Beoordelingen over Hotel Tagomago 2-sterren

Playa S'Estanyol 16, 07820 San Antonio Bay, Spanje

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Prima prijs/kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Veel muggen, konden niet of nauwelijks op het balkon zitten. Gang erg gehorig. Ontbijt ok niet heel uitgebreid. Gasten (Engelsen) die handdoeken neerleggen. Voor mij is dit geen hotel in het hoogseizoen, wordt het te vol en handdoekjes leggen

Zeer goede bedden, mooie locatie aan het strand. Zwembad met ligbedden waar je zowel in de schaduw als zon kon liggen.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Afschuwelijk luidruchtig - niet voor mensen die rust willen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Veel te luidruchtig ; je hoort letterlijk alles wat er zich afspeelt in en buiten het hotel ; als je (nacht-)rust wil moet je er zeker niet heengaan. De nachtwaker grijpt niet in tenzij je gaat klagen, dus niet pro-actief tegen nachtlawaai. De kamer wordt dagelijks netjes gekuist maar is verouderd ; je kan ze helaas niet volledig verduisteren. Ontbijt is ok maar koffie is een ramp... Zowel het bekomen (1 machine waardoor telkens >5minuten aanschuiven) als de smaak (zéér slechte koffie). Tv : nogal klein en alweer geen bvn... Is nochtans gratis... Vlamingen en nederlanders moeten anders (via internet) aan hun trekken komen voor een beetje nieuws van het thuisland.

Het ontbijt was goed maar de koffie afschuwelijk. Wifi en airco is ok. Voor de rest is er niets goeds te vertellen over dit hotel. Wij raden het af, de redenen kan u lezen bij de negatieve punten.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Top vakantie Hotel Tagomago op IBIZA
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Het eten... lauw.. zowel het warme eten was lauw (had heet/heter moeten zijn. Ook het koud buffet was lauw (dit had koud moeten zijn) Daarbij was het verse fruit lauw... maar ook veel fruit uit blik en ook dat op kamer temperaruur. Jammer... Ook laat het hotel omzet liggen bij het diner. Hier zat het drinken niet bij in... maar ze kwamen ook niet langs om te vragen.. (Ps tip... wellicht ook appelsap toevoegen in drinken... zeker uit NL drinken wat bijna ieder kind lust..)

Ligging. Zwembad op locatie , rustig strandje op 20 mtr afstand. (Hier ook diverse dingen te ervaren zoals waterskieen, banaan, flyboard etc) Ook het grote uitgaans centrum goed te belopen (15/20 min) maar geen geluidsoverlast!!

Fijn, mooi en verzorgd. Ontbijt kan beter!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Ontbijt was wel gevarieerd doch oogde niet steeds vers. Warm ontbijt zelfs niet geprobeerd. Zag er chemisch uit. Weinig aanbod vers brood + koffiekoek. Sponzig. Stak geen liefde in het ontbijt. Personeel in ontbijttafel ook niet vrolijk. Je kan niet met Bancontact betalen in bar beneden.

Ligging was mooi! Mooi gerenoveerd. Leuke inrichting, goede bedden! Vriendelijk onderhoudspersoneel. Zalig zwembad. Fijn terras

Uitzicht (niet vanaf onze kamer) maar van de andere kant was...
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Wij moesten in bed slapen die niet verschoond was. Ik zag al heel veel haren op t bed en toen ik her bovenlaken wegsloeg zag ik dat er anderen in hadden gelegen. Ik heb nog nooit zoiets ranzigs meegemaakt. Wij betaalden voor 2 kamers voor 2 nacht bijna 700 euro!!!!! Dit sowieso niet, maar voor dit geld al helemaal niet. Wij hebben de receptie hiermee geconfronteerd en er werd gezegd .. sorry maar de wasmachine is kapot en t is zondag!! Verder een schaamte, ze wisten t gewoon! Ook geen compensatie! Daarnaast was de straal in de douche waardeloos. Ik heb een half uur onder de douche moeten staan om de shampoo uit mijn haar te kunnen wassen! Wat n ellende. Als ik terugdenk moet ik eigenlijk een 1 geven. Ik hoop dat booking.com er nog iets op uitdoet. Zou wel zo netjes zijn!!!!!

Uitzicht (niet vanaf onze kamer) maar van de andere kant was mooi

Topaccommodatie voor rust, een goed ontbijt en een mooie uitvalsbasis om het eiland te verkennen!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

De kwaliteit van de kamers liet de wensen wel lichtelijk over. Erg gedateerd. Toilet spoelde niet goed door en het matje onder het bed was niet meer fris.

Het ontbijt was heerlijk. Een enorm breed assortiment en dus keus voor iedereen. Vond het ook erg fijn dat er veel soorten fruit beschikbaar was. Verder had je het gevoel of je in een heel rustig plekje zat met alle rust in en om het hotel.

wifi

Zowel ontbijt als diner in buffetvorm erg goed en zeer gevarieerd. Veel diverse zitjes rondom het hotel met een prachtig uitzicht over de mooie baai met ondergaande zon. Ver genoeg van St Antonio om geen last te hebben van lawaai maar makkelijk te bereiken per voet (20 min) watertaxi, bus of taxi. Erg vriendelijk personeel. Wifi helaas niet zo goed.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Heerlijk hotel aan het strand
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Hotel Tagomago is een net en schoon hotel, uitstekend ontbijt en heel vriendelijk personeel. Bedden waren zeer comfortabel! Aan het strand, maar toch redelijk rustig.

Het hotel is voor de prijs in een woord geweldig.
    • Driepersoonskamer met Balkon

Parkeergelegenheid is er bijna niet. Bus station voor de deur maar de bus komt maar 1x per uur.

Het hotel is voor de prijs in een woord geweldig. Mooi en schoon. Locatie is top , kortbij de mooie stranden en ligt aan de rustige kant van de baai van san antonio.

Zeer aangenaam, ontspannend, en goed uitgangspunt voor uitstappen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Donkere overgordijnen in de kamer. Het was vanaf 5 u. 30' klaar in de kamer.

Lekker ontbijt- ruime kamer- groot terras- prachtig uitzicht op het strand en de baai.

Relatief rustige locatie, mooie ligging met palmbomen vlak...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Kan wat gehorig zijn als je pech hebt met luidruchtige buren

Relatief rustige locatie, mooie ligging met palmbomen vlak aan zee. Ruime en hoge kamer (bg)

En we gaan zeker weer eens terug!
    • Driepersoonskamer met Balkon

De sfeer, het uitgebreide ontbijt en de super goede matrassen.

Super vriendelijk personeel, makkelijk parkeren achter het hotel! Schone kamer met super uitzicht

Top week gehad!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Prima hotel op een rustige plek binnen het drukke Sant Antoni. Auto achter het hotel gratis parkeren op afgesloten plaats. Ontbijt uitstekend , heel veel keus. Personeel vriendelijk. We gaan zeker terug naar dit hotel. Op Ibiza is een auto aan te raden , wil je een goede indruk van het eiland krijgen.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

De kamer was prima en ook een prettige sfeer en ambiance en...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Het avondeten vonden wij echt niet lekker, waardoor wij elke dag uit eten zijn gegaan met bijkomende kosten. S'avonds veel overlast van muziek buiten, dit maakte het niet mogelijk om met balkondeuren open te slapen. Verder ook behoorlijke overlast van andere hotelgasten.

De kamer was prima en ook een prettige sfeer en ambiance en uitzicht. Personeel hartelijk.

Prettig, relaxte sfeer, klein zwembad om af te koelen met terras.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

De ligging van de kamer, zij zeezicht, maar zowel in de ochtend als de middag/avond geen zon op het balkon.

Kleinschalig , gerenoveerd, schoon, goede locatie om eiland te verkennen.

Prima hotel!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Geen tweepersoons bed. Die hebben ze nl niet.

Goede locatie net buiten het drukke centrum,heel schoon,uitgebreid engels ontbijt. Nette badkamer met goede warme douche(komt wel zoutig water uit). Heel aardig personeel.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Ontbijt was super!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Mijn beddengoed had gaten en zaten vlekken in die niet van mij waren die zater er al in toen ik binnen kwam. Daarnaast was er veel schimmel aan het plafond in de badkamer en stonk de kleding kast heel muf dus die hebben we niet gebruikt. Parkeren kan beter voor de auto.

Ontbijt was super! Kamers waren netjes! Personeel ook netjes, daarnaast was het balkon (als je een kamer op de begane grond hebt) heel groot en fijn!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Gehorigheid van de gangen . ( niet echt hinderlijk)

Ik had nooit gedacht voor zo'n lage prijs zo'n goede accommodatie -met zwembad en 10m van zee- te vinden.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Vakantie met mijn vriendin in september 2017

Eigenlijk helemaal niets..

Dit hotel is echt een aanrader wat betreft prijs/kwaliteit verhouding, en mag wat ons betreft wel een extra ster krijgen.* 1) Schone nette kamers en badkamer,en voorzien van Airco en Plafondwaaier. 2) Goed werkende Wifi in het hotel en bij het zwembad. 3) Hotel pal aan de zee gelegen met een mooi uitzicht, en aan rechterkant van het hotel ligt een lekker strandje met gezellig eettentje erbij. 4) Ontbijt is heel gevarieerd met lekkere broodjes en beleg, en lekkere koffie. 5) Het Diner is net als bij het ontbijt heel gevarieerd met vlees, vis, kip, zalm pasta, friet, teveel om op te noemen, en met als afsluiting heerlijke toetjes met slagroom. 6) Het personeel is heel service gericht en ontzettend klantvriendelijk. 7) Foto's op site zijn minder mooi dan in werkelijkheid, want het hotel is aardig opgeknapt en moderner geworden, en alles wordt netjes schoon gehouden. 8) Al met al een hotel dat waar voor zijn geld is, en wij komen zeker terug.

Sfeervol hotel, goed service en uitsteken lokatie. Ideal plek voor een leuke vakantie.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Zaterdagavond een beetje lawaai van mensen op straat en andere klanten die terug kwamen van de Ibiza nightclubs. Het was niet echt een probleem.

Heerlijk ontbijt, gevarieerd en veel. Grote kamer met balkoon naar een dennenbos. Elke dag kamer schoon. Mooie zwembad met zee uitzicht. Twee kleinen calas voor de hotel. Sfeer vol barterras onder ficus bomen... De lokatie van het hotel, een beetje buiten de bahía, maar in een lopende afstand, was perfect. Rustiger dan in het bahía zelf. Bus halte naar vliegveld en naar andere calas en steden aan de deur van het hotel.

Een fantastisch vakantie. Bij een volgend bezoek zal ik zeker bij Hotel Tagomago verblijven.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Verbeterpunt: de stoelen op het balkon op de eerste verdieping (waar mooi uitzicht is op zee) waren stuk en moeten worden vervangen. De parkeerplekken achter het hotel; daar moet echt wat aan gedaan worden.

Ten eerste een dikke 10 voor het personeel. Het personeel is zeer klantvriendelijk, dienstverlenend, attent en altijd in voor een praatje. De kamer was schoon en netjes en met uitzicht op zee!! Ontbijt was redelijk goed; voldoende variatie!! Hotel ligt goed centraal en aan zee.

Fijn hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Gehorigheid op de gangen wanneer men snachts de kamer op moest. Omgeving omringd door veel jonge Engelsen

Netjes en iedere dag kamer schoon en schone handdoeken. Zeer vriendelijk personeel !

Royaal ontbijtbuffet met verse broodjes, vers fruit en alles...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Buurt is echt volledig Engels gericht, wij zullen een volgende keer een andere locatie kiezen. Iedere ochtend lagen de bedjes bij het zwembad vol met handdoeken, we adviseren het hotel ze weg te pakken, als er niemand op ligt. Personeel kon vriendelijker.

Royaal ontbijtbuffet met verse broodjes, vers fruit en alles erop en eraan (incl. worsten enz. voor de Engelsen). Bedde lagen lekker en kamer was sober maar netjes. Omdat onze vlucht later was, mochten we douchen in een aparte badkamer (was echter wel al een tijdje niet gepoetst).

zeer aangenaam en passend voor ons, omdat we overdag aan het zeilen waren
    • Driepersoonskamer met Balkon

Schuifdeur van balkon liep telkens vast in de rail. Je bent erg afhankelijk van het wellevend gedrag van je buren voor de nachtrust. Praten en doortrekken wc hoor je, dus rustig gedrag is belangrijk van jezelf en je buren. Wij hadden geluk.

Relatief rustig hotel vlak bij uitgaanscentrum midden in woonwijk. Het cafe onder het hotel is erg gezellig, gasten en mensen uit de buurt komen daar. Personeel is bijzonder vriendelijk met persoonlijke aandacht, en ziet er desgevraagd op toe, dat jongelui in het hotel geen overlast bezorgen met party-gedrag en lawaai. Goed verzorgd eenvoudig ontbijt, lekkere bedden. Gehorig voor binnen en buitenlawaai, maar goed te doen voor wie houdt van de geluiden van een stadshotel, zoals wij op zijn tijd. We hadden een superieure kamer in het zogenaamde linker gedeelte met klein balkon.

Perfect hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Het water wat uit de kraan komt is echt smerig. Met douchen proefde je het

De lokatie. Van het terras zo naar de zee lopen. Wat wil.je nog meer. Het eten prima en vriendelijk personeel. Het matras sliep heerlijk!!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Waterdruk onvoldoende voor een stevige douche, wifi nogal problematisch.

Kamer was ruim en proper en wij hadden geluk: met zicht op zee. Rustig gelegen met eigen (klein) zwembad en direct aan het strand. Voldoende plaatsen in de ontbijtzaal en aan het zwembad, kortom een prima hotel voor zijn prijs. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Het personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Het personeel. Zeer onvriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Perfect verblijf!

Hard matras.

Locatie, onderhoud, personeel, ontbijt

• Beoordeeld op: 5 september 2018

fijne plek om naar toe te gaan

de hotelkamers waren gehorig

het ontbijt was zeer uitgebreid

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Great location, nice breakfast, Good value for money
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Lawaai in het hotel en buiten hotel. Niet 100% schoon.

Bar/zwembad/ontbijt Locatie als prima uitvalsbasis

De lokatie
    • Driepersoonskamer met Balkon

Het eten was niet lekker

De lokatie

Terras bij zwembad
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Uitzicht.. Donkere boom die blokkeerde al het licht.

Terras bij zwembad

Aanrader!

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Geweldig hotel. Vriendelijk personeel en een mooie locatie.

Vriendelijk personeel, rustige omgeving en een prima zwembad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Kleine bad/douche met douche gordijn waar het water doorheen ging.

Vriendelijk personeel, rustige omgeving en een prima zwembad.

De locatie, perfect!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Het toilet was kapot en de douchekop ook. Geen minibar in de kamer om iets koud te kunnen houden. Dat was minder!

De locatie, perfect!

Prachtig , ontspannend en aangenaam
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Prachtig uitzicht vanuit de kamer

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Goed hotel
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Prima hotel voor deze prijs! Goede bedden, schone kamer, goed ontbijt.

Het avondeten geen smaak weinig variatie op het goedkope...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Het avondeten geen smaak weinig variatie op het goedkope koud eten te warm, warm eten te koud

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Heerlijke plek
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Lokatie aan de zee, personeel zeer vriendelijk en erg schoon. Heerlijke plek

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Heerlijk ontspannen verblijf in goed hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

De ligging, de hygiene, zwembad en het geweldige ontbijt.

Eten, hygiëne, vriendelijk personeel

Geen opmerkingen

Eten, hygiëne, vriendelijk personeel

Nette kamer, uitgebreid ontbijt.
    • Vierpersoonskamer met Balkon

De douche (waterdruk) was om te huilen

Nette kamer, uitgebreid ontbijt. Goede prijs/kwaliteit

Aanrader

Weinig te melde

Gemoedelijk, heerlijk relaxen, personeel super vriendelijk. En niet onbelangrijk, goede matrassen

Goede prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Goed ontbijt met veel keuze.

Goed ontbijt met veel keuze. Restaurants op loopafstand evenals uitgaansgelegenheden en barretjes. Ook strand voor de deur.

Heerlijke plek voor lang weekend weg
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Fijne ligging, schone kamers, goed zwembad, heel leuk personeel en veel lekkere restaurantjes in de buurt.

Staff, zee uitzicht van op de kamer.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Dit is niet mijn favoriete plek in Ibiza! Veel Engelsen die veel lawaai maken. Dan liever Playa den bosa.

Staff, zee uitzicht van op de kamer.

Hotel aan het strand gelegen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Hotel aan het strand gelegen. Half pension was prima. Ontbijt heel uitgebreid, diner iets minder uitgebreid maar wel goed.

T eten was perfect kamers waren erg schoon , t hele hotel...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

T eten was perfect kamers waren erg schoon , t hele hotel overigens , zeker een aanrader!!

Prijzig voor wat je krijgt

Klein. Beetje rumoerig

Schone kamer

Super verblijf gehad
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Ontbijt prima, veel keus. Personeel heel vriendelijk. Kamers en hotel erg schoon. Locatie aan zee super. Mooi zwembad en terras.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Heerlijk ontbijt, fijne kamer, mooi uitzicht op de baai...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Geen zeezicht vanaf de kamer, straatkant erg lawaaiig in de nacht.

Heerlijk ontbijt, fijne kamer, mooi uitzicht op de baai vanaf terras en zwemnbad

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Grote fijne kamer, grote badkamer. Mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prima verblijf en goed centraal

Comfortabel en schoon

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Fijn verblijf op Ibiza
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Heerlijk veel ruimte, erg schoon en rustig gelegen ,geen harde muziek of stomme spelletjes etc.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Top hotel voor weekend weg!

Schoon!

• Beoordeeld op: 3 november 2016

prijs/kwaliteit prima
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

locatie, direct aan het strand

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

Het is een prachtig eiland en het was heerlijk weer :)

Geboekt voor 2 driepersoonskamer omdat tweepersoons via booking niet meer kon. Echter in kleine kamers geplaatst met een tweepersoonsbed. Behoorlijk wat straatgeluiden en uitzicht was boom en muur. Kortom naar ons idee anders dan vermeld en niet serieus genomen toen we vragen hierover stelde omdat meerprijs behoorlijk was. Kamers werden wel keurig schoongehouden. Voor ons volgende keer geen Tagomago meer.

Het is een prachtig eiland en het was heerlijk weer :)

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Er is WiFi in de openbare ruimten maar het signaal is niet erg sterk. Het is voor lichte slapers een beetje gehorig.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijne ligging aan 2 kleine strandjes, rustig aan de rand van Bahia de San Antoni. Mooi uitzicht over de baai. Hotel zat wel vol maar dit merkte je niet. Om de hoek zijn een supermarkt, ATM's en een paar winkels.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

De locatie.

Waar het hotel ligt kan beter worden aangegeven.

De locatie. Rustig en toch dichtbij strand en restaurant. Het hotel zelf. Zwembad, ligstoelen, bar... Prima.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Het is centraal gelegen vlakbij Sant Antoni, maar goede...

het eten vond ik tegenvallen. Het deed goedkoop aan. Wel weer heel veel keus.

Het is centraal gelegen vlakbij Sant Antoni, maar goede uitvalshoek naar andere plaatsen en leuke strandjes. Fijn zwembad.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Dicht bij het strand gelegen

onvriendelijk personeel, spreken amper Engels (of andere talen) WIFI werkte niet over heel het hotel maar enkel aan receptie of openbare plaats douche was niet uitgekuist bij onze aankomst bad- en bedlinnen waren niet proper (bloed op de lakens, bruine plekken op de handdoeken) we moesten om 12u uit de kamer, om 11u werd er hard op de deur gebonkt om ons erop te wijzen dat we zeker voor 12u uit de kamer moesten zijn ontbijt (7euro/persoon) hebben we 1 x geprobeerd, enkel voor Engelsen (bonen met worst) en anders moest je vechten voor het laatste droge croissantje of pistoletje ...

Dicht bij het strand gelegen Leuk uitzicht van ons terras

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Rustige lokatie bij het strand.

Restaurant eten was middelmatig. Koffie niet lekker. Bijna nergens goed in Spanje

Rustige lokatie bij het strand. Lekker zwembad. Redelijke parkeer mogelijkheid in de buurt. Leuke strandtentjes in de buurt

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

de kamers waren schoon en netjes en groot.

De kinderen vonden het slechte wifi op de kamers (jammer maar niet meteen een vereistte.) Ontbijt was tussen 8.00 en 10.00 vonden wij erg vroeg.

de kamers waren schoon en netjes en groot. Elke dag werden de bedden netjes opgemaakt en handdoeken verwisseld.Prachtig uitzicht op zee.Airco zelf in te stellen.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Mooie locatie.

Wifi verbinding was erg slecht. Broodjes de eerste week wat oud maar later beter. Had ws te maken met het feit dat er geen Nederlanders waren en alleen Engelsen.

Mooie locatie. Erg schoon. Gezellig en gemoedelijk. Gelukkig niet in het feestgedruis. Afstand naar het centrum goed te doen. Gezellige restaurantjes in de buurt! Bootje huren bij de steiger verder naar het centrum een aanrader. Heel leuk! Boottaxi asn te raden!! Barman erg vriendelijk en behulpzaam!!!

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Fijn, gezellig en schoon hotel met vriendelijk personeel,...

Zeer beperkte WiFi. Alleen in de gemeenschappelijke ruimtes op de begane grond dus niet op de kamers. Signaal en bandbreedte op begane grond ook vaak beperkt.

Fijn, gezellig en schoon hotel met vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet en prima ligging. Mooi zwembad en veel ligbedden beschikbaar rondom zwembad en in de naastgelegen tuin. Strand, bushalte, winkels, horeca en ferryboten allemaal op korte loopafstand van het hotel.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Goede kwaliteit bedden, vriendelijke personeel, goede koffie...

Slechte wifi of geen wifi op kamer

Goede kwaliteit bedden, vriendelijke personeel, goede koffie, lekkere mojito's,

• Beoordeeld op: 22 september 2015

het was een prima hotel en lekker goedkoop

niets is me tegen gevallen

het was een prima hotel en lekker goedkoop

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Heel goed schoongemaakt + dagelijks nieuwe handdoeken

Heel goed schoongemaakt + dagelijks nieuwe handdoeken Ligging is goed, wel tussen de Engelsen Prima prijs-kwaliteitsverhouding!

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Ontbijt prima en aardig receptiepersoneel

Wifi constant, maar zwak en de kamers zijn gehorig (praten buren goed te verstaan)

Ontbijt prima en aardig receptiepersoneel

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Rustige locatie, gelijk aan het strand

Vrij gehorig en bedden wel erg klein en smal

Rustige locatie, gelijk aan het strand

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

heel lekker eten

heel lekker eten

Er zijn ook 23 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Tagomago