Beoordelingen over Valcarce Urbasa 2-sterren

N-1, Km 396, 31809 Olazagutía, Spanje

#1 van de 1 hotels in Olazagutía

goed voor overnachting bij tussenstop

meubilair

Een goed restaurant hoef je niet echt te verwachten. Het voldoet om de honger te stillen, maar verwacht voor deze prijs geen 3 sterren ! Slapen confortabel echter nog steeds versleten stoel om aan bureau te zitten

Inrichting kamer is aan vernieuwing toe, stoel doorgezakt en versleten dat je er niet kan op zitten

Spijtig genoeg was het net kerstavond en was zowel keuken als bar gesloten en werden wij pas onderweg om 17 u verwittigd dat we niet zouden kunnen dineren noch ontbijten. Gelukkig is aan het benzinestation een winkeltje en was er vers gebakken stokbrood. Omdat het ook een stop/overnachting parking is voor truckers was er ook wel beleg/confituur/kaas enz verkrijgbaar....dus al bij al geen honger geleden. Samen met een flesje wijn was het nog te doen.

De prijs, voor euro kan je geen luxe verwachten, maar een nieuwe matras en stoel zou toch beter zijn. Helaas geen diner noch ontbijt. Er was slechts één personeelslid dat alles moest doen, maar een zeer lieve dame die ervoor instond dat je toch niets tekort kwam. Goed voor overnachting

Goede plek om op doorreis te overnachten. Kamer aan de achterkant is misschien een betere keus.

De kamer was warm. Airco deed niets. Raam open onmogelijk gezien lawaai van vrachtauto's bij tankstation. Televisie deed het niet -waarschijnlijk batterij in remote op.

Ligt prettig langs A1, kan er 24 uur per dag eten.

Handig voor op doorreis

Het is een vaste plek voor truckers, dus je valt een beetje uit de toon.

Handig hotel voor wanneer je op doorreis bent, het zit vlak naast de snelweg bij een tankstation. Voor 7 euro krijg je er avondeten en ontbijt bij. Alles was netjes en het personeel was er behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Zeker geen aanrader !!

Onthaal, ontbijt, menu del dia, geen nachtrust, venster kan niet open wegens lawaai camions, factuur maken is een groot probleem, prijs overnachting was 40euro, ontbijt 6 euro/persoon, menu del dia 10 euro. Bij ons geen sprake van 37 euro voor kamer ontbijt en avondmaal !

Kamer ok en parkeren ook

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Een uitstekende mogelijkheid voor onderweg!

Ontbijt is een beetje onduidelijk geregeld.

Uitstekende kamer. Lekker warm in november en rustig aan de achterkant. Voor € 37,00 inclusief uitstekende maaltijd en ontbijt valt er weinig te zeuren. Prima plek voor onderweg.

er was alles wat wij nodig hadden.

de wifi was niet oke. jammer

er was alles wat wij nodig hadden. bed en douche. restaurant er bij.

Restaurant

Camions

Restaurant

Niet voor herhaling vatbaar.

echt een trucker restaurant. Groot restaurant met weinig sfeer. De hele nacht een komen en gaan.

De kamer. Groot restaurant .grote winkel.

Indien mogelijk geen herhaling.

Eten: meest aantrekkelijks op de kaart op na half uur. Rouw varkensvlees! Geen internet in de kamer ondanks verbeterpoging.

Goed voor op doorreis.

Een prima motel voor een zeer redelijke prijs met een diner en ontbijt voor € 7,00 per persoon.

Alles was prima. Zelden en motel gehad met zoveel service. Prima kwaliteit.

Tevreden klanten

Niets eigenlijk

Service en schone kamers

Goed voor tussenstop, bijna in de helft van onze bestemming.

Bedden zijn vrij hard en hoofdkussens plat

Prijs / kwaliteit in orde

• Beoordeeld op: 6 mei 2016

De kamers waren goed en netjes

Sommige vrachtauto's met een koelsysteem stonden te dicht bij de kamers te draaien zodat het in slaap komen werd bemoeilijk

De kamers waren goed en netjes Het personeel was zeer gastvrij ook tijdens het eten

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Erg vriendelijke ontvangst.

Hotel was moeilijk te vinden. Dat de auto niet op een bewaakte parkeerplaats kan staat.

Erg vriendelijke ontvangst. Mooie ruime kamer. Prachtige badkamer. Ook de aanbieding om voor 7 euro per persoon een avondmaaltijd en een ontbijt te krijgen. Hebben in de kamer geen enkele maal overlast gehad van het benzine station.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Wij sliepen langs de voorzijde, veel lawaai van camions en vermits er een terrasje was gemaakt ook veel lawaai van personen tot diep in de nacht. Bovendien hadden we 2 aparte bedden gevraagd en kregen we een smal 2 persoonsbed

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Ruime kamer met airco, ideaal voor onze hondjes, die...

Gelegen aan een benzinestation met veel vrachtwagens, geen geluidshinder op de kamer, maar niet echt een omgeving om met de honden te wandelen. Weinig Engels gesproken

Ruime kamer met airco, ideaal voor onze hondjes, die trouwens gratis op de kamer mochten. Voor een extra 14 euro hadden we met 2 personen een diner en ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 januari 2015

nadat wij alles hadden uitgepakt bleek de douche van de...

nadat wij alles hadden uitgepakt bleek de douche van de kamer niet te werken. vervolgens kregen wij een nieuwe kamer waar de douche half van de wand hing waardoor we de douchekop vast moesten houden terwijl we de douche gebruikten. ik was op tijd voor het douchen en mijn die om 17.30 uur wilde douchen had alleen maar koud water. de volgende ochtend om 07.00 uur konden we opnieuw niet douchen omdat er alleen koud water was.

• Beoordeeld op: 4 december 2015

Kamer en eten ok - voor opleg van €7 per persoon avondeten...

Drukke plaats wegens vele vrachtwagens Lawaai van de vrachtwagens

Kamer en eten ok - voor opleg van €7 per persoon avondeten en ontbijt

• Beoordeeld op: 21 juni 2015