Beoordelingen over RVHotels Apartamentos Torrevella

Andorra, 76, 17258 L'Estartit, Spanje

Gebaseerd op 515 beoordelingen over dit appartement

6,1

5,6

Het appartementencomplex ligt centraal en in een...
    • Appartement met Parkeergelegenheid (6-8 Volwassenen)

Helaas géén airconditioning, in het appartement, dit was écht nodig. Het appartement was gedateerd, gehorig. Het zwembad en omgeving zou een opknap beurt kunnen gebruiken. Badkamer had geen meubel waar je je spullen in kwijt kon.

Het appartementencomplex ligt centraal en in een heuvelachtig gebied, zeer mooi uitzicht vanuit het appartement. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Receptie en in het restaurant. Restaurant is erg goed, ruime kaart. Je kon ook afhalen! Supermarkten op 5 min.van het appartement. De streek is erg mooi, kleine dorpjes en de verschillende strandjes maken het zeer afwisselend. Appartement had een wasmachine.

Perfect locatie
    • Appartement (2-4 Volwassenen)

Dat er buiten het zwembad geen Biljarttafe, tafeltennis of tafelvoetbal was bij het restaurant dan krijg je meer mensen over de vloer meer inkomsten.

Uitzicht was perfect.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Moet nodig opgeknapt worden, slechte bedden gore dekens,...
    • Appartement (2-4 Volwassenen)

Moet nodig opgeknapt worden, slechte bedden gore dekens, badkamer vanalles stuk en niet schoon ,keuken alles beroerd geen goede pannen slechte keukeninrichting kortom waardeloos , alleen het uitzicht is fenomenaal.wij gaan niet meer naar deze appartementen. Miel Keulen

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Goede prijs/kwaliteit!
    • Appartement met Parkeergelegenheid (6-8 Volwassenen)

Er is geen enkele mogelijkheid om de temperatuur te regelen. Bij ons was het binnen zeer fris en aangezien de lakens die we ter plaatse hebben gehuurd zeer dun zijn, was het 's nachts heel koud. Een ander nadeel is dat wanneer de laatste persoon een douche neemt (we waren met 5) deze geen warm water meer heeft. Ander klein minpuntje is dat er maar 1 badkamer/wc (de wc was in de badkamer) was per appartement

Prijs/kwaliteit was super. Wij betaalden met alle kosten inbegrepen ongeveer €70 per persoon voor een hele week! Daarvoor kan je natuurlijk geen luxe verwachten, maar alles wat er moest zijn, was zeker aanwezig. En het uitzicht is fantastisch! Goede

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

De plek Torrevella is heerlijk, uit de drukte van...
    • Appartement (2-4 Volwassenen)

De plek Torrevella is heerlijk, uit de drukte van l'Estaritit met een geweldig uitzicht. Wij verbleven in het souterrain, een appartement met 1 slaapkamer, de slaapkamer was donker en muf. Dit appartement is volgens onze mening alleen te verhuren aan 2 personen. Op de slaapbank was voor onze zoon van 17 en 195.cm geen optie, die heeft op een luchtbed geslapen. Het geluid van de buren boven ons van erg gehorig, stoelen schuiven, lopen, overdag geen probleem, maar wel in de late avond, of in de nacht als buren thuis kwamen. In de badkamer was geen plaats voor toiletspullen neer te zetten, de douchekop hing altijd naar beneden was niet te stellen. De toilet meerdere malen zelf met bleek schoongemaakt, omdat het maar naar urine bleef stinken. Het zwembad was heerlijk, maar een waterijsje te koop bij de bar voor 2.50 euro vinden wij toch aan de hoge kant. De pannen waren niet te gebruiken, aangekoekte etensresten waren er niet uit te krijgen, 2 elektrische kookplaten was erg weinig.

De kamers waren oud,slecht onderhouden ,kapot en absoluut...
    • Appartement (2-4 Volwassenen)

De hygiene, en de inboedel die kapot was!Absoluut het geld niet waard voor de kwaliteit! Ook bedden waren slecht!

De kamers waren oud,slecht onderhouden ,kapot en absoluut niet hygienisch

er is een verandering in uitbater gebeurd , het is nu nv app...
    • Appartement (2-4 Volwassenen)

er is een verandering in uitbater gebeurd , het is nu nv app Barcelona, er zit daar nu een jong gastje die de ene fout achter de andere maakt ,eerst was mijn collega zijn app reeds verhuurd aan spanjaarden voor twee nachten al hoe wel wij al 3 app besteld hadden van oktober zoals altijd , dus moetsen die al terug verhuizen na die twee nachten ! dagen heb daar drie dagen op een bouw werf geleeft daar er in het app naast het mijne een lek was van reeds maanden ervoor en nu dringend moest gerepareerd worde !! ook verhuren ze nu per weekend en per doorreis dus elke keer andere gasten boven ons app wat heel veel lawaai en problemen mee bracht het is zeer spijtig voor Max deze man tracht nog steeds iedereen blij te maken maar met de contact persoon van Barcelona kan je nergens mee heen die is echt te lomp om te werken , schimmel in de wc en douche , verf die afbrokkeld in de slaapkamer , kookplaten die het niet meer doen en als top een koffie zet app dat er 2 uur over doet om koffie te maken !! vroeger kon je bij Max altijd alles ruilen wat stuk was maar deze onbenullige kerel kon niets klaar krijgen vraag mij af waar ik met mijn klachten heen kan want Barcelona doet of hun neus bloed !!!!

tegengeslagen
    • Appartement (2-4 Volwassenen)

Ons vast app van 9 jaar was dit jaar niet beschikbaar, niettegenstaande voorafgaandelijke aanvraag. De receptionist zei op een onbeschofte manier dat er nu andere regels gelden sinds de overname door R&V Appt. Ook onze vrienden naast ons gelegen (wij vragen altijd 3app. naast elkaar) waren eveneens niet tevreden over de service van de receptionist . (Was gewoon een arrogante eikel). ook was de prijs op een jaar tijd van 1300 naar 1600 euro gegaan

De ligging, het uitzicht en het zwembad.Wij komen hier reeds 9 jaar , maar sinds dit jaar is het enorm tegengevallen .

Jammer voor de toplocatie (op heuvel uitkijkend op zee) nu het in handen is van RV App. : triest
    • Appartement (2-4 Volwassenen)

De badkamer : water sijpelde door het plafond. Geen frisse geur in de kamer door de aanwezigheid van honden die daar ook mogen verblijven. Geen parasol op het appartement wat betekende dat we in volle zon moesten eten. Receptionist was niet behulpzaam en zeer onbeleefd tegenover de Belgische families maar zeer vriendelijk voor de Spanjaarden. Na vele jaren hierheen te komen zien ze ons niet meer terug.

De man die voor alles daar moet zorgen : Max.

We hebben een heerlijke tijd gehad. gezellige accomodatie voor een goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Appartement met Parkeergelegenheid (2-4 Volwassenen)

minimale keuken inventaris voor 4 personen zou het echt te weinig zijn. we waren gelukkig maar met ons tweetjes, de eigenaar is wel bereid om het direkt aan te passen.

de ruimtes waren ruim en gemakkelijk in onderhoud. de eigenaar en gastvrouw waren byzonder vriendelijk en gastvrij. het eten in het restaurant was lekker en niet duur',

Was van super, we komen snel weer terug. Vakantie is ons zeer goed bevallen.
    • Appartement (6 - 8 Volwassenen)

Badkamer/ toilet. Druk op de wc was traag.Spoelde niet goed door.

Goed ontvangen door de receptie.

Vakantie

Oud appartement.

Zwembad redelijk! Mooi uitzicht.

Zwembad

De plek

Zwembad

Ligging, personeel en rust

Ligging, personeel en rust

Een tevreden klant en een aanbeveling waard.
    • Appartement (2-4 Volwassenen)

De ruimte van t appartement en de schitterende locatie. Restaurant goed verzorgd, en een prima prijs /kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 15 september 2017

gelukkig waren het maar een paar dagen is nodig aan een flinke opknapbeurt toe en een paar goede sc
    • Appartement (2-4 Volwassenen)

Uitgewoond badkamer vies schimmel vanalles stuk

Mooie locatie met uitzicht in rustige omgeving

Uitzicht en zwembad

Mooie locatie maar verouderd complex.
    • Appartement met Parkeergelegenheid (2-4 Volwassenen)

Gehorige verouderde accommodatie, geen airco, hele slechte WiFi !

Zwembad en uitzicht

Mooie ervaring

Weinig privacy

Uitzicht

Boeking.com heeft niet kunnen leveren wat was afgesproken, spijtig.
    • Appartement met Parkeergelegenheid (2-4 Volwassenen)

De locatie beschikte niet over de afgesproken faciliteiten. Onvoldoende bedden.

Er beviel ons weinig

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Heerlijke tijd gehad! Goedkope appartementen.

Wel erg gehorig.

Accommodatie was lekker ruim. Supermarkt erg dichtbij. Mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Prijs-kwaliteitsverhouding.

Prijs-kwaliteitsverhouding. Het uitzicht.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Appartement club torrevilla
    • Appartement (2-4 Volwassenen)

De gastheer en vrouw zijn super gastvrij en gezellig. Naast de supermooie ligging en heerlijk zwembad maken zij er echt een feestje van.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

groot appartement met grote balkons en schitterend uitzicht.
    • Appartement (6 - 8 Volwassenen)

Bedden en keukenservies was niet schoon.

groot appartement met grote balkons en schitterend uitzicht. Goed restaurant!

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Buiten het dorp, maar toch dicht bij

Gehorigheid appartement

Buiten het dorp, maar toch dicht bij

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Prachtig uitzicht.

Appartement aan verneiuwing toe; keukenfaciliteiten erg basic

Prachtig uitzicht. Heerlijk ruim (6-8 ps) appartement voor 3 personen. Vriendelijk personeel, mooi zwembad met ligweide

• Beoordeeld op: 20 september 2015

+Uitzicht over de omgeving

- Bij aankomst 60 minuten moeten wachten op de sleutel (zondag). Naastgelegen restaurant zou om 5 uur openen maar om 6 uur kwam pas iemand langs. - Badkamer is een ramp. Ventilatie ratelt. - Doucheputje te smerig voor woorden - Ramen in het appartement kunnen niet dicht - WiFi is aanwezig maar zo langzaam dat het onbruikbaar is - Veel chloor in het zwembad - Er wordt verwacht dat je veegt, afwast en het appartement bijhoudt, maar je moet wel eerst van alles zelf kopen, tot de toilet rol aan toe. - Matrashoezen van het bed te klein - Gehorig. Russen naast ons leken net olifanten - Slaapbank die aanwezig was, is voor mensen kleiner dan 1.60. Volwassenen kunnen hier niet op liggen. Het appartement was dan ook duidelijk niet bedoelt voor 4 personen.

+Uitzicht over de omgeving +Wasmachine beschikbaar +Parkeren voor de deur +Zwembad recht voor je deur +Goedkoop +NL Talig personeel

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Het uitzicht was prachtig.

Hele slechte bedden. Keukenvoorziening was matig. Koelkast viel tegen. Niet eens spullen om mee af te wassen

Het uitzicht was prachtig. Ideaal zwembad voor de kids.

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Het erg ruime appartement had een geweldig uitzicht.

De bedden zijn inderdaad niet best zoals anderen al beschrijven. De appartementen zijn gehorig,maar ligt heel erg aan de vakantiegangers die er in verblijven. We hebben verschillende 'buren' gehad en van de ene veel meer last als van de ander.Daar is eigenlijk niks aan te doen.

Het erg ruime appartement had een geweldig uitzicht.We hadden een 6-8 persoons appartement, maar waren er maar met 3 personen. Dit was ideaal.Voor 6 volwassenen zou ik t niet boeken, ivm de grote van het stapelbed en bed bank, maar 4 volwassenen en 2 kinderen gaat prima. Het eten in bij behorende restaurant is HEERLIJK, de eigenaar is een lieve man die altijd een praatje(in vele talen) klaar heeft en sfeer brengt in zijn tent.MAAR vooral voor zijn eten kom je vaker terug.Al is het niet goedkoop, zijn eten is het geld waard!

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Wifi was snel

Het matras was niet comfortabel, de lakens te klein (konden niet glad gespannen worden), het bed kraakte en piepte vreselijk en de achterombouw stond los. Verder erg gehorig.

Wifi was snel

Gehorig appartement

Het uitzicht Het zwembad De Ruimte in het appartement

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Prijs-kwaliteit verhouding en het mooie uitzicht

De appartementen zijn zeer gehorig.

Prijs-kwaliteit verhouding en het mooie uitzicht

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.