Beoordelingen over Villa de la Palmera 4-sterren

Avda. de la palmera, 57, Sur, 41013 Sevilla, Spanje

#106 van de 156 hotels in Sevilla

Uitstekend hotel om het mooie Sevilla te bezoeken.

Weet dat je langs een drukke weg zit. We logeerden aan de voorkant maar hebben goed geslapen. Dus s'nachts heb je er geen last van. Het voetbalstadion ligt net aan de andere kant van de weg, kan dus druk zijn tijdens wedstrijden. Wij hadden geen last want seizoen is gedaan.

Prima hotel. Goed te doen om met openbaar vervoer naar centrum te gaan. Eigenaars zeer behulpzaam en vriendelijk. Kortom het is ons zeer goed bevallen.

Wij kwamen hier per ongeluk terecht omdat de...

Wij zaten in het souterrain. De badkamer stonk vreselijk. Verder is alles erg verouderd. Parkeren is gratis achter een hek, maar verwacht daar geen ruime parkeergelegenheid. Wij moesten de auto pal achter een andere auto parkeren en onze sleutel achter laten. Voor als je het centrum van Sevilla wilt gaan verkennen zou ik dit zeker niet aanraden.

Wij kwamen hier per ongeluk terecht omdat de voetbalwedstrijd van Betis een dag was verschoven. Qua locatie om een wedstrijd te bezoeken (een aanrader) is dit ideaal. Houd er wel rekening mee dat de paar restaurantjes in de omgeving op een wedstrijddag pas later eten serveren. Zwembad zag er goed uit. Was voor ons helaas nog te koud.

Uitstekende plek fijne sfeet

Niets 1e nacht in het souterrain prima kamer maar mochten dag erna direct verkassen

Vriendelijk personeel, spraken goed engels en servicegericht. Goed ontbijt. Ligt aan een drukke weg maar deze is in de nacht rustig. Centrum zeer goed bereikbaar zowel met taxi , bus als fiets Fijne plek. Gratis parkeren

Positief is de gratis parkeermogelijkheid en nabijheid van stad en luchthaven.

Onthaal nogal koel en stijfjes en 1-talig Spaans. Zelfs geen basis van Engels. Later wel personeel gezien dat Engels sprak. Heel matig en duur ontbijt. De villa ligt vlak tegenover het voetbalstadion aan een zeer drukke boulevard. Hadden kamerkeuze en kozen daarom wel voor kamer aan achterzijde.

Mooie villa met stijlvolle chique inrichting gelegen op 3-tal km van het centrum. Gratis parking op het terrein.

Prima hotel op een rustige lokatie. Centrum goed te bewandelen in 15-20 minuten.
    • Basic Tweepersoonskamer

Sanitair was niet 100% schoon, er liep een hagedis in onze badkamer.

Grote kamers, mooie lokatie aan de avenida de la Palmera. Prima parkeergelegenheid achter een hek.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Rustiek en intiem hotel op centrale plek

Het hotel staat niet duidelijk aangegeven aan de weg (goed op de nummering letten). De weg is overdag zeer druk en lawaaiig, maar in de avond is er weinig verkeer.

Het hotel is klein en bevindt zich in een oud patriciërshuis. Heel sfeervol en intiem. Zeer behulpzaam personeel, ofschoon slechts een enkeling iets anders dan Spaans sprak.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Heerlijk ontbijt.
    • Basic Tweepersoonskamer

Ontbijt was wat prijzig, €11 per persoon per nacht.

Heerlijk ontbijt. Goede service. Vriendelijk personeel. Schoon en luxe. Goed zwembad in de tuin.

• Beoordeeld op: 11 april 2016

De villa is écht een villa.

Het personeel -hoewel uitgedost in echte klassieke butler en maid kostuums- maakte een wat vermoeide en afwezige indruk. Niet erg servicegericht.

De villa is écht een villa. Met maar 12 kamers en een zwembad. Gratis parkeren, en voor nog geen 7€ naar het centrum met een taxi. Zeer sfeervolle locatie.