Beoordelingen over Chic & Basic Zoo 1-sterren

Passeig Picasso, 22, Ciutat Vella, 08003 Barcelona, Spanje

#309 van de 516 hotels in Barcelona

Het personeel is zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De hygiëne algemeen was niet optimaal. De kamer was vrij stoffig. Gordijnen waren aan vernieuwing toe. De hygiëne in de badkamer kon ook beter (schimmel rond bad en op de muurtegels).

Het personeel is zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam! Perfecte ligging!

Toplocatie in oude centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onduidelijk waar hotel was. Adres was een deur naast een schoonheidssalon. Receptie was bij een ander hotel van Chique & Basic.

Geweldig personeel.

Locatie, echt top!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer had wat renovatie werk nodig. Douchedeuren misten de handgrepen, deur ging niet meer dicht.

Locatie, echt top! Ook vriendelijk personeel en de kamer was schoon.

Kamer en de badkamer waren schoon, simpel maar strak...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer is wat gehorig maar met oordopjes hoeft dat geen probleem te zijn. Er was maar 1 kussen per persoon te gebruiken.

Kamer en de badkamer waren schoon, simpel maar strak ingericht met leuke details zoals een klein balkonnetje en de leuk verzonnen teksten op de hotelzeepjes en sleutels. Ook heeft de kamer een goedwerkende airconditioning. Receptie voor dit hotel was om de hoek, hotel zelf had geen receptie. Iedere dag werden de kamers keurig schoongemaakt. Verder is er een ruimte waar je kostenloos koffie, thee en water kunt pakken (inclusief biscuitjes). Dat vonden we erg prettig. Matrassen van de bedden lagen helemaal prima. Onze tip voor het hotel is om de mogelijkheid aan te bieden op een extra kussen te kunnen slapen. Wij hebben een zeer prettig verblijf gehad afgelopen weekend! Aan te raden voor stelletjes en individuele reizigers.

De ligging is top;
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer was erg klein en werd niet elke dag schoongemaakt. Prijs/kwaliteit verhouding kan wat mij betreft beter en met name het ontbijt is nogal aan de prijs. In de straat ontbijt je voor minder dan de helft (en lekkerder!).

De ligging is top; tegen het hart van El Born, de leukste wijk van BCN. Er werken veel NL dames bij de receptie, mocht je de taal niet spreken. Gratis koffie en water. Zeer smaakvol ingericht.

Eerder boeken, dan hoef je niet hier heen
    • Standaard Driepersoonskamer

Bij alles... Het hotel heeft geen bemande receptie. Daarom moet je naar een andere locatie van dezelfde keten (om de hoek), maar duurt even voordat je dat door hebt. Het bordje waarop dat staat is zo groot als een postzegel. De kamer was bedompt, en een beetje 'creepy' (alles donkergrijs, kleine raampjes). Het bed was niet schoon (kruimels ónder het hoeslaken). De airco werkte niet goed.

Ontzettend aardige dames bij de receptie. Deden echt hun best. Locatie is centraal

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Wij hadden de kamer met balkon met uitzicht op het park.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat er geen koelkastje aanwezig was op de kamer.

Wij hadden de kamer met balkon met uitzicht op het park. Heerlijk om te zitten. Goede kamer, een fijn bed, top locatie. Koffie, thee en water gratis te pakken. Ik zou dit hotel zeker aanbevelen.

Goed, rustig en fijn om HIER in Barcelona te zijn!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De acclimatisering. De temperatuurregeling is ingewikkeld.Bijvb. kon ik de temperatuur niet lager zetten voor de nacht.

De locatie aan het centrum, het park en strand. Het hotel is basic maar goed verzorgd en met een leuk thema: de Zoo. Een heerlijk bed. Gratis koffie, thee, water in flesjes gekoeld. Heel aardig personeel.

De informatie over chic & basic zoo is misleidend.
    • Economy Tweepersoonskamer

De informatie over chic & basic zoo is misleidend. Op de website ogen de kamers groter en opener & hygiënisch, er worden foto's gebruikt van een ander chic & basic locatie. Voorheen hebben eerder geslapen in een chic & basic aan de Ramblas. Helaas kon deze locatie niet aan onze verwachtingen voldoen. Ook jammer van de kakkerlak die ons kwam bezoeken.

Vriendelijke receptie en barmedewerkers.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was moeilijk om te verwarmen. Als er iemand in het hotel een douche nam was het geluid van de boiler te horen in onze kamer.

Vriendelijke receptie en barmedewerkers. Veel leuke eet en drinkgelegenheden vlakbij.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Heerlijk hotel in n super wijk rustig maar centraal
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel, nette kamers ruime badkamer en zelfs een balkon! Ligging is perfect in de leuke wijk el Born en max tien min van t drukke centrum maar zonde om daarheen te gaan genoeg te doen in deze wijk!

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Locatie erg goed
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer geboekt voor 2 volwassen en 1 kind, kamer die ik had kon geen eens een campingbedje in, zo klein ! Vervolgens werd mij bij de receptie verweten dat ik natuurlijk nooit zo'n kleine kamer had mogen boeken...... Kortom het was mijn fout..... Waardeloos receptie personeel, allemaal stagaire's

Locatie erg goed

Prima maar ik kom niet terug
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen uitzicht, slechte TV, onduidelijk dat receptie elders is dan waar je slaapt, erg kleine kamer. Zwervers nabij de voordeur

Badkamer, bed, personeel

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Locatie was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In kamer was geen stoel om op te zitten! (Alleen 2 kleine krukjes) Niet handig als je graag achter (klein) bureau wilt zitten met je notebook. Wel een zitbank in gemeenschappelijke ruimte, leuk en trendy, maar zit niet echt comfortabel. Onhandig is dat we niet wisten dat we moesten inchecken bij een ander Basic hotel om de hoek. Booking.com vermeld huisnummer 22, maar dat is een Spa (bij de buren), niet handig dus

Locatie was goed. Mooi tegenover Zoo en botanische tuin. Prima bed en goede airco.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Super locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bed is beetje kort en de badkamer kan wel een opknapbeurt gebruiken.

De locatie is echt super!! Zou hier de volgende keer ook weer heen gaan. Personeel super aardig. Goede airco. Leuke buurt waar veel te doen is.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Prima verblijf gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Minpuntje was dat er op de slaapkamer maar 1 stopcontact zit en hier geen kastje of iets bij staat waarop je je apparaten kunt leggen.

Simpele kamer, wel erg klein, maar alles wat je nodig hebt. Vriendelijk personeel en behulpzaam. De kamer was verder op het oog schoon.

Goede lokatie, minimalistisch, prima als je alleen slaapplek zoekt, geen hotellobby/bar.
    • Economy Tweepersoonskamer

De slaapkamer was eigenlijk erg klein. Het bed paste er net in. Geen kapstok of haakje aan de muur om kleding op te hangen. Ook niet in de mooie grote badkamer. Op website had ik papieren zak op de kamer zien staan. Dacht dat daar een ontbijtsnackje in zou zitten. Maar dat heb ik gemist. Bij aankomst stonden er waterflesjes klaar. Maar die werden de twee nachten erna niet aangevuld.

Het beste beviel mij de ligging. El Born is de leukste wijk op dit moment. De prijs van de kamer was ok. Maar gezien de minimale oppervlakte had het best iets goedkoper gemogen. De badkamer was echter erg ruim met ligbad en veel afzetruimte. Zeer goed functionerende airconditioning. Bij aankomst was de kamer heerlijk koel. Er is een parkeergarage op nog geen 5 minuten loopafstand. Deze kun je vooraf boeken cq reserveren. Gaat heel goed en gemakkelijk via internet.

Goede bedden
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel schimmel en kalk in badkamer, lagen overal lange bruine haren. Telefoon ontbrak op de kamer alsmede info mbt de faciliteiten waaronder oa ontbijtmogelijlheden.

Goede bedden

Receptie is om de hoek bij Chic en Basic Born. Dat was even vreemd bij aankomst maar had ik kunnen weten. Receptie is 24 uur bezet en erg behulpzaam dus dat maakt alles goed.

De locatie van het hotel is fantastisch. De wijk is erg "chill". Het tempo ligt lekker laag. Het personeel is werkelijk heel erg goed. Niets is te veel, uiterst vriendelijk en behulpzaam. Top. Kamers zijn inderdaad basic met prima bedden, airco, basic badkamer. Maar meer hebben we ook niet nodig. Hygiëne was prima dus wat wil je nog meer? Gratis koffie/thee/water/Wifi. Kom hier graag nog een keer terug.

top locatie voor een korte vakantie in centrum barcelona

let op of je in zoo of chick&basic verschil van 150m lopen verblijft aanmelden bij princessa str

top locatie alleen of samen maakt niet uit , je bent gelijk in de juiste buurt van Barcelona el born verzorgd hotel, vriendelijk en hulpzaam personeel, goed ontbijt. prijs/kwaliteit in evenwicht

Verder een prima verblijf gehad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was allemaal wat verouderd. Veel kalkaanslag in de badkamer, voegen die dringend vernieuwd moesten worden, handdoeken wat dun. Leek daardoor niet heel fris. Voor de prijs had dat wel allemaal wat beter moeten zijn.

De airco was erg stil. De bedden lagen prima.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Voor een short trip prima maar wel misleidend qua informatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer dat er zulke mooie foto's op internet staan bij Booking.com maar dat het er minder uitziet. Ook staat niet vermeld dat dit gedeelte ergens anders ligt dan waar de foto's vandaan komen. Ik vindt dat niet helemaal eerlijk. De kamers op zich zijn netjes maar erg donker.

Goede locatie, thema is leuk. Personeel bij receptie heel erg aardig.

Volgende keer een hotelkamer waar we wel even lekker kunnen zitten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer die wij hadden keek uit tegen een blinde muur. Voelde mij dus erg opgesloten!!! En er lagen savonds veel zwervers voor de deur. Met een kind daarlangs is niet erg fijn!!!

gelukkig was er airco en hadden we wel een bad/badkamer

Airco doet het goed, bed ligt prima, kamer is groot genoeg,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er is maar één spiegel in de kamer, wanneer je de gang oploopt hangt er wel nog een grote spiegel waar je je hele lichaam in kan zien, maar niet op de kamer zelf.

Airco doet het goed, bed ligt prima, kamer is groot genoeg, zelfs voor drie personen.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Warm onthaal, niet zomaar een slaapplek
    • Economy Tweepersoonskamer

Ik had meer tijd kunnen nemen voor mijn trip en nog een paar dagen kunnen blijven.

Ik kom graag terug in dit hotel. In een andere revieuw las ik dat de prijs wat hoog was voor de kamer. Het is hoogseizoen dus dan tref je dat overal. Ik heb ook voor 40% van deze prijs in februari in dit hotel gezeten. LVoor een lagere prijs zit je in een wrak op een slechte locatie. Dat is nou eenmaal zo in hoogseizoen. Als je dat raar vindt ben je een naieve reiziger. Gezellige bar, prima bedden, net sanitair. Maar bovenal geweldig personeel. Locatie is afhankelijk van wat je wil doen maar metro's Arc Triomph en Jaume I zijn op loopafstand. El Born is de ideale plek voor mensen die niet in de idioterie of ruigheid van El Raval of Gothic willen zitten maar wel overal dichtbij. Tip: indien beschikbaar boek een superior kamer aan de voorzijde. Deze heeft een heerlijk balkonnetje.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Top locatie, goede prijs/kwaliteitverhouding
    • Economy Tweepersoonskamer

Top locatie in Born, park voor de deur en diverse goede restaurants op loopafstand, goede matrassen en douche, vriendelijk personeel, gratis gebruik van koffie/water/thee

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Perfecte plek in de stad!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze kamer lag niet aan de straat kant. Ons uitzicht was een muur ipv het mooie Parc de la Ciutadella. Dat was jammer!

Perfecte plek in de stad, rustige straat (tenminste wij hadden er geen last van) meteen om de hoek heb je de gezellige straatjes, restaurantjes en winkeltjes van de gezellige wijken El Born en El Gothic. Mooie inrichting en vriendelijk personeel. Onder het hotel ligt een Spa! Aire ancient baths. Helaas was het helemaal volgeboekt dus als je hier naartoe wilt, maak dan op tijd een reservering.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Good stay!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slecht WiFi, Jammer dat de kamer beetje kille uitstraling had ipv een gemoedelijke sfeer

Erg vriendelijk personeel! Fijn hotel erg schoon en rustig, centrale ligging

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Go here or go home
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers aan de voorkant super, aan de achterkant iets minder (uitzicht, oppervlakte, zon, etc). Appartement beetje gedateerd maar wel groot.

Locatie erg goed, personeel nog beter

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Topligging in leukste buurt van de stad.
    • Economy Tweepersoonskamer

hygiëne van vloer en sanitair. Slechts 1 keer gepoetst: de dag van aankomst en dan nog...

Ligging, ligging, ligging! Humor op sleutelkaartje, zeepverpakking...

• Beoordeeld op: 8 september 2016

verblijf Chic and Basic Zoo
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vergeleken met het Chic en basic hotel waar ik vaak verbleef is dit een enorme tegenvaller. Het is simpel en het hotel heeft onderhoud nodig. Je ziet dat er geen aandacht aan is besteed.

Centraal in El Born

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schoonmaak van de kamer maar vooral badkamer kan beter... inrichting en staat van de badkamer is iets gedateerd en aan vervanging toe.

Personeel doet er alles aan om het de gast naar de zin te maken... manager is een topper, receptie erg behulpzaam en housekeeping zeer vriendelijk. Waar voor je geld, gratis flesjes water gehele dag door verkrijgbaar (!!!). Zeer centraal gelegen t.o.v. strand en stad en de wijk Born. Er is geen ontbijt, hoeft ook niet: je kunt uitstekend ontbijten in de omgeving van het hotel!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Super locatie in een van de leukste wijken van Barcelona met...
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamers zijn erg klein; een bed, kast en badkamer - that's it. Het is afhankelijk van het doel van je reis of dit voldoet; als je er enkel bent om te slapen, is het prima.

Super locatie in een van de leukste wijken van Barcelona met op elke hoek een leuk terras. Zeer behulpzaam personeel. Fijne bedden, heerlijk geslapen.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Beter dan verwacht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Werken en machine lawaai bij de buren op heel vroeg uur maar daar kon het Hotel niet aan doen

Vriendelijke mensen aan de balie! Helpvol met leuke tips. Onbijt buffet voor goede prijs!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

top! iets minder luxe maar zeker goed om te verblijven
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen koelkast En het bad is aan vervanging toe ivbm roest schaden ( douche ging prima! )

Het bed lag goed heerlijk geslapen Balkon voor een peukie! Prima!

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, locatie top, kamer...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, locatie top, kamer had alles wat je nodig hebt voor een stedentrip.

De ligging van het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We moesten bij een ander hotel inchecken. De kamer is klein.

De ligging van het hotel.

Onze shopping tassen met daar in nieuwe kleding.
    • Economy Tweepersoonskamer

Onze shopping tassen met daar in nieuwe kleding. Was weg gegooid door schoonmakers..

Zeker voor herhaling vatbaar !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Matras van het bed was redelijk hard.

Perfecte ligging , zeer vriendelijk personeel , propere kamers.

Perfect
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Top locatie, aardig personeel, mooie kamer. Gratis koffie, thee en koekjes. Leuk ingerichte kamer.

Locatie is schitterend
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer was zeer klein Het stof onder het bed en in de kasten De badkamer was niet hygiënisch

Locatie is schitterend

De locatie was uitstekend, ruime kamer, goede airco.

Koelkast op de kamer

De locatie was uitstekend, ruime kamer, goede airco.

Nietst

De kamer was aan een opknapbeurt toe.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was aan een opknapbeurt toe. Verder super hotel! Goede ligging en vriendelijk personeel!!

• Beoordeeld op: 27 april 2018

De locatie midden in de bruidende wijk El Born!

De locatie midden in de bruidende wijk El Born!

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Aanrader voor weekendtrip Barcelona !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hygiene in de badkamer niet 100% ...

Ontbijt heetijk, super bed ... rustige ruime kamer en vriendelijk onthaal. Zeer goede ligging.

Mooie centrale ligging

Bed

Geweldige locatie, aardig personeel en fijne kamers!

Geen tegenvallers.

Geweldige locatie, aardig personeel en fijne kamers!

Super locatie in de mooie wijk el Borne, schone nette kamers...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Super locatie in de mooie wijk el Borne, schone nette kamers en vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Tevreden

geen tafel in de kamer

Locatie is perfect

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hoofdkussens kunnen beter en misschien een x-tra spiegel op kamer, maar dat is maar een futiliteit!

Alles was in orde

De ligging was ideaal gelegen tegen de wijk El Born.

Het uitzicht vanuit de hotelkamer.

De ligging was ideaal gelegen tegen de wijk El Born.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Wij hebben een aangename tijd gehad.

Kleine kamer.

De locatie was perfect en het personeel was erg aardig.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Mooie kamers
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamers zijn klein, maar groot genoeg Badkamer was algemeen schoon, maar kon zeker schoner.

Mooie kamers Goed locatie in El Born Gratis water

Locatie was top
    • Economy Tweepersoonskamer

Het was opzich schoon maar wij vonden 2 kleine kakkerlakken in de douche. We hadden een kamer met amper een raam

Locatie was top

Prima hotel voor stedentrip. Geen ontbijt faciliteiten maar om de hoek voldoende gelegenheden

Badkamer kan upgrade gebruiken

Locatie is uitstekend.

Alles ok

Alles ok

Simpel maar prima!
    • Economy Tweepersoonskamer

Simpel maar prima! Leuke locatie!

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Veel gezinnen met huilende kinderen

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Prima locatie als je alleen een slaapplek zoekt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het uitzicht was dramatisch slecht

Koffie water en theehoek was top

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Top locatie!

Wat kleine kamer

Alles lopend te bereiken! Snelle check in en out.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Zee kleine kamers, die niet schoon was!
    • Economy Tweepersoonskamer

Zee kleine kamers, die niet schoon was! De deur kon niet helemaal open zo klein!

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Meer dan goed & in een uitstekende buurt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vriendelijke mensen aan de receptie. Altijd klaar om te helpen. El Born is top!

• Beoordeeld op: 2 april 2017

• Economy Tweepersoonskamer

Onze kamer was klein en inpandig, waardoor het er erg vochtig/benauwd was

Fijne locatie en erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Niet aan te raden aan vrienden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kleine kamer met heel klein venster

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

De ligging was perfect.
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer was klein met ramen die uitkijken op een muur.

De ligging was perfect. Dichtbij strand en centrum. Beide zo'n 10 minuutjes lopen.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Prijs/Kwaliteit + locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel en perfecte locatie om de stad te verkennen

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Lokatie super !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lokatie super ! koffiehoek met gratis water en koffie. Ligging is perfect ! Scooterverhuur om de hoek!

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Prettig verblijf, goede locaties, fijn personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wel veel straat lawaai van auto's

Koffie automaat en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Lekker overnachten na een heerlijke dag Barcelona

Het was erg gehorig.

Nette kamer en prettig dat er flesjes water op de kaner stonden.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Lawaai
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In het hotel is het 's morgens zo veel lawaai.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

De ligging.

De ligging.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Personeel erg vriendelijk, locatie top!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Netheid van de kamer, locatie van de receptie

Personeel erg vriendelijk, locatie top!

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Heerlijke dagen'
    • Economy Tweepersoonskamer

Prima hotel! Leuk personeel. Uitstekende plek. Goede voorzieningen zoals onbeperkt water, thee en koffie. Kortom een aanrader!