Beoordelingen over Club Vista Serena 3-sterren

Capricornio, 2, 35100 Maspalomas, Spanje

#31 van de 115 hotels in Maspalomas

Super vakantie gehad in Club Vista Serana
    • Appartement (2 Volwassenen)

Naast het terras bij ons appartement stond een grote container beetje jammer van het uitzicht maar verder waren er zoveel plus punten dat we dit maar voor lief hebben genomen.

De gastvrijheid van al het personeel het voelde zo relaxt iedereen doet echt enorm zijn best om het je naar de zin te maken. Zeer gemoedelijke sfeer , heerlijk zwembad met voldoende bedjes en uitstekend restaurant en gezellige bar bij het zwembad. Wij komen hier zeker terug 👍

Heerlijk verblijf bij Club Vista Serena!

Rustig en mooi appartementencomplex. Zeer aardig personeel. Prima appartement (van binnen wel iets gedateerd) met ruim terras. Heerlijk zwembad en een bar voor een hapje en een drankje. Huurauto is wel makkelijk om de omgeving te verkennen.

Heerlijk appartementencomplex
    • Appartement (3 Volwassenen)

Het complex ligt ver van het strand en het centrum. Een auto is aan te bevelen!

Mooie schone en ruime appartementen. Het complex heeft een frisse uitstraling en het personeel is bijzonder aardig. Het zwembad is echt verwarmd. Ook er een wasmachine aanwezig.

Goed verblijf tegen goede prijs
    • Appartement (3 Volwassenen)

Uitzicht vanaf balkon was niet mooi, we keken tegen de achterkant van de ingang aan met allemaal draden, schotels e.d. De boiler was erg klein en er was geen verwarming, dus de eerste dagen was het erg fris op de kamer.

Voorzieningen en hygiëne was goed en het personeel was vriendelijk. Leuk zwembad en bar. Ook de dagelijkse schoonmaak was een goede service.

prima locatie om een weekje te relaxen, strand ed. moet je eigen vervoer hebben
    • Appartement (2 Volwassenen)

In naaste omgeving niets te doen ,behalve kleine kruidenier en restaurant bij de buren. eigen vervoer erg aan te bevelen

leuk kleinschalige locatie met zwembad en goed restaurant

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Aangenaam verblijf
    • Appartement (3 Volwassenen)

Jammer dat mijn verzoek om een terras in de ochtend zon niet werd ingewilligd. Nochtans waren er appartementen vrij, de periode dat wij er verbleven. 's Ochtends te weinig verse broodjes te verkrijgen

Het zwembad, restaurant

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Heerlijke plek om een weekje door te brengen.

Geen tegenvallers voor ons

Om lekker te eten hoef je het park niet uit. Je kunt heerlijk eten bij het restaurant aan de poolbar. Verder wordt het park en de appartementen goed schoongehouden. Vriendelijk personeel aan de receptie en in de bediening. Park ligt in een rustig deel dus niet midden in het uitgaansleven van playa del ingles. Dat kan een voordeel zijn. Park heeft een kleine winkel waar je 's morgens een vers broodje en beleg kunt kopen en om de hoek kun je terecht bij een grotere Spar.

Mooi appartement op een mooi eiland
    • Appartement (2 Volwassenen)

De afstand tot het centrum/ restaurants/ zee, was 4 km wandelen. In de buurt alleen appartement complexen en dus weinig te doen wat eetgelegenheden betreft. Auto/fiets wel noodzakelijk.

Het restaurant was erg goed. Heel vriendelijk personeel. Winkeltje was ook erg handig. Grotere supermarkt in de buurt. Goed onderhouden en schoon complex, elke dag werden de kamers schoongemaakt. Voldoende bedden bij zwembad. Shuttleservice was goed! En douche- en omkleed gelegenheid voor de laatste dag in receptie gebouw. Mooi eiland om met de auto te verkennen!

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Veel ruimte in het appartement, ruimte om buiten te zitten...
    • Appartement (2 Volwassenen)

Het sproeien in de tuin gebeurde om 23:00 a 23:30 en gebeurt onder je raam. Dit zorgt ervoor dat je wat minder snel in slaap kan vallen. De appartementen zijn erg gehorig. We zaten in en appartement beneden en we hoorden de bovenburen lopen en praten. Erg vervelend als ze dit om 3:00 's nachts deden...

Veel ruimte in het appartement, ruimte om buiten te zitten (balkon) was ook erg prettig. Gratis koffie bij de receptie. Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Een heel koket en aangenaam appartementencomplex.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Een minpunt vinden wij dat op het moment dat wij hier waren er over de hoofden van de gasten een conflict tussen de uitbaters van het aanwezige restaurant en de directie van het complex werd uitgevochten. Dat is een zakelijk geschil en mag nimmer via de gasten plaatsvinden en dat rekenen wij de directie van dit complex heel erg aan!

De kamers waren prima schoon en volledig uitgerust. Bij ons werd het appartement dagelijks schoongemaakt en de bedden opgemaakt. Het tweepersoonsbed is goed, evenals de badkamer met bad en douche. De receptie is heel vriendelijk en daar treft men ook soort Nespresso-apparaat aan voor een bakkie heerlijke koffie, welke ook nog eens gratis is. Tevens is bij de receptie mini-mini supermarkt aanwezig met een opzienbarende variatie aan producten tegen zeer concurrerende prijzen. Het is een prima verblijf, maar ietwat afgelegen van het strand en een gezellig centrum. Wij raden wij ten zeerste een vervoermiddel (huurauto) aan om toch wat meer te kunnen zien dan alleen het zwembad van het appartement.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Alles was top en naar wens
    • Appartement (2 Volwassenen)

Niks alles was naar wens

Goede service, vriendelijke personeel, elke dag wordt je kamer schoongemaakt.

Super, een aanrader!

Heel gastvrij personeel

Fijn, goede ontvangst, lekker eten, vriendelijke bediening
    • Appartement (3 Volwassenen)

Kluisje op de kamer, achterstallig onderhoud bijwerken.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Prima plek
    • Appartement (2 Volwassenen)

Vriendelihke sfeer en goede schoonmaak

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Het was voor ons ideaal

Ik was er slechts 1 nacht

Kamers prima

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Gezellige sfeer

Gezellige sfeer

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Lekker rustig appartementen complex.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Lekker rustig appartementen complex.

• Beoordeeld op: 11 januari 2015

Ligging & privacy (wel afhankelijk van bungalow/app.

harde bedden harde bank (kamer) boiler (binnen 3 minuten koud water) schoonmaakmaterialen afwezig stopcontacten slaapkamer niet universeel (de rest wel..vreemd dus) zwembad mag ietsie warmer...(20-22 graden is net te koud met windkracht 5 in de ochtend en middag)

Ligging & privacy (wel afhankelijk van bungalow/app. nummer). Ruimte in bungalow Parkeergelegenheid Afstand naar centrum, strand en supermarkten, met eigen vervoer ook nog eens een gemakkelijke vertreklocatie Gastvrijheid

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

Centrale ligging.

Eigenlijk niets. Complex voldeed volledig aan onze verwachtingen. Appartementen enigszins gehorig maar dat is gegeven de bouwstijl ter plaatse gebruikelijk en begrijpelijk.

Centrale ligging. Goed aangebonden aan vliegveld, autobaan enz. Rustig gelegen en toch overal snel naar toe. Winkels centraal.

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

Personeel

Lokatie

Personeel

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.