Beoordelingen over Hotel Tropical 3-sterren

Puerto Viejo, 1, 38400 Puerto de la Cruz, Spanje

#85 van de 108 hotels in Puerto de la Cruz

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Alles was behoorlijk gedateerd, deuren die bijna niet open of dicht wilden.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er géén schone handdoeken werden neergelegd als de smerige werden weggehaald!

De ligging in het centrum

• Beoordeeld op: 26 maart 2015

Er zijn niet veel positieve dingen dan alleen maar dat het...

1) Er is, er werd geen contact opgenomen hoewel ik voor mijn vertrek herhaaldelijk contact heb gezocht met het appartement, hotel. 2) Ook via booking.com kreeg ik geen contact met hotelmedewerkers. 3) Rooklucht in de kamers, terwijl ik uitdrukkelijk naar rookvrije kamers had gevraagd. 4) Wij konden niet slapen vanwege de muziek van de bandjes in de cafés. Elke avond tussen 20.00 en middernacht was het raak. En behoorlijk luid ook. 5) Ontvangst bij aankomst was alles behalve vriendelijk, nors, weet niks van mijn booking. Het was een enorme domper!! Ik zou nooit meer daar terug willen gaan, als die herrie zo blijft, ik heb me kapot hieraan geërgerd, ook na 2x wijziging van kamer vanwege rooklucht.

Er zijn niet veel positieve dingen dan alleen maar dat het in het centrum lag.

• Beoordeeld op: 8 maart 2015

Ligging in het centrum

De harde muziek van de buren tot middernacht. niet goed schoon, oude handdoeken en vieze douchegordijnen,daar heb ik iets van gezegd, ook de koelkast had een schoonmaak beurt nodig.

Ligging in het centrum

• Beoordeeld op: 25 januari 2015

Ruime studio met zonnig balkon

Suffe receptionist: Stuurt me naar een kamer waar een andere gast de deur open doet! Geen eigen parkeergarage : Parkeren pas mogelijk vanaf 20 min lopen vanuit hotel: centrum van Puerto de la Cruz lijdt aan een chronisch verkeersinfarct

Ruime studio met zonnig balkon Uitgebreid ontbijtbuffet voor slechts 5 Euro

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

De kamers zijn ruim met een keuken die je achter een deur...

De kamers zijn ruim met een keuken die je achter een deur kunt afsluiten.

• Beoordeeld op: 6 april 2015

centrale ligging, uitzicht

geen eigen receptie, moeilijk te bereiken. Weinig voorzieningen, gehorig en verouderd.

centrale ligging, uitzicht