Beoordelingen over Hostal Venecia 2-sterren

Plaza del Ayuntamiento, 3, Ciutat Vella, 46002 Valencia, Spanje

9,8

prima verblijf
    • Superior Kamer

De 'ruime' kamer viel wat kleiner uit dan verwacht. Maar was wel oké.

ligging (midden centrum, dicht bij oud centrum, metro/bus), nette kamer, airco, geluidsdicht (t.o.v. drukke plein), vriendelijk en behulpzaam personeel

De locatie.
    • Superior Kamer

Geluid dat vanop de gang kwam van luidruchtige gasten. Geen variatie in het ontbijt, maar wat er was wel lekker.

De locatie. Heel goed gelegen om de stad te bezoeken. Het balkon met uitzicht op het plein. Er was een schuifdeur die het geluid van buiten isoleerde. Wat ook gemakkelijk was bij het uitchecken, dat er grote lockers waren, waar je je bagage kon achterlaten, zodat je nog even de stad in kon voor je vertrek. Vriendelijk personeel.

Super hostal midden in het bruisende VALENCIA
    • Superior Kamer

Midden in het bruisende centrum van Valencia. 5 minuten lopen naar de metro die je in ongeveer 25 minuten naar de airport brengt. Uitzicht geweldig op het plein, ruim balkon met zitje ( superieurkamer ) koelkast en kluisje aanwezig. Kamer iedere dag schoon incl nieuwe handdoeken. Ontbijt was ook prima, zou wel iets gezelliger mogen qua sfeer. Airco is ook echt nodig en weinig geluiden te horen van buitenaf.

We hebben er een geweldig verblijf gehad.

Eigenlijk niets

Mooie, schone kamer. En dan hadden wij nog een kamer met uitzicht op de binnenplaats. Vonden het prima. Prima Badkamer. Schoon en netjes Prima ligging. Goed ontbijt

Heerlijke stedentrip, hotel is echt een aanrader
    • Economy Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Patio

Temperatuur in kamer, erg warm. Wel airco maar gaat uit als je kaartje eruit haalt.

Konden al om 10.30uur inchecken. De ligging is geweldig. Uitzicht prachtig op plein. Veel op bezienswaardigheden op loopafstand. Ontbijt is prima met vers fruit en verse koffie.

Kamer met uitzicht was niet wat we hadden verwacht.
    • Economy Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Patio

Kamer met uitzicht was niet wat we hadden verwacht. Er was helemaal geen uitzicht enkel op de daken van de oude gebouwen. Andere kamer gekregen en viel nog harder tegen. Qua hygiene en ligging wel goed!

Goed onderhouden en verzorgd;
    • Superior Kamer

Chloorlucht als je ja kamer binnenkomt, welke verdwijnt bij aanzetten airco.

Goed onderhouden en verzorgd; prima ontbijt voor reële prijs. Centrale ligging

• Economy Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Patio

Zag er super goed uit, was met mijn dochter had een 3 persoonskamer. Mooie locatie midden in het centrum. Heb geen gebruik gemaakt van ontbijt, dus dat weet ik niet.

Valencia is erg leuk! Hotel ligt op een goede locatie!
    • Economy Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Patio

Wij zaten met de kamer op de 1e verdieping aan de kant van een steegje met terrasjes. Aardig wat geluid van mensen buiten als je de deur s’nachts open zet. Je kan ook de airco aan zetten maar dat is persoonlijk

De kamer was klein maar prima voor ons, goed schoon gehouden. Personeel is heel vriendelijk. Hotel is perfecte uitvalsbasis om Valencia te ontdekken!

perfect
    • Economy Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Patio

Dat het personeel bijna geen engels verstaat. Bij vragen deden ze ook geen moeite om deze te beantwoorden

De locatie is vlak bij de metro en midden in het centrum. De ligging is perfect

Het was gewoon perfect.
    • Standaard Kamer

Een klein minpuntje is het niet snel opruimen van de tafels in het restaurant, waardoor er een lange rij mensen moesten wachten voordat ze aan tafel konden gaan. Deze hebben wij ook in de questionnaire van het hotel aangegeven.

Het was voor ons een complete verrassing toen wij daar aankwamen, omdat het om een hostal gaat wat altijd toch minder is dan een hotel. De kamer waarin we zaten was ruim en schoon en we hadden een prachtig uitzicht op de Plaza del Ayutamiento. In de badkamer troffen we buiten de douche shampoo, handzeep zelfs ook tandenborstels en tandpasta aan. Tandenborstels met tandpasta hebben we nog nooit eerder in een hotel aangetroffen. Deze hebben we altijd zelf mee moeten nemen. Een koelkast en een kluis waren ook op de kamer aanwezig. De kamer was gewoon perfect en heel goed schoongemaakt. Toen we onze koffers in onze kamer hadden gedropt en dit alles hadden gezien hadden we bij de receptie onze tevredenheid geuit. Op onze vraag waarom men hostal niet in hotel wijzigt kregen we te horen, dat in het gebouw (bovenste verdiepingen) ook mensen wonen . Het ontbijt was ook goed te noemen. De ligging is gewoon perfect en de staff is heel vriendelijk. Deze accommodatie is zeker de moeite waard een aanrader dus!

• Standaard Kamer

Niets op aan te merken, detail : trekbak met frisdrankjes zou handig zijn

Verzorgt ontbijt, ruim voldoende keuze, propere kamer voorzien van airco, geen nachtlawaai (dubbele beraming), vriendelijk en behulpzaam personeel, kortweg: super verblijf met een fantastische ligging, een aanrader!

Heerlijk adres voor een stedentrip.
    • Standaard Kamer

Ontbijtzaal mag ruimer van opzet, groter voor de hoeveelheid gasten en iets gezelliger. Nu erg druk waardoor je minder relaxed de dag begint. Je blijft niet even ontspannen zitten voor nog een koffie.

Zeer vriendelijk personeel. Kamer was heerlijk ruim. Verzoeken ingewilligd. Lekker centrale ligging. Mag zeker 3 sterren zijn ipv 2

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding en superligging!
    • Economy Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Patio

De kamer had grote kleerkast en badkamer was vernieuwd en erg proper. Dagelijkse aanvulling zeepjes, tandenborstel (!), oorstaafjes, nagelvijl (!), veel meer dan in hostal eigenlijk zou moeten. Zeer goede geluidsisolatie (dubbele rij ramen). Erg vriendelijke personeel, ook bij onze aankomst om 2u 's nachts. Superlocatie!

nvt

Bedden waren uitstekend, kussens ook. Prachtig zicht op het mooie plein met fontein. De douche was geweldig ook, zo'n harde straal heb ik in een hotel nog nooit gehad, super! Ook het ontbijt was voortreffelijk, gezien de prijs van 7,90 euro. Echt een aanrader dit hotel!

Top verblijf op toplocatie!
    • Superior Driepersoonskamer

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijke en behulpzaam personeel, prima kamer, uitgebreid ontbijt, zeer gunstige ligging in centrum, makkelijk bereikbaar vanaf vliegveld.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Tevreden
    • Standaard Kamer

Hinderlijk lawaai uit naburige kamers. ..isolatie laat te wensen over....en/of andere klanten zijn te luidruchtig. Bedden/matrassen zijn erg hard. Bij navraag bleek dat men hiervoor geen oplossing hadden.

centrale ligging in het oude stadscentrum

Genieten in Valencia
    • Superior Kamer

Geweldige ligging centraal in Valencia, alle bezienswaardigheden op loopafstand. Hotel zeer schoon, superiorkamers prima. Goede bedden!! Prima airco!! Ontbijtbufet uitstekend, alles wordt goed aangevuld. Ontbijtruimte is een beetje krap, Bij drukte kan het hectisch zijn. Hotel is een aanrader!👍

Een heerlijk weekend in een heerlijk hotel in een heerlijke stad. Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Kamer

Geluidsoverlast. De kamers zijn heel gehorig. Gasten die midden in de nacht thuis komen, toiletten die doorgetrokken worden, douches... je hoort alles. Opvallend want van geluid van buiten heb je totaal geen last.

De locatie was perfect. Kamers prima met heerlijke bedden. Wij hadden een kamer aan de voorkant. Vanaf het balkon keek je zo over de Placa de l'Ajuntament uit. Prachtig.

fantastisch
    • Economy Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Patio

Kleine, maar propere kamer ; met alle nodige voorzieningen; een goed functionerende haardroger Lekkere koffie; gevarieerd en lekker ontbijt; constante aanvulling zeer goed gelegen, dicht bij metroverbinding met luchthaven

Proper hotel op een toplocatie

Geen enkel minpuntje

De ligging is formidabel, de kamer is heel proper en het ontbijt is uitstekend. Gemakkelijke bedden en heel proper sanitair. Dagelijkse opmaak van de bedden en aanvulling van de toiletartikelen ( tandenborstel,tandpasta, douchegel,shampoo, wattenschijfjes,bodylotion,...) ook het ontbijt is heel volledig: ontbijtkoeken, yoghurt, fruit, kazen, ...Wij gaan ze zeker terug!

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

• Standaard Kamer

Het - puntje is dat er geen koelkastje op de kamer is om wat drnken e.d. koel te bewaren Helemaal in deze temperaturen Hoeft maar klein te zijn

Geweldig bed Schoon Kon terechte vragen en waren vriendelijk Koffers op laatste dag in kluis kost maar 1 euro die je ook nog terug ontvangt

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Heel goed
    • Superior Vierpersoonskamer

De 4 persoonskamer was prachtig en ruim. Er waren lockers waar je je koffer kwijt kon op de dag van vertrek. Er waren allerlei festiviteiten op het plein voor het hotel. Perfecte locatie dus.

Heel strategisch
    • Superior Kamer

Je kon koffie of heet water pakken beneden (ruimte naast de receptie), maar er waren geen theezakjes. Dus die moet je zelf regelen.

We hadden een zeer ruime kamer (met zitje en keukentje) met groot balkon en uitzicht op het plein. Ontbijt was prima, steeds aangevuld.

Prachtige locatie en erg schoon!
    • Economy Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Patio

Wij zaten naast de ontbijzaal, waardoor we ‘s ochtends vroeg veel mensen hoorden. Zelf hadden we geen ontbijt bijgeboekt. Tip is om mensen die zelf geen ontbijt bijgeboekt hebben niet naast de ontbijtzaal te zetten.

De locatie was top en het personeel altijd bereid om vragen te beantwoorden!

Geweldige trip in een fantastisch stad met een prima hotel!
    • Superior Kamer

ontbijt is niet slecht maar de eetzaal is erg klein. De opstelling van het buffet erg onhandig. Koffie zowel vers als uit de automaat ronduit slecht!

Geweldige kamer, prima schoon, lokatie is uitstekend!

Fantastische ligging, prima kamers (niet al te groot) met...
    • Standaard Kamer

Fantastische ligging, prima kamers (niet al te groot) met goede uitstraling, heel goed ontbijt, vriendelijk personeel. mogelijkheid om tickets uit te printen, kortom geweldig hotel.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Aanrader op een zeer centrale plek in de stad.
    • Superior Vierpersoonskamer

De ligging ten opzichte van het centrum. De kamer was prachtig ruim met een waanzinnige raampartij met uitzicht op het plein. Kamer 506. Lekkere bedden.

Prachtige locatie met super uitzicht.
    • Economy Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Patio

Een ding wat beter kon was het uitchecken. Dit duurde lang en ik snapte niet helemaal waarom.

Na het boeken kreeg ik een email met de vraag of ik voor 10 euro meer liever een kamer met uitzicht wilde. Het was die 10 euro zeker waard. Geweldige locatie midden in het centrum. Kamer was ruim, zelfs met het grote bed erin en het ontbijt was prima.

Ligging in centrum op loopafstand van de meeste...
    • Standaard Kamer

Ligging in centrum op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden. Makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer. Vriendelijk personeel. Nette kamers. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Prima ontbijt!
    • Standaard Kamer

De standaard hotelkamer had bezemkastformaat. Bed is daardoor ook klein en minder geschikt voor grote mensen.

Prima ontbijt! Goed centraal gelegen in Valencia.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Mooie stad, perfecte locatie, fijn verblijf.
    • Superior Kamer

We hadden een grote kamer met vier bedden, echt heel mooi maar er was maar een fauteuil waarmee je voor het raam kon zitten om naar buiten te kijken naar het prachtige en zeker nu met de feestdagen sfeervolle plein.

Fantastische ligging, prima bedden en goede douche.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Wij kregen bij incheck een upgrade naar de Superior kamer...

Niks!

Wij kregen bij incheck een upgrade naar de Superior kamer die geweldig was! Ook konden we voor 13 euro de kamer gebruiken tot 6 uur savonds wat heel fijn was aangezien onze vlucht terug pas om 8 uur savonds vertrok. In een woord uitstekend*

• Beoordeeld op: 12 november 2017

TOP
    • Economy Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Patio

Top hotel, geen 2** maar 4****, super locatie en schoon, echt super! Vanuit het hotel loop je zo de oude stad in, naar rechts het station, en naar links verder het oude centrum. Aan te bevelen!

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Wij hebben in Valencia en hotel Venecia een prima tijd gehad.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging van het hotel is fantastisch aan een mooi plein en wij hadden het geluk aan de voorkant een kamer te hebben met een klein balkon. In de omgeving van het hotel is voldoende horeca om lekker te eten en te drinken. De meeste bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Perfect!
    • Standaard Kamer

Twee aparte bedden in plaats van één tweepersoonsbed en af en toe een rioollucht uit de badkamer.

De locatie, de schoonmaak/hygiëne en de geluidsisolatie.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prima hotel in hartje Valencia
    • Standaard Kamer

Hotel super bereikbaar vanaf luchthaven. Metro 20 minuten halte Xavita, stukje lopen. Kamer schoon, ruime badkamer, receptie ongeinteresseerd, maar dat deed er niet toe. De locatie is geweldig. Midden in de oude stad, ontbijt overal mogelijk. Valendis fietsen voor de deur, bussen, strand 45 min.fietsen/30 min. bus. Kluis voor bagage laatste dag.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Ideaal voor citytrip.
    • Superior Kamer

Niets tegengevallen, anders gingen we er niet meer terug.

Ligging is ideaal. Kamers ok. Ontbijt is degelijk. Al vijf maal verbleven in dit hotel. Dit jaar nieuw bij het ontbijt: spek. Maar manier van bakken kan beter.

Alles was goed geregeld bij dit hotel.
    • Standaard Kamer

Het enige minpuntje was dat onze kamer aan de ontbijtzaal grensde en wij daarom wat geluidsoverlast hadden in de ochtend. Wifi was wat traag, wel goed bereik. Verder was alles helmaal goed.

Alles was goed geregeld bij dit hotel. Vriendelijk personeel dat goed Engels spreekt. Goede hygiene en fijne incheck en uitcheck tijden, 24h receptie.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

• Economy Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Patio

Het ontbijt was niet slecht maar misschien eens iets warms (eitjes)

De kamer en badkamer was niet zo groot maar wel heel proper. Hotel is heel goed gelegen een aanrader.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Ideaal hotel voor deze city-trip
    • Standaard Kamer

Perfect gelegen hotel, propere kamer en badkamer, alles zeer net onderhouden, vriendelijk personeel, heel goede kwaliteit/prijs-verhouding. Wij kwamen met een late vlucht, laat inchecken was geen probleem. Lockers voor bagage na het uitchecken.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

geweldig
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij de receptie werd geen Nederlands gesproken, de kamer sleutel als deze te kortbij mijn telefoon kwam liet hij het afweten en kon ik weer naar beneden om hem te laten resetten oubollig systeem

De tijd om te ontbijten was zeer ruim en goed verzorgd, het uitzicht aan de voorkant was geweldig (maar moet wel duidelijk bij het boeken vermeld staan)

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Zeer klantvriendelijk en efficiënt.
    • Standaard Kamer

De kamer is eerder klein , in het restaurant is het ook niet zo ruim, maar wat wil je in een topstad waar elke m² duur is.

Zeer klantvriendelijk en efficiënt. Wegens een vroege vlucht waren we veel te vroeg, maar er werd voor ons direct een kamer klaargemaakt. Tof. De kamers zijn zeer proper en de onze was geluiddicht. Om Valencia te bezoeken is de ligging ideaal. (ligt centraal, taxi's staan voor de deur, bus, metro, en trein op 2minuten stappen. Voor zijn prijs is het ontbijt een aanrader.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

• Superior Vierpersoonskamer

Zeer kleine badkamer voor een familie kamer Het was een bubbelbad , maar die werkte niet Het duurde lang voordat de airco op gang kwam dus elke keer als je op de kamer komt is het er weer heet

Locatie ; midden in het centrum Alles op loopafstand Veilige buurt Ruime familie kamer Giga balkon met uitzicht over de stad Ligbad Keukentje Zitje

• Beoordeeld op: 30 september 2017

helemaal top.
    • Standaard Kamer

Niet al het personeel was even vriendelijk.....

Het Hotel op zig.De kamer was prima alleen moesten wij iedere dag de sleutel ( kaart) die weigerde steeds, om ruilen.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

heel erg leuk !!! ik werd er erg blij van .
    • Economy Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Patio

Ontbijtzaaltje was wat ongezellig maar dat lijkt tegenwoordig overal wel standaard, wel was het ontbijt goed.

De luxe smaakvolle kamer en uitzicht waren fantastisch, ik was erg verrast !

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Uitstekend verblijf
    • Standaard Kamer

Ondanks het verzoek voor een kamer aan de voorkant, kregen we een kamer aan de zijkant. Douche werd af en toe koud, receptioniste was niet altijd even vriendelijk. (Te) klein balkon

Mooi hotel op een geweldige locatie. Hotelkamer was heel ruim, met zelfs een klein keukentje en een koelkast. Badkamer was ruim genoeg. Bed lag prima. Schoonmaak was goed: de kamer was heel schoon. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

• Beoordeeld op: 22 september 2017

geweldig
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

wij konden niets vinden :)

heerlijk ontbijt, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. De ligging is een droom. Wij zijn er nu 2 keer geweest en bij nog een bezoek aan Valencia gaan we weer in dit hotel logeren. Op loopafstand bij alle bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

een aanrader!

Ik kan niets bedenken.

Wij hadden het mooiste uitzicht! Fantastische kamer. Iedere dag werd alles super schoon gemaakt. Heerlijke bedden, stille airco, kortom niets op aan te merken.

Geweldig mooie stad. Alles goed bereikbaar per bus. Kortom, een geweldige reis.
    • Standaard Kamer

Voor een ** sterren hotel was deze hostal perfect. Ontbijt meer dan genoeg. Geweldig gelegen . Goede matrassen en kleine doch gerieflijke badkamer. Airco werkt uitstekend.

Ik ga zeker terug! Vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding👍🏻
    • Standaard Kamer

Ontbijt was heel uitgebreid, maar ik eet geen brood of cornflakes. Gelukkig was er yoghurt en wat vers fruit.

Goede comfortabele bedden. Haardroger op de badkamer. Airco is echt wel nodig op de kamers! Heeft elke avond toch even gedraaid😉

Kamer waren prima.
    • Standaard Kamer

Helaas als er veel mensen stonden te douche werd de douchestraal iets minder hard en soms ging die zelf uit voor een paar seconden.

Kamer waren prima. Niet heel lux maar wel schoon en elke dag schone handdoeken. De locatie is perfect. Je zit midden in het oude centrum met veel leuke winkels en restaurantjes.

Geweldige locatie, midden in het oude centrum, maar door de...
    • Standaard Kamer

Geweldige locatie, midden in het oude centrum, maar door de dubbele deuren geen geluidsoverlast. Metro op loopafstand, waardoor je makkelijk op het strand kunt komen. Hotelpersoneel is vriendelijk, elke dag worden de handdoeken gewisseld en de kamer schoongemaakt.

Prima en erg genoten van de stad!
    • Standaard Kamer

Er was 1 lang slaapkussen die wij met z'n moesten delen. Twee aparte kussen waren fijner geweest.

Het hotel zat midden in de stad en vlakbij het metro station, personeel was erg aardig en de kamer was altijd netjes schoongemaakt als wij terug kwamen.

Top hotel.op top locatie!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als ik dan iets moet zeggen de kleine trage lift, maar eigenlijk had ik daar geen last van.

De ruime schone kamer midden in het centrum maar zonder geluidsoverlast van de straat.

Aangenaam verblijven tijdens een citytrip
    • Superior Kamer

De afwerking van de kamer, een stukje deurstijl was blijkbaar ooit stuk gegaan, werd hersteld met een ander stuk (compleet ander materiaal). Ziet er niet uit. Bij het douchen liep het water uit het bad waardoor er een hele plas water rondom het toilet (naast het bad) stond. Ook was de kamer erg gehorig, geen straatlawaai (werd goed opgelost met een dubbele rij ramen) maar de buren hadden een huilend baby'tje bij waardoor wij ook van het gehuil mee konden 'genieten'. We boekten de 'superior room', was toch erg klein en weinig extra luxe maar al bij al heb je dit niet nodig op een citytrip.

Het uitzicht vanuit onze kamer was geweldig, we keken recht op de fontein van plaza ayuntamiento uit. De bedden waren goed. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel is schitterend, kan niet beter!

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Sfeer en cultuur in Valencia !!!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel netjes maar kleine kamers, luidruchtige airco. Ontbijt verzorgd maar weinig gezellige ontbijtruimte( tapijtje op de tafels of zoiets)

Ligging top!!

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Een aanrader!

We waren heel tevreden.

De superior kamer had alle comfort inclusief kluisje, frigo, airco. Bij aankomst te vroeg voor inchecken kon je de valiezen in een grote kast opbergen. De Euro die je moest betalen kreeg je nadien terug.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Geweldig!!
    • Superior Kamer

Ik vlog om 6 uur s,avonds. 12 uur s,middag uitgecheckt.lekker de stad ingegaan voordat je naar het bligveld gaan.komt je zwetend terug naar het hotel.het zou wel fijn zijn als je nog kan douchen in het hotel. Maar helaas zijn er geen voorziningen hiervoor😐

De kamer was heerlijk en schoon

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Een heel mooi verblijf in het centrum
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie was geweldig. De kamer was iets aan de kleine kant maar veel tijd verbreng je niet op de kamer.iedere dag werd de kamer gepoetst en de zeep shampo body lotion aangevuld. Er was ook fohn aanwezig. Je hoeft geen eigen spullen qua verzorging mee te nemeb

Prima hotel, goede locatie!
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Niets, waren erg tevreden over de locatie en de prijs/kwaliteit verhouding.

Locatie is top! Druk plein, maar geen last van. Taxi voor de deur. Personeel vriendelijk, kamer schoon en ruim!

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Citytrip Valencia
    • Superior Kamer

Ontbijtzaal. Te klein en ongezellig ingericht. Ontbijtgelegenheden genoeg in de omgeving

Mooie kamer met prachtig uitzicht. Centrale ligging. Vriendelijk personeel.

Hotel ligt midden in de stad en ziet er van buiten en binnen...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren is niet eenvoudig. Beste is dit vooraf te regelen Ontbijtzaal is niet erg gezellig en ontbijt is standaard. Gewoon gaan ontbijten bij 101 montaditos of een bijneen bakkertje

Hotel ligt midden in de stad en ziet er van buiten en binnen goed uit. Zeer goed pk verhouding.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Zeer vriendelijk onthaal,kregen kamer welke wij gevraagd...

WiFi kan beter

Zeer vriendelijk onthaal,kregen kamer welke wij gevraagd hadden,kamers zeer proper met alle comfort,enkel WiFi voldeed niet altijd (was zeker geen probleem ) ligging hotel super voor bezoek aan de stad

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Ideaal hotel voor een citytrip
    • Standaard Kamer

De ligging van het hotel is super. Ideaal voor een citytrip. Wij hadden een mooi verzorgde kamer. In de buurt zijn genoeg faciliteiten om te ontbijten.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Zeker z'n geld waard.
    • Standaard Kamer

Voor ons was het enige minpuntje het lawaai van de waterleiding en het doorspoelen van het toilet van de bovenburen. Onze vrienden hadden daar echter geen last van. Waarschijnlijk afhankelijk van waar je ligt

Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid en dat voor slechts 7 euro. Waar vindt je vers geperst sinaasappelsap voor dat geld !!! In sommige 5 sterren hotels komt het uit tetra verpakkingen. De kamers zijn niet overdreven groot maar dat hoeft ook niet voor een citytrip. Ze zijn uitgerust met kluis, tv , kleerkast ,minibar (leeg) en in de badkamer vindt je producten voor het wassen , conditioner er zelfs nieuwe tandenborstels .

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

De ligging is perfect!
    • Standaard Kamer

De ligging is perfect! Midden in het centrum, alles op loopafstand. Vanuit de luchthaven ook goed bereikbaar per metro, zonder overstappen. Prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde.

• Superior Driepersoonskamer

Bijna niets, het was boven verwachting. De straal van de douche was óf hard en koud óf zacht en warm. Verder kon het 's nachts wel wat lawaaierig zijn buiten. Maar wij hadden het raam wel openstaan.

De kamer was zeer schoon, de bedden sliepen goed, het uitzicht was prachtig en het ontbijt prima. De locatie ligt top ten opzichte van openbaar vervoer en ook ten opzichte van het centrum. Alles is zeer goed lopend te doen.

Perfecte locatie in een zeer sfeervolle oude binnenstad.

N.v.t.

Locatie is helemaal TOP. Op een prachtig plein centraal in de oude binnenstad. Station en metro dichtbij. Bijna alles eenvoudig lopend bereikbaar. vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Toplocatie voor stadsbezoek Valencia
    • Standaard Kamer

Kamers zijn wat gehorig t.o.v. elkaar.

Locatie is echt top, middenin het centrum en op loopafstand van alle bezienswaardigheden in de stad. Geluidsoverlast van het drukke plein wordt tot een minimum beperkt door dubbele balkondeuren. Ontbijt prima, zeker voor Spaanse begrippen.

Prima hotel met perfecte locatie.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas hadden wij geen uitzicht vanuit de kamer. De ramen keken uit op de luchtkokers.

De locatie van het hotel was perfect. Midden in het centrum en alles op loopafstand. De ruime kamer had goeie bedden en voldoende bergruimte incl. een kluisje. De kleine badkamer was schoon met fijne en voldoende handdoeken en allerlei toiletartikelen. Het ontbijt was ruim voldoende.

Prima locatie in het centrum, vlak bij metro en bus.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vooral tegen het weekend zijn er 's nachts veel mensen die uitgaan en dat was goed te horen in de kamer.

Prima locatie in het centrum, vlak bij metro en bus. Vriendelijk personeel dat goed Engels sprak.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Het was genieten.
    • Standaard Kamer

Jammer dat het best gehorig was, waardoor wij een aantal keren wakker zijn geworden door andere hotelgasten op de gang en de kamer ernaast.

De locatie was super en wij hadden mooi uitzicht vanaf ons balkonnetje!

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Schitterend adres

Niets, alles perfect

De naam "hostel" is absoluut misleidend, ook het feit dat het hotel maar 2 sterren heeft. Voor mij is dit minstens een 3sterrenhotel. Alles kraaknet, schitterend gelegen, heel mooie 4 persoonskamer (506) met uitzicht op het plein. Ontbijt heb ik geen ervaring mee, we gingen liever buiten in het zonnetje ontbijten.

Goed hotel voor stedenbezoek
    • Standaard Kamer

De locatie in het centrum op loopafstand van de metro. De mogelijkheid om je bagage op te slaan in een afsluitbaar kastje bij laat vertrek. Alles goed geregeld!