Beoordelingen over Hotel Villa Maltés 2-sterren

Paraje el Maltés Boca de los Frailes, 04118 El Pozo de los Frailes, Spanje

#1 van de 5 hotels in El Pozo de los Frailes

9,7

geweldig

Kleine verbeter puntjes glazen op de kamer een föhn en een algemenen prullenbak.

De rust en de prachtige appartementen.Het zwembad en de prachtige tuin er om heen. De aardige baas van het geheel Oscar.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Veel te duur

Kamer had weinig daglicht ,of je had geen privacy dat kwam omdat overal luiken voor moesten nergens een gordijn , Voordeur die heel erg knelde bij het openen . Wij hadden geen appartement maar een kamer voor 2 personen

Ontbijt was zeer matig

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Mooi opgezette en rustige plek in Cabo de Gata. Vriendelijke medewerkers.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Appartement was verder prima! een douchegordijn was fijn geweest. Alles werd kletsnat. Richting zee mooi, de rest van het gebied vonden wij verpest door de plastic kassen, heel jammer! Er waren weinig toeristen in het gebied, deed wat verlaten aan. Restaurants prijsniveau hoger dan rest van Spanje.

De eigenaar en medewerkers van Villa Maltes zijn erg vriendelijk en behulpzaam, spreken niet allemaal goed Engels. Mooi klein parkje met een aantal losse witte huisjes en kamers. Op een rustige en mooie plek. Leuk zwembad en vlakbij mooie natuurgebied en stranden. Helaas waren wij er net 3 nachten in april toen het in Spanje koud en regenachtig was. Iedere dag komt iemand de bedden opmaken en schoonmaken. Terras met tafel voor het huisje en ook nog stoelen voor het huisjes.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Uitstekend vertoeven!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Jammer dat men tijdens ons verblijf bezig was om een villa te verbouwen wat beperkte geluidshinder met zich meebracht maar verder was alles top.

Schitterend park op mooie locatie. Villa was top, zwembad keurig met lekkere ligbedden, Spaanse ontbijt zeer persoonlijk en top.

Eindeloos genieten in een prachtig kader!

Eigenlijk niets, maar ik zou graag als tip meegeven om een ontbijt in buffetvorm aan te bieden ipv tafelbediening.

Villa Maltés is zeer rustig gelegen nabij een prachtig natuurgebied. Bij onze aankomst kregen we een gratis upgrade, een appartement i.p.v. hotelkamer die zeer smaakvol ingericht is: grote living, mooie badkamer, grote slaapkamer en een intiem ommuurd zonneterras met tafel & stoelen en ligzetels. Het zwembad staat in een mooi aangelegde tuin en bestaat uit een kinderplonsbad en een tweede groter zwembad ernaast. Sonja en haar man (geranten) waren zeer klantgericht en deden alle moeite om de mooiste plekjes uit de omgeving aan te duiden. Voordeel was ook dat ze Frans spreken en niet alleen Spaans zoals in veel andere locaties.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Absolute aanrader

Een superplek in een prachtige streek. Mooi appartement met een perfect onderhouden tuin, hele vriendelijke eigenaars en lekker ontbijt. Absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Mooi groot appartement met prachtig uitzicht op Cabo de Gata
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Binnen was het helaas heel erg koud en er werd ons niet uitgelegd hoe we dit warmer konden krijgen. Uiteindelijk alle standen van de airco geprobeerd en gelukt om het aangenaam te krijgen. Op verzoek kregen we een grotere losse verwarming. Personeel was vriendelijk, maar het zou fijn zijn als ze een klein beetje Engels konden spreken, communicatie was op deze manier niet makkelijk.

Mooi groot appartement met een privé patio. Wij waren er in februari en konden zo heerlijk van de zon genieten bij een temperatuur van 18 graden. Ontbijt was prima, met een 'tostado' met kaas, ham of jam naar keuze. Verder thee of koffie, verse jus d'orange, een chocoladebroodje en een bakje vers gesneden fruit. Prachtig uitzicht op de bergen, locatie is verder niet zo spannend. Tip: wandelingen door de heuvel en rotsformaties langs de kust.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Zeer fijn

Zeer vriendelijke mensen, zeer ruime accomodatie en alles pico bello in orde

Als slaapplaats ok, rest viel tegen

Wifi, prijs/kwaliteit, moesten gaan rijden om te dineren

Douche, geluidsisolatie, parkeergelegenheid, vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Ontspannen verblijf in mooi appartement

Mooie tuin en setting

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Zeer vriendelijk en enthousiast personeel;

Zeer vriendelijk en enthousiast personeel; mooie kamers met veel privacy

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Het is er zo gezellig, een smaakvol ingericht

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

prachtig wandel gebied echt een aanrader voor wandelaars

tomtom heeft de locatie niet!!! kunnen vinden dit was even zoeken

prachtig wandel gebied echt een aanrader voor wandelaars

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Prachtige plek, mooie appartement, groot bed, erg aardige...

niets eigenlijk.

Prachtige plek, mooie appartement, groot bed, erg aardige eigenaren, je kunt er ook lekker eten.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Ze hadden geen flessen water ter beschikking

Ze hadden geen flessen water ter beschikking

• Beoordeeld op: 17 april 2016

We kregen een groter appartement voor dezelfde prijs omdat...

We kregen een groter appartement voor dezelfde prijs omdat die ´toch vrij was´. Erg aangenaam. Personeel vriendelijk. Elke dag werd kamer schoongemaakt. Mooie goed onderhouden tuin en een heerlijk terras waar je uit de wind kunt relaxen op een ligbedje.

• Beoordeeld op: 12 april 2016

De vriendelijkheid van de uitbaters, ongedwongen en...

We verbleven er in maart en binnen was het nog vrij kil. De aanwezige verwarming was onvoldoende om 's avonds gezellig in het salon te zitten.

De vriendelijkheid van de uitbaters, ongedwongen en persoonlijke sfeer, behulpzaam met tips over bezienswaardigheden in de omgeving. De volledige accomodatie : mooi ingerichte kamers verspreid over een mooi aangelegde tuin, gezellig terras aan bar/restaurant. We kregen een grotere kamer dan het hetgeen we gereserveerd hadden : een appartement met keuken en aparte slaapkamer.

• Beoordeeld op: 27 november 2015

De uitstraling van het domein.

Er ik een kleine koelkast voorzien in elke kamer maar geen glazen.

De uitstraling van het domein. Verzorgde en mooi aangelegde tuinen en nette witte huisjes. Bar en ontbijtruimte in antiek vertrek met eigen sfeer. Deed ons erg denken aan Zuid-Afrika. Vriendelijke ontvangst met uitleg/map van de streek.

• Beoordeeld op: 2 mei 2015

mooi locatie met ver uitzicht en leuke verschillende huizen...

ontbijt is beperkt maar kost ook weinig en lekker eten doen we in de avond buiten de deur in San Jose

mooi locatie met ver uitzicht en leuke verschillende huizen met keurig gezamenlijk zwembad

• Beoordeeld op: 18 januari 2016

De ligging, de rust, de ruimte, lekker ontbijt, vriendelijk...

De ligging, de rust, de ruimte, lekker ontbijt, vriendelijk personeel,...

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Mooie ruime locatie met grote tuin.

Geen zitje op de kamer.

Mooie ruime locatie met grote tuin. Heerlijk persoonlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 november 2015

Prachtige ligging

Vliegen

Prachtige ligging

• Beoordeeld op: 20 september 2015

De locatie en het eeuwenoude verblijf dat geweldig was...

De locatie en het eeuwenoude verblijf dat geweldig was opgeknapt met behoud van oude details.

• Beoordeeld op: 3 april 2015

Super verblijf bij gastvrij koppel.

Super verblijf bij gastvrij koppel. Lekker ontbijt, zeer mooie en verzorgde locatie en omgeving.