Beoordelingen over Torrent Bay by Intercorp Group

Valencia, 4, 07829 San Antonio Bay, Spanje

#14 van de 36 hotels in San Antonio Bay

Heerlijk licht appartement op perfecte locatie voorzien van alle gemakken!
    • Deluxe Familie Appartement met 2 Slaapkamers

De Wi-Fi was slecht Dat er geen lift was, dus erg sjouwen met zware koffers! We schrokken erg van een kakkerlak in het appartement maar daar ontkom je hier niet aan geloof ik. De waterafloop van de douche was niet zo goed. Dus wel wat water op vloer van badkamer na het douchen. Hier en daar wel een klein beetje stof op de lampjes De bedjes in het zwembad zijn echt keihard.

De airco in alle kamers! Lekker licht en mooi appartement voorzien van alle gemakken. Het zwembad was heerlijk. Perfecte locatie, vlakbij het strand Supervriendelijk personeel. De boekenuitleen bij de receptie.

Dichter bij het strand kan bijna niet.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

Dichter bij het strand kan bijna niet. Appartement was groot en werd ook om de 2 dagen netjes schoongemaakt. Receptie super vriendelijk en behulpzaam.

Zure nasmaak, je probeert er het beste van te maken en je vakantie niet te laten verpesten.
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

We hadden geen warm water om mee te douchen, hier is iemand na de melding naar komen kijken. We moesten even wachten en het later nog eens proberen. Eerste avond dus na het zwemmen onder een koude douche gestaan. Dag 2 geen verandering, weer een melding gedaan. Er zou weer iemand komen kijken/repareren, maar na lang wachten is er niemand op komen dagen, personeel bij de bali onbeleefd en namen de klachten niet serieus. Gelukkig hadden we hele aardige buren waarvan we gebruik mochten maken van de badkamer. Niet de meest ideale situatie dus!

De strandjes in de buurt. Cala Tarida is prachtig!

Fijne ligging vlakbij leuk strand & goed restaurant.
    • Deluxe Familie Appartement met 2 Slaapkamers

Niet alle appartementen hebben dezelfde faciliteiten. Wel dezelfde prijs.

Fijne ligging vlakbij leuk strand & goed restaurant. Vriendelijk personeel

Uitzicht, hygiënisch en modern
    • Deluxe Familie Appartement met 2 Slaapkamers

De 1e dag kregen we een app. Wat erg oubollig,versleten was En erg nuffig rook. We hadden ook niet genoeg warm water. We hadden een klacht ingediend en de volgende dag kregen we een appartement wat stukken beter was(waars. Gerenoveerd) maar na klagen dus verhuisd naar dit geweldige app. We vonden het niet prettig om weer te moeten verhuizen. Graag zou ik dit app. Weer boeken maar ze kunnen geen garantie geven dat we een goed app. Krijgen dus is voor mij eigenlijk een reden om niet meer bij hun te boeken terwijl de gerenoveerde app. Geweldig zijn.

Uitzicht, hygiënisch en modern

Top appartement op een top lakatie
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

De accommodatie is ideaal qua ligging! Het ligt aan mooi en sfeervol baaitje en dicht bij alle uitvalshoeken. De kamers zijn ruim en schoon. Wij komen hier graag ieder haar terug

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Prima accommodatie dicht bij strand.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

Ontbijtruimte is saai met oud meubilair, mede vanwege de periode april waren we alleen bij het ontbijt.

Accommodatie is prima en netjes onderhouden met eigen dakterras en goede sanitaire voorzieningen.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Goede ligging!
    • Deluxe Familie Appartement met 2 Slaapkamers

De kamer die geschikt was voor vijf personen was wat karig en klein. Onderhoud was prima. Het bed voor de vijfde persoon was matig.

De ligging, De prijs ten opzichten van de kwaliteit was prima. Zeer dichtbij een mooi baaitje.

Super!!
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

Badkamer, inloop douche lekt en vloer dus erg nat na een douche beurt. Ook is het warme water snel op!

Mooi ruim en splinternieuw appartement! Erg leuk met een extra dakterras op het appartement.

Voor de periode rond Allerheiligen, goed.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

Het uithangbord was zeer onopvallend, ik heb er twee keer los voorbij gereden eer ik het gevonden had. De late beschikbaarheid van de kamer namelijk 16h is minpunt, dan nog tijdens lage bezetting van de appartementen. Er had zeker wat meer inschikkelijkheid hierin betoond kunnen worden.

Was laagseizoen, dus slapen en af en toe is langs zwembad meer valt er niet te beleven. Maar dat hoefde ook niet echt.

Heerlijke accommodatie voor een weekje Ibiza
    • Deluxe Familie Appartement met 2 Slaapkamers

Prettig appartement, keuken netjes en volledig, incl. wasmachine. Zeer vriendelijk personeel. Appartement werd om de twee dagen schoongemaakt. Twee minuutjes lopen naar het strand

fijne locatie en hele nieuwe appartementen
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

geen lift en bij het zwembad zouden ze het wel iets gezelliger mogen maken. de bungalows zijn overigens nog wel verouderd maar de nieuwe appartementen zijn top zelf inc afwasmiddel en doekjes en douche producten in de badkamer. bedden vrij hard en vervelende kleine kussens , water ging ook vrij snel op met 4 personen. maar dit alles zou ons zeker niet tegen houden om nogmaals te gaan.

Prijs kwaliteit is echt super. strand is op loopafstand en daar zitten leuke tentjes om wat te eten en drinken. ga echt eens eten bij het restaurant op de hoek bij el Vieljo Gallo super lekker gegeten en de steengrill met eendenborst was top. veel parkeer gelegenheid. en je bent zo bij de andere leuke stranden als vadella en cala bassa inrichting van kamer is zeer compleet zelf met fohn en strijkbout en plank

Locatie was geweldig, een paar minuten bij het strand...
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Locatie was geweldig, een paar minuten bij het strand vandaan. Parkeren aan de overkant op de parking. Net appartement, verrassend compleet en netjes!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima en mooi strand dichtbij.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

Het is ontzettend gehorig, je hoort de stoelen schuiven, mensen praten etc

Mooie ruime bungalow appartement met voor en achtertuin. We hadden de nieuw ingerichte variant en die beviel goed. Vaatwasser, oven, magnatron, grote koel-vrieskast en zelfs een wasmachine!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Een rustig en prettig verblijf.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

Wat tegen viel was dat er een boiler was van 70 liter. En het was niet echt goed schoon en het appartement vertoont beginselen van verpaupering, zoals het pleisterwerk en fineer van de kastjes wat aan afbladderen is.

De ligging van het appartement was goed en vlakbij het strand. Het was een ruime bungalow met tuin. Er zat een goede ruime keuken in met zelfs een wasmachine. Er was veel privacy dooordat je niet steeds langs de receptie hoefde.

Hotel Torrent Bay is een beetje vergane glorie.
    • Deluxe Familie Appartement met 2 Slaapkamers

Het is hotel is een beetje vergane glorie. Bijvoorbeeld zeer weinig activiteit aan het zwembad. Kregen ook eerst een appartement dat zogezegd gerenoveerd was met een kapotte airco maar zonder veel problemen volgende nacht een degelijker appartement gekregen dat wel echt pas gerenoveerd was (Blok 2).

Het eiland Ibiza is een meevaller : ook voor gezinnen.

Mooie nette bungalow, 2 min lopen van het strand met leuke...
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

Mooie nette bungalow, 2 min lopen van het strand met leuke restaurantjes en super leuke beach bar Deevas; elke avond vuurshow! Aan de mooie kant van Ibiza, kort bij vele mooie baaitjes 10-25 min rijden.

Slechte prijs-kwaliteit!
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

- geen faciliteiten die beloofd zijn op de website - zwembad is maar de helft van de foto en helemaal niet afgewerkt - geen kinderanimatie - de bedden zijn dun en de veren steken er door

Het (gerenoveerde) appartement is proper en modern ingericht, wordt om de dag gekuist.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Heerlijk relaxed vlak bij het strand!
    • Deluxe Familie Appartement met 2 Slaapkamers

Goede locatie van het hotel. In een rustige straat vlak bij het strand met voldoende mogelijkheden om ook s avonds te kunnen genieten. Appartement is schoon, ruim en de kamer heeft alle noodzalijke faciliteiten.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Super hotel met goede service op fijne locatie dichtbij het strand.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

Bedden zijn ok maar matrassen zijn eigenlijk te hard. Ontbijt kost 12,-. Is te duur voor wat je hiervoor krijgt.

Wij zaten in een bungalow rondom het zwembad. Beetje gedateerd maar alles erop en eraan. TV stoorde en we kregen direct een nieuw LCD TV. Keuken is compleet met magnetron en oven. Goeie service, alles wat we niet helemaal lekker liep, werd meteen opgelost. Top! In de buurt is een Spar en een lokale supermarkt. Tip: ga duiken of snorkelen bij Seahorse divingschool. 50 meter linksaf richting strandje. Super aardige Britse mensen en betaalbare trips.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Voldoende
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

We hadden een bungalow geboekt, maar het bleek een appartemente te zijn op 1 hoog, met beneden buren. En de naaste buren zaten ca. 3 meter van ons vandaan.

We hadden een dakterrasje, maar daar was het wel erg heet. De locatie was prima, maar gedateerd. Mooi zwembad en het was er rustig.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Modern en schoon appartement dichtbij strandje
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

WiFi-verbinding was slecht. Geen lift dus je moet goed ter been zijn (veel trappen lopen).

Modern en schoon appartement op de bovenste verdieping, dat is aan te raden ivm geluidsoverlast. Mooi zeezicht en leuk strandje op 50 meter lopen. Huurauto is aan te raden als je de mooie plekjes van het eiland wilt zien. Prima uitvalsbasis.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Het was super, ook vooral het mooie verblijf.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

We hadden via booking.com geboekt, er stond in de omschrijving bungalow. Op de foto stond een tuin er bij afgebeeld. Om die reden die kamer geboekt. Bij aankomst vertelde de receptioniste dat we een kamer op de 1e verdieping kregen. Na het bekijken van deze kamer waren we niet tevreden, we hadden een bungalow met tuin geboekt. Ze vertelde dat het geen garantie was als je boekt via Booking.com dat je dan ook een kamer beneden hebt. Maar dat wordt nergens vermeldt bij de boeking. Als er bungalow staat en met een afbeelding een tuin, denk je ook niet aan een kamer op de 1e. Gelukkig was de mevrouw zo vriendelijk om ons toch een kamer op de begane grond te geven, maar dat kon pas de dag erna. Toen we een dag erna gingen verhuizen waren we erg blij, want we kregen een veel luxere kamer, met wasmachine, vaatwasser, en helemaal gerenoveerd, en dat zonder extra bij te hoeven betalen. Want ze vertelde dat deze kamer duurder was. Maar ze wilde ons graag tevreden houden. Erg vriendelijk.. Niet alle kamers zijn al gerenoveerd. Dus het kan zijn dat je nog een verouderde kamer krijgt.

Dat we een supermooi gerenoveerde kamer kregen nadat we daar om hadden gevraagd. En zonder extra kosten.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Jammer maar helaas
    • Deluxe Familie Appartement met 2 Slaapkamers

Ontbijt geboekt maar bleek in ander hotel te zijn op 5 min. Rijden afstand. We zijn tien na 1 dag verhuisd naar dat andere hotel en dat beviel beter

Appartement is goed

geweldige accomodatie voor deze prijs
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

Toegangscode van het complex werd veranderd zonder de gasten te informeren. De kamers zijn erg gehorig waardoor je de bovenburen letterlijk kon horen praten.

Het is erg schoon, er was veel aanwezig (wasmachine, vaatwasser, toaster, oven, magnetron, erg. ) Leuk balkon aanwezig en heel dicht bij het strand. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

De locatie was super.
    • Deluxe Familie Appartement met 2 Slaapkamers

De voordeur van accommodatie leek nogal gammel en de waterkoker was niet los van de oplader te halen. Zat ook geen auto stop op dus kon droogkoker. Nogal eng met kinderen dus.

De locatie was super. Bijna direct een mooi strand en met buiten het drukke centrum.

Dat de schoonmaakploeg regelmatig langskwam (verse...
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Beetje geurhinder van het afzuigsysteem, niet zo geluidsdichte appartementen

Dat de schoonmaakploeg regelmatig langskwam (verse handdoeken, vuilbak geleegd, ea) Heerlijke avondzon op het terras

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Budget vriendelijk appartement.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

Het was behoorlijk gehorig.

Alle waar naar zijn geld. Voor onze prijs hadden we een gedateerd (zie foto's op booking.com wat verder in de collage) maar schoon en verzorgd appartement. Leuk balkon, lekker schoon beddengoed, voldoende handdoeken en vlakbij strand gelegen. Dus prima voor de reiziger die voor een goede prijs een voldoende ruim appartement zoekt met alle benodigdheden 'aan boord'.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prachtig
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

De verbinding en de beschikbaarheid van de bussen.

De netheid van het appartement, de vriendelijkheid en behulpzaamheid van joan capella, dat het appartement een mooi uitzicht had en dat het modern en up to date was.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Geweldig genoten in een goed appartement.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer

Jammer dat het zwembad koud was maar dit is normaal voor de tijd van het jaar en helaas was het restaurant ook gesloten.

De kamers waren geweldig, alles zag er goed uit.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

prima plek om ibiza te ontdekken met kinderen
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

de ligging is vlak bij een strandje maar niet het mooiste strand/plaatsje ik zou wel een auto huren zodat je ook andere mooie stranden en plaatsjes van ibiza kan bezichtigen.

de prijs kwaliteit verhouding vind ik erg goed. Om de dag werd ons appartement schoongemaakt met lekkere schone handdoeken, echt prima geregeld!

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Fijn appartement op kruipafstand van een idyllisch strandje met leuke restaurantjes
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer

Wel wat gehorig maar dat is denk ik niet te voorkomen. Het ligt er ook een beetje aan wie je buren zijn.

Top locatie met een fijn zwembad en een ruim appartement.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Prima appartement
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Ik denk dat het complex in fases gerenoveerd wordt. Geen last van gehad maar sommige delen vh complex zien er nog verouderd uit.

Perfect en nieuw gerenoveerd appartement. Prima en rustige locatie.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Goede locatie, alles in de buurt, strand/zwemban/supermarktje
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Erg veel trappen lopen, als je slecht ter been bent vragen naar de benedenverdieping.

locatie is geweldig, kies wel voor de verbouwde appartementen die zijn mooi en schoon.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

De kamers waren netjes en schoon, iedere dag schone...
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer

Niet echt een mooie omgeving. Zwembad en terras deden wat gedateerd aan.

De kamers waren netjes en schoon, iedere dag schone handdoeken en schoonmaak. Een prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Schoon, fijne lokatie en bungalows zijn goed ingericht
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

Het zwembad is voor peuters/kleuters iets te diep. Het begint bij 95 cm. Het babybadje is dan weer net te klein. Voor kinderen van 3/4(mss 5)jaar is het dus minder geschikt.

De lokatie is fijn en de bungalow goed ingericht. Schoon.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Goed verblijf gehad
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

zeer verouderd appartement, potten en pannen waar je niet meer in kon koken. Handdoekhaakje was afgebroken. Bedden niet goed. Geen redder bij het zwembad en taverne was in volle seizeon gesloten. Vrienden betaalden evenveel hadden afwasmachine en wasmachine wij niet.

Vriendelijk personeel, goed zwembad en dichtbij het strand. Leuk om een terras en tuintje te hebben aan het appartement. Prijs kwaliteit voor Ibiza zeker ok. Parkeerplaats gratis

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Het was fijn dat de kamers iedere dag werden schoon gemaakt...
    • Deluxe Familie Appartement met 2 Slaapkamers

Het appartement was veel kleiner dan verwacht en geschetst op de website. De foto's waren niet realistisch. Voor 6 personen was het appartement te klein. De keuken was veel te klein en weinig keukengerei. Er was geen apart toilet. Toilet was in de toch al voor 6 personen kleine badkamer. Er is wel een beetje sprake van vergane glorie. Met de toegang naar het strand passeer je meerdere gesloten winkeltjes en/of restaurantjes.

Het was fijn dat de kamers iedere dag werden schoon gemaakt en dat we iedere dag schone handdoeken kregen. De mensen aan de receptie waren correct en behulpzaam. We hadden in alle kamers, behalve de badkamer, airco. De afstand tot het strand was inderdaad maar 200 meter. Dat was erg prettig. Het strand was druk, maar niet te druk en er zijn een paar leuke strandtentjes.

Schone kamer, rustig

Schone kamer, rustig

Appartement boven verwachtingen.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

Appartement boven verwachtingen. Alles aanwezig wat je nodig hebt. Mooie uitvalbasis om Ibiza te verkennen. genoeg leuke restaurantjes in de buurt!

Bungalow super !
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

Bungalow super ! Erg schoon en ruim. Perfect.

10 dagen vakantie met gezin (3 kinderen)
    • Deluxe Familie Appartement met 2 Slaapkamers

Mooi appartement met eigen keuken

Niet genoeg ww voor 4 pers.
    • Deluxe Familie Appartement met 2 Slaapkamers

Niet genoeg ww voor 4 pers. Kookplaten gaven niet genoeg warmte om te koken. Het stonk in de douche. Niet genoeg dekens.

Weer heerlijk tot rust gekomen in een schoon en mooi appartement!
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Ruim appartement, het is lekker schoon en mooi uitzicht op de zee! Verder vriendelijk personeel!

Prima (in het voorseizoen geweest)
    • Deluxe Familie Appartement met 2 Slaapkamers

Fijne ligging, mooi strandje met goede strandtent. Om de dag schoonmaak. Ontbijt mogelijkheid ook fijn.

Kwaliteit van de accommodatie
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

Erg gehorig, stank in de badkamer

Kwaliteit van de accommodatie

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Goede prijs-kwaliteit verhouding met prima ligging.
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

niets, alles voldeed aan de verwachtingen

Prijs

ruimte appartement

ontbijt, uitrusting kamer

ruimte appartement

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Goede locatie aan een mooi strand
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

De mogelijkheid om wat eten en drinken te halen bij het zwembad was zeer beperkt.

De locatie. De netheid van de kamers

Properheid, alles was nieuw in appartementen
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Trap geen lift, bungalow ouderwets

Properheid, alles was nieuw in appartementen

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

• Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

Erg oude kamer erg achterhaald.

Accommodatie was erg schoon

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

De kamer met ruim balkon direct aangrenzend aan de tuin

De kamer met ruim balkon direct aangrenzend aan de tuin

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Het appartement was zeer schoon en de service was goed.

Keukengerei minimaal aanwezig.

Het appartement was zeer schoon en de service was goed. Rustige omgeving met heerlijk strandje op loopafstand

Prima simpel verblijf.

Speeltuin

Voor- en achtertuin/terras bij appartement

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Ruim en schoon appartement met mooi uitzicht op de zee
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Geen lift aanwezig voor bovenste verdieping met koffers makkelijker te bereiken

Ruim en schoon appartement met mooi uitzicht op de zee

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Fantastisch mooi gerenoveerd appartement.
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

In 5 dagen tijd maar 1 keer schone handdoeken.

Fantastisch mooi gerenoveerd appartement. Met trapje direct naar het zwembad.

Zeer plezierig, probleemloos verblijf.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer

Wifi (niet echt belangrijk)

Prachtige locatie. Goed personeel. Kindvriendelijk.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Schoon maar ouderwets
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer

Ouderwets en beetje 'vergane glorie'.

Schoon

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

We komen zeker terug!

Geen waterkoker in appartement

Service, zeer vriendelijk personeel, luxe appartement, hele fijne locatie

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Heerlijk, rustig en schoon appartement
    • Deluxe Familie Appartement met 2 Slaapkamers

De temperatuur van de douche was niet stabiel.

Schoon, rustig, leuk uitzicht, elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Goed voor een weekje met kleine baby
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

Zwembad was beetje vies (lagen sigaretten etc.). Huisje gedateerd.

Prima klein appartement

• Beoordeeld op: 8 september 2016

we zaten 3 hoog

alles aanwezig om zelf te koken.goeie restaurants in de omgeving

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Klein maar mooi appartement , fijn zwembad
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Voorkant hotel, lege ruimte , winkels , ziet er ongezellig uit.

Klein maar mooi appartement , fijn zwembad

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Ruim appartement, bedden wel hard.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

Ruim appartement, bedden wel hard. Het appartement met tuin

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Torrent bay
    • Bungalow met 1 Slaapkamer - Deluxe Huis

Accomodatie is goed maar wel beetje out dated.

Dicht bij strand en in rustig gebied

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Heerlijk verblijf
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer

Kamers erg goed. ook het bed in de woonkamer was super.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Heerlijke familie vakantie
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer

Ontbijt inbegrepen wat door een vriendelijke Spaanse dame iedere ochtend werd verzorgt. Zwembad met genoeg ligbedden. Keuken met oven en magnetron.

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Iedere dag werd het appartement schoon gemaakt en voorzien...

De badkamer vonden wij erg klein. Vooral het toilet was niet comfortabel om op te zitten i.v.m. de ruimte. De ligbedden bij het zwembad zijn van plastic en zonder kussens. Niet erg fijn om op te liggen. Wij klagen niet maar dat zou beter kunnen.

Iedere dag werd het appartement schoon gemaakt en voorzien van schone handdoeken. Het was er heerlijk rustig maar ik twijfel of dat ook het geval is in het hoogseizoen. Ik denk dat er dan veel geluid overlast is van aangrenzende kamers.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Prima appartement dicht bij het strand en toch rustig...

Halverwege de week werd de toegangscode van de toegangspoort gewijzigd zonder dat men ons hiervan op de hoogte gesteld had.

Prima appartement dicht bij het strand en toch rustig gelegen. Er is voldoende parkeergelegenheid in de buurt.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Leuk tuintje voor de kinderen, zwembad, we kregen baby...

Er waren wat verbouw werkzaamheden in de buurt, maar dat houd een keer op. Er stond veel leeg in de buurt

Leuk tuintje voor de kinderen, zwembad, we kregen baby bedjes voor beide kinderen, super plek voor eiland ontdekken, helemaal voor de prijs, niet in drukke gedeelte

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

Luxe kamer, nieuw, mooi uitzicht.

We zaten op de bovenste verdieping, dus veel trappen.. Maar hadden we er toch ook wel weer voor over.

Luxe kamer, nieuw, mooi uitzicht. Groot zwembad. Lekker rustig.

Er zijn ook 30 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.