Beoordelingen over Hotel Trebol 1-sterren

Moreno Carbonero, 3, Malaga Centro, 29005 Málaga, Spanje

#28 van de 92 hotels in Málaga

Rustige ligging, goed douche, goede bedden, proper,...

Handdoeken waren aan vervanging toe, een houder voor je zeepjes in de douche had praktisch geweest.

Rustige ligging, goed douche, goede bedden, proper, vriendelijkheid, veiligheid

Leuk schattig hotelletje.

Helemaal niks, het was uitstekend!

Hele goede service. We mochten de koffers laten staan voor onze check-in, zodat we zonder bagage lekker konden ontbijten in één van de nabijgelegen leuke koffietentjes. Vervolgens was de check-in ook nog eens eerder. En bij vertrek hetzelfde verhaal! Het hotel is schoon. De douche is fijn. En er zit een leuk balkonnetje aan de kamer. Het zit wel in een drukke straat, maar hier hebben we weinig last van gehad. Er zit geen ontbijt bij, maar je kan echt heel dichtbij lekker goedkoop ontbijten. Tip! Neem churros met chocolade (typisch ontbijt). En de locatie was top! Alles was te voet te doen.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prima hotel!

Klein koelkastje was fijn geweest, geen safetykluisje, passpiegel

Ligging tov centrum en treinstation. Kamer met balkonnetje, groot genoeg voor 1 persoon, rolluiken, 24uursreceptie, prijs-kwaliteit, superschoon.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Netjes klein maar fijn hotel

Groooooter bed !!!! en niet een lang kussen maar 2 kussens !!!!!

Korte loopafstand tot de stad. Ontbijt op nog geen 100m en restaurants meer dan voldoende.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Centrale ligging midden in de oude binnenstad.

Kleine kamer in achterhuis met raam naar lichtkoker. Niet mogelijk om met auto tot voor de deur te komen. Parkeren in dure (€2,10 per uur), lastig vindbare parkeergarage CAMAS (hotel biedt enkele euro's korting). Geen faciliteiten, alleen overnachten.

Centrale ligging midden in de oude binnenstad. 24 uurs bezetting receptie. Goede bedden, wifi en prijs. Prima voor 1 nacht. Geen probleem om bagage na uitchecken tijdelijk in bewaring te geven. Ontbijt mogelijkheden om de hoek.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Naast de nodige nadelen biedt dit hotel door zijn centrale ligging ook een aantal voordelen.

De kamers zijn bijzonder gehorig. Doortrekken van de toiletten, openen van de deuren, suizende geluiden van de buizen, e.d. dringen ‘s nachts tot je kamer door. Airco maakt de hele nacht brommend geluid. Je slaapt er niet rustig

Het hotel is prima gelegen bij het centrum. Compliment voor de schoonmaaksters. Iedere dag ziet het er weer pico bello uit.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

In het centrum gelegen en 24 uurs receptie.

Bedden zijn smal. Veel geluidsoverlast van buiten: zijn aan het bouwen naast het hotel. Kamers zelf ook gehorig zeker op lagere etages.

In het centrum gelegen en 24 uurs receptie. schone kamers.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Fantastische locatie, fijne kamer en vriendelijk personeel

Fantastische uitvalsbasis om de stad Málaga te ontdekken. Onwijs aardig en behulpzaam personeel, elke dag een schone kamer en heerlijk geslapen in het fijne bed. De volgende keer kom ik hier zeker weer terug!

Prettige plek!

Wel heel gehorig....

Prima hotel alleen super gehorig. Personeel wel heel erg behulpzaam en vriendelijk. En je zit midden in Malaga: ook niet verkeerd ;-)) Hotel estaba bastante bueno en un lugar muy central. Pero ruido: muras de papel:-((

Te duur te basic hostal in fijne buurt.

Kamer met raam aan overdekte warme binnenplaats. Veel lawaai 's avonds en 's nachts met op de binnenplaats ook nog een burenruzie. Binnen lawaai van lift, van nachtportier (praat heel hard en lang) en van andere gasten. Airco kapot, snikhete kamer. Vies badmatje in de badkamer. Kamer kost 99 euro, bizar duur voor wat het is.

Goede locatie!

Ons verblijf in Malaga was op de accommodatie na goed

Dat er geen kamer met balkon beschikbaar was. We zaten in een kamer met een raampje met uitzicht op de binnenplaats. Pas als we naar buiten gingen konden we zien wat voor weer het was. De kamer heeft een Airco apparaat, maar omdat mijn echtgenote niet tegen Airco kan, stond het apparaat uit. Het was dan ontzettend warm op de kamer.

De locatie van het hotel is goed. Het is in het centrum van de stad Malaga. gesitueerd.

Prima prijs/kwaliteit verhouding!

De kamer was wat klein, , en het bed was wat klein. Denk dat het tweepersoonsbed 1.40 breed was.

De ligging was perfect, je zit midden in het centrum van Malaga. Alle leuke restaurantjes, winkels en barretjes met heerlijke tapas om de hoek. Het hotel was kleinschalig, en heel schoon. Prima douche, en klein balkonnetje. Fijne airco.

Eenvoudige, maar complete kamer.

Eenvoudige, maar complete kamer. Zeer schoon, er wordt iedere dag schoongemaakt. Goed bed. Vriendelijk personeel. Midden in het oude centrum. Genoeg plekjes om te ontbijten in de buurt. Echt een aanrader!

9.5

Hotel was goed gelegen in de city center. Hotel is zeer schoon en wordt elke dag goed schoon gemaakt. Personeel is zeer vriendelijk en servicegericht. Pluspunt is ook de airco in de hotelkamers. Bus en treinstation op 5 a 7 minuten loopafstand. Het strand /zee was ook goed op loopafstand te doen. Genoeg eet restaurants voor ontbijt/ lunch en diner in de buurt in diverse prijsklassen. Er is een markt op 2 minuten afstand van het hotel waar je goedkoop boodschappen kan doen en zeer lekkere smoothies kan halen! Het hotel is zeker een aanrader voor iedereen die een paar dagen in malaga wil verblijven!

Perfecte locatie.

De locatie van dit hotel is perfect! Elke dag werd onze kamer schoongemaakt, kregen wij schone handdoeken en waren de bedden netjes opgemaakt. Dit hotel is zeker meer dan 1 ster waard.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Als je een vroege vogel bent die niet veel ruimte nodig heeft is dit wellicht iets voor jou.

De airco was erg vies en rook heel muffig. Naast het hotel werden verbouwingen uitgevoerd waar door wij s'morgens wel heel er vroeg op waren en niet op de leukste manier werden wakker gemaakt. De badkamer was erg klein en moeilijk om in te bewegen. De bedden waren niet comfortabel door dat ze erg hard waren met veren er in.

Het hotel ligt aan de rand van het prachtige oude centrum van Malaga. De afstanden waren prima om te lopen. Het personeel was beleefd en sprak netjes Engels. De kamers werden elke dag netjes schoongemaakt. Ook kreeg je elke dag schone handdoeken en nieuw toiletpapier.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Ideale ligging voor citytrip of mini-vakantie.

Ter plaatse bij het inchecken moeten bijbetalen voor kamer met balkon, ook al had ik dit bij de reservatie aangevraagd. Nooit melding gekregen dat men hiervoor extra moest betalen en dit stond ook nergens vermeld (niet op hun website, niet in het hotel zelf). Zelfs Booking.com wist van niets. Via mail (onder een andere naam) ben ik er achteraf achter gekomen dat je enkel een kamer met balkon kan krijgen indien je rechtstreeks bij hun boekt en dat je dan ook niet moet bijbetalen.

Perfecte ligging !

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Kleine maar schone kamers met alles wat je nodig hebt, dicht bij centrum en strand, vriendelijk team

verbleven hier voor de 4e keer. Is prima klein hotel aan de rand van het centrum. Kamers zijn niet groot, maar heel schoon, bedden prima, badkamer met goede douche (wel een wat kleine douchecabine), kleine kast, airco, tv. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, spreken behoorlijk engels. Ontbijttentjes om de hoek, kwartiertje lopen naar t strand, goed met metro en bus te bereiken. we komen zeker voor een 5e keer terug

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Een spiegel waar je je helemaal in kan zien,niet enkel een...

Een spiegel waar je je helemaal in kan zien,niet enkel een kleine in de badkamer! Verlichting badkamer boven spiegel? Was er niet ..te donker!voor fiets geen plaats voorzien, s nachts op andere plaats geparkeerd.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

De locatie was super, op loopafstand van alle...

Onze kamer had niet veel ramen, waardoor er niet veel daglicht naar binnen kwam. Dit kan ook een voordeel zijn dat het niet té warm wordt in de kamer.

De locatie was super, op loopafstand van alle bezienswaardigheden en het strand. Ook heel vlakbij de bushalte waar de bus naar het vliegveld stopt. De 24-uurs receptie is ook heel fijn. Wij kwamen namelijk laat aan, maar dit was geen enkel probleem. Vriendelijk personeel. Na afloop konden we voor vertrek de bagage achterlaten in het hotel, zodat we makkelijk nog even de stad in konden.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Klein, maar fijn hotel op loopafstand van winkels, barretjes en restaurants.

Kleine kamer en badkamer, geen shampoo of douchegel aanwezig. Geen koelkastje op de kamer. Naast ons werd gerenoveerd, dus dat was iets minder fijn, maar daar kon het hotel niks aan doen.

De wifi en de douche waren uitstekend. In de kamer is geen koelkast, maar je mag je spullen afgeven aan de receptie. Zij doen het voor je in een centrale koelkast. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Elke dag schone handdoeken en lakens. Prima services dus!

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Voor 1 nacht een zeer geschikt hotel.

De juiste locatie, zijn veel kleine straatjes en het was even zoeken. Ontbijt is er niet maar dat wisten we. In de buurt zijn genoeg plaatsen voor een ontbijt, ook zeer lokaal tussen de Spanjaarden.

De prijs, het is een zeer eenvoudig hotel. Kleine kamer, bed en douche. Alles schoon en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Eenvoudig hotel midden in centrum met vrij kleine maar schone kamers met vriendelijk personeel

Badkamer schoon, maar vrij klein. Douchecabine slechts 80x80 cm. Bedden vrij smal en te zacht naar onze zin, daardoor niet comfortabel geslapen. Geen ontbijt in het hotel maar in de directe omgeving genoeg gelegenheden om goedkoop te ontbijten.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. De eerste nacht hadden we een erg kleine kamer, maar nadat we dit gemeld hadden kregen we direct een andere, ruimere kamer aangezien we 8 nachten bleven. Locatie midden in het oude historische centrum, dus alle bezienswaardigheden te voet goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Super prijs/kwaliteit hotel in het centrum van het historische Malaga

Kamer en vooral de badkamer zijn heel klein. 's Avonds soms last van feestgangers buiten.

Uitstekende ligging! De receptie was dag en nacht bemand. Alles proper en netjes

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Personeel

Personeel was heel erg vriendelijk en hielp ook bij het online inchecken van de retourvlucht. De blonde dame was vooral heel erg behulpzaam en vertelde waar je wat kon doen. Het hotel heeft zeker meer sterren verdiend. Ook mooi met een balkon en direct in het centrum en de kamers waren er schoon.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

weekendje Malaga

De douchekop moesten we in ons hand houden anders spoot hij door de waterkracht óver de douchecabine heen.

De ligging was uitstekend, vriendelijk personeel, kamer schoon en bedden goed.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Super hygienisch echt geweldig voor die prijs!

Wifi bij iphone minder sterk dan bij samsung. Lakens mogen in de winter wel wat dikker maar door de airco die warme stand had was dit al snel overbodig.

Super hygienisch !!!

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Goed voor kort verblijf

Voor een lang persoon waren bed en douchecabine aan de kleine kant. Ik had ook graag een koelkastje gehad, al was het maar een kleintje. Soms was het gehorig, je kon dan de buren horen of machines.

Erg schoon. Vriendelijk personeel. Fijn dat het niet-roken is. Dichtbij Alameda Principal, markt, bezienswaardigheden en de bus naar het vliegveld.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Een fijne plek om te overnachten, maar ik zou de volgende keer voor meer faciliteiten kiezen.

Beter daglicht, er was een piepklein raampje wat uitkijkt op een heel klein binnenpleintje, Je kon niet zien of de zon schijnt, Er zijn wel kamers met een beter uitzicht. Er naar vragen.

De vriendelijkheid en de hygiene was top.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Kakkerlakken in onze kamer.

De kamer was klein. De bedden waren hard en vieze KAKKERLAKKEN in de kamer. Het hotel is ons helemaal niet bevallen.

De locatie was geweldig. Alle mooie plekken van Malaga op loopafstand. Leuk winkeltjes en cafétjes in de buurt.

Geweldige locatie en vriendelijk personeel.

Lakens werden niet verschoond

Geweldige locatie en vriendelijk personeel. In hartje Malaga maar wel rustig.

Schoon goed gelegen hotel met vriendelijke medewerkers.

Geen bijzonderheden.

De ligging en prijs kwaliteit verhouding.

Raam kamer keek uit op patio. Geen direct licht. En kamer lag langs de liftschacht. Was wat gehorig.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Locatie

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Volgende keer zou ik daar weer boeken!

Het schoonmaakpersoneel maakte al vroeg herrie, maar ja, het was wel lekker schoon!

Superaardig personeel en heel behulpzaam. Toplocatie!

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Goede stads hotel je krijgt wat je boekt.

Niks op aan te merken.

De ligging van het hotel is perfect Ook de vroege incheck tijd is ook een zeer grote plus!!!

voor herhaling vatbaar

Wel wat lawaai buiten

Propere kamers , goed gelegen

Goed.

N.v.t.

Prima voor kort verblijf. Vlak bij het uitgaansgebied, maar zeer rustig gelegen.

Geweldig verblijf

N.v.t.

Geweldige locatie, op loopafstand van meerdere bezienswaardigheden

Goed bed en goede douche

Raam dat uitkwam op patio dus geen direct daglicht

Goed bed en goede douche

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Goede ligging

Goede ligging

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Erg gehorig. Kon de bovenburen goed horen praten, douchen, wc.

Perfecte locatie voor een bezoek aan de stad. Het hotel biedt alles wat je nodig hebt, incl. een heel leuk ontbijtterrasje op 25 meter afstand.

Locatie, schone kamer, goed bed, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Nachtwaker was spoorloos.

Nachtwaker was spoorloos. Niemand kon om 1u in de nacht in her hotel geraken!!! 24u desk was ZEER slecht!!

• Beoordeeld op: 1 november 2017

wel ok

veel lawaai van werken

in het centrum

Een prima hotel en toplocatie

Een keurige hotel kamer

Hartelijk personeel in een zeer rustige omgeving, midden in de binnenstad

LIGGING, SCHONE KAMERS, PERSONEEL

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Prettig hotel voor stedentrip

Keurige ruime kamer en nette badkamer. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

te duur hotel voor wat we kregen.

niet te komen met auto. geen enkel uitzicht. keken tegen binnenmuur aan.

ligging hotel midden in centrum

Locatie en zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Er werdt naast het hotel verbouwd maar weinig last van gehad .

Locatie en personeel

Schoon, vriendelijk personeel, ideale locatie.

Het kussen was 1 groot tweepersoons-kussen

Schoon, vriendelijk personeel, ideale locatie.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Goede service van de medewerkers

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Leuk hotel

ouderwetse badkamer

Het balkon was wel leuk en handig om spullen buiten te laten drogen.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Leuke vakantie in een mooie omgeving.

Te sobere kamer heel klein bed. Sobere badkamer en maar 1 handdoek aanwezig.voor de rest niets aanwezig.

De ligging was top

Compact en klein

Perfecte ligging

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Ligging uitstekend.

Geen glazen op de kamer ....en maar één stoel.....

Ligging uitstekend....schoon ....goed bed

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

zeer klein

zeer klein

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

matrassen kunnen beter

matrassen kunnen beter kamers zijn gehorig

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Rumoer

Het geluid van de werkploeg naast het hotel

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Prijs kwaliteitverhouding is erg goed

Bij de receptie staat een ranzige/oude bank

Prijs kwaliteitverhouding is erg goed

• Beoordeeld op: 15 december 2016

een aanrader voor een kort verblijf.

Goede ligging, netjes, elke dag bed fantastisch goed opgemaakt en schone handdoeken.

perfect

kamers waren zeer proper en vriendelijk personeel. Ook dicht bij alles.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Veel straat geluid

Veel straat geluid

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Uitstekende locatie in geweldige stad.

Makkelijk te bereiken en uitstekend gelegen aan de rand van het centrum . Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

prima verblijf.

Kamer is klein maar schoon. Prima badkamer en airo. Meer niet nodig. Locatie kan bijna niet beter.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Eenvoudig hotel op toplocatie!

Geen koffie en thee faciliteiten

Locatie t.o.v. het centrum

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

prima plek in oude deel malaga

?

geen ontbijt, maar prima kamer, schoon. Elke dag schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Prijs/kwaliteit heel goed , wij raden dit hotelletje iedereen aan

Misschien wat lawaaierig, maar dit is in alle hotelletjes in Malaga / stadshotelletjes

Kleinschalig hotel, perfecte ligging.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Goed, waar voor je geld.

Geluid van de straat.

Rand van de oude stad uit de drukte. Zeer schone kamers, goede bedden en behulpzaam personeel met 24 uurs bezetting.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

En zo handig als men engels spreekt aan de receptie.

Super aardig personeel

• Beoordeeld op: 9 september 2016

een gezellige verblijven

de douche is redelijk klein

de leggen van 't hotel is prima , alles op kleine afstand de zee , de bakkerij om vers ontbijten en nog meer

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

had een extra stoeltje bij gemogen om samen op het balkon te kunnen eten

locatie

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Goed te doen

Geen ontbijt, het bed was niet xo confortabel, de kamers waren erg klein

Locatie, bereikbaarheid, wel een leuk hoteltjes, erg netjes en schoon.

Er zijn ook 41 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.