Beoordelingen over Vincci Selección Posada del Patio 5-sterren

Pasillo de Santa Isabel, 7, Malaga Centro, 29005 Málaga, Spanje

#15 van de 92 hotels in Málaga

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Goed hotel met een prima ligging in een leuke stad
    • Standaard Kamer

Goede ligging. Prima kamer met frans balkon. In de badkamer uitgebreid assortiment shampoos, conditioner, bodylotion, tandenborstels, scheerspullen, badslippers en badjassen. Het ontbijt is zeer uitgebreid met keuze uit het buffet en zonder bijbetaling van de kaart diverse soorten eieren, smoothies, wafels, pannenkoeken. Fijn dat op het dak een klein zwembad is met een paar ligbedden en zitzakken. Weliswaar te weinig bedden als iedereen hier gebruik van wilt maken

Uitstekend stadshotel. Goed bereikbaar. Mooi en elegant.
    • Standaard Kamer

eigenlijk niets. Dat er geen zeezicht mogelijk is wisten we. Anderzijds ben je dicht on het olle centrum op toch een rustige plek aan de (droge😁) rivier. Wel graag een kaartje om op bed te leggen wanneer je het beminnen ververst wil zien.. Een briefje ging ook wel😉

Alles. De vriendelijkheid van het personeel en de inrichting van de kamer en badkamer zijn exemplarisch. Uitstekend ontbijt tot 11h. We keren er steeds terug .

Had er meer van verwacht
    • Standaard Kamer

-Veel geluid van de straat. -De badkamer was erg onergonomisch. Er staan 2 grote bakken van lavabo's die het erg moeilijk maken om er iets naast te plaatsen. -Ook het douchen ging niet altijd feilloos. Het betreft hier een douche in het bad met een soort onhandige afsluiting. Dit leidde meermaals tot een klein plasje in de badkamer. -Kamer was zeker niet perfect afgewerkt wat je wel verwacht voor 5-sterren en dito prijs. -Heel erg duur. (vooral in het weekend)

-Ontbijt was prima. -Het personeel was vriendelijk. Zorgde ook voor een lunchpakket wegens een vroege vlucht. -Goede locatie, wel drukke straat.

Luxe en comfortabel met een fantastisch ontbijt (kwaliteit & verse ingredienten)
    • Standaard Kamer

Grootte van de kamer en hoeveelheid licht viel wat tegen. Mooi design en ruime badkamer.

Heerlijk ontbijt, mooi design van het hotel, rust & rein, we zijn fan van de Vincci hotels.

Heerlijk verblijf in een zonnige en stijlvolle setting.

????

Het ontbijt was zeer gevarieerd, uitgebreid en overheerlijk. Extra ontbijtwensen worden met plezier ingewilligd. Perfecte service. We genoten van een rustige en comfortabele kamer in combinatie met ruime badkamer. Het hotel heeft een ideale locatie, het centrum en de haven zijn vlot en gemakkelijk bereikbaar.

Malaga is zeer zeker het bezoeken waard
    • Superior Kamer

het hotel is heel goed gelegen, dicht bij alle bezienswaardigheden en restaurants. De kamer was heel ruim en heel proper, badkamer prima in orde. Lekker en uitgebreid ontbijt met heel goede bediening

Voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer + Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Heerlijk ontbijt, veel fruit en verse pannenkoeken Heerlijke bedden en supervriendelijk personeel. Perfecte ligging aan de rand van historisch autovrij centrum.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Een hotel om altijd naar terug te keren
    • Standaard Kamer

Uitgebreid ontbijtbuffet, alles vers en werd constant aangevuld. De kamers waren ruim en comfortabel, mooi ingericht. Rustige ligging voor een stad als Málaga. Een prachtig hotel waar we zeker terug zullen boeken.

• Standaard Kamer

Erg hulpvaardig en vriendelijk personeel, heel goed en uitgebreid ontbijt en snel geholpen. mooie locatie, dicht in de buurt van het centrum te voet.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Goede kennismaking met de keten van de Vincci hotels!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Jammer dat het zwembad om 7 uur nog niet open was (ivm met wat baantjes trekken).

Hotel lag erg centraal. Ontvangst met een drankje en kortingsbon voor het (goede) restaurant van het hotel. Er was een parkeermogelijkheid onder het hotel. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Onze eerste kennismaking met de Vincci hotels is erg goed bevallen. We houden deze keten in de gaten als we weer hotels gaan boeken in Spanje!

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Centraal gelegen degelijk hotel ook voor mindervaliden.
    • Standaard Kamer

Zoals ik zei: de beveiliging in de grote douche, Wat echt tegenviel was dat er buiten de kleerkast geen enkel andere kast of kastje voorzien was. Geen nachtkastje geen bureelkastje of schuiven.

Ideale ligging en interessant voor mindervaliden. Er was op de kamer een enorme douche voor mindervaliden. Wel spijtig dat er geen houvast was , voor de wc was er wel beveiliging voorzien.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Leuk modern hotel op een prima locatie.

€ 23,00 per dag voor het parkeren van je auto en € 20,00 p.p. voor een ontbijt vonden wij erg duur. In de buurt kan je voor € 5,00 p.p. heerlijk ontbijten.

Leuk modern hotel op een prima locatie.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Ondanks tekortkomingen zeer aangenaam verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Schoonmaak kamer. Ook was niet duidelijk dat lakens om de 3 dagen gewisseld werden. Na reclamatie is dit opgelost. Douche veroorzaakt in de badkamer overstroming.

Groootte kamer voor 3 PAX heel comfortabel En hef ontbijt : super !

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Schoon en net hotel, echter verdient het geen 5 sterren.

Advertentie laat vooral foto’s zien van kamers die appart geboekt moeten worden tegen een hogere prijs. Bij aankomst bleek dan ook dat we een standaard 2pers. kamer hadden geboekt welke een stuk minder chique was dan de kamers op de foto’s. Dit was niet direct inzichtelijk bij de boeking. Fitness ruimte stelde niks voor en het zwembad was klein en simpel.

Lekker ontbeit! Kamer goed schoon!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Smaakt naar meer

Zwembad/zonneterras was 2 van de 3 dagen afgesloten voor onderhoudwerken

Nette kamer, goed bed, zeer goede geluidsisolatie, ruim bad + regendouche in badkamer, super compleet ontbijt

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Hotel is super en Malaga is een bezoek meer dan waard.
    • Superior Kamer

Uitstekend hotel met alle faciliteiten,op het moment dat wij er waren was het zwembad wel gesloten maar wij werden hier op voorhand door het hotel zelf van op de hoogte gebracht. Schitterend ontbijt en vriendelijk personeel. De ligging is ook perfect in het centrum en bij het station. De kamer was heel proper en geluidsdicht, kortom schitterend.

Goed hotel op prima locatie!
    • Standaard Kamer

Temperatuur was slecht te regelen. Tijdens douchen lekte er veel water waardoor badkamer een zwembad werd.

Top locatie! Geluiddichte kamers. Zeer vriendelijk personeel.

Totaal geen kerst aanwezig een heel klein zwembad

Totaal geen kerst aanwezig een heel klein zwembad Voor een 5 sterren hotel was er heel weinig Geen lekkere stoelen Het hotel grand Miramar dat is 5 sterren

Tophospitality met fantastische kamers en hotel midden in de stad!!!

Niets!!!

Combinatie van grote hospitality ( met zoveel zichtbaar plezier bijv bij de ontbijtcrew!!), fantastische kamers met heerlijke bedden en een uitstekende ligging !! Geweldig kortom inclusief de prijs kwalitietverhouding.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Alles is goed hier, prachtige schone ruime kamers ,...
    • Standaard Kamer

Alles is goed hier, prachtige schone ruime kamers , fantastische douche , heerlijke bedden, zwemmen en zonnen op het dak! Geweldig mooie stad om de hoek!

Om over te doen

De concierge (Ana) heeft ongelooflijk goed geholpen met tips over restaurants, musea... De kamer was heel goed (we hadden wel eerste een andere kamer gevraagd, maar ook gekregen)

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Heerlijk verblijf in tophotel
    • Standaard Kamer

Heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel. Mooie comfortabele kamer met lekkere bedden en kussenmenu. De locatie is fantastisch, op loopafstand van alles. Het ontbijtbuffet is ook zeer goed. Aanrader!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Super hotel op geweldig locatie !

Helemaal niets !

Zeer ruime en moderne kamer met fantastische badkamer. Uitgebreid en zeer goed ontbijtbuffet. Parkeerservice helemaal top! Super locatie, je loopt vanuit het hotel zo het oude stadscentrum in. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Late checkout (18:00) met kamerverschoning tegen geringe bijbetaling. Alles was goed aan dit hotel, fantastisch verblijf gehad. Hier komen we zeker terug!.

Ideale locatie voor stedentripje

Badkamer is verouderd.

Vriendelijk personeel, we werden hartelijk ontvangen en onze koffers werden naar onze kamer gebracht. Voor ons kleine meisje hadden ze een campingbedje op de kamer neergezet.

• Standaard Kamer

Veel hotelkamers kijken uit op een binnen-patio. Zo ook onze hotelkamer. Dat vonden we een beetje jammer. Weinig interessant uitzicht. Wel voldoende daglicht.

Zeer vriendelijk en servicegericht personeel. Uitgebreid ontbijt. Zelfs voor de niet-ontbijtende gast stond er koffie en zoetwaar klaar in de kleine patio! Mogelijk vanwege de nationale Spaanse feestdag?? Zwembad op bovenste verdieping met handdoekservice. Locatie van hotel t.o.v bezienswaardigheden, overdekte markt, winkelstraten. Fietsverhuur om de hoek van het hotel. (Reserveren noodzakelijk!) Het hotel doet zijn best het je naar de zin te maken. Zo zijn er wisselende kunstcollecties, ruimtes waar je kunt werken, als je voor zaken bent of 's avonds kun je nog even nagenieten in de kleine Wall-bar. De kelder biedt een kijkje in de Romeinse tijd. (overblijfselen oude muur)

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Het is n prima hotel goede lokatie voor n stad bezoek, voor strand bezoek is de locatie minder
    • Standaard Kamer

Wij hadden n stedentrip geboekt en dan ligt het hotel top! Strand trip is n eindje lopen dat is dan niet de juiste keuze

Het ontbijt was geweldig, bediening super aardig!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Heerlijk!
    • Standaard Kamer

Alles was gewoon perfect! Ontvangstruimte, personeel,ontbijt en de heerlijke rustige kamer. Er hangt een fijne ontspannen sfeer in het hotel.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Toplocatie
    • Standaard Kamer

Badkamer van standaardkamer erg klein, douchescherm sloot niet degelijk af waardoor de halve badkamervloer nat lag. Voor vijfsterrenhotel laat het algemene onderhoud wel wat te wensen over.

Perfecte ligging t.o.v. centrum van de stad en luchthaven. Uitgebreid en lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Bed van uitstekende kwaliteit.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Malaga ontdekken vanuit dit hotel is een heerlijke ervaring.
    • Standaard Kamer

Ontbijtzaal is niet gezellig. Wel prima ontbijt overigens.

Prima service, goede locatie midden in de stad, alles op loopafstand. Volledig geluiddichte kamer! Kamer aan de drukke straat maar nul geluid! Prima

Prima verblijf en toplocatie.

Zwembad erg klein, als ik een zwembad zou willen en dat belangrijk was zou ik een ander hotel kiezen. Dit hotel is Top als je de stad in wil.

Goed ontbijt, mooie kamers

Fijn hotel op de rand van het centrum.
    • Superior Kamer

Bij het ledigen van de wagen is mijn camera ter waarde van 700 euro gestolen en dit dan nog op mijn verjaardag :-( , ondanks het feit dat er 5 personen bezig waren met het uitladen. Er is veel passage en vermoedelijk moet er al iemand op de loer gelegen hebben met bedenkelijke intenties. Goed uw spullen in het oog houden, is de boodschap. Ondergrondse, betalende parking. Er is geen goedkoper alternatief in de buurt.

Goede ligging t.ov. het centrum en vooral de restaurants gekend bij de Spanjaarden. Iets verder weg van de haven maar zeker niet onoverkomelijk om te voet te doen. Mooi zwembad op het dak, heel goed ontbijt (tip : vraag ook iets van de kaart want het is inbegrepen).

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Aanrader!

Bediening in bar was vriendelijk maar bij het serveren van bijv. Glas champagne was dit eerder een half glas ipv normaal glas.... maar voor de rest geen echte negatieve issues!

Ontbijt ok, uitgebreid, kortom goed, kamers prima, liging top, maar enkel te bereiken via gps indien huur wagen, onmiddellijk alles binnen wandelafstand eens in het hotel.

Stadsbezoek Malaga

nvt

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van personeel, ruime kamer met alle voorzieningen, en de prima ligging in Malaga. Daarnaast de zorg voor de auto en zelfs de gewassen voorruit de volgende ochtend.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Excellent goedgelegen hedendaags hotel bij een bezoek aan Malaga
    • Standaard Kamer

Dakterras met zwembad is superklein. geen mogelijkheid om in de schaduw rustig iets te drinken. We hebben deze faciliteit dan ook niet gebruikt.

We verbleven in dit hotel bij aanvang van onze reis door Andalucia. Toen verlengden we dit met 1 nacht mede omdat het hotel en uiteraard de stad ons erg beviel. Bij terugkeer naar Malaga kozen we bewust weer voor hetzelfde hotel en ervaarden opnieuw de ongekunstelde vriendelijke dienstverlening. Heel lekker ontbijt met bijzonder vriendelijk personeel. Nespresso-koffie. Vers fruit, goede hesp en algemeen meer dan goede kwaliteit. Ondergrondse ruïnes (onder het hotel) van de vestigingsmuren zijn prachtig uitgegraven en gemakkelijk te bezoeken. Service in de kamer zeer goed. Ruime mooie kamer met eigen terras dat uitgeeft op de rivier die.. jammer genoeg helemaal droog stond. Geen menu met hoofdkussens gevuld met dons, maar toch wel comfortabel. Goede bedden. Aangename bar. Supergoede receptiemedewerkers. Heel vriendelijk en hulpvaardig. Service voiturier.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Heerlijke locatie, alle highlights op wandelafstand !
    • Standaard Kamer

Het zwembad op het dak is heel erg klein en niets bijzonders. Ook staan er nauwelijks bedjes. Als er meer dan 10 mensen zitten, is het er al echt helemaal vol. De kamer zelf is niet heel bijzonder ... die is eigenlijk 4 sterren waard en geen 5 sterren. Alle extra's zijn wel 5 sterren waard.

Geweldige locatie. Je loopt hiervandaan zo richting de Kathedraal en alle leuke pleinen en luxe winkels. Geweldig ontbijt. Parkeergarage onder het hotel. Auto wordt voor je geparkeerd en gehaald.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Bijzonder aangenaam kort verblijf in het Centrum van Malaga aan de rivier
    • Standaard Kamer

Klein zwembadje met nog engere ruimte er rond.

Excellent onthaal door Patricia. Professioneel en in uitstekend Engels. Ruime kamer gelegen waar we het gevraagd hadden. Centrale locatie met authentieke straatjes in de buurt. Ook shopping in Corte Ingles op 7 minuten te voet. Overdekte foodmarket om de hoek. Hotel biedt uitgebreid ontbijt tot 11h.Aangenaam textiel en goede toiletprodicten. Onder het hotel uitgegraven oude vestigingen. Ze zijn vrij .te bezoeken en zelfs van bij de ingang en hall met loopglas te zien. Aanrader. Komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Geweldig hotel. Ondanks de hoge prijs zeer de moeite waard!
    • Standaard Kamer

Het zwembad was fijn maar omdat er zoveel gasten zijn, is het wat krap daar. Sommige mensen leggen hun handdoeken neer in de ochtend en 'bezetten' die dan de hele dag terwijl ze er pas aan het einde van de dag weer op gaan zitten. Dit zou niet moeten. Dat was het enige minpuntje.

Prima hotel, dit was de tweede keer dat we hier verbleven in 5 jaar tijd. Het is een beetje prijzig maar wel zeer de moeite waard. Alles was fijn - van personeel tot en met faciliteiten en locatie.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Mooi, proper hotel.
    • Standaard Kamer

Het zwembad! Er was veel te weinig ruimte rond het zwembad voor zo een groot hotel. Tien zitzakken en tien ligbedjes die tegen elkaar stonden. Het was werkelijk over de mensen stappen om in het zwembad te geraken. Mijn echtgenoot en ik hadden geen ontbijt maar hebben eenmaal geluncht in het hotel. Dat viel tegen. Er was zo goed als geen verluchting op de badkamer waardoor het muf rook en vliegjes aanwezig waren.

Mooi, proper hotel. De lkamer was zeer ruim met een grote badkamer.

Prima locatie, maar geen 5* hotel
    • Standaard Kamer

Geen 5* hotel! Inchecken verliep erg onhandig. Zelfs twee keer voor één kamer betaald. Pas bij doorvragen werd het het personeel duidelijk dat ze twee keer hetzelfde bedrag hadden afgeschreven! Voor mensen die om 07:00 uur naar het vliegtuig moeten is er geen ontbijt! De houdbaarheid van voedsel uit de minibar is verlopen. Als je er melding van maakt vraagt de balie-medewerkster of de smaak nog goed was!

Prima locatie. Fijne kamer met een goed bed.

Heerlijk en aangenaam verbijf in uitstekend hotel op fijne locatie
    • Superior Kamer

Mooie, ruime en schone kamer met comfortabele bedden, houten vloer en heerlijk grote badkamer. Temperatuur op de kamer was door ons zelf te regelen, wat erg fijn is. Prima ontbijt. Vriendelijk en servicegericht personeel. Fijne locatie aan de rand van het centrum.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

ideale ligging,tof zwembad op het dak

het zwembad op het dak het uitgebreide en lekkere ontbijt de ideale locatie : makkelijk bereikbaar vanaf de luchthaven en toch vlakbij het historische centrum

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Malaga is een aanrader!!
    • Tweepersoonskamer + Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Kamer dagelijks op orde gebracht maar niet schoongemaakt!! Hotel zeker geen 5 sterren waard! Misschien zijn de normen in Spanje anders... En nooit boeken in de week voor Pasen want die processies gaan 's nachts gewoon verder met echt superveel nachtlawaai! Buiten deze week waarschijnlijk wel geen problemen veronderstel ik.

Locatie geweldig! Service redelijk. Doen wel hun best om Engels te praten. Zeer sympathieke mensen. Mooie kamers.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

ontbijt was super.
    • Superior Kamer

ontbijt was super.A la carte eitjes en wafels inbegrepen.Vooral Alma verdient een pluim voor de service.Het nieuwe restaurant van het hotel serveert héél lekker eten.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Alles heel netjes en verzorgd.
    • Superior Kamer

De Valentijn-menu was helemaal niet duur maar ook helemaal niet lekker. Restaurant niet 5-sterren-hotel waardig.

Alles heel netjes en verzorgd. Ontbijt heel lekker. Ligging perfect voor citytrip

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Niets...

Super vriendelijk personeel, gezellige kamer, ruime keuze van ontbijt...Leuk dat je je eitje kan kiezen hoe je het wil 's morgens...geen opgewarmde eieren uit bakken...

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

hele mooie dagen gehad in het hotel en in Malaga
    • Standaard Kamer

De bediening tijdens het ontbijt was echt fantastisch ! Ruime keus van broodjes en alle andere producten.Heerlijk ontbijt.Een mooi hotel, met vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

heerlijk hotel in een fijne stad
    • Superior Kamer

de wifi was wat aan de trage kant.

Fijne ruime kamer met een heerlijk bed, uitstekend ontbijt. Op loopafstand van alles wat interessant is aan Malaga, midden in het leven, zonder dat het in het hotel hoorbaar is. Treinstation op 500m en dan in 12 minuten op de luchthaven. Supervriendelijk personeel, en handige desk voor het boeken van uitjes, een auto, etc. We komen zeker terug!!

Goed gelegen luxe-hotel met vriendelijk personeel
    • Standaard Kamer

Goede ligging op 5 minuten wandelen van centrum. Ruime verzorgde kamers, alle comfort aanwezig. Ruime keuze voor ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Beste hotel sinds jaren.
    • Standaard Kamer

Luchtje in de douche, waarschijnlijk afkomstig uit toegangspunt afvoer in de vloer.

meer dan uitstekend ontbijt met een hele kaart vol aan extra's te bestellen zonder extra kosten. Buitengewoon vriendelijk personeel. Prima kamer.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Relaxed
    • Standaard Kamer

Spijtig dat er geen buitenterras.

rustige sfeer in het hotel en goede locatie . Vriendelijke en behulpzaam in het gehele hotel.Geen ontbijt genomen, tamelijk duur omdat je in de stad lekkere ontbijten hebt voor een goede prijs.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Geweldige start van een verkenning van Malaga!
    • Vincci Essence Junior Suite

Kamers bovenste verdieping erg mooi (premium) maar erg warm om te slapen door split level!

Locatie, locatie, locatie.... Kamers zijn zeer groot en comfortabel. Ontbijt is zeer goed met veel keus en prima service!

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Heerlijk centraal tot mogelijkheid tot afkoelen in het zwembad
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

We kregen een upgrade en zaten in een hele mooie junior suite met ons drie. Ook prima geamuseerd op het dakterras met het zwembad waar we een drankje aangeboden kregen door de aanwezige bartender.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Een aanrader, dicht bij het oude centrum van Malaga, en zijn 5 sterren waard.
    • Standaard Kamer

Weinig plaats aan het zwembad

Gratis upgrade naar mooie, ruime kamer met privé terras. Zowel de bistro als het restaurant serveren uitstekende maaltijden

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

- Het ontbijt was heerlijk en gevarieerd.

- Al met al absoluut geen 5 sterren niveau. - Motten op de slaapkamer. - Op de driespersoonskamer was men bij het extra bed beddengoed vergeten. Dit kon 's nachts niet alsnog geleverd worden omdat men de sleutel van het hok met beddengoed niet had. Gevolg was dat iemand van ons gezelschap goed verkouden is geworden. Hier is na aandringen wel een financiële compensatie voor geboden. - Slechts een stuk of 8 bedjes bij het zwembad waardoor er soms geen plaats meer voor je is.

- Het ontbijt was heerlijk en gevarieerd. - Het personeel bij de eetgelegenheid is erg attent. - Fijne regendouche. - Leuk zwembad. - Je binnen binnen vijf minuten in het centrum

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Geen goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Wij boekten een kamer met 3 eenpersoonsbedden voor volwassenen, maar dat kan het hotel niet leveren, ook niet naar interventie van Booking.com. Het wordt dan een twee persoonsbed, dat uitelkaar kan worden geplaatst met een uiterst oncomfortabel extra bijzet bed. Hierop kan een adolescent of volwassene niet goed slapen. Er is wat achterstallig onderhoud van de badkamer en na het douchen staat de badkamervloer blank. Er wordt geadverteerd als 5 sterren hotel. De prijs/kwaliteit is er echter niet na.

Uitstekende ligging in het historisch hart van Malaga. Prima ontbijt. Behulpzaam personeel. Kamer wordt netjes schoon gehouden en is rustig.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Reeds de tweede maal in dit aangename stadshotel.
    • Standaard Kamer

Grote slaapkamerkast maar wel te weinig legplanken op normale hoogte.we zouden dit hotel eerder 4,5 sterren geven i.p.v.5

Goed ontbijt mooie grote kamer ,zeer goede bedden,reeds de tweede maal in dit hotel.

Verbleven in juni 2016

Zeer goed hotel.

Kamers prima!

Het hele plaatje klopt.
    • Standaard Kamer

Het enige minpuntje was dat er rein ig plek is bij het zwembad

Het hele plaatje klopt.

Alles was perfect

Geen opmerkingen

Hotel en ligging

mooie ruime kamer met goede airco.
    • Standaard Kamer

te weinig plaats rond het zwembad.

mooie ruime kamer met goede airco. Rustige ligging. Mooi zwembad

De mooie kamer had een zeer comfortabel bed en het ontbijt...
    • Standaard Kamer

De mooie kamer had een zeer comfortabel bed en het ontbijt was zeer uitgebreid.

Superservice

Drankjes bij het zwembad

Ontbijt Super

Perfect verblijf voor een geslaagde vakantie in Malaga

Goede hygiëne Personeel erg gastvrij Mooie inrichting

Goed hotel voor cultuur,strand en restaurants.
    • Standaard Kamer

Heel klein zwembad met slechts enkele ligbedden.

Schone kamer, prima ontbijt en perfecte locatie.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Ontbijt en de grote vd kamere

Locatie en vriendelijk personeel
    • Superior Kamer

Airco 2 keer stuk En douchen in een bad hoort niet bij een 5 sterren hotel.

Locatie en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Vriendelijk personeel.
    • Standaard Kamer

De grootte van de kamer. Iets verouderd meubilair. Prijs/kwaliteit verhouding.

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Centrale ligging.

Prima locatie, heel mooi hotel.
    • Standaard Kamer

Prima locatie, heel mooi hotel. Vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt.

Behulpzaamheid en vriendelijkheid personeel, top!

Behulpzaamheid en vriendelijkheid personeel, top!

Fantatisch

Kan niks bedenken

Comfort en de rust

Mooi hotel met goede ligging centraal van alle bezienswaardigheden.
    • Standaard Kamer

Mooie verzorgde kamers, en een goed ontbijt.

Vriendelijk en zeer behulpzaam , perfecte ligging, mooi en...
    • Standaard Kamer

Vriendelijk en zeer behulpzaam , perfecte ligging, mooi en verzorgd hotel.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Prettig verblijf 2 nachtjes
    • Standaard Kamer

Ontbijt te duur, lekkage wastafel

Ruime kamer, goede ligging, aardig personeel

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

ontbijt was goed tot zeer goed.

ontbijt was goed tot zeer goed.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Fantastisch hotel en kamer, geweldige hospitality en midden in de stad!!!

Zie hierboven