Beoordelingen over Vincci Palace 4-sterren

La Paz, 42, Ciutat Vella, 46003 Valencia, Spanje

#39 van de 101 hotels in Valencia

• Beoordeeld op: 29 september 2018

De ligging in hartje centrum

De kamer was erg warm ( benauwd) de thermostaat kon niet lager dan 19 graden maar kwam niet onder de 23 graden. Doordat de kamer op de eerste verdieping aan de straatkant was gelegen was het met het raam open slapen erg veel lawaai

De ligging in hartje centrum

De vriendelijkheid van het personeel, hulpvaardig en vlotte...

Kamers op de 2 de verdieping zijn niet super groot maar wel netjes. Wij hadden een kamer in de zijstraat. Niet zo fijn is de geluidsisolatie van de kamers. Je hoort alles van de buren.

De vriendelijkheid van het personeel, hulpvaardig en vlotte bediening. Ontbijt oke. Prima ligging om de stad te bezoeken. Metro en openbaar vervoer op enkele minuten van het hotel. Wij komen zeker terug.

Mooie kamer, zeer netjes en heerlijk ontbijt!

De kamers zijn zeer gehorig. De deuren klappen hard toe, waardoor een slechte slaper zoals ik meer wakker is dan slaapt,... Als er ‘s nachts inchecken en praten is het net alsof ze naast uw bed staan.

De kamer was heel mooi, mooie badkamer. Het ontbijt was heerlijk!

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Zeer prettig verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had een bad verwacht, zo leek het wel op de foto. Jammer.

Heerlijk ontbijt, mooi terras aan onze kamer waar je fijn kon zitten. Dichtbij plaza de la Reina, vlakbij metrostation colón en andere bezienswaardigheden waren zelfs lopend te vinden, mocht je van wandelen houden, dan is dit heel centraal gelegen, ideaal! P.s. ook natuurlijk centraal voor de metrogangers of ander ov vervoer.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Ideaal voor een stedentrip

Ik had een spiraal matras wat geluid maakte als je bewoog, maar toch heel goed geslapen.

Goede ligging van het hotel, vrijwel alles in de omgeving. 500 meter vd metro die rechtstreeks naar het vliegveld gaat, lijn 3 en 5.

ontbijt was echt prima, het hotel is mijn idee max 3 sterren

erg veel lawaai, en de schoonmaak kasten en kantoren op de verdieping doorlopend lawaai en klapperende deuren.

ontbijt was echt prima, het hotel is mijn idee max 3 sterren

Prima.

De bedden waren wat aan de harde kant.

Perfecte locatie (vijf minuten lopen naar de kathedraal, in de buurt voldoende restaurantjes en terrasjes en vijf minuten lopen naar de metro met rechtstreekse verbinding naar het vliegveld), vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet en prettige kamer. Ook zijn vlakbij fietsen te huren en was er een supermarktje aan de overkant van de straat. Er was wel veel verkeerslawaai (hartje centrum) maar met de openslaande balkondeur dicht was daar niets van te horen. Ruime badkamer met voldoende ruimte om alle spullen neer te zetten.

Prima hotel vlakbij centrum

De schoonmaker was wel erg fanatiek: onze eigen spullen (toiletspullen, koffers) werden verplaatst naar plekken die voor hem/haar logisch waren. Mijn koffer stond tot tweemaal toe aan de andere kant van de kamer bij de koffer van mijn partner. Schoonmaken is prima, maar mag ik zelf bepalen waar ik mijn spullen plaats?

Ideale locatie op loopafstand van centrum

Prijs.

Kamer was schoon, ruim en rustig gelegen Mooi hotel om Valencia te verkennen. Zit midden in het centrum met alles op loopafstand (fiets huren is ook aan te raden)

Heerlijk schoon centraal hotel

Warm op de kamer s nachts, ook al was het maar 12 graden buiten. Airco werkte goed, maar slaapt niet lekker .

Het bed was heerlijk, ontbijt fantastisch, badkamer groot, kamer heel schoon

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Al met al prima!

Kamer aan straatkant wat gehorig. Ramen moesten daardoor dichtblijven. Ook gehorig kamers.

Werkelijk uitstekend uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie kamer/badkamer. Met smaak ingericht/gerenoveerd hotel in prachtig oud gebouw. Centraal gelegen tussen alle bezienswaardigheden/wijken.

zeer plezierig

Uitstap vanuit een hoog bad.

Het ontbijt was uitstekend, van champagne tot fruit. voldoende aanvulling. Schone kamers, alleen uitstap vanuit het bad lastig. Het kan lawaaiig zijn als cafe open is, bij raam open zeker ook het verkeer. Zeer vriendelijk goed engels sprekend personeel.

Goed hotel in centrum Valancia, redelijk dicht bij Metrostation Colon.

Kamer op de 5e met een klein raam, maar ja, wat doe je met een raam als je alleen in het hotel bent om te slapen en ontbijten.

De kamer was verzorgd en schoon. Badkamer prima ! Kamer aan de straatkant, als je van frisse lucht houdt is dat gehorig. We sliepen op de 5e, daar hadden we een klein raam, niet zoals de site aangeeft. Verder was de kamer helemaal in orde en ruim genoeg voor ons 2-en. Ontbijt was zeer uitgebreid tot en met champagne en spaanse zoetigheid. Lekker in het oude centrum !

Grandioos

Te warm in de kamer. Bij navraag receptie blijkt dat het centraal geregeld wordt voor alle kamers kan niet individueel regelen per kamer.

Ligging, ontbijt

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

De ligging van het hotel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Romantische Aanbieding

Wij hebben via booking.com geboekt en alles is veel mooier gemaakt dan het is ! Het hotel kan wel wat onderhouden gebruiken! Bij aankomst hadden ze ons ook een andere kamer gegeven dan wij geboekt hadden haha ze proberen het altijd om toch even een andere en goedkopere kamer te geven!! Maar wij zijn daar niet ingetrapt! De kamer is ook vies en hef uitzicht is een drama je kijkt gewoon tegen een gang aan! In de badkamer is het hout ook helemaal verrot en de elektrische gordijnen waren ook kapot!!!! Ik raad iedereen aan om hier niet heen te gaan!!! Boek dit hotel niet je zal teleutgetseld zijn!!

De ligging van het hotel.

Ontbijt was perfect

Kamer klein warm en gehorig, bad liep niet door werd wel snel verholpen. Moeten zelf om schone handdoeken vragen . Vond de prijs kwaliteit tegen vallen had meer verwacht tegen de prijs

Ontbijt was perfect

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Uitstekend en relaxed hotel in het centrum van Valencia , dichtbij bezienswaardigheden .

Een centraal gelegen hotel op een goede locatie , op loopafstand van alle bezienswaardigheden in het centrum en openbaar vervoer Het personeel is uiterst behulpzaam en het ( continental ) ontbijt is zeer uitgebreid. De kamers zijn zeer schoon en goed afgewerkt met uitstekende duurzame materialen , bv een houten vloer .

De uitstekende ligging maakte veel goed.

slechte verlichting op de kamer, geen koffie apparaat aanwezig. Airco werkte niet onder de 19 graden!

ligging t.o.v. de metro en bezienswaardigheden zeer goed.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Het ontbijt was heerlijk, het personeel heel gedienstig en...

Inrit naar de lift om toegang te geven tot garage niet mogelijk wanneer je met een grote auto moet maneuvreren.

Het ontbijt was heerlijk, het personeel heel gedienstig en vriendelijk. Magnifiek hotel echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Heerlijke tijd in mooi hotel.

Heel Valencia heeft volgens mij problemen met het riool. Op veel plekken ruik je dit, ook in dit hotel ruik je het. Kamer aan de achterkant en airco aan of beter de deuren open.

Uitgebreid en heerlijk ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Voor een stads bezoek een geweldige locatie.

Een wat benauwde kamer. Zeker niet horende bij de betere plekken van het hotel. Prijs / kwaliteit was niet goed. Het was nu een aanbieding waardoor het oké was. Maar 220 euro per kamer per nacht is echt buiten proportie !!!!

Prima ontbijt. Vriendelijke personeel. Prima locatie.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Zeer uitgebreid ontbijt.

Het zonneterras op de bovenste verdieping had groter gekund.

Zeer uitgebreid ontbijt. Heel goed gelegen, tegen de oude stad aan, veel op loopafstand. Goed bereikbaar met de metro vanuit de luchthaven.

Hebben het prima naar ons zin gehad, hopelijk passen ze de kleine dingen nog aan.

Bar is pas om 18 uur open, wanneer je om 16 uur aankomt na lange reis is dat niet prettig. Je kunt geen koffie/thee/fris of borrel krijgen. Kamers hebben geen kasten alleen een hanggedeelte en 1 lade. Niet handig als je met 2 op een kamer bent.

Ontbijt was fantastisch!!!! Zeer veelzijdig en vers. Ober en receptioniste waren ontzettend behulpzaam. Hotel ligt zeer centraal.

Prettig en comfortabel hotel.

Er hing wel een ‘luchtje’ in de kamer, maar dat verdween als de airco werd aangezet. Jammer dat je in bad moest douchen. Voor mensen op leeftijd is dat haast niet mogelijk.

Het ontbijt was heerlijk en de kamers comfortabel.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Goede accommodatie, juiste plek en vriendelijk persoon, voor herhaling vatbaar.

Het enige wat soms opvalt is dat de kamers gehorig zijn. Maar ik heb er geen overlast door ervaren.

Het was mijn tweede succesvolle bezoek aan dit hotel. Prima gelegen om uit te vallen naar historisch centrum, architectuur, strand en musea. Vanaf het vliegveld eenvoudig te bereiken met de metro.

Heerlijk hotel met zeer gastvrij en servicegericht personeel

Supervriendelijk en servicegericht personeel. Heerlijk luxe ontbijt en mooie kamer. Vlakbij piazza de Reina. Het hartje centrum. En schuin tegenover het hotel is een supermarkt. Vlak bij warenhuis corte inglese en 5,min lopen van de metrohalte Colon. En de winkelstraat Corlon. Vanaf de AirPort ben je in 25 minuten zonder overstappen hier. Enkeltje kost iets minder dan 5,euro pp .Ook genoeg restaurantjes in de buurt. Wij hebben fietsen gehuurd en heerlijk gefietst door de Turia, de drooggelegde rivier. De fietsen konden we parkeren in de parkeergarage onder het hotel. Heerlijk hotel waar je je een echte welkome gast voelt.

een koningkelijk verblijf

niets...ben zeer tevreden

de ligging is heel goed in het centrum. alles is goed te lopen.. Ook de metrostation Colon is om de hoek. Een goede verbinding met de luchthaven.De kamer en het bed is royal.. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Een strand pakket van 12 euro is erg handing om naar het strand mee te nemen Het pakket bestaat uit 2 strandlakens,2 flesjes water,2 appels ,en 4 sandwichjes.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Goede plek, kamers matig
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

Kamer was erg klein, is aantal jaren geleden door interieurarchitecte verhipt, nu helaas al wat sleets.

Prima locatie midden in het oude centrum. Goed ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Perfecte locatie in een perfect stad. Theater om de hoek!

Kies voor een kamer aan de achterkant want de straat aan de voorzijde kan voor lawaai zorgen.

Het hotel is gelegen op een perfecte locatie om de stad te verkennen. Openbaar vervoer om de hoek. Restaurants op loopafstand.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Geschikte locatie voor een citytrip

Het hotel ligt op een ideale locatie om de stad te verkennen. Het hotel is gelegen vlakbij bezienswaardigheden, maar ook vlakbij een metrostation waardoor je verdere uitstapjes kan maken. Ik heb een glutenintolerantie en kan hierdoor geen gewoon brood eten. Op eenvoudige vraag kreeg ik elke ochtend een klein stokbroodje en 2 muffins uit de oven.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Een aanrader voor verblijf in centrum Valenia

Eigenlijk niet veel,alleen de wifi in bar/restaurant was soms wat minder en er zou eens iemand naar de muziek in het bar gedeelte kunnen kijken (kan wat moderner).

De mensen zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam, prima borrel faciliteiten, ontbijt uitstekend verzorgd, kamers modern, heel schoon en van alle gemakken voorzien, locatie perfect

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Het hotel ligt midden in het oude centrum en is altijd goed terug te vinden

de kleerkast kon iets groter, maar voor de rest was alles perfect.

het ontbijt was duur maar wel zeer goed. Het personeel was super vriendelijk Ze spraken goed engels en sommige perfect duits

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Nostalgisch hotel nabij centrum

Er is redelijk wat lawaaihinder van de straat door de oude infrastructuur van de vensters. De ontbijtruimte bevind zich in het verlengde van de inkomhal en is koud en ongezellig.

Het personeel was zeer behulpzaam. De ligging van het hotel goed gelegen bij centrum, choping en metro. Goede wifi.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Geweldig hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was geen ruimte voor persoonlijke zaken, geen kasten en in de badkamer ook geen (berg)ruimte

Het ontbijt was geweldig en de locatie en design van het hotel waren top

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Geweldige, gastvrije en interessante stad!

Muziek receptie dringt door in kamers 1e verdieping. In de winter kamer vrij warm, airco kan dan niet aan.

Behulpzaamheid personeel, ligging in centrum

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Het ontbijt was inderdaad heerlijk.

De kamer was klein.

Het ontbijt was inderdaad heerlijk. De ligging geweldig, het personeel heel vriendelijk. Wij vroegen om een late check out en dit ging tegen een resonabele bijbetaling.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Zeer goede locatie nabij het oude centrum.

Bedcomfort was maar matig. Kussens hadden beter gekund. Mijn vrouw en ik hadden er beiden een pijnlijke nek van. In het weekend nogal wat lawaai gehad van de uitgaande jeugd. Maar dit alles doet geen afbreuk aan het hotel.

Zeer goede locatie nabij het oude centrum.Bij het vriendelijkste personeel dat ik in al mijn reizen al heb gehad. Zeer behulpzaam. Lekker en uitgebreid ontbijt. Ik vergeet misschien nog wel wat,maar kortom een aanrader !!

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

De sfeer van de kamer

Dat om een of andere reden maar 1 onbijt was geboekt terwel wij met 2 personen incheckten. Had de receptie medewerker wel even kunnen melden tijdens het inchecken. Nu moest ik bij betalen. Niet zo net.!

De sfeer van de kamer

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Toplocatie

De locatie is fantastisch, vlakbij het Koninginneplein, vlakbij de metro (Colón), alles in de buurt. Het bijgekochte ontbijt (€ 9,95) voldeed goed, met lekkere koffie en verse sapjes. Stevige bedden, goede douche en we hadden een rustige kamer aan de achterkant.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Valencia City Trip

Inchecktijd was 14:00 uur, maar de kamer was pas om 14:20 uur klaar... een kniesoor die daar op let!

Het bed was bijzonder comfortabel, de receptie uiterst behulpzaam en vriendelijk en de ligging is perfect

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Goede centrale locatie, goed ontbijt

De accommodatie informeerde ons niet over erg lawaaierige renovatiewerken. Receptionist leek niet te begrijpen waarom we een opmerking maakten gezien de werken tussen 10-18u plaatsvinden en dus niet storend zijn. Een kleine compensatie (vb gratis drankje, ontbijt) hadden we geapprecieerd. Erg weinig kastruimte in kamer.

Centrale locatie nabij oude centrum, winkelstraten en metro. Uitgebreid en vers ontbijt. Kamers zijn heel netjes maar op sommige punten stilaan aan renovatie toe. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Wifi OK

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Zeer goede ligging, quasi centraal in het oude stadsdeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Romantische Aanbieding

Te weinig opbergmogelijkheden in de kamer. Een smalle hoge kast is alles...

Zeer goede ligging, quasi centraal in het oude stadsdeel. Ontbijt is uitgebreid en van prima kwaliteit. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, zeer goede kwaliteit van het Engels. Mooie kamers maar met jammer genoeg (erg) weinig opbergmogelijkheid.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Super hotel wat betreft locatie, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, ideaal voor lang weekend te verblijven

Kamer is wat aan de kleine kant en wat weinig opbergruimte voor kleding

Ontzettend aardige en behulpzame dames aan de receptie. Goede tips gekregen voor restaurants en andere zaken

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Goed hotel op uitstekende locatie.

De inrichting van de receptie en ontbijtzaal

de locatie

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Valencia is top.

Het totaalplaatje was prima

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Perfecte locatie/goed hotel

Vriendelijk personeel, schone kamer met goede bedden.

Schitterende locatie voor een bezoek aan Valencia en omgeving

Ligging hotel; professionaliteit van het personeel, netheid hotel, uitstraling hotel

Geweldige tijd gehad in Valencia en in hotel Vincci. 11 dagen was nog tekort.

Super locatie, zeer vriendelijk personeel en betrokken.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Een zeer goed hotel met vriendelijke medewerkers.

Een prachtig, schoon hotel op een centrale locatie.

De ligging en het ontbijt

De ligging en het ontbijt

Prima locatie, mooie kamer, fijne badkamer en uitstekend...

Prima locatie, mooie kamer, fijne badkamer en uitstekend gevarieerd ontbijt.

Centrale ligging nabij de metro

Centrale ligging nabij de metro

Perfect hotel gelegen in het centrum Valencia!

Ruime kamer, goed sanitair, fijne bedden en airco.

Dicht in het centrum

Donkere inrichting. Gehorig

Goede locatie Ontbijt prima.

Centrale ligging, heerlijk ontbijt, super personeel en erg...

Centrale ligging, heerlijk ontbijt, super personeel en erg schoon hotel. Echt een aanrader voor een citytrip!

Het perfecte hotel voor een bezoek aan Valencia
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- zeer vriendelijk en behulpzaam personeel - ruime en mooie kamers - super ontbijt - perfecte ligging

Het verblijf was prima.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

Lekker ontbijt en prima bedden en mooie kamer.

Een zeer angename hotel. Kamers en badkammers zijn ruim en chique.

Zeker te aanraden. Ik kom weer terug. Lekker dichtbij het oude centrum. Prima!

We hebben een hele fijne tijd gehad.

Niks.

Mooie kamers. Prachtig sanitair en heerlijk ontbijt.

Locatie (midden in centrum), ontbijt (zeer uitgebreid)

Locatie (midden in centrum), ontbijt (zeer uitgebreid)

Relaxed.

Geen hotelbar en dus in de avond geen verse koffie, geen bier, geen alcohol.

De locatie dichtbij het centrum.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Niet erg ruime kamer, idem badkamer en er was een kakkerlak in de badkamer!

Heel centraal gelegen

Heel centraal gelegen

Goede locatie

Matras was te hard.

Goede locatie

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Het was geweldig

Mooie ruime kamers en een heerlijk ontbijt

Leuk hotel op prima locatie

Hotelbar is wat beperkt.

Fantastische locatie

n.v.t.

Vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Prima locatie, kwaliteit eten goed- personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Meer keuze roomservice was fijn geweest

Ontbijt- locatie- persoonlijke aandacht

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

De locatie was top

De locatie was top

Prima en uitgebreid ontbijt.

Prima en uitgebreid ontbijt.

Goede locatie, veel overlast geluid

Zeer warme kamers, geen climatecontrol Heel veel last van geluid café!!!

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Heerlijk ontbijt!! Vriendelijk personeel! Zeer goeie ligging tov van centrum

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Geweldige stad, hotel op een super locatie alleen viel de kamer ons tegen qua comfort

Kleine en gedateerde kamer Geen goede prijs kwaliteit verhouding Konden pas om 16.00 uur in onze kamer, arriveerde om 09.30 uur

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Prima hotel net fantastisch ontbijt

Geen kastruimte voor kleding

goed verblijf voor stedenbezoek

Geen uitzicht vanuit kamer.

Prima ontbijt.