Beoordelingen over Torre do Rio

9,7

9,9

9,7

9,8

Puur verwennerij,voor een zeer vriendelijke prijs.

Het hotel is echt prachtig! Zo super schoon, en mooi ingericht. Met een prachtige tuin met overal zitjes om daar van te genieten. Zeer vriendelijke mensen, niets is teveel. Een echte aanrader!

In een woord voortreffelijk.

Badkamer is voor dit hotel eigenlijk wat klein, je zou een eveneens royal bad verwachten. Helaas!

Prachtige lokatie, gelegen in een meander van de rivier met watervallen. Als je niet van het geluid van ruisend water houdt , dan ben je op de verkeerde plek. Geweldige tuin met terrassen, overal zitjes! Inrichting is royal, als je van nihilisme en modern houdt, is dit niet je lokatie. Voortreffelijk ontbijt en kamer!

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Niet alleen voor doorreis, blijf enkele dagen en je wordt behandeld de hele periode, als koningen!

De vriendelijkheid en behulpzaamheid vh personeel. De eeuwige rust in hun prachtige tuin! De prachtig gedecoreerde, stijlvolle romantische kamer!!

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Nice location, weard vibe

Ontbijt werd weggehaald terwijl we nog aan het ontbijten waren zonder even te checken of te benoemen. Toen ik vroeg of ik nog wat kon nemen was het antwoord, breakfast is finished, en haalde alles binnen 2 seconden weg, ik vond dat echt heel klantonvriendelijk. Daarnaast was de hond van het hotel beetje apart en knaagde aan alles wat hij tegen kwam. Laatste os dat het hotel volgeboekt zou zijn (we wilden met nog twee dames van de camino daar logeren) maar t was fully booked zeiden ze aan de telefoon maar er sliepen 4 mensen in totaal dus was apart, wat de sfeer overigens ook apart maakte, zon mooie grote plek met zo weinig mensen....maar nogmaals locatie is welnoeachrig en ontbijt was, wat ik ervan heb gehad, erg goed!

Locatie is mooi omdat het volledig wordt omringd door een rivier, idyllisch!

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Prachtig hotel in schitterende omgeving

De uitbater was supervriendelijk maar praat helaas enkel Spaans. Gelukkig zijn er personeelsleden die wel wat Frans of Engels machtig zijn. Verder nauwelijks minpunten.

Prachtig hotel in schitterende omgeving (ligt in meander van rivier met watervallen). Mooie authentieke kamer, alles zeer netjes. Prima en compleet ontbij. Hele mooie tuin en zwembad wat gevoed wordt door een aftakking van de rivier. Helaas hadden wij tijdens ons verblijf geen mooi weer en hebben we er niet kunnen genieten.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Historisch en sfeervol hotel, met een fantastisch ligging, en tuinen, midden in de prachtige natuur.

De prachtige ligging in de natuur, naast de stroom versnellingen van een rivier (zelfs voor het eerst een otter gezien). De heerlijke tuinen met talloze prachtige zithoekjes. Het heerlijke en sfeervolle diner in de tuin. Een prachtig gerenoveerd historisch gebouw.

een prachtige tuin, een paradijsje

Het ontbijt en avondeten was erg goed. De omgeving prachtig. Knusse kamer.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Zeer vriendelijk personeel, echt olek om uit te rusten en te...

Zeer vriendelijk personeel, echt olek om uit te rusten en te genieten

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Prachtige tuin, zeer vriendelijk personeel en goed eten

Een ijskastje op de kamer zou helemaal perfect zijn.

Prachtige tuin, zeer vriendelijk personeel en goed eten