hotel. Gunstige ligging en parkeervoorzieningen.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

prima maar neem oordoppen mee voor de nacht

muren van papier,enorm gehorig van kamer naar kamer bed en hard als een plank,2 dekens onder het laken gelegd, nog slapende armen en ook al noemen ze het daar een groot bed, smaller dan een twijfelaar

personeel, locatie

Goed hotel op top locatie

Geen

Top locatie en super hotel. Mooie kamer en badkamer. Ontbijt is top voor 5 euro pp. Reserveer zeker de garage van het hotel. Parkeren is duur in malaga. 25 euro voor 20 uur.

Locatie en hotel is OK maar als je de parking van het hotel wilt gebruiken moet je wel geduld hebben

De man aan de receptie kon ons geen adres geven van de bijhorende parking en gaf zeer summier uitleg over de locatie ervan waardoor we ongeveer een uur rondgereden hebben op zoek naar de parking van het hotel. Het was nochtans heel eenvoudig aan te wijzen op de plattegrond maar hij weigerde het ons te tonen, was zeer onvriendelijk.

Goede locatie om het historisch centrum van Malaga te bezoeken, je zit er echt superdicht bij. Je kan alles te voet doen.

Een zeer uitgebreid ontbijt!

N.v.t.

Een zeer uitgebreid ontbijt! Prima locatie vlakbij de haven en de bezienswaardigheden. Bijzonder vriendelijk personeel en hadden een parkeerplaats geregeld in het hotel voor Euro 13,50 per nacht. De kamers waren eenvoudig maar schoon en netjes. Hadden eerst een kamer aan de voorkant (wat rumoerig) en kregen op ons verzoek dezelfde middag nog een zeer rustige kamer aan de achterzijde! Een prima hotel voor een aantal dagen.

Ontspannen en perfect voor 2 dagen Malaga!

Het ontbijt was niet inclusief maar was wel simpel bij te boeken. Dit hebben we niet gedaan want veel ontbijt gelegenheden in de directe omgeving.

Het personeel is zeer vriendelijk (spreken goed Engels), de kamers zijn simpel maar brandschoon en de ligging is ideaal. Prijs kwaliteit verhouding is kortom super! Ook hebben we lastminute nog eenvoudig een parkeerplaats kunnen reserveren.

De locatie: perfecte plek ten opzichte van strand en centrum

De bedden: te klein en slechte matras. En het was heel warm in de kamer, terwijl het buiten nog prima meeviel met de temperatuur

De locatie: perfecte plek ten opzichte van strand en centrum

Geweldige locatie, prijs meer dan waard!

Om in de parkeergarage van het hotel te komen moet je over een voetgangerszone rijden ( daar waar je navigatie zegt dat je voor het hotel rechtsaf moet).....het hotel zou dit beter kunnen aan geven in hun omschrijving

Onze kamer bevond zich op de derde verdieping die al gerenoveerd was.....kamer was super qua comfort, grootte en hygiene...veel meer dan 2 sterren waard

Hotel Sur Malaga

Super clean..elke dag schoonmaak en schone handdoeken..niet gehorig..'s nachts lekker rustig zelfs aan straatkant omdat er geen auto's in de straat mogen rijden! Gunstig gelegen tussen haven en centrum!

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Heerlijk, ideaal om Malaga te bezoeken

Om 1 min puntje te noemen. Het bed was naar onze mening te hard.

Ligging, schone kamer, vriendelijk personeel Parkeren bij het hotel als je gereserveerd hebt.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Prima locatie in een mooie schone Spaanse stad.

Geen tegenvallers.

Eenvoudig doch een rijkelijk ontbijtbuffet voor een schappelijke prijs. Prima verzorgde kamers met een goede hygiëne. Goede locatie tov het oude gezellige centrum met de bezienswaardigheden en de gezellige cafés, restaurants. Dit alles op loopafstand binnen een straal van 1000 mtr.

heel plezierig in het mooie Malaga.

De kamer was redelijk donker en keek uit op een binnenplaats.

het ontbijt was uitstekend. De ligging in t centrum geweldig, alles op loopafstand. In dezelfde straat een fietsverhuur winkel. Leuk om naar El Palo te fietsen langs de boulevard. Aan de achterkant i.h. hotel is een P.plaats voor de auto. Wel op tijd aanvragen! Advies: zet je auto even in een publieke P. kelder vlakbij en ga lopend naar t hotel, dat in een wandelstraat ligt. Je krijgt dan een uitleg met kaartje. Het is een beetje ingewikkeld als je t voor de 1e x doet.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Goed hotel voor stadsbezoek Malaga

Het bed was klein (1,40m breed) en de matras zeer hard.

Zeer goed gelegen. Vriendelijk en attent onthaal. Ook ideaal gelegen om de Semana Sancta te volgen.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

perfect hotel voor citytrip Malaga

Heerlijk ontbijt voor 5€/pp. Ligging hotel is perfect, alles te voet goed te doen. Personeel hotel was zeer vriendelijk. Ideaal hotel voor een citytrip in Malaga.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Zeer goed gelegen en comfortabel hotel.

Kamers zijn niet groot, maar wel slim ingericht. Parkeergarage is niet voor angstige bestuurders: krap. Maar ook een Volvo V70 is erin te krijgen.

Strakke, no nonsense inrichting, goed bed en uitstekende (stille!) airco/verwarming. Ligt fantastisch tussen alle interessante stukje Malaga in. Prive parkeer optie is een geweldig voordeel in deze stad! 24 uurs receptie is ook een prettig idee.

Goed hotel centraal gelegen.

Het hotel ligt in een straatje wat achteraf. Als je met de auto komt is het aan te raden parkeerplek te reserveren. Het is wel even zoeken naar de parkeergarage. Het hotel is van binnen modern en onze kamer was prima. Het ontbijt is echt geweldig zeker voor spaanse begrippen. Leuk hotel voor een paar dagen Malaga, alles te voet bereikbaar vanuit het hotel!

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Prima verblijf om de stad te bezoeken, centraal gelegen en toch rustig.

De bedden zijn te kort

Het ontbijt is prima, voor 5 euro onbeperkt. Het hotel ligt tegen het centrum aan dus alles is lopend te bereiken en toch rustig. Aan de overkant is een prima restaurant met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Functioneel en centraal gelegen.

De tweede keer kregen we een kamer op de derde verdieping met uitzicht op een muur en het raam zat helemaal in de hoek tegenover de badkamer. Deze kamer weg erg klein vooral de badkamer.Weinig licht.

Centraal gelegen.Netjes en schoon.De eerste keer hebben we veel informatie gekregen van de nachtportier.Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede bedden.De kamer gelegen op de eerste verdieping was prima. Het resteaurant aan de overkant heeft prima eten. Redelijk geprijsd.Je kunt er je eigen vis uitkiezen. Even verderop is een brouwerij waar ze heerlijk bier maken en schenken.Wel prijzig!

Centrale locatie in de stad, maar niet direct aan een drukke...

Het bed lag niet zo lekker. Prijs/kwaliteit verhouding was niet optimaal (kleine kamer, geen uitzicht, weinig daglicht).

Centrale locatie in de stad, maar niet direct aan een drukke weg. Het personeel is zeer vriendelijk.

De ligging is perfect!

Het ontbijt is OK maar kan beter. Misschien wat meer variatie. Prijs-kwaliteit wel in orde.

De ligging is perfect! Vlakbij het centrum en op enkele minuten van de wandelboulevard. Eenvoudig maar proper hotel. Fietsverhuur in de straat is goed en goedkoop + een goede uitleg van de bezienswaardigheden in de buurt. Het restaurant rechterover de ingang van het hotel is typisch spaans met lekkere gerechten voor een goedkope prijs.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Geen aanrader

Kamers zijn zeer donker, geen daglicht, bedden zeer oncomfortabel (keihard), zeer gehorig, konden niet slapen vanwege gesnurk van de buurman !

Vriendelijk personeel, prima centrale ligging

prima ligging t.

prima ligging t.o.v. oude centrum; vlakbij treinstation; ontbijt OK. ; kamer OK; P-garage OK ( € 13,50 p/d); geen echte negatieve dingen kunnen ontdekken.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Aardig personeel.

Wij hadden een tweepersoons bed gevraagd en we kregen 2 eenpersoonsbedden die tegen elkaar geschoven waren,maar apart opgemaakt. Ik had de indruk dat ze helemaal geen tweepersoonsbedden hadden. Zet die keuze dan niet op de website.

Aardig personeel. Belangrijkste bezienswaardigheden/musea op loopafstand. Wij hadden een volledig gerenoveerde kamer (335), alles spiksplinternieuw. Ontbijt met cornflakes, pitjes en zaden etc, melk, yoghurt, 2 soorten vleeswaren, 3 soorten kaas, 2 soorten jam, tomaat en komkommer, thee, koffie, chocolademelk, 2 soorten vruchtensap, bruine en witte broodjes en boterhammen, cakejes. Fruit was aan de magere kant maar voor 5 euro dik in orde. Kamer goed te verwarmen (het was koud). 3 of 4 stopcontacten in de kamer, 2 in de badkamer.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Zeer vriendelijk receptionist, hij was er 24 uur per dag,...

Helemaal niks

Zeer vriendelijk receptionist, hij was er 24 uur per dag, gratis locker voor de bagage, en de kamers waren super schoon, elke dag nieuwe handdoeken indien gewenst, een echt TOP HOTEL!!!

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

heel fijn

kussens mogen wat dikker. Er hadden wat meer stopcontacten aanwezig mogen zijn. 1 naast bed en 1 bij bureau. Erg weinig met onze huidige mobiele telkefoons en tablets.

locatie en winkels dichtbij. Ontbijt oke

Locatie perfect

De kamers aan de binnenkant kijken uit op een binnenplaats met airco's. Wij waren er in januari zodat deze niet op volle kracht draaiden, maar wel incidenteel voor verwarming. Lichte slapers zoals ik zullen dit als storend ervaren. Mijn partner had hiervan geen last. De eerste nacht had ik tevens last van een constant geluid. Eerst de nacht erna kwam ik erachter dat dit werd veroorzaakt door het apparaatje waarin de sleutel moet om de elektriciteit te activeren. Onze kamer was nummer 322. Onze vriend op nummer 321 had hiervan geen last. Bij het douchen is de watertemperatuur niet constant.

De kamers waren zeer schoon. De bedden redelijk. De locatie is top. Zeer vriendelijk personeel in ontbijtruimte. Voor de prijs is het ontbijt prima. Geen eitje of iets dergelijks, maar ruim voldoende en in buffetvorm.

Geweldige locatie

Deken op het bed, kan voor mensen met een allergie wat problemen geven.

Ligging t.o.v. centrum, haven, (bus)vervoer vanaf de luchthaven en de bezienswaardigheden van Malaga. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, die de gasten al gelijk (her)kennen wanneer je langs de receptie loopt. Misschien is de kamer ietwat aan de kleine kant, maar ach... je bent er toch alleen maar om te slapen.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Goede waar voor je geld.

Uitstekende ligging. Voor de twee sterren echt prima: heel schoon, goed bed, goede douchestraal, een eenvoudig maar wel keuze-ontbijt voor €4,50. Attent personeel. Kamers wat gehorig maar dat komt ook door de stenen vloeren door het hele pand. Voldoende stopcontacten en lichtpunten in de kamer.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Prima verblijf, prijskwaliteit verhouding goed en super ligging

Kamers zijn gehorig. Hoort duidelijk de personen naast je kamer praten. Gelukkig spaans zodat we niets meekregen. Voor twee nachten prima, voor een week had ik hier hinder van ondervonden. Mistte een fohn op de kamer. deze nog gekocht

Kamer schoon. Ontbijt was goed. Vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Best oké.

Bed was wat hard (maar in elk geval lang genoeg, wat in een ander hotel wel anders was). Er waren zeer luidruchtige werkzaamheden aan de gang vanaf 's ochtends vroeg, waarvan we niet van te voren op de hoogte waren gesteld.

Erg gunstige locatie voor bezoekjes aan het centrum en het strand. Kamer was ruim genoeg en schoon.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Per Saldo OK, maar voor verbetering vatbaar

Bij 3 overnachtingen slechts 1 x schone handdoeken. Bedden matig. Ontbijt is vrij simpel, maar dat geldt voor veel Spaanse hotels.

De kamers waren schoon. De ligging is perfect. zowel centrum als strand op loopafstand. Er is een parkeergarage aanwezig in het hotel (tegen betaling).

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Prima lokatie, schoon,

Het ontbijt. Geen koelkastje op de kamer.

De kamers waren schoon het ontbijt was sober. De lokatie is prima dicht bij de boulevard bij de winkels en het park👍🏼

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Eenvoudig hotel, maar zeer net, vriendelijk personeel, schitterende ligging.

Hotel is beetje verouderd. Wel wat lawaai van de straat.

De goede ligging, overal direct bij en toch rustig. Goedkoop en goed ontbijt, zeer vriendelijke receptie 24/24.

Wij waren meer dan tevreden.

Bed kon beter, matras proper maar aan vernieuwing toe.

Het hotel is zeer goed gelegen, zeer vriendelijk personeel en prijs/ kwaliteit prima. Geen luxe, maar voor deze prijs waren wij zeer tevreden.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Het waren super leuke dagen in een prima hotel en in een geweldige stad.

Prijs/kwaliteit prima. Niets viel er tegen,

Ontbijt eenvoudig, maar voldoende. Kamer keurig schoon en vrij groot. Airco prima. Zowel dichtbij het strand als bij het oude centrum. Personeel uiterst vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

De wegopbrekingen in malaga zorgden ervoor dat het hotel per...

De wegopbrekingen in malaga zorgden ervoor dat het hotel per huurauto niet te bereiken was. Hotel had dit kunnen mailen aan haar gasten met een juiste routebeschrijving.

Goede locatie voor 1 nacht.

Het waren 2 eenpersoonsbedden, wat prima is, maar er stond een nachtkastje tussen, erg ongezellig. Bed zelf nogal wiebelig, verschuift makkelijk. Geheel redelijk gedateerd, klein raam in kamer. Jammer dat er geen koelkast op kamer was.

De kamer en badkamer waren schoon, matras lag goed en fijn hoofdkussen. Locatie is perfect. Prima voor 1 nacht.

Prima hotel op een zeer goede locatie!

Klein raam, dus niet veel licht van buiten, maar je kon de kamer wel verluchten.

Ruime, schone kamer en schone badkamer. Geen overdreven luxe, maar wel alles wat je nodig hebt. Het bed was heel goed. Airco werkte ook prima. Personeel aan de receptie was heel vriendelijk.

Geweldig!!!

Geen beschikbaarheid van strandlaken, geen zwembad

De ligging tov centrum/restaurants, de bereikbaarheid met openbaar vervoer, de eigen parking ivm huurauto

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Vriendelijk personeel en prima locatie

Tweepersoonsbed is te smal, kamers zijn wat gehorig. Airco is niet regelbaar (alleen aan/uit). Uitzicht op een kleine binnenplaats.

Uitstekende locatie, vlakbij treinstation (in 12 minuten voor € 1,80 vanaf de luchthaven), historisch centrum, haven en strand. Schone kamers en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel bij de receptie als in de ontbijtzaal. Door kleinschaligheid voel je je welkom en gekend. Receptie 24/7 bezet. Hotel ligt in autovrij gedeelte van de straat. Veel restaurants en winkels in de directe omgeving. Ook fiets- en Segway verhuur in de straat. VVV en winkelhoofdstraat om de hoek.

De ligging van het hotel: dichtbij alles.

Het ontbijt is sober, maargoedkoop. Kamers zijn voor 2personen aan de kleine kant.

De ligging van het hotel: dichtbij alles. Historisch centrum, haven, strand, winkels, restaurants., nachtleven. Parkeren in de grote garage, ca 300 meter verderop. Drankjes (water, frisdrank) voor €1,- . Afhankelijk van de ligging van de kamer: rustig. Goede airco.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Geweldige locatie. Vriendelijk personeel.

Harde bedden. Kamer met klein raam dat uitkeek op een blinde muur. Gehorig.

De locatie is geweldig! Precies tussen 'the old town' en de nieuwe haven/boulevard in en met vele restaurantjes in de buurt.

Uitstekend gelegen hotel, met alle noodzakelijke faciliteiten.

Geluidsoverlast 's nachts, minder goed bed! Basic ontbijt tegen toegegeven een lage prijs.

Eenvoudig doch degelijk hotel, vooral zeer goed gelegen!

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Het parkeren in de garage was het mooiste van het hotel,de...

De kamer was gedateerd en het bed was 140 bij 180 zeer klein dus

Het parkeren in de garage was het mooiste van het hotel,de ligging en het was zeer schoon

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Super, wij komen hier zeker terug!

Eenvoudig maar uitstekend ontbijt (geen eitjes). Zeer schoon en keurige kamers, badkamer en douchegordijn "brandschoon"! Uitstekende ligging, 100 mtr. van het centrum en haven.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Fijn verblijf in mooie leuke stad!

Niets bijzonders.

Vanaf het treinstation naar het hotel gelopen, prima te vinden. Aardig personeel. Behulpzaam. Prima kamer, bedden goed (beetje hard), airco niet zelf te regelen. Raam op binnenpleintje, waaide 's nachts niet door, dus bleef wat warm op de kamer. Wifi verbinding goed. Ontbijt niet bij hotel gedaan, genoeg restaurantjes in de straat. Bij uitchecken klein stukje lopen voor busstation om naar het vliegveld te gaan.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

zeer zeker de moeite waard zowel cultureel als ontspanning

zeer goede ligging zeer dicht bij oude stad en dicht bij strand .Dicht bij luchthaven +/- 10 min met taxi .Kamer was in orde geen luxe maar wel proper en alles werkte naar behoren . Hotel is rustig gelegen en toch zeer centraal .Zeer gezellige binnenstad met veel bezienswaardigdheden en leuk strand met strandbar en parasols en huurstoelen.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Een goed hotel voor relatief weinig geld op een heel goede locatie in een prachtige stad.

Er was geen haardroger.

De locatie was erg goed. Vanuit het hotel liep je gemakkelijk de stad in maar ook naar het strand. De kamer was netjes en eenvoudig. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was goed verzorgd, maar eenvoudig.

Prima hotel , ideale locatie in Malaga, Spanje

Hotel is in alle opzichten prima en de locatie ronduit perfect!Afstand t.o.v infocenter, strand, goed restaurant, bezienswaardigheden, taxi standplaats, noem maar op, alles is zeer dichtbij.

Sur, niet zuur maar zuid.

Twin bed kamer:Je kunt de bedden niet bij elkaar schuiven, niet echt veel restaurants in de omgeving om ' s avonds te eten.

De plek in de stad, op loopafstand van station strand en haven, leuke opkomende buurt met muurschilderingen

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

goed hotel voor een goede prijs

De bedden. Ze zijn smal en hard. Niet aangenaam voor een lang verblijf. Je gaat op de eerste plaats naar een hotel om te slapen, dat viel wat tegen. De rest is voor mij bijzaak.

Locate, netheid en vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Zeer centraal gelegen en goed bereikbaar hotel.

Kamers nogal kaal en gedateerd.weinig stopcontacten.

Zeer centraal gelegen en goed bereikbaar hotel. 24uurs receptie met vriendelijk en correct personeel. Goed voor kort verblijf.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Schoon, maar simpel, prima voor kort verblijf

Het bed was slecht. Erg hard en ik voelde de veren door het mattras heen. Daarnaast hadden we alleen uitzicht op een binnenplaats.

Het was schoon en de locatie super, midden in het centrum!

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Granada smaakt naar meer!

Oud hotel, slecht ontbijt, onvriendelijk personeel.

De lokatie is perfect, zeer centraal gelegen. Prima voor een dagje Malaga. Parkeren is in het hotel (wel reserveren, weinig plaatsen).

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Prima hotel voor korte duur, maar wel op een top locatie!

De kamer was vrij klein. We hadden een heel klein balkon en daardoor kwam er weinig licht in de kamer en daardoor bedrukkend overkomt. Groot nadeel was het douchegordijn in het bad!! Dat kan echt niet meer. De ontbijt zaal is vrij klein. Je kan voor 4 euro in dezelfde straat ontbijten.

De locatie was perfect, je loopt zo het centrum in. Kamers waren schoon.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

de locatie voor een city trip was uitstekend alsook de...

je zit midden in een zuiderse stad...dus de airco moet je erbij nemen en er niet vanuit gaan dat er een raam geopend kan worden zonder al te veel storend geruis...

de locatie voor een city trip was uitstekend alsook de ligging voor de goede lokale restaurants

Heerlijk stedentrip hotel, perfecte ligging.

Wifi, was niet heel sterk. Geen echt buiten raam naar buiten.

Perfecte locatie. In het centrum, bij eindpunt van de trein vanaf vliegveld. Goed restaurant tegenover het hotel. 24 uurs receptie. Spreken engels, waren vriendelijk. Kamer grootte okay. Goede bedden.

de centrale plek van het hotel .

De inrichting van de kamer was gedateerd. Maar dat maakte ons niet uit .Centrale plek en prijs kwaliteit was belangrijker.

de centrale plek van het hotel . Alles wat we wilden zien , was op loopafstand. Een rustige plek. Goed berijkbaar met openb. vervoer naar het vliegveld.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Midden in het centrum

Inrichting ouwballig en vrij kleine kamers. Er naar toe komen was dramatisch omdat ze een metro aan het bouwen zijn in de stad, na lang zoeken de garage van het hotel gevonden wat 13,50 per nacht kostte! Heren aan de receptie waren te serieus, weinig klantvriendelijk.

Midden in het centrum

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Locatie geweldig!

Voor ons was jammer dat de voorkeur voor een tweepersoonsbed niet beschikbaar bleek te zijn, maar we konden wel direct van de kamer gebruik maken, terwijl we ons vroeg incheckten.

Geweldige locatie: de gezelligheid van het centrum en de bezienswaardigheden, maar ook de haven en het strand. Allemaal op gemakkelijke loopafstand. Aan het einde van de straat zit op het plein de toeristeninformatie, aan de andere kant net om de hoek een taxistandplaats. In de straat mogelijkheden om fietsen te huren, een drankje te drinken en tegenover het hotel een goed en gezellig restaurant waar men van de locale keuken op zijn best kan genieten. Bedden wat hard, maar slapen prima en de kamers zijn goed schoon. Hotel waar je gekend wordt. Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Verblijf was voor de rest perfect

Bad matje ontbrak als je uit het bad kwam dus opletten

Kamer was zeker ruim genoeg. Het ontbijt was zeker voldoende misschien wat uitgebreider het fruit waren enkel appelen

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Relatief kleine kamers. Niet een heel uitgebreid ontbijt.

Perfecte ligging. Vlakbij de haven, binnenstad en treinstation. Naast het hotel kan je voor een paar euro een goede fiets huren.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Het verblijf was goed.

Minpunt is dat 4 maal per nacht de containers op straat geleegd worden en deze stonden onder ons raam.

De ligging van het hotel, dicht bij het centrum het busstation en de haven.

- Parkeren bij de locatie

- bed - gehorig - aan de straatkant s nachts erg luidruchtig voor een lichte slaper

- Parkeren bij de locatie -behulpzame personeel - centrale ligging tussen boulevard en stad

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Ontbijt was goed.

Jammer dat er geen salon is voor gemeenschappelijk gebruik. Kamers zijn eigenlijk alleen maar geschikt om te slapen.

Ontbijt was goed. Kamers zijn bescheiden. Het hotel wordt zeer goed schoongehouden. Het is echt een hotelletje voor een lang weekend in het centrum van een leuke stad met musea en met de nodige winkels.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Stedentrip Malaga

Totaal geen uitzicht naar wat dan ook.

Hotel ligt zeer dicht bij mooiste deel van de stad en vijf minuten lopen van metro, haven en tien minuten van strand. kamers waren netjes en bedden uitstekend.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Ontbijt was oké - prijs kwalitiet.

Versleten / stroeve douche kraan met wisselend warm-koud water en een lekkend doorlopend toilet. Bedompte kamer met versleten stoelen.

Ontbijt was oké - prijs kwalitiet.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

een weekje malaga

De kamers zijn niet echt groot en een extra comfortabele stoel is geen overbodige luxe. Het hotel was prima omdat het weer de hele week goed was en we veel buiten verbleven. De kamers zijn te klein om langer te verblijven . Erg schoon en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Eenvoudig maar ruim voldoende en goedkoop andalusisch ontbijt, erg lekker , vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Het hotel is 2 sterren, dus een minimum aan comfort .

Chauffage op de kamer ging pas ingang om 18.30u en de kamer was pas warm rond 21.00u.Geen zonlicht op de kamer

Het hotel is 2 sterren, dus een minimum aan comfort .Hotel Sur is zeer goed gelegen dicht bij trein , bus, het oude stadsgedeelte en de haven.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Prima locatie in een rustige straat, binnen enkele minuten...

Prima locatie in een rustige straat, binnen enkele minuten lopen sta je in het oude centrum waar van alles te doen en bezichtigen is. Grote rustige kamer met uitstekend bed. Makkelijk met de trein in 20 minuten van de luchthaven naar hotel.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

De locatie, hotel is makkelijk te bereiken met de bus van en naar het vliegveld. Lopend binnen 3 min in de binnenstad en haven. Personeel altijd vriendelijk, hygiënisch, schoon