Beoordelingen over Villas Menorca Sur

Mestral Torre Soli , 07730 Son Bou, Spanje

#2 van de 19 hotels in Son Bou

Fijn eiland om voor een week te verblijven
    • Villa met 2 Slaapkamers met Privézwembad

Gezien het regenachtige weer was het huisje op regenachtige dagen wat koud en vochtig, maar zodra het weer warmer werd was dit ook weer snel verdwenen.

Zeer net vakantiehuis, van alle gemakken voorzien.

Het is een heerlijk huis met een privézwembad, je hebt alle privacy en rust om vakantie te vieren.
    • Villa met 2 Slaapkamers met Privézwembad

de apparatuur in huis functioneerden wel maar het was wel verouderd en echt toe aan vervanging. De douche ook erg verouderd, een nieuwe douchekop is geen overbodige luxe.

Wij zouden er niet nog een keer naartoe gaan.
    • Villa met 2 Slaapkamers met Privézwembad

De bedden hebben dekens ipv dekbedden. Erg ouderwets en niet prettig. Omdat we in het voorseizoen waren, was het ook eigenlijk te koud. De douche in de ouderslaapkamer deed het nauwelijks, de douche bij de kinderen had geen rubberen afsluitstrip aan de onderkant van douchewand, waardoor douchen onmogelijk was. De afspoeldouche bij het zwembad werkte niet Af en toe een pissebed in de woonkamer, gang en slaapkamer, op blote voeten lopen was niet aan te raden De inrichting van het huis is wel erg sober. Geen uitgebreid keukengerei, geen pen of papier, niks ter vermaak (spelletjes, een dvd speler, een muziekinstallatie). Nergens in de beschrijving staat te lezen dat alle faciliteiten pas op 1 mei open gaan. Geen strandtentje open en voor de supermarkt moesten we naar het dichtstbijzijnde stadje rijden. Zonder auto was het niet te doen geweest. We waren nu in het voorseizoen, waardoor de prijs laag was. Als ik in het hoogseizoen had geboekt en dus meer had betaald was ik echt ontevreden geweest.

Het zwembad was heerlijk! Ook het terras en de ligbedden dik in orde. Prima ontvangstpakketje met etenswaren.

• Villa met 3 Slaapkamers en een Eigen Zwembad

Omdat we eerste huurders na de winter waren roken de kasten muf, beter luchten...

Geweldig huis, goed onderhouden.

Mooi eiland
    • Villa met 2 Slaapkamers met Privézwembad

Mooie locatie, ruim huis met zwembad. Goede faciliteiten, dicht bij het strand.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Zeer ruime indeling van het huis.

Water temperatuur van het zwembad ;) erg koud, denk dat ze het zwembad net gevuld hadden. afstand tot het strand. Doordat de villa hoog in het dorp ligt heb je een auto nodig om naar de winkels/strand te gaan

Zeer ruime indeling van het huis. Zeer vriendelijke ondersteuning zwembad erg schoon (wordt om de dag schoongemaakt)

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

De rust, het seizoen start in mei, we waren dus net voor de...

De bank is was doorgezeten. Dat is niet zo fijn als je tv wilt kijken, maar dat is ook het enigste. Als je uit wilt gaan eten moet je met de auto gaan. Of net als ons lekker bij het zwembad eten, BBQ is ook aanwezig.

De rust, het seizoen start in mei, we waren dus net voor de grote drukte. Het strand van Son Bou is ontzettend mooi en ruim. De villa was erg schoon, keuken zeer compleet. Ook voor een langere periode kun je hier prima verblijven! Mooi compleet tuinstel, fijne ligbedden. BBQ, bedden, fijne oven, ruime Villa, 2 aparte badkamers.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Villas Menorca Sur