Beoordelingen over Torre del Mar 4-sterren

Playa d'en Bossa, 07800 Playa d'en Bossa, Spanje

#7 van de 34 hotels in Playa d'en Bossa

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Verwend worden in een luxe hotel door prima personeel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Te lange wachtrij bij koffie automaat bij ontbijt. Moet zeker een automaat bij. Binnenrestaurant was sfeerloos. Buitenrestaurant was top. Schoonmaken kamers goed maar soms veel te laat (pas nà 16:00 uur). Mooi zicht op zee, maar veel vliegverkeer van 's-ochtends vroeg tot na middernacht.

Personeel. Vriendelijk en behulpzaam. Schone en ruime kamers. Prachtig uitzicht. Gunstig gelegen. Op loopafstand van Ibiza-stad. Halte waterbus naar Ibiza-stad naast hotel.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Uitstekend hotel. Zeker voor herhaling vatbaar, alleen niet meer in oktober!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Omgeving in oktober niet erg aantrekkelijk. Veel winkels en restaurants waren al gesloten. Dit geldt overigens voor een groot deel van het eiland. We hebben één keer in het hotelrestaurant gegeten, maar waren niet onder de indruk.

Waanzinnig mooi uitzicht vanaf de kamer (kamer met zeezicht). Goed, uitgebreid ontbijt, ook hier prachtig uitzicht. Heerlijk zwembad. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Gezellige bar bij het zwembad, waar de heerlijkste sangria vers werd gemaakt. Op 5 minuten lopen van zowel de bushalte als de watertaxi naar Ibiza-stad.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Heerlijk verblijf!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel is niet goedkoop.

Het personeel was supervriendelijk en de kamer was echt geweldig! Het ontbijt was uitgebreid, heerlijk en op een prachtige locatie met uitzicht op zee. Zowel naar Ibiza stad als naar bijvoorbeeld de Ushuaia is ongeveer 25 minuten lopen. Prijzen van eten en drinken waren zeer redelijk. Parkeren was gratis.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

De locatie was voor ons super.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het enige minpunt was het geluid van de deuren in de ochtend waarmee de schoonmaak smeet. Dit was niet elke dag maar 1 dag per week doen ze een grote schoonmaak waarbij het vanaf 7 uur raak is. Veder maakte de riolering en douche in de nacht veel lawaai.

De locatie was voor ons super. Met een prachtig uitzicht en zwembad. De sauna was super en de service ook top. Kamers waren heel fijn.

weinig respect van andere mensen die ons meer dan 2 nachten...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

weinig respect van andere mensen die ons meer dan 2 nachten om 5 uur wakker maakten. Terwijl er in de gang uithangt dat men stil moest zijn. Ik vind dat ze deze opmerking nog eens zouden moeten zeggen bij het inchecken.

Zeer proper hotel met een leuk zwembad en lekker eten aan...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Ontbijt eentonig Toen we aankwamen konden we niet op de kamer mits een toeslag van 100€ konden we wel op een andere kamer, de kamer met zeezicht. Jammer dat we deze niet zomaar kregen aangezien deze ons hele verblijf toch beschikbaar was.

Zeer proper hotel met een leuk zwembad en lekker eten aan het zwembad.

Top locatie, prachtig hotel, vriendelijk behulpzaam...

Jammer dat er in de 3 persoonskamer niet drie bedden stonden maar een extra bedbank in 3 persoonskamer. Deze sliep niet comfortabel. Extra bed bijzetten als er drie personen slapen betere oplossing! Dit was helaas niet mogelijk. Extra topper op de bedbank was enige oplossing.

Top locatie, prachtig hotel, vriendelijk behulpzaam personeel, heerlijk ontbijtbuffet. Aanrader!

Locatie zwembad ontbijt, maar vooral het uitzicht was...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Bedden , geen kingsize bed maar met spleet, je mag voor 350 euro per nacht wel een echt 2p bed verwachten

Locatie zwembad ontbijt, maar vooral het uitzicht was uitmuntend

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

4* en betalen voor oploskoffie...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Bij aankomst wordt gemeld dat de minibar gratis is. In de praktijk komt dit neer op 3 kleine flesjes water en 2 flesjes sap. En dat wordt het ook nog niet automatisch aangevuld. Daarnaast is er een beetje oploskoffie en thee op de kamer... Toen we die de 2e dag aangevuld wilden laten worden kregen we te horen dat dit alleen de 1e dag verstrekt wordt en dat er daarna voor betaald moet worden. Dat kan toch echt niet in een 4* hotel... Kwaliteit van het restaurant bij het zwembad is echt teleurstellend terwijl het zeker niet goedkoop is. Advies: loop 150 meter de boulevard op voor een heerlijke maaltijd.

Kamer was prima. Wij hadden een kamer met heel groot terras met ligbedden en een bubbelbad... Uitzicht op zee was geweldig.

Zalig zee-gevoel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De muziek aan het zwembad mocht zeker wel wat vrolijker en wat zomers. Het is tenslotte Ibiza. Hopelijk lezen ze dit, want zou het Ibiza-gevoel wel intenser maken. En dan bedoel ik geen hele dag clubmuziek hoor...

Zeezicht zalig. Tuin mooi afgemaakt met strak glas, heel mooi. Ook altijd wat wind ter afkoeling. Leuk restaurant aan het zwembad. Voor Ibiza-normen nog wel ok van prijs. Buiten ontbijten met zicht op zee en de oude stad. Lekker ontbijt ook. Parking perfect voor mensen met een huurauto. Stad lekker dichtbij.

- Super zwembad
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

-hygiene kan veel beter! We hadden vlekken op onze raam van de vorige verblijvers, onze 5dagen dat we er verbleven hebben zaten die vlekker er nog steeds! Onderkant van de wc was ook 5dagen hetzelfde vuiltje aan. Rest was wel proper. - geen directe toegang tot strand je moet langs de lobby gaan endan een klein stukje wandelen. -3 euro voor waterflesje. - geen was rekje op balkon

- Super zwembad - Proper zwembad - Genoeg bedjes aan het zwembad - Bedjes IN het zwembad - Super ligging - Bedden lagen goed - Zalige regendouche - Top massage gehad!! Zeker aan te raden - Gratis Spa - Super lekker eten! - Prive parking - Vlakbij luchthaven - Vlakbij ibiza stad - Vlakbij mcdonals en KFC - Vlakbij lidle - Genoeg supermarkten en pinautomaten in de buurt - Geen last gehad van uitgaansleven en lawaaierige jeugd.

Heerlijk relaxed hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Paar maal gegeten ‘s avonds in de tuin. Kwaliteit was niet altijd even goed.

Ligging, vernieuwd zwembad, loungeterras met heerlijke bedden , super uitgebreid ontbijt, lekkere rustige tuin en toch vlakbij alle drukte.

Aangenaam verblijf!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Eerder een kleine kamer, wel heel mooi zeezicht. Ontbijt kon buiten genomen worden, maar er waren geen parasols, zodat het in juli bijna onmogelijk was om buiten te zitten. ‘s Avonds werden de tafels buiten niet gedekt, de ramen werden wel open geschoven, zodat je toch een beetje het gevoel had van buiten te zitten. Onvriendelijk personeel in het restaurant. Keuken kan beter, meer verwacht van een 4*superieur op dat vlak.

De ligging, in een drukke buurt, maar toch rustig hotel, prachtig zeezicht! Zwembad met voldoende ligzetels (er worden daar door de gasten geen zetels met handdoeken gereserveerd ‘s morgens vroeg!!!👍) Afzonderlijk terras met heerlijke ligbedden ‘adults only’(met trap bereikbaar) Poolrestaurant heeft gezellig terras. Restaurant met prachtig zicht op zee, Formentera en de oude stad! Privé parking, parkeerwachter!

Topverblijf in prima hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Koffie en thee werden niet aangevuld op de kamer. Deuren gaan hard dicht, geeft nogal wat lawaai.

Prima ontbijt, Ook heerlijk om te lunchen bij het zwembad. Verder is het hotel gelegen op een toplocatie!

Een heerlijk comfortabel verblijf in een mooi en prettig hotel dat zeer gunstig gelegen is.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De glazen scheidingswand tussen de kamer en de badkamer is niet prettig met name omdat het toilet daar staat. Wifi is erg slecht.

Kamer met zeezicht was perfect, fijn groot bed. De minibar op de kamer wordt dagelijks gratis bijgevuld met softdrinks (jus d'orange en water). Ontbijtbuffet zeer goed. Personeel zeer vriendelijk. Gezellige bar bij het zwembad waar je ook kunt lunchen en 's avonds een hapje eten. Ligging hotel vlakbij het vliegveld. Is praktisch. Wel veel vliegverkeer over het hotel maar dat was voor ons niet hinderlijk.

Geweldig hotel met erg goede sfeer, vriendelijk personeel, erg goed ontbijt op een top locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Niets, alles was geweldig.

Het ontbijt was heel goed, eieren en pannenkoeken werden gebakken, verschillende soorten brood en beleg en als bonus een prachtig uitzicht op zee, het was mogelijk om binnen en buiten te ontbijten. De kamers waren ook perfect en erg behulpzame en vriendelijk personeel. De auto-/scooterverhuur is de straat uitlopen en de auto-/scooter kan gewoon op het terrein van het hotel bewaakt geparkeerd worden. Het hotel is ook op loopafstand van Ibiza-stad, erg gezellige wandeling. Erg mooi zwembad met zeezicht en een gezellig restaurant/bar om te lunchen of wat te drinken met regelmatig een zangeres, goede sfeer. Wij vonden het ook geweldig dat we op de dag van vertrek gewoon bij het zwembad konden liggen en onze koffer in een afgesloten ruimte bij de kleedruimte konden achterlaten waar we vervolgens daarna weer gebruik mochten maken van de douche en omkleden in een enorm grote kleedruimte met alle faciliteiten, handdoeken, zeep, föhn enz. De volgende keer weer hotel Torre del Mar voor ons!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Heel goed hotel met prachtig uitzicht!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Weinig zaken dat echt tegenvielen.enkel miste ik bij het ontbijt een wauw gevoel qua keuzes.al veel betere gehad .maar alles was voldoende aanwezig. Het zwembad dat ook niet verwarmd was al kan dat na een nachtje stappen wel deugdoen 😉

De kamers waren ruim heel mooi en met een prachtig zee zicht,kan bija niet beter De orde en netheid . Alles was naar wens.we komen misschien nog wel eens terug

heerlijk
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Uitgebreid ontbijtbuffet alles is zeer schoon in het hotel Mooi uitzicht bij kamers met zeezicht, fijn balkon zeer behulpzaam personeel minibar met gratis water en sap wordt dagelijks aangevuld echte aanrader

Super!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Hotel was nog niet geheel klaar met renovatie, echter weinig tot geen overlast hiervan!

Prijs/kwaliteitverhouding uitstekend! Prachtig gerenoveerde kamers in hotel!

Geweldig verblijf !
    • Suite met Uitzicht op de Zee en een Bubbelbad

Geweldige locatie , supermooi hotel , zeer vriendelijk personeel , heel lekker en uitgebreid ontbijt , lekker avondeten , zeer mooi en gezellig terras met bar , mooie grote ramen in het restaurant met zicht op zee , mooie moderne nette kamers , mooi uitzicht vanop het balkon , zicht op Dalt Vila , de zonsopgang is ook zeer mooi , het zwembad was juist vernieuwd en is zeer mooi ,100 m verder van het hotel kan je de watertaxi nemen om naar Eivissa te varen of kan je de boot nemen naar Formentera . Eivissa ligt op 20min stappen . Alles was gewoon fantastisch , zeker voor herhaling vatbaar .

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Goed qua goede balans kwaliteit en prijs.

Gangen wat gedateerd.

Kamer met zeezicht is een must anders kijk je op de parkeerplaats., prettig personeel, schoon hotel. Parkeergelegenheid met toezicht. Aqua taxi vlakbij het hotel zodat je naar Ibiza stad of Formentera kan.

Geweldig, zou zo terug willen.

Het ontbijtbuffet was weliswaar erg uitgebreid, maar wel veel gericht op vet en koolhydraten. Zou een tikje minder mogen.

De kamer was geweldig, goede stevige bedden. Prachtige badkamer en zelfs een inkoopkast in de luxe kamer. Goede service, aardig personeel - zelfs aan het eind van het seizoen.

Uitmuntend!

Niets noemenswaardig.

Uitstekend hotel, prima service, fantastische ligging! Alleen logies / ontbijt genoten, andere faciliteiten derhalve niet kunnen beoordelen. Fantastische, persoonlijke en vriendelijke service aan pool bar.

mooi hotel en goede ligging

-minpunt is dat bij het diner het eten dat klaar staat (au bain-marie) niet warm. -ook het kuisen van de vloer in de kamer kon veel beter. Misschien eerst stofzuigen en dan met die "Spaanse zwabber" kuisen ( waarbij vuiltjes van de ene naar de andere hoek worden geveegd) -wil je een goed nachtrust vraag dan zo hoog mogelijk een kamer. We hadden kamer 109 , deze bevindt zich boven de keuken en wasserij waar heel vroeg in de morgen lawaai is, en de vuilkar van 6u45 niet te vergeten !

zeer uitgebreid ontbijt ligging is super ! ( 15min met taxi van luchthaven, 20 min wandelen van stad, 10 min wandelen tot feestgedruis ) mooi hotel met vriendelijk personeel geen probleem met te kort aan ligstoelen en dagelijkse badhanddoeken beschikbaar

Goede locatie.

Goede locatie. Overal relatief dichtbij. 3e bed op de kamer was een bedbank maar was zeer comfortabel en zeker geschikt als volwaardig bed voor een volwassene. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Het was echt fijn hier te zijn
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Het ontbijt vind ik een beetje tegenvallen, ik wil graag verse jus d orange en lekkere koffie en dat is er niet.

Het uitzicht is geweldig, de ligging is prima, behulpzaam personeel heel vriendelijk, een fijn hotel, ik ga er graag naar terug.

Super de luxe hotel op mooie locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Mooie kamers, uitstekend personeel, regelen alles voor je (taxi, auto huur e.d.) geweldig dakterras met mooie bedden en jacuzzi. Playa de Bossa (stadje) is druk en erg toeristisch

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Goed hotel ruim opgezet mooi zwembad alles goed verzorgd...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel ligt aan het strand maar beschikt niet over een stuk privé strand , dat is erg jammer !

Goed hotel ruim opgezet mooi zwembad alles goed verzorgd ruime kamer met goede bedden en goede badkamer ( erg schoon en onderhouden) Hotel heeft fijne ligging t.o.v stranden luchthaven en eivissa , Je kunt via de conciërge auto's huren en tickets voor allen clubs kopen /boeken ! Voor de tweede keer hier verbleven kom zeker ooit terug ! Goed vers ontbijtbuffet & poolbar serveert goede sandwiches en gin tonics !! Medewerkers zijn erg service gericht 👍

Geweldige locatie!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Bediening en kwaliteit eten tijdens lunch bij terras aan het zwembad.

Geweldig bed op kamer met topuitzicht en fijne badkamer. Ook ontbijt was fantastisch.

Goed hotel, zeker de moeite waard als je een paar dagen op Ibiza bent.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Entertainment viel een beetje tegen, maar ik denk dat het hotel hier bewust voor gekozen heeft (vanwege de rust).

De kamers zijn goed afgewerkt en mooi schoon. Het ontbijt is erg goed (veel keuze) en voor €15 extra kun je een buffet diner nuttigen. Dit was ver boven onze verwachtingen.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Een comfortabel en fijn hotel aan de rand van het bruisende Ibiza-stad.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Avondbuffet mag uitgebreider: meer aansluitend op de status van het ****hotel. Geldt ook voor het buitenrestaurant: kleine snacks en hapjes voor in de tuin en rondom het zwembad.

Goede sfeer en vriendelijk personeel. Alles is schoon en ruim opgezet. Heerlijk rustig en luxe uitstraling.

Tip top hotel met heerlijke kamer
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Net als bij de meeste hotels toch wel wat gehorig.

Heerlijke moderne kamer met prachtig zeezicht en een uitstekende airco die je niet hoorde en was weggewerkt in het gebouw.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Top hotel!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Super goed hotel! Schoon en modern. Goed eten en drinken voor een redelijke prijs. Zeer vriendelijk personeel. we zouden er zo weer naar toe gaan. Bedankt Torre del Mar! Topper!

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Fantastisch hotel!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het stonk nogal naar riolering op het strandje wat achter het hotel lag, kon het hotel niets aan doen maar was wel jammer

Terras, ligbedden, kamers, mooie moderne meubels. Alles leek gloednieuw

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Ontbijt top, ligging super, accomodatie super schoon en...

De bedden, heb alle dagen pijn in mijn lijf gehad en super stijf net als mijn moeder waar ik mee samen was

Ontbijt top, ligging super, accomodatie super schoon en netjes, gratis parkeren en WiFi

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Buiten verwachting goed.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Als je al iets kunt aanmerken is het het ontbreken van toiletborstel en redelijk dunne kussens. Als je 's avonds kiest voor het buffet aan 15 euro mag je ook niet te veel verwachten.

Een zeer uitgebreid en gevarieerd ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel en top wat betreft hygiëne. Prijzen aan de bar en keuken zijn zeer schappelijk.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Genieten tussen strip en oude stad.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamer is niet al te groot. Toiletruimte/douche is met glaswand gescheiden van slaapkamer (privacy).

Modern hotel, vriendelijk personeel. Ontbijt en diner waren super. Hygiene uitstekend.

Prachtig hotel met schitterende ligging aan zee en niet ver van Ibizastad af.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Het avond buffet viel tegen. Veel pasta met alleen maar tomatensaus en kaas zonder vlees.Geen enkele aardappel,geen frites puree,niks.Wel een groot stuk varkens gebraad maar daar moet je maar net van houden, was erg lekker volgens partner.Omdat er niet veel mensen waren lag het eten daar al heel lang, vanaf half 8 begin van buffet tot 9 uur toen wij er waren.Ook eetzaal heel ongezellig met felle lampen. Je kon buiten niks zien was donker terwijl je 's morgens daar prachtig over zee uitkijkt. Hebben dat maar 1x gedaan dus misschien alles wat voorbarig.

Wij hadden prachtige kamer met zeezicht,die is aan te raden anders kijk je op parkeerplaats.Deze werd erg goed bewaakt. Het ontbijt buffet was zeer uitgebreid en uitstekend.Zeer vriendelijk personeel.Voor Nederlanders ook wel prettig dat er op tv de BVN zender was om toch enigszins op hoogte te blijven.Er kwamen wel vliegtuigen over maar wij vonden het niet hinderlijk en met de deur dicht hoorde je er niks van.Was verder ook heel rustig.Een eindje verderop kon je langs een boulevard lopen met heel veel gezellige eet -en drinkgelegenheden.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Het was superschoon, ontbijt was fantastisch.

Het was superschoon, ontbijt was fantastisch. Gewoon top. Echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Fijn hotel

Redelijk prijzig.

Vriendelijk personeel en top lokatie

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Heerlijk!!

Centrale ligging tov vlieghaven en Ibiza Stad Uitzicht op zee! Zwembad

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Niks!

Het ontbijt was heerlijk! De kamers waren heel netjes! De bar buiten is gezellig!

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Goeie prijs kwaliteit verhouding

Niets concreets

Locatie, Zwembad Uitzicht

Proper,goed 4 sterrenhotel,lekker ontbijt.

Niks speciaals te noemen

Proper,goed 4 sterrenhotel,lekker ontbijt.wel kamer met zeezicht nemen!

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Wederom voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Geweldig hotel op top locatie . Boten naar Ibiza stad en Formatera liggen voor de deur!

Hygiene slaapkamer, vriendelijk personeel en alle...

Hygiene slaapkamer, vriendelijk personeel en alle slaapkamers hebben goed uitzicht

Prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Prachtig hotel met een topspa, mooie kamers en prima gelegen!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Prachtig hotel met een topspa, mooie kamers en prima gelegen!

Toplocatie met uitstekend restaurant en fantastisch uitzicht...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Toplocatie met uitstekend restaurant en fantastisch uitzicht, uitmuntende kamer

Goed hotel, schoon, modern, heerlijk zwembad, perfect...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het diner viel qua kwaliteit wat tegen

Goed hotel, schoon, modern, heerlijk zwembad, perfect gelegen tussen Ibiza Stad en Playa d'en Bossa

Fantastisch, ik zou het iedereen aanraden!

De is keuken lekker, maar iets minder met vergelijking hotel zelf! Je verwacht fijnere gerechten!

De ligging! Rustig maar toch niet ver van centrum!

Mooie locatie met prachtig uitzicht.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Mooie locatie met prachtig uitzicht. Veel ruimte rondom zwembad. Lekker eten.

Schoon, ruim, prachtig zwembad, mooie ruime kamers,...

Alles wat top

Schoon, ruim, prachtig zwembad, mooie ruime kamers, schitterend uitzicht

Alles was perfect!

Alles was perfect!

De uitstraling van het hotel en vriendelijkheid van het...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De TV in de kamer was wat klein en ouderwets.

De uitstraling van het hotel en vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Heerlijke relaxte vakantie!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Overal vrij luide muziek.

Heerlijke ligbedjes bij de jacuzzi. Goed en vers ontbijt. Mooie kamer met prima bed. Prachtige tuin. Geweldige locatie.

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Ontbijt was top . En de bediening ook erg goed . Schoon en netjes . We zijn er nu drie keer geweest Super hotel

Schone gerenoveerde kamers, prima ontbijt en personeel,...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Schone gerenoveerde kamers, prima ontbijt en personeel, gratis parkeergelegenheid

Super Vriendelijk personeel doen echt alles voor je.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wat ik erg jammer vind is dat er op de kamer geen koffiefaciliteiten zijn.

Super Vriendelijk personeel doen echt alles voor je. TOP

Prijs- kwaliteitsverhouding was top.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kan zo gauw niks slechts bedenken.

Prijs- kwaliteitsverhouding was top. Zeer veel luxe voor een mooie prijs.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Voor herhaling vatbaar !

Eigenlijk niets :-)

Super uitgebreid ontbijt, de kamer met zeezicht, parkeren bij de accomodatie en de gunstige ligging van de accomodatie.

Een mooi hotel maar meer geschikt voor volwassenen

Toegang strand

Eten

Niks viel tegen

Lekker ruime kamer en badkamer Luxe en mooie styling super schoon!

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Goed, maar niet meer dan dat.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Rondom het hotel weinig te beleven. Stranden niet onderhouden en vuil Beetje afgelegen.

Kamer ruim net en modern.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Grandioos

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Super geregeld

Super ontbijt, zelfs klein ontbijt geregeld om 04.30 uur bij supervroeg vertrek

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Fantastisch !

Verouderd zwembad

Het personeel blijft... Dus dit zegt veel !

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Kil hotel, eten niet geweldig
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Ontbijt was binnen, ongezellige kantine

Kamer netjes

De kamer en het ontbijt was perfect.

Strand bij hotel

De kamer en het ontbijt was perfect. Ligging ook dicht bij Ibiza stad.

Fijn
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Simpel maar goed ontbijt. Jammer dat je niet buiten kunt ontbijten.

Top locatie, parking voor auto ideaal , kamers goed, ontbijt meer als voldoende en lekker!

Cleaning rooms!

Gewoon goed!

Prima faciliteiten en nettte kamers

Prijs belachelijk ... 370 pn voor kleine kamer

Prima faciliteiten en nettte kamers

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Super!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Super hotel, super ontbijt en een prima ligging t.o.v Ibiza stad.. een dikke tien!

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Uitgebreid ontbijt