Beoordelingen over Hotel Termes Montbrió 4-sterren

T-310 Km 10.5, 43340 Montbrió del Camp, Spanje

#4 van de 4 hotels in Montbrió del Camp

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Dit vonden wij fantastisch!

Buiten een groot fraai aangelegd zwembad in een grote tuin : wij begrepen alleen niet waar om je wel mocht zonnebaden maar niet mocht zwemmen ( dat stond tenminste op een bordje).

De beoordelingen waren eigenlijk maar matig ( 7.6) dus met enige twijfel boekten we dit hotel. Bij aankomst dachten we eerst dat we bij een verkeerd hotel stonden, brede oprijlaan , dan kom je op een groot plein met een enorme fontein en kijk je tegen een enorme (gemoderniseerde) gevel aan van een luxe ogend hotel. De entree idem dito, een grote fonteinwand, een grote hal waarop alle etages uitkomen met een balustrade met overhangende planten . Ontvangst door een uiterst vriendelijke receptionist. Hij moest evenwel mededelen dat de standaard kamer die we geboekt hadden niet meer beschikbaar was . Kregen we zonder meerprijs een suite : geweldig, enorme kamers, prachtige badkamer met groen marmer en witte marmeren pilaren ,jacuzzi, inloopdouche ,dubbele wasbak, natuurlijk badjassen en slippers , fantastische bedden ,prima werkende airco, balkon, zithoek , eethoek, ja wat wil je nog meer. Ja inderdaad zagen wij een vlekje op het tapijt en was het meubilair niet splinternieuw maar een beoordeling van 7.6 vonden wij echt ondergewaardeerd . Ook het ontbijt was uitstekend, desgewenst kon je buiten zitten , verse jus , cava, gebakken eitjes , andere gebakken ingrediënten, churros , allerlei vruchten ,allerlei beleg, allerlei gebak, ja teveel om op te noemen. Ontbijt was zonder meer een 10 ( zeker voor spaanse begrippen) Buiten een groot fraai aangelegd zwembad in een grote tuin . Verder behoort bij het hotel een enorm spa centrum , gelegen in een nog grotere tuin .Alleen een rondwandeling kost al een half uur ( prachtige cactus tuin, fraai Gaudi achtige gebouwen en fraaie mozaieken, grote waterpartijen. Het was een groot dorp. Jammer dat je voor de spa zelf moest betalen ( flinke prijzen), maar dat daarentegen de logies prijzen voor de standaardkamers zeker niet hoog zijn voor wat je krijgt Wij komen hier graag terug, ook op een standaard kamer ! ( En zeurpieten die vallen over een vlekje in het tapijt: blijf maar weg, wij genieten wel!)

zeer rustig verblijf

Het buitenzwembad was niet zo proper , terras errond is aan vernieuwing toe . De deur in de badkamer staat zeer slecht , de prijs voor een hond tot 20 kg kost 18 €

Prachtig hotel , vriendelijk personeel , restaurant zeer goed , ontbijt zeer goed , prachtige tuin

Indrukwekkend groot, mooi en rustig hotel

Het personeel spreekt beperkt Engels en is niet overdreven vriendelijk. op sommige punten twijfel ik aan de vier sterren.

Mooi en indrukwekkend groot hotel. 7 km van het zeer drukke Cambrils vindt je veel rust en stilte. Er komen vooral Spanjaarden naar het hotel. Kamers zijn groot en netjes. De tuinen en de thermen gebouwen zijn erg mooi. Je betaald 20 euro voor de hond maar daarvoor brengen ze een lekker kussen en twee voerbakken naar je kamer. De hond mag ook in de tuinen komen en op de grasvelden langs het zwembad. Diervriendelijk dus. Het ontbijtbuffet is echt Spaans. Kortom een prima hotel

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Dicht bij de snelweg, ruime kamer, prima bed, leuke bar, mooie tuin, aantrekkelijke prijs.

wisselvallig

Wordt geadverteerd als wellness, maar het is wat wij in NL een zwembad zouden noemen

Personeel was super attent

Om weer terug te keren
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ok

Bij het uitgebreide ontbijt waren om 9.15 uur geen pistolets meer te verkrijgen!

Kamers zijn goed

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Hotel oke maar de rest beetje vergane glorie jammer

De baden denk dat het mooi is geweest je ziet dat er geen geld word geinvesteerd

Hotel oke maar de rest beetje vergane glorie jammer

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Vergane glorie maar wel gerestaureerd.

Parkeerterrein op hele grote afstand van ingang, wegdek matig. Kamer was niet verwarmd bij aankomst.

Mooie kamer, voortreffelijk ontbijt

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

aquatopia: zeer mooi binnen zwembad

Verouderd en mag meer gepoetst worden. Zwembad buiten was leeg.

aquatopia: zeer mooi binnen zwembad