Beoordelingen over Praktik Garden 2-sterren

Diputació, 325, L'Eixample, 08009 Barcelona, Spanje

#185 van de 516 hotels in Barcelona

Fijn, hip, betaalbaar!
    • Economy Tweepersoonskamer

Doucheputje liep niet door waardoor badkamer snel blank. Geen ontbijt mogelijkheden.

Mooie kamer, badkamer met blauwe tegeltjes echt fantastisch gestyled! Ligging meteen naast metro Girona (oa directe verbinding met strandhalte) fijn terras.

Top locatie, gezellige binnentuin/terras, nette kamer.

De bedden waren niet zo super.

Heel mooie inrichting van het hotel, nette kamer. Genoten van de binnentuin, mooi terras aan hotelkamer, vriendelijk en hulpvaardig personeel. Centraal gelegen dicht bij metro station.

Heerlijk verblijf!

Jammer van pratende buren op het balkon om 0.30 's nachts...

Het fijne, ruime balkon. Fijne tuin (voor als je geen balkon hebt). Heerlijke bedden met goede kussens.

Best goed, niet heel goed

De huisparfum ruikt onaangenaam, en hoewel het terras heel fijn vertoeven is, besef wel dat bijna elke vlek (en dat zijn er wel wat) in de kussens afkomstig is van vogelpoep. De riolering is gehorig, toiletbezoeken van de buren hoor je voorbij stromen. Als je een kamer heb met een raam aan de binnenplaatsjes aan de zijkant van het gebouw zal je uitzicht (en bij het raam iets open, ook het geluid) hebben op de afvoerpijpen. Er is geen ontbijtmogelijkheid, hoewel dat gecompenseerd wordt door alternatieven dichtbij.

Vriendelijk personeel, lokatie is 10 tot 15 minuten lopen van Plaza Catalunya. In hetzelfde blok als het hotel zit een supermarkt en twee broodjeszaken. Terras en lounge zijn fijn om te vertoeven. Kamer was schoon. Tip voor lekker, snel en goedkoop eten is Bacoa burger.

Goede prijs/kwaliteit,schoon ,prima locatie

Alleen tot 11.00 koffie verkrijgbaar .zou prettig zijn als dat de hele dag is.

Hotel zonder ontbijtfaciliteiten,kamer klein schoon goed ingericht,wel erg warm,vriendelijk personeel,goede lokatie

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Het verblijf was top!

Het hotel was super gelegen, midden in de stad en op loopafstand van veel bezienswaardigheden. De kamer was schoon en netjes. Elke ochtend kan je je eigen koffie zetten en lekker op het terras zitten .

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Een fijn verblijf of een uitstekende locatie in Barcelona.

Wat wij tijdens het verblijf hebben gemist was een grote spiegel in de kamer.

De kamers waren compact maar erg goed ingericht voor een korte stedentrip. Daarbij is het hotel gelegen in een leuke buurt, een uitstekende locatie om de stad te verkennen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Rustig hotel, basis voorzieningen, centraal gelegen, aardig personeel en fijne binnentuin.

Voorzieningen zijn basis. Had graag een waterkoker oid op kamer gehad.

Heerlijk rustig de kamers aan achterzijde met eigen terras en zicht op binnentuin. Fijn bed, lekkere douche. Snel geholpen door receptie na misverstand over type kamer - we hadden superior geboekt, maar kregen aanvankelijk een kamer met kleiner bed.

Functioneel, leuk en gemakkelijk.
    • Economy Tweepersoonskamer

Er mag nog een spiegel in de kamer hangen. Dat kleintje in de badkamer valt tegen. En meer opbergruimte voor bagage.

Het binnentuintje is super schattig. Je kunt er iedere ochtend gratis koffie pakken en lekker zitten. En de locatie is top. Tussen de Ramblas en de Sagrada.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Geweldig!

Super goede prijs-kwaliteit verhouding. Daarnaast ook nog eens op loopafstand van alle leuke dingen in Barcelona (de Ramblas, Sagrada Familia, etc). Aanrader!!!

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

heel prettig verblijf, waarin we uitstekend geslapen hebben

ook de Superior kamer is klein, maar voor ons geen bezwaar, gezien alle voordelen

bedden en douche uitstekend; 100% stil (achterzijde); hygiëne heel goed; lichte kamer, met veel verlichtingspunten en stopcontacten; goed balkon; behulpzame en vriendelijke receptionisten; lounge en tuin/terras met uitstekende gratis koffie (en thee) 's ochtends, ideaal voor ontbijt met broodjes van de bakker om de hoek;gebruik computer; centrale locatie;

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Top locatie, prachtig hotel, goede kamer, super leuk dakterras, veel leuke restaurantjes en barretjes in de buurt. Er zijn verschillende metro haltes op loopafstand, evenals de Sagrada Familia maar ook het centrum is lopend te doen. Ook stond er koffie en thee 's ochtends om gratis te gebruiken en was er altijd iemand bij de receptie. Alles bij elkaar echt een super hotel en zeker aan te raden!

stedentrip
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer was te klein . En ik had via jullie geboekt , ik zag dat de prijs 150 euro was gedaald voor drie nachten als ik een paar dagen voor mijn verblijf had geboekt. Bij het hotel zelf was het 200 euro goedkoper.Ik kreeg een upgrade room ,maar geen idee wat de upgrade was,omdat de kamer mooi maar te klein was..Dus dat vond ik erg jammer. Je stapt de kamer in en gelijk in bed...

De locatie was goed, kamer en douche waren zeer schoon, leuk balkon .

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Top !!

De taxi die gebeld werd met wagen nr. 8608 heeft ons bestolen met dubbel tarief aan te rekenen terwijl bij aankomst 21euro was rekende hij over de 43,60euro !!! Schandalig !! En dit op zaterdag 9 december en wou ons wijs maken dat het een feestdag was en bijkomende taxen !! Over het hotel en dergelijke hebben wij niks aan te merken . Het was top !!

Fauna en flora en het interieur Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Prima! Frisse kamers en een vriendelijke receptie.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Dat als je thuis komt je ook iets warms kan drinken. Bijv. Thee voordat je naar bed gaat.

Dat toen we voor 12 uur aan kwamen we nog in de foyer een gratis kopje koffie en thee konden nemen. Om even rustig bij te komen van de reis. En dat we binnen no time fietsen ter beschikking hadden. Geregeld door de receptionist.

Sfeervol hotel op goede locatie vriendelijk personeel. Makkelijke betaling.
    • Economy Tweepersoonskamer

Waterkoker zou fijn zijn of een welkomstsetje zou leuk zijn. Tips met restaurants of andere tips om te doen in de stad op de data waarop wij er waren zou leuk zijn. En het bed was wat klein voor 2.

Ik had kamer 510. Erg fijn omdat het rustig was. Bed voor 2 personen wel wat klein. Maar kamer had nette mooie douche alsof het net nieuw was. Sfeervolle kamer met luikjes.

Goed, maar voor de prijs te duur
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer was echt klein. Het bed stond aan één kant tegen de muur en aan de andere zijde was een smal looppaadje. De matras was goed, maar het bed zelf was erg onstabiel. Als de één draaide werd de ander er wakker van. De badkamer is zo klein dat er geen ruimte is voor je handdoek droog weg te hangen. Op de site staat free koffee, maar dit is enkel in de ochtend.

het hotel doet knus en huiselijk aan met behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Zeker doen!!
    • Economy Tweepersoonskamer

Iets meer bergruimte op de kamers.

Heel gezellig. Goede ontvangst. Vriendelijk personeel. Mooie en propere kamers. Leuk terras. Goede ligging. Aanrader!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Erg mooi hotel! Eens een keer niet de standaard hotel-inrichting
    • Economy Tweepersoonskamer

Helaas geen ontbijtfaciliteit, maar om de hoek zit een goede bakker waar je goed en goedkoop kan ontbijten (vlakbij metrohalte Girona). Het hotel bevindt zich in een goede wijk, maar het is nog wel een stuk lopen naar Placa de Catalunya (of de metro nemen).

Erg mooi hotel. Er is veel aandacht besteed aan de inrichting en het is geen standaard hotel inrichting :) De receptie heeft wat weg van een bibliotheek en ook doet het hotel zijn naam eer aan: de lounche-ruimte is namelijk een binnentuin met veel planten en leuke zithoekjes! De gangen zijn behangen met posters van het circus (zie foto's). De kamer is echter wel gewoon rustig ingericht. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamer is modern ingericht en schoon.

Zeer leuk!

De kamer was kleiner dan verwacht voor een lange citytrip is er misschien wat weinig opbergruimte.

Heel mooi hotel, mooie kamers en mooi terras,heel vriendelijk personeel! Er is een metrostation vlakbij het hotel en veel bezienswaardigheden of restaurantjes zijn op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Stijlvol hotel op toplocatie

Het is een erg sfeervol en stijlvol ingericht hotel. Er is een tuin waar je rustig kan ontbijten of uit kan rusten. De huizen van Gaudi en de Ramblas zijn op loopafstand. Ik zou zeker nog eens terugkeren naar dit hotel!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Niets is tegengevallen

De kamers waren zeer mooi en netjes,met in de badkamer een regendouche. S'morgens konden we heerlijke koffie drinken en we haalden iets om te eten bij de bakker om de hoek. We aten dit gezellig in de tuin of voorziene ruimte op. De ligging is ook perfect en het personeel zeer behulpzaam. Ik boek dit hotel opnieuw als ik nogmaals naar Barcelona kom.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Leuk typisch Spaans hotel voor een korte city-trip.

Geen ontbijt, maar wel gratis koffie en thee in de ochtend.

Het authentieke karakter van de kamers. Goede service om de koffers in bewaring te houden.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Top service, kamer was ook zeer goed alleen jammer dat het een beetje aan de kleine kant was.

Een minibar of een bar in het hotel zelf had echt wel een bonus geweest. Ook de lavabo stond bij ons op de slaap kamer maar wegens het plaatsgebrek paste deze niet in de badkamer. Dit is natuurlijk niet zo heel belangrijk.

Top service, de mensen van het hotel helpen je zeer goed en zijn altijd zeer vriendelijk! Ook het bed als het balkon waren zeer leuk.

Heerlijk vertoeven in hartje Barcelona
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het brood bij het ontbijt was wat taai..

Vormgeving en inrichting van het hotel zeer verzorgd en origineel. We hadden bijvoorbeeld een heel knus en hip (eigen) balkon.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Perfect voor rustige locatie, sfeervol hotel en op loopafstand van vele bezienswaardigheden

Geen

De ligging in een rustige buurt tussen de lokale bevolking, koffiebarretjes en goede restaurants (reserveren of vroeger eten dan de Spanjaarden)Veel aandacht besteed aan de sfeer van de kamer en hotel. Gratis koffie en thee in de ochtend. Vriendelijk personeel. Kamer al was klaar, terwijl we veel te vroeg waren. Metro Girona vlakbij, maar veel bezienswaardigheden (oa Sagrada, Casa Batllo) zijn op loopafstand.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

De perfecte éénpersoonskamer

Er hing op de tweede avond van mijn verblijf een wat merkwaardige soort van rioollucht.

Geweldige 1 persoonskamer met erg royaal bed. Goede wifi Leuke inrichting Heerlijke douche

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

kort maar leuk verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer

sterke visgeur in de gangen, niet in de kamer, waarschijnlijk door één of ander ongelukje. De geur verminderde stelselmatig (alle ramen en deuren naar buiten waren opengezet

zeer goed bed, mooie douche

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Prima hotel!

Kamers zijn klein, maar keurig. Heerlijk bed en goddelijke douche. Fijn dat je ook koffie en thee kunt pakken! De locatie vonden wij ideaal. Tussen Sagrada Familia en de Gotische wijk en El Born in. Tip: huur fietsen bij Delivery Bikes via het hotel. Zij brengen en halen de fiets vanaf het hotel. De receptie kan voor je bellen en binnen 10 minuten worden de fietsen dan bezorgd.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Simpel maar goed hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het gebouw kan gehorig zijn. Alleen in de ochtend de mogelijkheid voor een kopje thee of koffie

Simpel maar goed hotel. Kamer en badkamer was erg netjes.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

mooie kamer met balkon, goede bedden

kleine badkamer, leuke koffiebar met binnentuin maar helaas geen ontbijt. misschien een idee om een croissant of iets anders kleins bij de koffie aan te bieden.

mooie kamer met balkon, goede bedden

• Beoordeeld op: 9 november 2016

• Economy Tweepersoonskamer

Alles was super schoon! Vriendelijk personeel! Wij zijn super tevreden over dit hotel. Ontbijt is inderdaad niet in het hotel.. maar tegenover het hotel kun je lekker een ontbijtje scoren voor een klein bedrag! Mochten we nog eens terug gaan naar barcelona, komen we zeker terug naar dit hotel!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Super verblijf gehad! :)
    • Economy Tweepersoonskamer

Het is een bijzonder schattig hotel en vriendelijke personeel op toplocatie. De kamer was klein maar we hebben alles gehad wat we nodig hadden en belangrijkste, het was schoon!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Rustig slapen in een bruisende stad

een klein minikoelkastje voor op de kamer om een drankje te kunnen nuttigen op het balkon

de strakke inrichting, goed bed en douche, rustig, wit en schoon. het balkonnetje met uitzicht op de huizen/bewoners van de stad. mooi startpunt om de stad te ontdekken.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Vriendelijk personeel Goede ligging hotel Mooie nette schone kamers

Goede locatie, goede bedden, schoon

Vrij kleine kamer, maar alles wat je nodig hebt voor een citytrip

Goede locatie, goede bedden, schoon

Fijne en mooie kamers
    • Economy Tweepersoonskamer

Jammer dat er geen ontbijt mogelijkheden in het hotel zijn

Fijne en mooie kamers

Excellent sfeervol hotel

De sfeer

Het was een leuke kamer maar er ontbrak in onze ogen een...

Het was een leuke kamer maar er ontbrak in onze ogen een kleine koelkast

De ligging is top!
    • Economy Tweepersoonskamer

De ligging is top! Daarnaast heeft het hotel een ontzettend leuke inrichting. De badkamer is ook fijn groot met een heerlijke stortdouche

Goed verblijf op een mooie locatie!
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer was aan de kleine kant, miste ook een passpiegel en een klein ijskastje.

Schone kamers, vriendelijk personeel

Schoon, locatie, leuke tuin

Het bed was niet fijn.

Schoon, locatie, leuke tuin

Perfect
    • Economy Tweepersoonskamer

In de Gangen de vloeren zijn aan wat nieuws toe Komt niet hygienes over jammer !!!

Perfectecte locative Zou het zeker aanraden

Ligging is perfect
    • Economy Tweepersoonskamer

Hele kleine kamer. Veel te klein voor deze prijs.

Ligging is perfect

Aangenaam en rustig en een goed terrasje.

Er word geen ontbijt gegeven, maar men krijgt gratis goede koffie.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

• Economy Tweepersoonskamer

De eerste dag stonk de kamer alsof het putje was drooggetrokken van de douche.

Modern uiterlijk, schoon, goede ligging.

Het personeel is enorm vriendelijk.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het personeel is enorm vriendelijk. Daarnaast is het hotel mooi ingericht en zijn de kamers top!

Erg fijn hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer

Erg fijn hotel. Simpel, maar had alles wat je nodig had. Lekker centraal, zeer vriendelijk personeel. En prima prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Mooi hotel vlakbij alle bezienswaardigheden .
    • Economy Tweepersoonskamer

Leuke kamer en vriendelijk personeel. Fietsen kunnen gehuurd worden bij de receptie en worden gebracht ! Top service.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Prima prijs/kwaliteit

Uitkijk op onafgewerkte buitenvide

Rustig gelegen

Prima verblijf in Barcelona
    • Economy Tweepersoonskamer

Onaangename lucht in de hal en open ruimtes

Prima uitvalbasis

Ligging en ruim balkon

goed verzorgd hotel, vriendelijk behulpzaam personeel

geen ontbijt

Goed bed, goed sanitair blok

Aangename plaats

Koffie in de namiddag wanneer je terug komt van een uitstap

De kamer was klein maar voorzien van alle benodigdheden

Fijn!

Bergruimte op de kamers

Het terras wassen prima. De kamers waren proper en de inrichting van het hotel wastafel gezellig.

Een schitterend hotel in het midden van de stad.

De kamers zijn mooi, schoon en het balkon is een toffe extra. Leuk terrasje beneden.

De entré, super met al die boeken en planten.

Uitzicht. Hahaha, was er niet. Had dit ook niet verwacht

De entré, super met al die boeken en planten. Heel welkom.

Hip kleinschalig hotel met kleine maar comfortabele kamer

Niets, conform verwachting

aankleding hotel en locatie

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Het gezamenlijke buiten terras was een zeer aangename plaats...
    • Economy Tweepersoonskamer

Het gezamenlijke buiten terras was een zeer aangename plaats om te ontbijten! Het was precies een kleine jungle.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Prima boor de prijs geen extra'a
    • Economy Tweepersoonskamer

Kleine kamer. Geen mogelijkheid Tot het openen van een raam uitzicht binnenplaats muur

Vlakbij vervoer , bezienswaardigheden en restaurants

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

leuke inrichting.

leuke inrichting. Mogelijkheid in tuin te zitten met thee en koffie. Weinig geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Ligging, prijs / kwaliteit.
    • Economy Tweepersoonskamer

Ligging, prijs / kwaliteit. Proper. Compact, alles werkt goed. Zeer vriendelijk, goed engels sprekend en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Prima en comfortabel, kom er terug

Een klein beetje gehorig de gang

Goede bedden en douche.

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Voor een weekend prima maar voor langer te kleine kamers.
    • Economy Tweepersoonskamer

Geen ontbijt, kamers aan de kleine kant maar daar vertoef je toch bijna niet! Personeel heel hulpvaardig en de locatie is topie!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

redelijk hotel
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

er was geen ontbijt. En kamer heel klein

Er was geen ontbijt

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Ontzettend smaakvol ingericht!

Ik miste een kast

Dat ik nadat ik was uitgecheckt nog in de loungeruimte terecht kon

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Hip hotelletje in centrum

er is geen ontbijt

Hip hotelletje op wandelafstand van Passeo de Gracia.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Geen tafel in kamer

Geen tafel in kamer

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Zeer goede centrale ligging

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Het bed: erg goed!

We misten een waterkoker voor thee op de kamer; in de serre staat 's morgens een machine voor koffie en thee, deze zou de hele dag beschikbaar moeten zijn.

Het bed: erg goed! Het hotel heeft een relaxte en alternatieve uitstraling. De buitenserre is mooi ingericht, rustig, groen en voorzien van leuke zitjes. Onze (kleine) kamer met (ruim) balkon was aan de achterzijde. Het uitzicht is niet bijzonder, je ziet uit op de binnenplaats en krijgt daardoor de sfeer van de Eixample goed mee.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

zeer prettige sfeer, mooi kamers met heerlijke balkons.

Bed echt te hard, en te veel vering. Bij het omdraaien van mijn partner stuiterde ik ongewild mee. Overigens denk ik makkelijk op te lossen met een zachte toplaag erop. ik persoonlijk hou van platte kussens maar die hadden ze niet.

zeer prettige sfeer, mooi kamers met heerlijke balkons. groot bed. Heerlijke openbare ruimte op eerste etage om te kunnen zitten en ook de patio buiten is erg prettig. Grote kluisjes om je koffers in te kunnen bewaren dag van de terugreis. Ik kom zeker terug en raad het aan. Perfecte föhn. Ik had overigens een superieure kamer, vanwege het balkon waarschijnlijk

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Heerlijk grote kamer, goeie douche en mooi balkonnetje met...

De lavabo had iets groter gemogen.

Heerlijk grote kamer, goeie douche en mooi balkonnetje met zon. Supervriendeijk personeel, ondanks in centrum aan Paseig de Gracia heel rustig gelegen.Topwifiverbinding ook.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Moderne en stijlvolle ingerichte kamer.

Moderne en stijlvolle ingerichte kamer. Geen geluidsoverlast van verkeer (kamer aan straatkant). WiFi uitstekend, zelfs op de 5e verdieping. Koffie en thee gratis waardoor je met eigen ontbijt (bakker en supermarkt in directe omgeving) gebruik kan maken van de lounge.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Moderne kamer en badkamer, degelijke wifi verbinding, mooie...

Het bed was extreem hard. Ik had ongelofelijk veel nek- en rugpijn. De airco leek nergens op en er was quasi geen daglicht in de kamer.

Moderne kamer en badkamer, degelijke wifi verbinding, mooie en creatieve ruimtes, koffie in de binnentuin

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

Heerlijk bed, heerlijke douche, goede koffie!

Tussen het slaapgedeelte en de badkamer is een mat glazen klap deur, waardoor je wel alle toiletgeluiden kan horen.

Heerlijk bed, heerlijke douche, goede koffie! Leuke hippe kamers! Echt een aanrader qua prijs kwaliteit! Alles is leuk aangekleed met planten. En gaaf behang. Super leuke lounge waar je s'morgens koffie en thee kan nemen, er is geen ontbijt, maar met een bakkertje en supermarkt om de hoek en genoeg restaurantjes is dat geen probleem. WiFi gratis en werkt goed, ( zelfs in het andere praktik bakery hotel, waar je heerlijk kan ontbijten of lunchen) Metro girona om de hoek, maar lopen naar de chique winkelstraat Passeig de Gracía is ook goed te doen.

Er zijn ook 57 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.