Beoordelingen over Hotel Venta Magullo 2-sterren

Rafael de la Heras, 1, 40196 La Lastrilla, Spanje

#7 van de 7 hotels in La Lastrilla

Goede ligging voor het bezoeken van Segovia maar te veel drukte in de directe omgeving

Het hotel heeft ook een feestzaal. Op zaterdagavond en -nacht was er overdreven veel lawaai van feestvierders buiten op de parking vóór het hotel. Onze nachtrust was om zeep. Toen ik hier 's morgens iets van zei bij de receptie kon er zelfs geen sorry van af. Op zondag waren er communiefeesten met weer veel lawaai tot laat. Wanneer je boekt, zeker een kamer aan de achterzijde vragen dus! De parking wordt ook gebruikt door camions en bussen die hun motor laten warmdraaien ... Ligt ook aan een drukke rotonde.

Kamer was ruim, badkamer was in orde. De stad is gemakkelijk te bereiken; te voet een klein half uurtje of met bus 4 die aan de overkant van de rotonde stopt

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Om vlug te vergeten.

Zeer kleine kamer met een veel te klein tweepersoonsbed ! Ik had twee eenpersoonsbedden gevraagd bij reservering doch niet gekregen !

Ontbijt was zeer goed, doch zeer luidruchtig wegens de grote groepen

Fijne kamer.

De ontvangst door de receptionisten, die ons als klant negeerden, nog geen goedemiddag kunnen zeggen en niet naar ons luisterden, waarbij ik zeker 3 keer mijn naam moest herhalen. Gebrek aan klantvriendelijkheid.

De kamer was prima, schoon en ruim. Er is een airco wat nodig was in augustus. Het bed is confortabel. Er is een flatscreen tv beschikbaar. De kamer heeft ook een balkon met uitzicht op een speeltuin. De badkamer is ruim met een mooie vloer, maar wel oud sanitair. Er was voldoende Badlinnen en douchegel middels een dispensor. WiFi was volgens hen beschikbaar, maar die konden wij niet ontvangen.

geweldig doorgangshotel voor onze reis.

kan ik niet bedenken

Heel prima ontbijt; fijn terras in de zon, mooie kamer. iedereen deed erg zijn/haar best om ons welkom te voelen. Prima!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

prima,maar je moet wel rustige buren hebben

kamers te gehorig

goede locatie,goed ontbijt