Beoordelingen over Hotel Vilobi 3-sterren

Carretera Aeropuerto, s/n, 17185 Vilobí d'Onyar, Spanje

#1 van de 1 hotels in Vilobí d'Onyar

Degelijk.

Om de een of andere aparte reden was het onmogelijk om met de lift naar beneden te gaan, waar de spa en sportschool zouden zitten. Tevens liep het trappenhuis ook niet door naar beneden.

De kamers waren geschikt voor een eenmalige overnachtig als je een vroege vlucht heb, het buffet was wel prima (natuurlijk niet geweldig, maar voor 15 euro was het prima te doen). De meeste mensen hier zijn toch op doorreis, dus de verwachtingen hoeven niet hooggespannen te zijn.

Prima hotel direct naast het vliegveld van Girona.

Niets te klagen. Prima prijs-/kwaliteitverhouding.

Wij selecteerde dit hotel vanwege de ligging bij het vliegveld. De luchthaven ligt op loopafstand van het hotel. In het hotel was een restaurant en bar. Wij hebben voor het diner gebruik gemaakt van een goed buffet en heerlijk geslapen. Aardig personeel. De fietsen mochten we in gesloten ruimte stallen. We liepen de andere ochtend vroeg met de fietsen 100 meter (!) en konden meteen inchecken. Hoe super is dat.

Superfunctioneel wanneer je heel vroeg moet vliegen of heel laat aan komt op het airport van Girona.

Verder is het geen hoogvlieger maar dat pretenderen ze ook niet.

Voor het doel; overnachten zo dicht mogelijk bij het vliegveld, was dit een superplek.

Naast de luchthaven.

Zwembad is alleen beschikbaar tegen bijbetaling en er zijn geen kinderen onder de 18 toegestaan. Eten in het buffet restaurant is zeer slecht. Buffet was werd om 19:00 geopened. Wij kwamen om 19:10 en het zag eruit of het er al uren stond. Smakeloos. Helaas zijn er geen alternatieven in de buurt. Kamers ruiken muf en vochtig. Het kwam op ons over als een goedkoop afwerkhotel.

Naast de luchthaven.

De locatie.

Het ontbijt was matig en karig. Daarnaast zijn de kamers gehorig en is het erg oud allemaal.

De locatie. Dicht bij het vliegveld nog geen 5 minuten lopen. Prima voor een nacht maar dat is het.

Om de slaap te pakken te krijgen, gehoortoestel uit, een slaaptablet nemen of gewoon iets anders.

Kamers binnen het gebouw heel erg gehorig, geluiden van sanitair, deuren van omliggende kamers overmatig.

recht tegenover de vertrekhal van het vliegveld, 3 min lopen. Het was schoon, enkel nog wollen dekens op de bedden. Geluidsisolatie voor buitengeluiden perfect.

Functioneel.

Intern gehorig.

Gunstige ligging t.o.v. vliegterminal. Aardig en behulpzaam personeel. Behalve de interne gehorigheid klopt alles wat je nodig hebt op een dergelijke locatie.

Voor een Hotel op 500 meter van het vliegveld een prima...

was hier een aantal jaren gelden ook. buffet nog exact hetzelfde

Voor een Hotel op 500 meter van het vliegveld een prima hotel om een nacht et verblijven.

dine: Er was genoeg keuze, alleen helaas de sla had iets jonger kunnen zijn.

kamers waren prima en de afstand naar het vliegveld is buiten gewoon goed.

goede keus, zonder stress naar het vliegveld

Rode wijn aan de koude kant.

Afstand naar het vliegveld, paar minuten lopen. Kamer netjes en compleet met comfortabele bedden. Ontvangst receptie bijzonder vriendelijk.

Vanwege de locatie een prima hotel als je een late of juist vroege vlucht hebt.

Het hotel kan op alle vlakken wel een opknapbeurt gebruiken. Wat muffe kamers, kleine bedden, douchen in bad met een douchegordijn en grote rolluiken voor de ramen. Ook de ontbijtzaal/restaurant is niet sfeervol en het ontbijt is voldoende maar niet top. Maar al met al weegt dat niet op tegen de voordelen van de locatie en het gemak.

Wij kwamen met een late vlucht aan en hadden het hotel alleen nodig om de nacht te overbruggen voor we de volgende ochtend naar onze eindbestemming zouden doorreizen. We liepen binnen 5 minuten vanuit de aankomsthal naar het hotel en de volgende ochtend hoefden we alleen de straat maar over te steken om onze huurauto op te halen. Onze familiekamer bestond uit twee ruime kamers met genoeg plek voor onze spullen.

Prima verblij, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima verblij, goede prijs/kwaliteit verhouding. Helaas kon ik met de kids niet het zwembad in en jammer dat je hiervoor extra moet betalen. Goed verblijf

Zeer matig hotel en te duur

Zeer matig hotel. Geen airco, met raam open teveel lawaai. Extreme luchtverfrissergeur in de kamer, er stond asbak in de kamer (sinds wanneer mag er worden gerookt in een familiekamer?!), te klein tweepersoons bed, geen bevestiging voor de handdouche boven het ligbad maar ook geen stop voor het ligbad. Geen ontbijt. Veel te duur voor wat het is.

Locatie pal aan de vertrekhal

Top locatie, redelijk hotel

De dubbele glazen deuren houden het geluid van de straat goed tegen maar je kan dus geen frisse lucht binnen laten. Ik slaap graag met een raam open, maar daarvoor is het hier te lawaaiig. En dan is de kamer wel wat benauwd en stoffig. Beddengoed matig: een lakentje en deken vind ik niet meer van deze tijd en niet zo fris. Waarom geen (dun) dekbed? Ontbijt vond ik niet zo geweldig: verse appel en banaan maar verder enkel fruit uit blik. Alles (van brood tot cornflakes en ei met spek) matige kwaliteit en niet zo vers.

De locatie is geweldig. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

dat het proper was en de bedden in orde en als in orde niets...

dat het proper was en de bedden in orde en als in orde niets aan toe te voegen de liggingen voor naar vlieghaven is zeer goed geleggen; het personeel is vriendelijk het eten was prima ik kom zeker nog eens terug

Super!

Erg gehorig.

Het hotel lag direct naast vliegveld girona. Perfect voor een vroege vlucht. De stad Girona is gemakkelijk te bereiken met een bus die voor het hotel stopt. De faciliteiten waren goed en de kamer en badkamer waren erg schoon.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Redelijk.

Personeel moet update Engels krijgen en de hygiëne mag worden opgekrikt.

Kamer was ruim en de locatie was goed. Net naast de airport en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Het voordeel is de locatie: meteen aan het vliegveld.

Hotel doet niet zo fris aan. Op zich lijkt alles wel schoon aan de oppervlakte maar de badkamer plakte en er waren geen dekbedden maar wollen dekens in een laken met een overtrek.

Het voordeel is de locatie: meteen aan het vliegveld.

Dichtbij het vliegveld, prima bedden en schone kamers.

Erg benauwd op de kamer, betalen voor zwembad/jacuzzi en sauna (stond nergens vermeld, kosten €8 p.p.)

Dichtbij het vliegveld, prima bedden en schone kamers.

Dichtbij vluchthaven, waar je totaal niets van merkt. Heel vriendelijk personeel. Uitmuntend schoon en hygiënisch. Zeker een aanrader om naartoe te gaan als tussenstop.

Dat het heel vlakbij de airport was
    • Driepersoonskamer met Toegang tot het Wellnesscentrum

Personeel kon niet eens Engels praten of verstaan, ik vind als je in een hotel werkt of vlak bij een airport is dat gewoon een must! Ik heb een familie kamer geboekt met de spa, ik heb Ze een email gestuurd dat ik pas om 19:00 gaat inchecken en de volgend dag om 4:30am uit Check. Ipv dat ze me vertellen dat de spa om 8:45 dicht gaat en dat een kind niet de spa in mag, dan had ik niet €40 meer hoeven te betalen.

Dat het heel vlakbij de airport was

Perfect hotel voor vroege vlucht of late aankomst.

Prima hotel voor hele vroege vertrektijden vanaf het vliegveld. Het is max. vijf minuten lopen van luchthaven. Personeel is zeer vriendelijk. Kamer was niet heel luxe maar goed voor een (korte) nacht. Het was ook opmerkelijk stil: wij hebben geen enkel vliegtuig horen opstijgen of landen.

Omdat we ‘ochtends vroeg moesten vliegen verbleven we hier. Het is de prijs echt niet waard.

Onvriendelijk personeel en geen wellness bij de prijs in, maar extra betalen waarbij sowieso kinderen niet werden toegelaten!!! Verder geen enkele faciliteit als waterkoker oid op de kamer. De prijs is er niet naar

Dichtbij het vliegveld

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Neem sloffen mee.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot de Spa

Vloer was plakkerig en er lagen plukken stof. Afstandbediening was te vies om aan te pakken. Kamer en badkamer zagen er gedateerd uit.

Locatie is perfect.

Wel relaxt

Dat je moet bij betalen voor het zwembad enz en dat ze dat nergens vermelden. En het eten is niet te eten !!!

De kamers en dat het dichtbij het vliegveld ligt

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Kort. Het is idd maar 4 minuten lopen naar lucht haven.

Meerdere lakens hadden haartjes en bruine vlekken. Uitzicht is echt verschrikkelijk.

Personeel was super vriendelijk. Geen ontbij omdat we om 5 uur weggingen , plaatste ons eigen eten in de koelkast en wekte ons op de goede tijd. Goede rolluiken.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prima plek om te overnachten voor je vroege retour vlucht naar huis.

Helaas is er in/om het hotel zelf niet zo veel te doen, dus ik zou er volgende enkel overnachten en wat langer op het strand blijven liggen :-)

Hotel ligt echt naast het vliegveld, maar dat hoor je bijna niet, het ligt wel aan de aan/afvoerweg dus wel aardig wat verkeer. Ideaal om te verblijven de nacht voor een vroege retour vlucht naar Eindhoven, veel beter dan op het vliegveld de nacht doorbrengen of extra vroeg op te staan.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Dicht bij de luchthaven, maar niet geslapen i.v.m. gebrom

Ontzettend veel last van gebrom en gezoem in de kamer van allerlei installaties. Geen oog dicht gedaan. Om 23 uur was alles behoorlijk uitgestorven. Nog wel frisdrank, bier en snacks te krijgen uit de automaat voor het hotel.

Direct bij de bushalte als je uit Girona komt. 4 minuten lopen van de luchthaven.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Het is oké

De ligging was perfect voor ons doel. Het vliegtuig vertrok om 635u, dus niet het tijdstip om nog heel lang te reizen met een kind dat nachtrust nodig heeft. Verder was het hotel oké. Wat je nodig hebt, is er maar het is allemaal heel simpel en minimaal.

Prima hotel voor 1 overnachting.

Je kan pas eten vanaf 7 uur terwijl wij Nederlanders graag eten om 5 uur. De kinderen hadden dus enorme trek.

De kamers waren netjes schoon en heerlijk ruim. Als je een vraag had stonden ze 24/7 voor je klaar. We liepen met enorm veel koffers en de deur werd voor ons opengehouden. Makkelijk bereikbaar en makkelijk te vinden.

3 min lopen van vliegveld. Ideaal voor vroege vlucht

Het interieur was gedateerd.

Dichtbij vliegveld. 3 min lopen naar vertrekhal. Kamers geluiddicht. Weinig last van buitengeluid of andere gasten.schoon.

Prima prijs / kwaliteit verhouding

De bar sluit al om 22 uur.

Perfecte lokatie als je een vroege vlucht moet nemen. Nette kamers met voldoende comfort. Geen lawaai van de vliegtuigen gehad.

goed te doen voor 1 nachtje

de prijskwaliteit verhouding is goed, dus als het veranderd wordt dan gaat de prijs ook omhoog

het ontbijt was sober maar voor ons genoeg, de rest van het hotel inclusief kamers is sober maar voldoende voor 1 nachtje, het is zeker niet duur

heel tevreden

wel wat lawaai s'nachts op gang door andere vroege en late vluchten

ontbijt was niet mogelijk omdat onze vlucht al om 6u45 was, maar is perfect mogelijk op airport, supergemakkelijk dat airport er vlak naast ligt, 5min te voet.

Prima voor een vroege vlucht

Aan het vliegveld gelegen, ideaal als je een vroege vlucht, straat oversteken en binnen 3 min bij de Terminals. Schone grote kamer en badkamer, airco, dag en nacht iemand aanwezig bij receptie, eet en drink faciliteiten.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Super voor 1 overnachting om een vroege vlucht te nemen!

- verouderd maar wel schoon. Prima voor 1 overnachting - met baby (6mnd) op 1 kamer wat ingewikkeld om te laten slapen maar wederom ging prima voor 1 nacht

Terug vlucht was erg vroeg dus een hotel geboekt dicht bij de luchthaven. - prima locatie, 5 min lopen naar luchthaven - schoon - airo

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Uitstekend voor zakelijk en toeristisch gebruik in combinatie met vluchten op/van Girona Airport.

Combinatie reizen op Girona en overnachting op 5 minuten loopafstand van de luchthaven is echt ideaal. Eenvoudig, maar schoon en net hotel. Eenvoudig ontbijtbuffet, tegen aparte betaling, in restaurant onder het hotel. Gratis parkeren voor het hotel. Supersnelle aansluiting op snelwegen richting Barcelona en Perpignan/Frankrijk. Sinds kort ook een wellness-afdeling met zwembad en fitness aanwezig.

Prima overnachting als je vroeg op het vliegveld moet zijn.

Ontbijt was karig maar kostte ook niet veel. Er waren geen gewone broodjes maar croissants. Wij hebben daarom op het vliegveld ontbeten.

Locatie naast het vliegveld.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Matig, maar goed goenoeg voor een overnachting op het vliegveld.
    • Eenpersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Ik heb een kamer geboekt voor 1 persoon voor 1 nacht. Ik kreeg een invalide kamer op de 1e etage naast de lift. Hierdoor was de wastafel op iets boven kniehoogte in een iets overhaakse hoek. Erg onhandig. Ook de douche was voor invalide personen. Hierdoor hing de douchekop niet op 1m90 maar op heuphoogte. Erg onhandig. Geen afscheiding voor de douche waardoor de badkamer helemaal nat was na het douchen. De kamer was matig schoongemaakt. Was ook niet prettig was, is de locatie van de kamer. Grenzend aan het trappen en de lift was er erg veel geluidsoverlast.

Fijn terras. Voor €15 een redelijk lopend buffet. Op 4 min. loopafstand van de vertrekhal van het vliegveld.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Ideaal ivm vroege vlucht

Wij lagen aan de achterkant van het hotel en daar sloeg om de zoveel tijd blowers aan van naast liggend pand best veel lawaai

De afstand naar de vertrekhal van het vliegveld en de afstand naar de autoverhuur bedrijven

Prima kamer voor een nacht i.

De bar/ restaurant ging om 22.00 dicht en wij arriveerden om 22.02 Wij konden nog een drankje bestellen en daarna niet meer, dus vroeg naar bed!

Prima kamer voor een nacht i.c. met vliegreis

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Redelijk
    • Eenpersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Alles oubollig. Om 22:00 was de caferaria al gesloten. Gelukkig was er een frisdrank en snack automaat.

Op wandelafstand van de luchthaven en toch rustig. Vriendelijk onthaal. Alles netjes en proper. Goed bed.

Prima locatie voor vroege vliegers

troosteloze omgeving

zeer dicht bij de vertrekhal, airco op de kamer, nette kamer. Wij waren op de motor die we afleverden vlakbij bij Marcel van Santi Motortransport bij restaurant Mirador. Geweldige combinatie. Zo konden wij lekker terugvliegen en werden onze motoren per vrachtwagen terug naar Nederland gebracht.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Praktisch en puur handig voor vroege vluchten, maar geen sfeer.

In beschrijving stond dat er een zwembad was. Dit was er wel, maar was apart en niet toegankelijk voor kinderen.

Perfecte locatie voor vroege vluchten. Op loopafstand van het vliegveld. Eenvoudig, geen poespas, maar wel schoon en comfortabel

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Overnachting op loopafstand van vliegveld

Ontvangst had wat hartelijker gekund.

Goede ligging nabij vliegveld. 5 minuten lopen. Redelijk buffetdiner tegen zeer schappelijke prijs. Ideaal hotel als je een vroege vlucht hebt.

Goed hotel naast vliegveld.

Weinig zorg besteed aan inrichting. Beetje gedateerd (maar schoon en dus prima)

Locatie, op loopafstand van vliegveld en autoverhuur. Prima hotel icm vliegreis van/naar Girona.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Perfect hotel voor een overnachting bij een vroege vlucht.

Na 19:00 kun je alleen nog deelnemen aan het buffet. Er is verder niks anders in de buurt. Het buffet eten was echt slecht. Jammer.

Het hotel ligt naast de luchthaven dus ideaal bij een vroege vlucht. De bedden zijn goed en de kamers zijn erg schoon. Prima om een nacht te overbruggen.

Perfecte locatie, pal aan de luchthaven. Totaal geen hinder ondervonden van lawaai.

's Avonds geen bar meer die open is (om half elf kwamen we terug in het hotel).

Eén nachtje geboekt omdat onze vlucht vroeg ging. Werkelijk fantastische locatie, je loopt met je koffer binnen vijf minuten de luchthaven binnen. Schone, grote kamer. Heerlijke douche (wel in bad). Lekker bed.

Het grote voordeel is de ligging ten opzichte van het...

De mooie spa-faciliteiten van de foto's konden wij nergens vinden. Na navraag bleken deze zich in de kelder te bevinden en ze kunnen tegen de prijs van 8 euro pp gebruikt worden

Het grote voordeel is de ligging ten opzichte van het vliegveld. In 5 minuten sta je in de vertrekhal

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Er zaten chocoladevlekken in de sprei van het bed. Dat had wel wat beter gewassen mogen worden!

Het hotel ligt op 100 meter afstand van de vertrekhal van het vliegveld. Ideaal zodoende voor reizigers die vanuit Girona vliegen.

Top locatie dichtbij vliegveld Girona

Het was vrij warm in de kamer.

De locatie is geweldig. Wij waren een paar dagen Barcelona in geweest maar moesten op zondag om 06:35 terug vliegen, niet te doen uit de stad vandaan tenzij je een hele dure taxi neemt! We hebben daarom de laatste nacht dit hotel geboekt die op 200 meter lopen van het vliegveld ligt! Top!

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Perfecte locatie voor vroege vlucht

Prijs kwaliteit. Voor zoiets mag het werk goedkoper. Tenslotte slaap je daar alleen.

Locatie is perfekt vor en vroege vlucht. Voor de rest niks te beleven.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Super vlak voor een vliegreis.

Kamer was erg warm (in januari). We hebben het niet voor elkaar gekregen om de airco aan de gang te krijgen ipv de verwarming.

Afstand tot terminal is echt fantastisch. Serieus maar 2 minuten lopen, erg fijn. Het buffet was behoorlijk goed, zeker voor maar € 15,-

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Ideale locatie voor een vroege vlucht.

Het avondeten (buffet) was goedkoop (12 euro) maar de kwaliteit was navenant.

vlakbij de luchthaven van Girona : 5 minuten te voet tot inkomhall. Voldoende comfort voor 1 nacht.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

In de nacht was het erg gehorig en kwam er een vrachtauto het vuil ophalen. En wij hadden volgens mij een dove buurman in het hotel, zijn TV stond nogal hard.

Kamers waren goed, badkamer was netjes. Locatie was goed, dichtbij metro en dichtbij Parc Guell.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Hotel aan gate

Er mag wel vernieuwd worden. Het diner viel tegen.

De locatie is uniek! Op loopafstand van de gate en het busstation. Echt ideaal als je vroeg moet vliegen (of heel laat aankomt). Heerlijk stil, ondanks dat je zo dichtbij de gates bent. Het personeel regelde alles voor ons, ze waren echt heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

voor doel te doen

lunchbuffet (apart te betalen) was om 12 uur al koud( ging om 12 uur pas open) en smaak viel tegen. schimmel in de badkamer.

lag lekker dicht bij het vliegveld, 3 minuten lopen. daarom dit hotel gekozen. Moesten vroeg vliegen.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Keurig hotel, prima bedden, ideale locatie

Bij de entree ruikt het hotel nogal muf. Daar is in de rest van het hotel gelukkig niets van te merken; de kamers zelf zijn fijn fris.

Een ideaal hotel voor een vroege vlucht vanaf vliegveld Barcelona-Girona! Het ligt echt gelijk naast het vliegveld, heel praktisch. De bedden zijn prima, de kamers zijn keurig schoon en er ligt netjes een mandje met handigheden (tandenborstel, scheermesje, shampoo en dergelijke) klaar.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Prima verblijf.

De bedden waren iets hard en de kussens waren iets te klein.

De locatie was perfect, 3 min. lopen vanaf het vliegveld. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Goed om zo dicht bij de luchthaven te zijn!

Het stonk in de aankomhal, en er is enkel mogelijkheid tot buffet; geen afzonderlijke gerechten

Nabij de luchthaven, ideaal om onze vroege vlucht te behalen! Het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Ideaal voor vroege vluchten

Vlabij de vlieghaven wat, gezien onze vroege vlucht, een topper was! Het hotel was netjes en had voldoende voorzieningen. Met een bushalte vlak voor het hotel waren we zo in gerona.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Goede deal, prijs en kwaliteit

Nette kamer vliegtuig niet hoorbaar 24 uitcheak service En avonds eten een lopend buffet voor maar 12 euro p.p met één drankje,warm eten ( heel uitgebreid assortiment ) en dessert na.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Prima hotel wanneer je binnen 5 minuten op de luchthaven wilt kunnen zijn

Gelegen in een grootschalige omgeving dus geen gezelligheid of voorzieningen (leuke restaurantjes) in de buurt. Veel vertrekkende gasten op ongebruikelijke tijden dus minder rustig dan normaal. Matig werkende airco.

Prima geschikt als hotel om snel bij het vliegveld te kunnen zijn. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Zachtere matras

Zeer vriendelijke ontvangst in hotel en restaurant. Goede uitleg over faciliteiten. Hygiëne in kamer én restaurant uitstekend. Goede poging tot communicatie

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

perfect om je vroege vlucht te halen

prima hotel (tandenborstel met tandpasta, shampoo, scheersetje, föhn op de kamer) op 5 minuten lopen van het vliegveld (top!) het hotel ligt achter de parkeergarage

Totaal niet hygiënisch of comfortabel

Schimmel in de badkamer

Locatie dicht bij vliegveld

Locatie dicht bij vliegveld Kwartier met de bus naar Girona 2 min lopen vanaf vliegveld Goede kamers, genoeg ruimte voor 1 of 2 nachten. Airco

Over de ligging is al veel gezegd.

Na 22.00 uur niets meer te bestellen.

Over de ligging is al veel gezegd. Geen last van vliegtuigen gehad. Prima rustige nacht.

Tevreden

1persoonskamer is piepklein maar ok. De ligging is perfect als je een vroege vlucht hebt geboekt.

Perfect voor overnachting voor 1 nacht

Douche in bad, met douchegordijn ervoor. Liever inloopdouche. Bar sloot al om 22.00 uur

Lekker bed, schone kamer.

Dicht bij de luchthaven

Benauwde kamer

Dicht bij de luchthaven

nvt

Dicht bij luchthaven en uitstekende kamers.

Dicht bij luchthaven en uitstekende kamers.

vlakbij luchthaven

lawaai airco