Beoordelingen over Tagoro Family & Fun Costa Adeje 4-sterren

Galicia, 3, 38679 Adeje, Spanje

#16 van de 37 hotels in Adeje

Een zeer goed 4 sterren familiehotel,een aanrader!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

niks aan te merken

Het hotel was superproper,ook het restaurant ondanks de vele kinderen. Zeer lekker aanbod in het restaurant,heel veel fruit. De mensen aan het onthaal waren altijd goedgezind en vriendelijk,chapeau!

Op het appartement na een prima vakantie gehad.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De kamer waar we terecht kwamen. Dit lag onderin de kelder en we hadden dan wel uitzicht aan de tuinzijde op de snelweg en in verte de zee maar verder hoorde je nergens bij. Jammer. De ingang lag in een lange gang waar ook personeel een appartement had en waar appartementen verkocht zijn. Van te voren hadden we duidelijk aangegeven dat we graag dicht bij de receptie en het zwembad een appartement wilde dit ook ivm mijn rugklachten. Helaas is daar geen rekening mee gehouden.

Locatie was goed en eten ook prima. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. We hadden het geluk dat het nog heel mooi weer was

Het uitzicht, het grote terras + dat alles inclusief was.
    • Tweepersoonskamer (3 Volwassenen)

Het eten was niet geweldig en helemaal afgestemd op Engelse gasten. Er was wel veel keuze, maar bijna altijd hetzelfde. We misten een douchegordijn in de badkamer daar het glazen wandje veel te klein was. Hierdoor was de vloer altijd nat. Er was totaal geen privacy als je buiten zat. Buren konden gewoon je tuintje binnenstappen over het lage tussenwandje en gordijnen moesten altijd dicht blijven omdat iedereen kon binnenkijken. Hierdoor was het altijd donker in de kamer.

Het uitzicht, het grote terras + dat alles inclusief was. Onze kamer was vrij centraal gelegen en we zaten overal kort bij zonder last te hebben van lawaai.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Lekker afwisselend eten, helaas last van hond buren.
    • Tweepersoonskamer (4 Volwassenen)

Helaas hadden wij een kamer welke langs een particulier appartement zat. Bij de omschrijving en regelement van het hotel staat dat er geen huisdieren mogen zijn. Schijnbaar geldt dit niet voor mensen welke een particulier appartement hebben. Hebben dit ook gemeld bij de receptie. Hond blafte continu wanneer we in de tuin waren.

Variatie in eten. Elke dag iets anders

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

leuk verblijf in aangenaam laagbouwhotel..soms wat bergop van zee naar hotel.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

bediening aan buitenbar was soms een beetje hectisch en soms onvriendelijk ( dit ging echter over 1 persoon )

lekker gevarieerd ontbijt...glutenvrij eten kon ook deels met de keukenchef afgesproken worden bv. pizza,frietjes. de chef was hier goed van op de hoogte....

• Beoordeeld op: 12 april 2017

voor ons was het de tweede maal en waarschijnlijk gaan we ooit terug!

Hotel ligt wat afgelegen van de kust. Bar infrastructuur kon iets gezelliger gemaakt worden met knusse hoekjes en zeteltjes ipv een grote zaal met steunpilaren die het zicht op het podium beperken.

Goede ontvangst. Kamers zijn ruim en het grote voordeel is de ruime living met zitbank, TV en beperkte keuken faciliteiten. Keuken is uitgebreid en keuze in overvloed. Dranken in de bar, vooral cocktails mooi gepresenteerd personeel super vriendelijk en gedienstig. Mooi zwembad met voldoende ligstoelen, bar met drank en snacks

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Een zeer geslaagde vakantie met de twee kleinkinderen. Verhouding prijs/kwaliteit top!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De locatie viel wat tegen. Afgelegen van een strand. Wat geïsoleerd. Wat gebrek aan ruimte voor de ligzetels aan het zwembad.

Het animatieteam is top. Heet restaurant was netjes en het eten goed gepresenteerd. Het personeel zeer gedienstig. Het zwembad zeer proper en groot genoeg.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Super vriendelijk personeel;
    • Tweepersoonskamer (4 Volwassenen)

Matrassen een beetje aan de harde kant.

Super vriendelijk personeel; van top tot bottom ! Hotel is duidelijk erg begaan met het welbevinden van hun gasten. Zelfs een telefoontje gekregen van de receptie om te checken of alles op onze kamer naar wens was.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

We hadden hier een hele leuke vakantieweek!!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De accommodatie die we via booking.com hadden geboekt. We keken vanaf balkon tegen meters hoog hek van gaas van de tennisbaan. Na een klacht bij de baliemedewerkers mochten we kiezen uit drie andere accommodaties waardoor we een kamer met prachtig uitzicht over het zwembad kregen. Top geregeld.

De vriendelijkheid van het personeel, ze doen hun uiterste best om de gasten tevreden te stellen. De zuiverheid van de accommodatie. Goede kwaliteit en diversiteit van de buffetten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

leuke vakantie
    • Superior Tweepersoonskamer (3 volwassenen)

we hadden een kamer superieur geboekt op het hoogste verdiep , maar we werden beneden gestoken in een kamer met terras waar er bijna geen zon was ,echter na 1 dag een andere kamer gekregen dan wel ok , heel veel trappen in het hotel dus met de buggy geen lachertje eigenlijk tenzij je een kamer kan krijgen op het gelijks vloer er is geen lift in het hotel ,de kamer had een keuken echter wel zonder keuken gerief dus ook weinig mee aan te vangen, ik heb een late check out gevraagd 3u langer blijven was 40euro extra ,

wat heel leuk is dat er een hele afdeling is voor kleine kinderen aan het zwembad , mooie ligging ,lekkere keuken ,

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Redelijk, maar ziet er beter uit op foto dan in het echt. Ligt ook aan je kamer.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Weinig afwisselend eten. Geen themas per avond bijvoorbeeld. Veel van hetzelfde. Huisje had een balkon met een hek om het balkon want we keken tegen de tennisbaan en hadden totaal geen zon. Dan beter geen balkon. Daarom vond ik de prijs hoog voor wat je krijgt. Kinderzwembad niet verwarmd, terwijl het grote zwembad wel aangenaam was. Het is allemaal prima maar voor het geld denk ik dat er nog wat puntjes op de i gezet mogen worden.

Personeel vriendelijk en het versbereide eten was lekker.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Top vakantie met een paar verbeterpunten
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Het eten was niet altijd goed. Warme dingen konden soms wel warmer en als je pas om half 10 ging ontbijten was er al veel op.

De activiteiten die de hele dag worden georganiseerd zijn erg leuk. En de kamers zijn prima en ruim ingericht.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

geweldig
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

de animatie heeft een hoog adhd -gehalte

Het eten, de variatie daarin en de kamer waren geweldig.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Goede kwaliteit in verhoudingtot de prijs
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Er ontbreekt waar men s'avonds rustig ietskan drinken

Zeer lekker en gevarieerd buffet

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Eten was fantastisch

Eten was fantastisch

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Zeker voor herhaling vatbaar met de kinderen.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Plastieken bekers en geen apparte bar om te loungen.

Kindvriendelijk en lekker eten.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Niet geschikt voor mensen zonder kinderen
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Ligging en weinig variatie in eten

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam

Kan ik iedereen aanraden!
    • Premium Familiekamer (2 volwassenen + 2 kinderen)

Het bed, met name het matras sliep niet lekker.

Eten was uitstekend en zeer divers.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Aanrader!

Luidruchtige en a-sociale gasten, vooral uit Engeland.

Mooi hotel, zeer vriendelijk personeel en kindvriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

• Superior Premium Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Mooie kamer met groot balkon en jacuzzi, leuk zwembad voor de kinderen, lekker eten, leuke animatie. Zeer mooi eiland, veel te beleven

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Het was een super accommodatie.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Het was een super accommodatie. Goedgezind personeel. En lekker eten. Alles was aanwezig in het hotel om een super vakantie te beleven.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

eten lekker mooie kamer

onze kamer was aan zwembad en bar dus veel lawai en andere kamers bezet door luidruchtige britten dus weinig geslapen aan receptie zouden ze rekening moeten houden en de britten niet onder de andere gasten moeten mengen

eten lekker mooie kamer

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wifi viel soms weg, maar werd door technische dienst snel opgelost. Bij aankomst kregen we een kamer (174) die wij minder ervoeren dan op de foto's op de website. Bank was kapot en airco gaan geen duidelijke instelling. Alles zag er wat minder mooi uit. Wij hebben toen een andere kamer gekregen (196) die wel aan onze wensen voldeed. Snel opgelost door het personeel. Andere appartementen die ik heb kunnen zien zagen er goed uit.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Problemen werden goed opgelost. Goed eten (verwacht geen sterren kwaliteit, maar smaakvol, warm en afwisselend). Ligging is goed, wij hadden een huurauto. Anders is er een shuttle beschikbaar. Bedjes in meivakantie waren krap voldoende. Kamer werd elke dag schoon gemaakt. Manager loopt vaak rond bij eten en vraagt actief hoe het gaat. Leuke kidsclub.Aanrader met kinderen

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Prima buffetten.

De omgeving is vrij druk: niet zo geschikt voor mensen die direct vanuit dit resort gezellig willen wandelen.

Prima buffetten. Heerlijk gegeten. Mooie kamers/appartementen: lijkt wel een klein dorpje.

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

Rustig gelegen.

Heel soms was het buffet niet warm genoeg( er was wel een micro oven voorzien)

Rustig gelegen.grote ruime kamer met aparte slaapkamer,grote keuze bij het diner,voor elk wat wils.een degelijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

Vriendelijk personeel,mooie kamers,voldoende eten op welk...

Het eten had iets warmer mogen zijn .dat de bedjes s'morgens al snel vol handdoeken lagen

Vriendelijk personeel,mooie kamers,voldoende eten op welk tijdstip men ook kwam

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

zeer goeie keuken, vriendelijk onthaal en personeel.

In Masca zijn we bestolen geweest, autokraak. Blijkt dat er op het eiland veel pick-pocket gebeurd gezien de massa volk die er nu komt.Dit was tot verleden jaar nog geen probleem. Vooral Masca wordt geviseerd, in de plaats dat men dit in de ontvangst goed aanduidt zodat men er rekening mee kan houden wordt dit dood gezwegen daar men dit als een slechte reclame voor het eiland aanziet. Ondertussen zijn we wel een dure camera kwijt (die nochtans in de gesloten autokoffer lag, dus niet zichtbaar) en heb ik dit bij ons al tientallen keren verteld met de weigering van vermelding en dit is pas slechte reclame!!!

zeer goeie keuken, vriendelijk onthaal en personeel. Laagbouw= overzichtelijk

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Zeer vriendelijk personeel in een wat kleiner hotel.

Het zwembad was verwarmd maar was nog kil en in vergelijking met andere hotels kouder maar de pret voor de kinderen was er zeker niet minder om, integendeel kind gerichte animatie zeer goed.

Zeer vriendelijk personeel in een wat kleiner hotel. Geen inberostar toestanden hier ! Zeer familie/kind gericht hotel. PERFECT voor gezinnen met jonge kinderen (<14 jaar). Formidabel lekker eten. Super ruime Family room/appartement (aparte slpkamer voor ouders en zeer ruime leefruimte met eettafel, keukentje en twee slaapbanken voor de kids) groot terras met jacuzzi , heerlijk.

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Het all-inclusive concept is niet ons ding maar het eten was...

De bedden waren erg hard. We hadden een kamer voor drie personen en hadden voor de derde persoon een soort opklapbed. Voor een 4* accomodatie vind ik dat niet kunnen.

Het all-inclusive concept is niet ons ding maar het eten was bijzonder lekker en er was veel keuze!!

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

het lekkere gevarieerde eten en de gemoedelijke sfeer.

het ligt op een heuvel dus naar het centrum is te voet te doen, maar terug niet, taxi is trouwens niet echt duur.

het lekkere gevarieerde eten en de gemoedelijke sfeer. en de kamers worden goed schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

Vriendelijkheid van het personeel

Er is niet overal Wifi Warme schotels bij buffet mogen 'warmer' zijn

Vriendelijkheid van het personeel Mooie ruime kamer, met terrasje Mooie eetgelegenheid met wisselende, lekkere buffetten.

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Vriendelijkheid van het personeel

Sommige aangeboden schotels van het warme buffet waren niet warm genoeg Een dag echt storend door dronken en zingende Engelsmannen Zeer trage WiFi

Vriendelijkheid van het personeel Kamer was iedere dag goed onderhouden , doch er mocht wel eens onder het bed geveegd worden Uitgebreid ontbijt , lunch en avondmaaltijd

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

De kamer was geweldig.

Wifi had wat beter gekund. Soms slechte of geen Wifi

De kamer was geweldig.. schoon, nieuw. Aparte slaapkamer en in de zitkamer een koelkast. Groot terras!! Het eten was erg goed. Volop keuze. Lekker vers gebakken producten. Zelfs de frites werd vers gebakken.Shuttlebusje naar 'beneden' (hotel ligt op een berg).... maar lopend naar het stadje goed te doen. 10-15 min. Terug is het even klimmen anders taxi van ongeveer 5 euro

• Beoordeeld op: 6 januari 2016

We hadden een jacuzzi op het balkon en de schoonmakers deden...

Het eten is het aller aller ergst ben 3 kilo afgevallen door het ranzige eten. Een eitje kunnen ze niet eens bakken. Als je in de ochtend trek heb in patat en vlees ben je op het juiste adres..Het personeel heeft een laag iq. Keer op keer foutieve informatie krijgen waardoor je planning in de soep kan lopen Dus meem vooral niks aan van de dames achter de receptie .

We hadden een jacuzzi op het balkon en de schoonmakers deden het goed

• Beoordeeld op: 19 november 2015

Het buffet was acceptabel.

Niet goed schoongemaakte kamer, rook muf en zeer donker. Jacuzzi op balkon was lek, wat maakte dat het continu zompig was op de vloer. Geluidsoverlast van verbouwwerkzaamheden aan het hotel.

Het buffet was acceptabel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

De terrastegels aan het zwembad waren op sommige plaatsen echt smerig.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Onze kamers waren super, heel proper, met een heel ruim terras.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

De animatie voor de kinderen was goed.

Wifi was slecht. Te warm in de kamer. De airco werkte eerst niet goed. Nadien wel en was dus beter.

De animatie voor de kinderen was goed. Ook het eten was zeer gevarieerd.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Het zwembad was heerlijk rond half negen gaan de kettingen...

De kamers zijn mooi gerenoveerd alleen vonden wij de bedden erg hard

Het zwembad was heerlijk rond half negen gaan de kettingen van de bedjes af dus ook geen reserveringen van bedjes echt top!

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Het park heeft mooi ingerichte ruime appartementen (heel...

De bedden zijn wat hard. Het enige minpuntje dat de kinderen konden bedenken was dat het zwembad geen glijbanen heeft. Desondanks hebben ze zich prima vermaakt!

Het park heeft mooi ingerichte ruime appartementen (heel schoon!) en een fantastisch zwembad. Je hoeft bij het zwembad geen handdoekje te leggen: er zijn meer dan voldoende ligbedden! Het personeel is heel vriendelijk en onze kinderen (9 en 11) waren heel positief over de animatie.

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Mijn dochter heeft een glutenallergie.

Mijn dochter heeft een glutenallergie. Dit was totaal geen probleem. Ze heeft elke dag kunnen eten wat ze wilde, even van tevoren aangeven aan de kok en het werd speciaal voor haar klaargemaakt. Klasse

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Uitstekende Hygiene en zeer vriendelijk personeel.

nogal ver van het strand, er is wel een gratis shuttle maar die rijdt niet continu; veel kinderen, en gezien de afstand tot het strand blijven die aan het zwembad; ondanks het feit dat wij een terras hadden van ruim 30 M2 konden wij daar geen ligbedden krijgen, dit is voorbehouden voor de duurdere superior Kamers.

Uitstekende Hygiene en zeer vriendelijk personeel. Zeer ruime Kamers.

• Beoordeeld op: 19 april 2015

Mooie huisjes met mooie kamers, zeer vriendelijk personeel...

Kwaliteit en afwisseling eten. Verouderde ruimte voor eten. All in cocktails komt uit zakken (à la fruitsap-machines) en is echt niet lekker. Snacks aan bar zwembad stelde niet veel voor. Rumoerig tot heel laat in de avond. Geluidsisolatie van de woningen.

Mooie huisjes met mooie kamers, zeer vriendelijk personeel aan de receptie.

• Beoordeeld op: 30 maart 2015

- heel kindvriendelijk

- minder goede bedden - kamer heeft hier en daar wat opfrissing nodig

- heel kindvriendelijk - leuk concept met aparte 'huisjes' met tuintjes - shuttle-bus naar marktje en stranden - super-vriendelijk personeel - wifi werkt meestal wel goed (soms niet) - goede prijs-kwaliteit

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

All in, voor ieder wat wils.

De bedden waren een beetje hard.

All in, voor ieder wat wils. Super animatie. De hele dag door is er iets te doen. Mooie, grote en schone hotelkamer/appartement. Heel vriendelijk personeel. In 10 minuten loop je naar de boulevard/het strand.

• Beoordeeld op: 12 februari 2015

heel vriendelijk personeel, lekker eten.

donsdeken ipv deken, microgolf in restaurant om eten te kunnen opwarmen. als het koud is, airco kan niet op verwarming gezet worden.

heel vriendelijk personeel, lekker eten. aparte kamer met TV

• Beoordeeld op: 12 januari 2015

vriendelijk en behulpzaam

wifi enorm zwak restaurant drie maal per week zelfde eten + enorm druk niet op het gemak kunnen eten

vriendelijk en behulpzaam heel nette en mooie kamer iedere dag animatie

Service👍👍👍

Avondanimatie kan professioneler

Service👍👍👍

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

de locatie en goede service van het personeel

niks alles vonden wij goed

de locatie en goede service van het personeel

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

ALLES TIP TOP PICOBELLO IN ORDE KOMEN ZEKER NOG TERUG

ALLES TIP TOP PICOBELLO IN ORDE KOMEN ZEKER NOG TERUG

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

*Mooie kamers

*Teveel engelsmannen *Lgging te ver om te voet te gaan

*Mooie kamers *Verzorgde buffet

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Ruime kamers met groot terras

Vuile vloer op het appartement

Ruime kamers met groot terras

• Beoordeeld op: 5 december 2015

Het eten.

Kamer en slaapkamer

Het eten.

• Beoordeeld op: 3 december 2015

supermooie Village!

supermooie Village! Lekker eten! Zeer sympathieke showcooker Davide!!! TOP!!!

• Beoordeeld op: 28 november 2015

Het eten was super goed , personeel vriendelijk eigenlijk...

Het eten was super goed , personeel vriendelijk eigenlijk alles top

• Beoordeeld op: 23 november 2015

super vriendelijke personeel en ruime kamers

eigenlijk niets.

super vriendelijke personeel en ruime kamers

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

eten en hygiene

nogal veel trappen ,bij regen slipgevaar

eten en hygiene

• Beoordeeld op: 23 september 2015

Alles wat met de accomodatie en omgeving te maken heeft top

Alles wat met de accomodatie en omgeving te maken heeft top

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Wifi viel zeer dikwijls weg.

Wifi viel zeer dikwijls weg. Personeel past allerlei trekjes toe maar het blijft bedroevend.

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Genoeg bedden bij het zwembad.

Genoeg bedden bij het zwembad. Hoefde niet al vroeg een bed te reserveren.

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

personeel erg vriendelijk

personeel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Schoon en geweldig personeel

Schoon en geweldig personeel

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Het fantastische weer

Kwaliteit en. Variëteit van eten en echt slechte kwaliteit van drankjes.

Het fantastische weer

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Het eten was zeer goed verzorgd met genoeg variatie.

Stukje lopen van het strand

Het eten was zeer goed verzorgd met genoeg variatie.

• Beoordeeld op: 30 april 2015

het geheel, de ontvangst , de accomodatie , het eten en het...

er waren jammer genoeg verbouwingswerken aan de gang tijdens ons verblijf.

het geheel, de ontvangst , de accomodatie , het eten en het personeel

• Beoordeeld op: 1 april 2015

Weing of niets

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Klantvriendelijkheid

Eten was minder als voorheen

Klantvriendelijkheid

• Beoordeeld op: 8 februari 2015

Vriendelijk personeel de netheid

Wifi niet in elke kamer voorhanden

Vriendelijk personeel de netheid

• Beoordeeld op: 19 januari 2015

eten en kamers

veel trappen en uitzicht kamer

eten en kamers

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.