Beoordelingen over Un Patio en Santa Cruz 2-sterren

Doncellas, 15, Casco Antiguo, 41004 Sevilla, Spanje

#116 van de 166 hotels in Sevilla

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Goede ligging en heel verzorgde kamer op het 2de verdiep ook...
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Wij hadden eerst een kamer op het gelijkvloers aan de receptie. Dit was ons te lawaaierig dus hebben we een upgrade gedaan

Goede ligging en heel verzorgde kamer op het 2de verdiep ook het personeel was heel vriendelijk.

Leuke aardige mensen, midden in het centrum van Santa Cruz

Kamer vrij donker en klein. Geen echt raam naar buiten, wel naar het trappenhuius, wat wel weer in verbinding stond met buiten.

Leuke aardige mensen, midden in het centrum van Santa Cruz

De locatie was super.
    • Budget Tweepersoonskamer

De service, de geboekte kamer bleek een kamer zonder ramen. De verwachting was een kamer met een patio buiten, dus dat was even schrikken. Gelukkig kregen we een andere kamer aangeboden met ramen.

De locatie is super: midden in santa Cruz, beneden op de...
    • Tweepersoonskamer - Zolder

De locatie is super: midden in santa Cruz, beneden op de hoek een heerlijke bakker en vlakbij parken en Alcázar. Het dakterras is fantastisch en het personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Prima verblijf voor deze prijs.

De ruimte rondom het bed, en geen raam naar buiten

De douche beviel me erg goed en de wasbak ook. Ook de locatie van het hotel beviel me. In klein straatje, met vlakbij een Casa del Flamenco. Het hotel is klein, maar fijn. Aardig personeel, en je krijgt een duidelijke plattegrond van de stad. Prima bed overigens. Ik had kamer 6

• Beoordeeld op: 24 december 2017

De locatie is super (Santa Cruz wijk)

Het werd omschreven als een geluidsdichte kamer, maar de kamer was vlakbij het onthaal (2m) op het gelijkvloers en je hoorde alles, inclusief liftdeuren, trappenlawaai (allebei vlak naast de deur) en late binnenkomende bezoekers. Veel geslapen heb ik niet.

De locatie is super (Santa Cruz wijk)

Verblijf in hartje Sevilla

Er wordt aangegeven - ook door het personeel - dat er parkeergelegenheid is achter het hotel. Dit lijkt op eigen parkeerplaatsen maar blijkt een parkeergarage met maar 1 laag voor openbaar gebruik Garage was bij ons bezoek constant vol en parkeren in Sevilla valt niet mee. De kamers zijn klein en wij hadden helaas de kamer direct naast de lift. Het enige raampje wat open kon kwam uit op de liftdeur. Vraag bij reservering een kamer op de bovenste verdieping met dakterras! Dat zal de beoordeling direct een stuk beter maken.

Hotel is fantastisch centraal gelegen in gezellige oude centrum van Sevilla.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Tip: mytaxi. Heerlijke vakantie gehad!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

WiFi werkte niet op de slaapkamer en bij aankomst vieze dekens

Eenvoudige, simpele kamers. Elke dag nieuwe handdoeken en vriendelijk personeel. Ook dichtbij vliegveld en dicht bij kathedraal.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Het hotel ligt in het historische centrum.
    • Tweepersoonskamer - Zolder

De kamer was erg klein. We hadden de luxe kamer op het dakterras maar dat bleek weinig luxe te hebben en bood geen extra toevoeging behalve dat je het terras op kon. Erg duur (130 euro) voor wat je krijgt. De foto's op de site zijn iets te rooskleurig.

Het hotel ligt in het historische centrum. Vriendelijke service.

Leuk schattig hotel voor een weekendje weg.

Het raam zit aan de kant van de hal, je zal niet snel in de kamer verblijven met het gordijn open dus het was donker.

Leuk klein hotel, met mooie bekleding van de muren en een klein dakterras. Fijne badkamer.

Na een defecte airco op onze kamer kregen we kosteloos een...
    • Budget Tweepersoonskamer

De geboekte kamer viel echt tegen geen raam

Na een defecte airco op onze kamer kregen we kosteloos een upgrade. Deze kamer was meer dan perfect. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Teleurstellende accommodatie. Niet geschikt voor Booking.com.
    • Budget Tweepersoonskamer

De bereikbaarheid was slecht aangegeven, er was van te voren niet gemeld in welke Parkeergarage we konden parkeren en hoe we bij de accommodatie konden komen. We schrokken toen we in het kamertje kwamen. Het was een heel kleine, donkere, warme, benauwde ruimte! Absoluut een te hoge prijs voor zo weinig ruimte.

De centrale ligging.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Gezellig hotel in het centrum

De ligging van het hotel is perfect. Midden in Santa Cruz en vlak bij alle bezienswaardigheden. Het personeel is vreselijk aardig en behulpzaam. Wij hadden kamernummer 9 en deze kamer was ruim genoeg en met balkon. Een trap omhoog en je staat op het dakterras. De bedden zijn heerlijk en de kamers erg schoon. De badkamer is ruim genoeg. Hotel is echt een aanrader voor een trip van vier dagen.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Voldoende voor 1 nacht
    • Budget Tweepersoonskamer

De matras van het bed was heel hard. Voor de mensen met een slechte rug zou ik het niet aanraden.

We vonden de badkamer zeer aangenaam. Zeer clean en een goede douche met warm water. De wifi ging iets trager maar zeker niet zeer traag.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

heel leuk centraal hotel lekkere bedden
    • Budget Tweepersoonskamer

Lekker modern appartement in een leuk straatje. We hadden wel een aanbieding.

Eenvoudig overnachten op een toplocatie.
    • Budget Tweepersoonskamer

Raam vd kamer kwam uit op een overdekte patio en was inbraakgevoelig. Dus geen frisse buitenlucht mogelijk in de slaapkamer.

Zeer centraal gelegen

Zeer centraal gelegen

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Mooie locatie, vriendelijk personeel en een nette schone...

Mooie locatie, vriendelijk personeel en een nette schone kamer.

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

Nette kamer en uitstekend badkamertje met prima douche.

Geen raam en zicht op buiten en daardoor benauwend gevoel. Wel raampje naar binnengebied maar dat moet je dicht houden als je weg bent en altijd gordijn ervoor anders kijkt men naar binnen. Verder zet je het niet snel open omdat dan alles vanuit je kamer te horen is. Je weet daardoor ook niet of het buiten nog licht of al donker is en of het droog is of regent. Verder viel mij de internetsnelheid mij behoorlijk tegen. En de koffie in het halletje beneden is wel leuk maar dan moet je er niet te laat bij zijn want dan is het al lauw. Jammer dat er geen automaten met bijvoorbeeld koffie, limonade e.d. in de hal staan.

Nette kamer en uitstekend badkamertje met prima douche. Verder vriendelijk personeel, heerlijk dat je geen last hebt van verkeer en prima bed.

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Un patio en Santa Cruz ligt heel centraal.

Un patio en Santa Cruz ligt heel centraal. Het is er rustig omdat er geen verkeer door de straat komt, alleen mensen te voet. Mijn kamer was ruim en op de begane grond: erg fijn!

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Perfecte locatie dichtbij het centrum.

Bij de opening van de balkon deur kijk je meteen in het restaurant van de buurman op de eerste verdieping. Is even wennen, maar niet heel vervelend.

Perfecte locatie dichtbij het centrum. Ideaal voor kort en lang verblijf. Zeer vriendelijk personeel. Ik had single beds per ongeluk besteld, maar wilde een dubbel bed. Was geen probleem en werd meteen ingeboekt. Personeel sprak goed Engels en zeer behulpzaam. Ik kom graag terug.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Schone nette kamer.

We zaten aan de straatkant van een kleine steeg, wat enige geluidsoverlast opleverde.

Schone nette kamer. Vriendelijk personeel. Toplocatie!

• Beoordeeld op: 28 maart 2016

Ligging in Santa Cruz, vriendelijk personeel

Prijs, geen raam (klein maar kamer op begane grond bij receptie dus die kan niet open)

Ligging in Santa Cruz, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 maart 2015

liging

kleine kamer geen internet op de kamer

liging

• Beoordeeld op: 18 januari 2015

Jammer dat er geen ontbijt bij was

Locatie Prijs Kamer