Beoordelingen over Zafiro Mallorca & Spa 4-sterren

Avda. Santa Eulalia, s/n, 07458 Can Picafort, Spanje

#14 van de 47 hotels in Can Picafort

- Lay-out met mooie groene tuin en zwembaden
    • Premium Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

- De service was niet zo best, vaak lang wachten. Het slot van de kamer werkte enkele keren niet, toen moest er steeds een technicien komen - Het boeken van een activiteit in de spa duurt nog langer dan de behandeling zelf. Heel inefficiënt en bureaucratisch - Het eten was niet meer dan OK, maar wij zijn dan ook best kritisch. We hebben met name ergens anders gegeten en zelf lekkerder gekookt

- Lay-out met mooie groene tuin en zwembaden - Activiteiten voor kinderen, het personeel daar was geweldig - Ruime en schone appartementen

Mooie accommodatie wat voorzieningen betreft.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Niet altijd parkeergelegenheid op het terrein. Drankjes in de bar of restaurant zijn prijzig. Accommodatie is mooi en netjes ingericht maar de kamers/appartementen zijn zeer gehorig: een vrouw op hakken, rondrennende kinderen 's ochtends vroeg, deuren, schuifpuien en verplaatsing van stoelen gaat gepaard met herrie/geluid en dat leidt tot irritatie en uiteindelijk geeft je dat geen goede nachtrust. Groot minpunt !!

Mooi terrein met zwembad. Ook een restaurant en bar aanwezig. Een animatieteam voor jong en oud.

Prima herfstvakantie bestemming. In het hoogseizoen misschien te druk.
    • Studio

Tot twee keer toe vragen of ik de kamer wilde betalen, dit had ik via booking.com al gedaan. Geen enkel buitenbad is verwarmd.

Complex is zeer overzichtelijk. Restaurant heeft zeer afwisselende thema's. Bij de receptie spreken ze vele talen.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Teleurstellend
    • Studio

Ik snap niet dat er 2 vrijwel identieke hotels met vrijwel dezelfde naam op een kilometer afstand van elkaar kunnen liggen. Mijn zus en haar gezin hadden apart geboekt en doorgegeven aan mij welk hotel ze zaten. Bij aankomst bleek echter dat ik in het ene Zafiro hotel zat en zij in het andere Zafiro hotel, een kilometer verder. Ik vind het belachelijk hoe zoiets kan gebeuren. Nergens was te vinden dat er 2 hotels op zo’n korte afstand met dezelfde naam waren. Van het hotel personeel kreeg ik te horen dat dit vaker gebeurd, waarom wordt er dan niks aan gedaan? Ik heb door dit voorval geen leuke vakantie kunnen hebben. Daarbij komt ook dat ik dit GEEN 4 sterren waardig hotel vindt. De faciliteiten waren nihil, de kamers waren te simpel en erg toegetakeld. Er zat houtschimmel aan de onderkant van mijn badkamerdeur. Kortom, het gat tussen 4 en 5 sterren moet niet zo groot zijn. Ik vind het erg jammer dat deze vakantie, die mij overigens veel te veel geld gekost heeft in vergelijking met de prijs-kwaliteitverhouding, zo teleurstellend is komen te verlopen, door iets wat, naar mijn idee, voorkomen had kunnen worden. Wanneer ik een vakantie boek of een hotel op zoek via booking.com, ga ik er niet vanuit dat er 2 verschillende hotels met zowat dezelfde naam op zo’n korte afstand van elkaar vandaan zijn. Ik raad booking aan om dit dus voortaan te vermelden!

Ontbijt perfect.
    • Premium Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

De afstand naar het strand is een flinke wandeling.

Ontbijt perfect. Alleen geschikt met jongere kinderen, voor wat oudere kinderen niets te doen, Zonder kinderen zou ik er zeker niet heengaan. Kamers prima, eg netjes en compleet met keukenblokje.

Topaccommodatie voor gezin
    • Premium Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Stuk lopen naar het strand

Miniclub/ kinderfaciliteiten en -activiteiten; eten

Hele fijne week gehad, heel tevreden over het hotel!
    • Premium Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Activiteiten voor de kinderen en het personeel

Lekker genoten van een weekje Mallorca
    • Premium Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bedden zijn niet fantastisch (maar dat is persoonlijk).

Mooie locatie op loopafstand van het strand met mooi zwembad. Wisselend buffet voor diner

locatie

ontbijt iets afwisselender

locatie

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

heerlijk eten en drinken, goede service.
    • Premium Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

restaurant was in de avond open van 18u tot 21u. De sluitingstijd had een uurtje later mogen zijn.

heerlijk eten en drinken, goede service.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

• Premium Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Locatie niet direct aan zee.

Kleinschaligheid...alle apartementen rond het zwembad en de aanwezigheid van een voetbalveld

• Beoordeeld op: 27 mei 2016

Midden mei 8 dagen aanwezig geweest met dochter van 2.

Midden mei 8 dagen aanwezig geweest met dochter van 2. Kamers mooi ruim, zelfs ruimte genoeg om bedden naar woonkamer te verplaatsen en dochter op slaapkamer. Prima douche en bad. Keukentje ook voorzien van het hoognodige. Wij zaten op de tweede verdieping aan de drukke weg maar ik vond de geluidoverlast echt meevallen. Persoonlijk mij totaal niet aan geërgerd. Let op: bij aankomst bieden ze je een upgrade naar kamer met tuintje aan voor 25 euro per nacht. Schoonmaak ook perfect. Als ze kwamen tijdens middagslaapje kwamen ze gewoon later terug.Zwembaden qua opzet en hygiene perfect, babybad, kinderbadje, zwembadje 90 cm, leuke trampoline bal en 18 plus gedeelte. Water wel erg koud, dochter van 2 kwam er elke bibberend uit ;-) grote omkiepemmer in het babybad ook wat overdreven maar zorgde wel voor veel gelach .prima handdoeken service ( gratis) en met omwisseldagen dus deze hoef je zelf niet mee.Spa niet indrukwekkend. 2 x in hotel gegeten, eten prima in orde 18 euro pp met het eerste drankje per persoon erbij. Dochter hoefde nog niet te betalen. Eten prima gevarieerd en genoeg keuze. Ook een klein speelgedeelte in het restaurant voor de kinderen. In het centrum op 10 min lopen heeeerlijk gegeten bij la pinta, echt een aanrader. Monaco was ook prima . Beiden betaalbaar ( voor 3 personen wisselend tussen 40 a 50 euro)Buiten nog een grotere leuke speeltuin met springkussen. Eroski supermarkt op 10 min lopen.kleinere supermarkt in het hotel waar de prijzen ook wel ok zijn. Veel gezinnen met jonge kinderen, erg leuk dat de kinderen elkaar opzoeken bij de zwembaden, alle bootjes opblaasvissen en emmertjes maken het reuze gezellig.. Animatie met buvo de beer ook erg leuk en gezellig, elke dag van 20:00-21:00. Strand prima met ligbedden of op het strand zelf liggen. 10 minuten lopen, water loopt langzaam af.

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Met de meivakantie op viva Mallorca verbleven.

Weinig min punten. -koud zwembad( weet wel,seizoen gebonden!) in de zomer natuurlijk goed verwarmd door de zon! -omgeving niet bijzonder van het hotel! Zelfs rommelig tot vies in de woonwijk. ( net wat je vervelend/gewend bent)

Met de meivakantie op viva Mallorca verbleven. Gezin met 2 kinderen (3-6 jr). We hadden een appartement op de 2e verd, met zicht op het zwembad.(kmr 2209). Dit is zeker een goede ligging, ver genoeg van het avond programma/ geluid. Bij boeken zeker vermelden dat je zwembadzijde wilt, achterkant is uitzicht op bebouwing die niet al te fraai is! Kamer is sober maar netjes. Kinderen sliepen in de slaapkamer, wijzelf op 2 losse bed banken in de woonkamer. Naar mijn mening prima te doen als je niet te lang bent!!(1 bank is vrij kort) Werd bijna iedere dag schoongemaakt, en ook handdoeken werden gewisseld! Kunt ook badhanddoeken krijgen voor het zwembad/strand aan de receptie ma/woe/vrijdag. Animatie team was top!! Van 10 u smorgens tot savonds 21.00 volop vermaak voor de kids. ( mini disco was geweldig voor de jongste kids). Zwembad was ook super. Wel koud nog voor t begin van het seizoen( onverwarmd). Diepste gedeelte is 90 cm. Was t eerste jaar met een gigantisch watertrampoline in t bad! Wandeling naar de zee is met kinderen goed te doen, 10 min rechtuit de straat door. Werd nu veel verbouwd en opgeknapt aan de boulevard van van picafort. Veel hotels/ winkels waren nog niet open eind april begin mei. Alles opgeteld prima vakantie verblijf!! Waar ik zeker nogmaals zou kunnen verblijven! All inclusive formule hebben we niet geboekt, maar voor iets oudere kids zal dat vast prima zijn! Bij transfer zou ik rekening houden met auto huur of een rechtstreekse taxi. ( 45min rijden) Anders ben je met een operator bus al snel 2,5 u onderweg!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Animatie en kidsclub zijn voor alle leeftijden.

Kookspullen waren minimaal, meubel verouderd, kinderbad onverwarmd en veels te koud

Animatie en kidsclub zijn voor alle leeftijden. Kwaliteit buffet was erg goed. Divers assortiment met verschillende thema avonden

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

Zeer kindvriendelijk hotel, miniclub, minidisco, zwembaden.

Zeer kindvriendelijk hotel, miniclub, minidisco, zwembaden. Op loopafstand van het strand, restaurants en boulevard. Goede schoonmaak van kamer en buitenomgeving (tuin, zwembaden e.d.). Enthousiast personeel.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Zeer kindgericht, lekkere buffetkeuken

ijskoud zwembadwater, zowel buiten, kinderbad als binnenzwembad

Zeer kindgericht, lekkere buffetkeuken

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Een heel erg netjes complex.

Een heel erg netjes complex. Zeer overzichtelijk en op goede afstand van het strand, waar leuke restaurants en winkels zitten.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Ruim van opzet.

Erg prijzig in hoogseizoen

Ruim van opzet.

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

Mooi zwembad, schoon complex, vriendelijk personeel, goede...

Mooi zwembad, schoon complex, vriendelijk personeel, goede eetgelegenheden