Beoordelingen over Ushuaia Ibiza Beach Hotel - Adults Only 5-sterren

Carretera Playa D'en Bossa, 10, 07817 Playa d'en Bossa, Spanje

#16 van de 32 hotels in Playa d'en Bossa

Super personeel, gave omgeving, goed uitzicht, leuke feestjes.
    • Suite - met Uitzicht op Anything Can Happen Stage

De kamer was niet op tijd gereed. Vanaf 15.00 mocht er ingecheckt worden, en vanaf 12.00 werd me continu verteld dat met 1 a 2 uur de kamer gereed zou zijn. Tegen 16.00 kon ik de kamer pas in.

Locatie is top! Maar verwacht niet teveel van de Suite met Stage View.. de grootte is max 2 a 2.5 hotelkamers tegen de prijs van zeker 10 hotelkamers ;-).

Bizar onplezierig verblijf. Ik kan het niet aanraden. Hotel waardeloos. Te duur. Club prima.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Club Building

Personeel, de prijzen, het feit dat je afgezet wordt voor extra geld bij de incheck balie.

Ontbijt prima. Verder een extreem lawaaiig hotel met arrogant personeel

Combinatie van party en verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Club Building

Bij uitchecken even terug naar het strand en 10€ voor handdoek te betalen. Cola uit automaat 6€ , pintje 11€, vodka redbull 20€ Na 2 dure nachten voor het verblijf er los over. Zeer traag bij in of uitchecken .

Combinatie van party en verblijf

Hotel prima, beachclub niks van verwachten!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tower Building

De beachclub. Erg slecht geregeld. Kunt ook als hotelgasten niet reserveren, en de service van de obers is ondermaats. Waar je in andere beachclub het gevoel krijgt lekker in de watten gelegd te worden, is dat hier helaas niet het geval (behalve bij de dure bedjes zo was te zien). Ook de toiletten hier zijn niet schoon. Jammer, want de rest is top!

Personeel in usuaiha tower was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn erg duur voor hetgeen je krijgt en de badkamer is niet mooi afgewerkt. Locatie is verder prima!

Mwa
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot het Zwembad

Geen sfeer doordat er verbouwingen waren En de fles vodka in de kamer kost €180 beetje overdreven en stond nergens aangegeven

Zwembad meteen achter me kamer lekker rustig

Ze zien ons nooit meer terug!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Club Building

- het hele hotel ruikt naar chloor en alle tapijten op de gang zijn vuil - zodra je uitgecheckt bent, loop je daar enkel nog in de weg ( zo komt het over ) - ook vanaf de minuut dat je uitgecheckt bent is het personeel zeer arogant! -Om het hotel achteraf te bereiken na het 2x krijgen van een foute factuur want ze reken zomaar vanalles bij , is dit nog steeds niet in orde!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Geweldig complex voor danceliefhebbers
    • Suite - met Uitzicht op Anything Can Happen Stage

Tijdens een besloten feestje op de rooftop bar was er geen goed alternatief om iets te drinken op het complex. Dat was op zich wel slordig maar goed, er is verder genoeg vermaak op Ibiza

Geweldig complex voor danceliefhebbers, luxe kamers, goede muziek met een gezellige sfeer en heerlijk eten en drinken bij zowel het strand als het zwembad. Ontbijt is best prijzig maar wel heel erg uitgebreid en lekker! Het personeel is heel behulpzaam en relaxed.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Club Building

Via booking boekt dan krijg je ineens slechte liggende kamers helaas Dat werd ook asn de balie verteld!

Ontbijt was top!bedden strand top heel rustig op de dsg geen kinder gegil

De shows die je vanuit je kamer kan zien echt top 👌🏼 Jacuzzi...
    • Suite - met Uitzicht op Anything Can Happen Stage

Het enige wat me stoorde waren die portiers daar waren helemaal niet vriendelijk voor bijna 900 euro per nacht daar had k toch wel meer verwacht dat ze vriendelijker waren met hun bandjes waar ze 10 min nodig hebben om dat te controleren

De shows die je vanuit je kamer kan zien echt top 👌🏼 Jacuzzi aan terras ook helemaal top

Kort maar krachtig, een heel leuk hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tower Building

Ik heb het evenement met Martin Garrix bijgewoond, ik was er tóch en alhoewel ik de show al eerder had gezien was het leuk om even de sfeer weer te proeven. Ik ben (na de verplichte foto's en filmpjes die ik mijn dochter had beloofd - ook backstage) teruggegaan naar The Tower en ging in de Rooftop-bar wat te drinken halen en even van bovenaf de show bekijken. Daar draaide echter ook een DJ, dat vond ik wat spijtig want iedereen die daar boven was wilde naar de MG show beneden kijken... Gemiste kans, als de muziek was doorgezet naar boven was iedereen (mijzelf incl ondanks de 20,- voor een Mojito) wel langer gebleven. Ach.., geen drama.., het hotel is te gék! :)

Ik heb uitsluitend de kamer geboekt - geen ontbijt of diner. Al zag dat er gewéldig uit op de foto's en had ik denk ik wél bijgeboekt als ik met mijn vriend was geweest, gewoon omdat die luxe té leuk is om niet te delen. :) Maar, 45,- voor een ontbijtje vond ik voor mezelf niet nodig. Ik kocht iedere ochtend vers stokbrood en had roomboter & beleg in de minibar gestopt ;)

De kamer was netjes en het uitzicht was prachtig!
    • Suite - met Uitzicht op Anything Can Happen Stage

Moesten erg lang wachten op onze tassen en roomservice. Er zat geen aromatherapie in de douche, terwijl dit wel bij de faciliteiten erbij stond.

De kamer was netjes en het uitzicht was prachtig! Genoten van het feest in Ushuaia vanaf het balkon!

Hotel was top zoals verwacht maar booking.com heeft zijn job niet goed gedaan!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Club Building

Ik heb deze reservatie maanden op voorhand gereserveerd. Was mij beloofd door booking.com dat ik een stage view kamer ging krijgen. Kwam ter plaatse hebben ze mij geen stage view willen geven!! Ik had 300Euro p/d moeten bij betalen voor zo gezegd upgrade naar stage view!! Ik vind dat echt niet mogen. Conclusie... Hotel was top zoals verwacht maar booking.com heeft zijn job niet goed gedaan.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

super voor herhaling vatbaar
    • Suite - Fashion Victim

dat er spijtig genoeg niet meer kon betaald worden met bandje bij incheck en te weinig op roomcharge, je moest zorgen dat je telkens de creditkaart meehad.

Super deluxe ontbijt, nog nooit gezien !!

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

ibiza is top ushuaia personeel aan de receptie is slecht!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Club Building

Méér dan 1 uur moeten staan aan de receptie, omdat het personeel niet bekwaam is om de kamers toe te wijzen. Meer dan 5 discussies, één ervan was zelf dat ze één van de kamers niet vonden, terwijl we de bevestigen van booking bij hadden. Degoutant! Dit was zo in ushuaia club, je betaald meer dan 5.000€ voor enkele kamers en dan wordt je zo ontvangen.

Mooie locatie en goed eten!

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Mei vakantie 2017
    • Suite - Anything Can Happen

De prijzen qua horeca zijn wel echt aan de hoge kant.

Het ontbijt kregen wij als excuses voor de vertraging van het inchecken maar dit maakte alles goed! Was erg lekker en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Boek iets anders!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Club Building

Echt NOOIT meer!!!! Niks gaat hier goed en dat voor zo veel geld. -We hadden 3 kamers geboekt deze werden verdeeld over 2 gebouwen. Heel fijn als je met ze allen een paar dagen gezellig naar Ibiza gaat. - tot 2 x toe lekte het toilet in 2 verschillende kamers. Beiden nooit gemaakt ondanks ons verzoek - jacuzzi die bij de kamer zat was stuk. Zou de volgende dag worden gemaakt maar is uiteindelijk nooit gebeurt - de glazen die op de eerste dag werden gebruikt in de kamer zijn in 3 dagen niet vervangen of schoongemaakt - 5 x werkte de sleutel van mij kamer niet verdeeld over 3 dagen. Dus kan je weer naar de receptie en wachten tot iemand het regelt. - het trappenhuis van Ushuaia tower stonk geregeld naar riool. - maar als je om 12:06 nog niet heb uitgechecked (moet 12:00) dan kunnen ze opeens wel reageren en hangen ze aan de telefoon. Ondanks het personeel erg vriendelijk was zullen wij hier nooit meer verblijven. Ik heb in hostels geslapen waar alles nog beter geregeld is. Echt verschrikkelijk kan niet anders zeggen. Als je kijkt naar de prijs-kwaliteit verhouding zou ik hier echt absoluut niks boeken! Er is nog zoveel meer op Ibiza waar je een stuk gelukkiger van wordt. Geloof ons.

Zwembad en uitzicht

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Amazing. Minstens één keer in je leven moet je dit meemaken.
    • Suite - Fashion Victim

Hotel is aan de prijzige kant. Op de kamer ( fashion victim suite ) was één en ander defect ( douche kon niet geregeld worden , verstopte afvoer van de jacuzi dewelke we zelf herstelden )

Ontbijt was zeer goed . De restaurants van het hotel waren uitmuntend en het personeel is onwaarschijnlijk vriendelijk . De locatie is super voor een feestvakantie.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

redelijk niet geweldig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tower Building

inchecken super slecht!! gevraagd om vroeger in te checken ook via site dit moet ook mogelijk zijn geweest ivm bezetting maar werd niet gehonoreerd bij twee kamers van ons zodat de vroege vlucht geen succes was omdat we pas na drie uur sleutel kregen erg jammer !

de kamer viel erg tegen

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Prijs/kwaliteit verhouding zeer slecht!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tower Building

Weken geleden al gevraagd om een early check-in, maar kregen de kamer pas om 15:00 uur smiddags, kamer was erg klein, kast was meer voor een poppenhuis, badkamer idem dito veel te klein.... het bed heel hard!! Vind de prijs/kwaliteit verhouding slecht en je voelt je daar een nr en geen gast!!

Het ontbijt maakte een hoop goed, was super!!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Vooral betalen voor design en gezien worden, en voor dat geld weinig comfort.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tower Building

Vliegtuiglawaai, doordat het hotel in aanvliegroute van het 1 kilometer verwijderde vliegveld ligt. In oktober zijn de meeste winkels en horeca in de nabijheid van het hotel gesloten.

Bediening was vriendelijk

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Het ontbijt was echt super, top!
    • Suite - Anything Can Happen

Het ontbijt was echt super, top!! Je kan het zo gek niet bedenken of je kon het eten. We hadden de suite all can happen geboekt, top kamer met zee vieuw. Vallet parking, auto werd van de parkeerplaats gehaald en gebracht. Super personeel, vriendelijk en beleefd. Echt een hotel waarbij je wordt onzorgt ten kan genieten van je vakantie

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Geweldig hotel voor wie de luxueze kant van Ibiza wil leren kennen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Club Building

Probleem met de verlichting op de kamer. De vloer was niet zo proper maar op dag 2 zijn ze alles grondig komen poetsen.

Verzorgd ontbijt. Entertainment is zoals steeds van het hoogste niveau. De openluchtconcerten zijn een absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Bijzonder verblijf 😃
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tower Building

Prijs-kwaliteit verhouding in het algemeen. Het verplichte armbandje dat niet even af kon 's nachts of met douchen.

Bijzonder ontbijt. Muziek. Comfortabele strandbedden.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Een paradijs op aarde.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tower Building

Bedovertrek had wat vlekken. Maar werd snel verwisseld door het aanwezig personeel.

Uitermate vriendelijk personeel. Mooie kamers. Proper hotel. Verzorgd ontbijt met zicht op zee. En niet te vergeten, de Ushuaia avonden met elke avond andere top dj's.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Feestje
    • Suite - met Uitzicht op Anything Can Happen Stage

Aan het zwembad staat de muziek wel heel erg hard

Uitermate vriendelijk personeel, geweldige suite, fantastisch ontbijt, heerlijk strand en elke dag top dj's .

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Vriendelijk personeel, fijne lokatie en een geweldig ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Don't Wake Me Up

Heb ik niet,

Vriendelijk personeel, fijne lokatie en een geweldig ontbijt

Top hotel

Locatie, personeel en gastvrijheid

Super mooie kamer, zeer vriendelijk personeel

Geen gym en wellness , te druk vlieg verkeer boven hotel

Super mooie kamer, zeer vriendelijk personeel

Bediening op het strand, liep helemaal niet vlot en het...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Party All Night Long

Bediening op het strand, liep helemaal niet vlot en het verstaan lukt ook niet goed!

De suite
    • Suite - Fashion Victim

Prijzen voor horeca zijn pittig

De suite

Onvergetelijk mijn 50 verjaardag
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Club Building

Seizoen was nog niet begonnen

Vriendelijk personeel, super locatie

onvergetelijk

het weer

fantastisch ontbijt

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Vliegtuig boven hotel

Ontbijt top Kamers top wel weinig plaats voor kleren

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Fantastisch hotel
    • Suite - Fashion Victim

Reeds diverse malen in dit super mooie hotel overnacht. Het blijft een top hotel, zij weten hoe ze moeten ontzorgen

Geweldig hotel, personeel en feesten
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tower Building

Ontbijt is een aanrader, zeer uitgebreid en met live muziek

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Heerlijke kamer.
    • Suite

Niks op aan te merken.

Heerlijke kamer.. ik had een suite.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Een hotel waar je wordt onzorgt

Reeds een paar keer eerder overnacht. Blijft een top hotel!!

lokatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Club Building

in de hal was de vloerbedekking echt ondermaats en vuil

lokatie

Heerlijke week, alles was goed geregeld!

Kamers en personeel

Geweldig!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tower Building

Het hotel is top, service personeel, ontbijt etc! See you soon!

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Rumoerige groep naast ons. Eten in Hotel was erg prijzig

Top Feesten

magisch verblijf!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Club Building

overal moet je voor betalen! en erg veel!

luxe uitstraling, mooi balkon

Uitstekend!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tower Building

Matrassen schuiven van elkaar af

Service, gastvrijheid, toegang tot feesten

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Erg vriendelijk personeel, handige parkeerservice, goede...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tower Building

Erg prijzig rondom het hotel.

Erg vriendelijk personeel, handige parkeerservice, goede feestjes.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Alles was top geregeld

Alles was top geregeld

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Perfecte locatie om iets bijzonders te vieren.

Tijd in- & uitchecken.

Geweldig ontbijt.

Super hotel
    • Suite

Alles het is een super de luxe hotel

de ligging
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Club Building

de airco deed het heel erg slecht

de ligging

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Service is perfect!

Service is perfect!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Omdat dit een verrassingsnacht voor mijn man was kregen we...

Ontbijt was erg prijzig

Omdat dit een verrassingsnacht voor mijn man was kregen we een upgrade met bubbelbad op balkon

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Gaaf hotel maar prijs kwaliteit niet geweldig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tower Building

Beach service. Erg traag en niet actief.

Ontbijt was geweldig! Heerlijke kamer!

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Relaxed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Club Building

De manier waarop ze geld vooraf inhouden voor eventuele uitgaven in het hotel

De parkeer services

ALLES!!!!!!

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Personeel, zwembad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tower Building

Geluid vliegtuigen, netheid kamer, prijs water minibar

Personeel, zwembad

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

heerlijk!

heerlijk!

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Leuke locatie voor feestgangers
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Club Building

Kleine kamer, matige receptie, rommelig door opbouw podium

Aan het strand, bedjes aan het strand en het feest

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

ZEER SLECHTE prijs- kwaliteit
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Club Building

Alles! Hygiene, slechte schoonmaak, boekingen verkeerd verdelen, kapotte toiletten in 2 kamers, kapotte jacuzzie....

Fijne douche

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Fantastisch hotel.
    • Suite - Fashion Victim

Jacuzzi op de kamer was kapot, 6 x met de receptie moeten bellen en na een uur kwam er een monteur.

Super luxe suite.

Geweldig Ushuaia...!
    • Suite - Fashion Victim

Personeel, kamers, locatie, ontbijt, kortom alles was er geweldig 😍

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Het is en blijft een fantastisch hotel!!
    • Suite - Anything Can Happen

Zijn hier eerder geweest en het blijft een super hotel. Geweldig ontbijt, super kamers en het personeel wil je bij alles helpen en zeer gastvrij

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Geweldig, heerlijk kunnen genieten van alles dat het hotel ons te bieden had!

Binnenzwembad/spa miste

Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Club Building

De aditude van de beveiligers

het ontbijt. Geweldig.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Hotel was gewoonweg Super.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tower Building

Hotel was gewoonweg Super.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

leuk om een keer te zijn geweest, maar zou geen 2de keer hier naartoe gaan.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Club Building

Kamer werd niet goed schoongemaakt en ook mini-bar niet aangevuld. Vonden het allemaal maar een beetje viezig.

Het ontbijt was werkelijk geweldig!

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Onze vierde keer in dit hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tower Building

Onze vierde keer in dit hotel. Personeel is top. Je hoeft maar te bellen en ze regelen het. Bedden zijn lekker. Ontbijt is echt waanzinnig.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Zeer aangenaam
    • Suite - Fashion Victim

Geweldig ontbijt . Zeer goede liging !

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Top hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tower Building

Hotel met vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt met live muziek en goeie dj's aan het strand en zwembad.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

• Suite - Anything Can Happen

Arrogantie personeel ten top!

De luxe,het ontbijt,het uitzicht