Beoordelingen over Viva Cala Mesquida Resort & Spa 4-sterren

Urb. Cala Mesquida, s/n, 07580 Cala Mesquida, Spanje

#1 van de 4 hotels in Cala Mesquida

Prima plek
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Lawaaierig, vooral in de nacht door huilende baby's, en slechte isolatie van de appartementen. Ik kan me voorstellen dat het in juli/aug echt extreem druk is

De locatie en de voorzieningen

Niet twijfelen maar boeken
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Fantastische locatie! Uitzicht is oogverblindend. Upgrade ter plaatse genomen naar premium kamer met jacuzzi, aanrader! Supermarkt aan overkant van de weg, alles wat je nodig hebt. Direct aan het strand. Top.

• Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We hadden een kamer met zeezicht geboekt. Dat viel eerst tegen want vanuit de kamer zag je geen zee. Enkel vanop het einde van het balkon, kon je zijwaarts de zee zien. Dit zou op zijn minst als lateraal zeezicht moeten staan op booking want als je voor zeezicht extra betaalt, dan was dit ontgoochelend. Het hotel heeft echter direct gezocht naar een oplossing en de volgende dag konden we al naar een kamer met zeezicht verhuizen. Wij kregen ook een maaltijd als compensatie voor het ongemak. Ook tijdens het verblijf kunnen wij alleen maar lovend zijn over dit hotel. Zeer lekker eten, gastvrij en vriendelijk personeel. Wij komen graag terug.

Top vakantie met verwarmende zwembaden.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Vriendelijkheid aan de receptie.

In het najaar, herfstvakantie, 3 verwarmende zwembaden die op redelijke temperatuur zijn en 2 binnen zwembaden ( 1 voor families en 1 voor adults ) en dat is echt top. Wordt veel gedaan voor kinderen. Auto is must om te hebben. Top resort om een week bij te komen met een goede prijs/kwaliteits verhouding.

Geweldig resort, maar prijs voor de kamer veel te duur.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De prijs voor de kamer was absoluut niet in verhouding met wat je ervoor kreeg. De kamer is prima, maar zelfs de helft van het bedrag wat we ervoor betaald hebben zou nog teveel zijn voor wat je krijgt. Dit was echt een enorme tegenvaller en kan volgens ons veel goedkoper. Twee jaar geleden betaalden we veel minder. We dachten dat we voor dit geld in het topsegment van het hotel zouden zitten, maar dit bleek niet zo te zijn.

Het hotel, personeel, eten en vooral de locatie zijn geweldig. We hebben er (voor de tweede keer) een heerlijke vakantie gehad. Als je een auto huurt op de luchthaven, ben je er binnen een uurtje. Wifi was op het terrein van het hotel prima, alleen in onze kamer niet. Maar dat lag meer aan onze kamer.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Prachtig resort voor gezinnen met jonge kinderen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Bij slecht weer is het binnenzwembad te klein en ongeschikt voor kleine kinderen. Keukengerei was minimaal.

Prachtige locatie. 1 min lopen naar het strand. Leuk animatieteam. Prachtige zwembaden. Het appartement was lekker schoon. Uitzicht geweldig. Mooie en rustige locatie. Goed opgezet. Veel speeltuinen. In leuk en rustig deel van Mallorca.

Personeel was zeer vriendelijk allemaal!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Personeel was zeer vriendelijk allemaal!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Fijn vakantieparkje dicht bij strand

Beetje gehorig en beetje dicht op elkaar

Mooi park met veel groen en bloemen

Top !
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Geweldige loacatie direct aan zee. Zeer warm onthaal bij aankomst. Keurig schone kamers, kortom een aanrader!

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Mooie omgeving, prachtig strand ,

versleten/ meubilair en beddengoed

Mooie omgeving, prachtig strand ,

Prachtige locatie! Voor herhaling vatbaar!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ligging aan zee is super!!! Restaurants siper goed en heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Prachtig strand

Parkeergelegenheid dramatisch. Geen schoonmaak op 2 dagen in de week. Airco niet aan in Mei omdat men het niet warm genoeg vind. Onderhoud accomodatie.

Prachtig strand

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

Kindervriendelijke acco.

Op terras in de avond alleen drank kaart.

Kindervriendelijke acco.