Beoordelingen over Vivobarcelona Apartments Jordi

#356 van de 1.300 vakantiewoningen in Barcelona

Gebaseerd op 478 beoordelingen over dit appartement

De locatie is prima.
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon (5 Volwassenen)

Onder het bed was lang niet schoon gemaakt. Bij aankomst was er niemand om ons te ontvangen. Toen we belde werden we 15 minuten in de wacht gezet omdat de vrouw aan de telefoon alleen Spaans sprak. Uiteindelijk een uur moeten wachten. De afvoer in de badkamer stonk verschrikkelijk.

De locatie is prima. Dicht bij de metro espanya. Ruim appartement met alle voorzieningen in de keuken. 2 badkamers. 1 wel zeer klein. De geiser was lek. Dezelfde dag kwam er iemand om het te maken. Makkelijk te bereiken met aerobus vanaf het vliegveld.

Aangename citytrip
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon (5 Volwassenen)

Een slaapkamer met dubbelbed was vrij klein en er was veel straatlawaai binnen te horen.

Ligging vlak aan Plaza españa, twee slaapkamers en eraan grenzend twee badkamers met douche(bad). De kamers konden volledig verduisterd worden door rolluiken. De keuken was volledig ingericht. We hadden een avondvlucht huiswaarts we mochten van de conciërge de bagage in de kleerkast zetten en later komen ophalen in plaats van mee te slepen, een welgekomen bonus.

• Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon (5 Volwassenen)

Incheck jongen wist niet dat ik al Betaald had, dus moest betalen. Heb twee keer betaald, maar toen ik verhaal ging halen, werd dat bevestigd en als het goed is krijg ik het teveel betaald geld terug

Rust en schoon

Goede locatie, met snelle verbindingen voor metro en bus.
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon (5 Volwassenen)

Booking gemaakt owv het zwembadje, maar enkel de twee appartementen op het gelijkvloers hebben een zwembadje. De reservatiemail en de informatie is dus gewoon niet correct. Bij indienen van klacht word je van VivaBarcelona naar Booking.com en weer terug gestuurd, heel teleurstellend! De bedden zijn versleten, en de douchegordijnen stinken voor het ganse appartement.

Goede locatie, met snelle verbindingen voor metro en bus.

Gezinsvakantie
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Terras (5 Volwassenen) - Begane Grond

We hadden de pech om jonge kerels als buren in het 2e appartement te hebben, wat vooral 's nachts voor veel lawaaihinder zorgde. (na 2 slapeloze nachten en dan een telefoon naar het verhuurbureau was dit wel verholpen - het bureau luistert dus zeker naar je klachten, wat dan weer positief is) De accommodatie vonden wij wel wat verouderd, er was een tuinstoel dat stuk was, van het service ontbraken ook al heel wat zaken en dit was echt maar in een minimum voorzien. De douche was ook een minpunt. Het douchegordijn hangt over de doucherand, waardoor al het water op de grond terecht kwam. Je kon het gordijn in de douche leggen, zodat het water toch in de douche terecht komt, maar gezien het al een kleine douche is, is dit niet handig.

Makkelijk bereikbaar appartement. We hebben de voorgestelde taxidienst gebruikt om van de luchthaven naar het appartement te gaan. De taxichauffeur had de accommodatie gecontacteerd, zodat we vlot de sleutels hadden. Heel leuk dat er een klein zwembadje was, vooral handig met kinderen. Ook het grote terras is een groot voordeel van dit appartment. De kamers kan je verduisteren met rolluiken, wat ook superhandig is. De ruime badkamer is ook een pluspunt, zeker met een gezin van 5 personen, net als de handdoeken en verse lakens bij aankomst. Ook de plaats van het appartement is goed gelegen.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Voldoende voor een korte vakantie
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen) - Begane Grond

Op de foto`s was te zien dat we buiten op de begaande grond een zitje aanwezig was. Wij zaten aan de andere kant van het pand de straatzijde en daar was niks. Er zaten ramen in, maar je kon niet naar buiten kijken. Er kwam alleen licht naar binnen. Aan voorzijde van het appartement had je afvalcontainers en dat is ook geen pretje en het stinkt bij hoge temperaturen.

Er was airco en wifi internet Het was in de kelder, dus koel

Vervelende binnenkomst
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen) - Begane Grond

Bij aankomst was degene die de sleutelkaartjes kwam brengen zeer onvriendelijk en bot. Ik was aan het telefoneren met vivobarcelona kantoor toen hij aan kwam fietsen. Hij was echt boos op ons dat wij kantoor gebeld hadden. Vervolgens zei de vrouw aan de lijn opdringerig dat ik perse niet moest ophangen en of ik wel zeker wist of die man van vivobarcelona was. Ze liet mij mijn telefoonnummer steeds herhalen. Die man wilde ondertussen ook absoluut niet met haar praten en antwoordde op mijn vraag dat hij niet van vivobarcelona was. Hij had wel de papieren van vivobarcelona en mijn gegevens op papier. Hij bleef overigens tijdens het hele incheckgesprek bot reageren. Voelde erg onprettig en onbetrouwbaar allemaal. De accomodatie was ook anders dan op de foto. Wel ruim genoeg maar absoluut niet zo mooi als op de website. Donkere kamers en geen balkon.

Locatie zeer centraal

Aanrader voor verblijf in Barcelona!
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon (5 Volwassenen)

Enig minpuntje is misschien de ligging in de straat. Er komt nauwelijks zon op het balkon of in het appartement.

Appartement ligt echt heel erg goed, 2 minuten lopen van de metro. Zeer gemakkelijk om je te verplaatsen naar alle kanten van de stad. Onthaal is prima, toegang van appartement is met cijfercode aan voordeur en met key-card aan het appartement zelf. Appartement was netjes, ruim genoeg en vooral erg schoon en fris. Alle ramen voorzien van rolluiken wat wel handig kan zijn in de zomer. Airco ook aanwezig!

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Prima locatie maar appartement heeft wel wat minpunten
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen) - Begane Grond

Appartement was in het souteraints dus weinig daglicht. Het was ook ontzettend gehorig. Het 2 persoonsbed moet nodig vervangen worden

Locatie is prima!

Barcelona is top!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen) - Begane Grond

Hygiene; veel stof, slecht onderhouden badkamer, gevaarlijke douche

Centrale ligging van het appartement

Mooie uitvalbasis voor citytrip barcelona
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon (5 Volwassenen)

airco maakt redelijk veel lawaai

aan de rand van centrum met metro vlakbij en ontbijt om de hoek

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Prima lokatie, goed verzorg en compleet appartement.
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon (5 Volwassenen)

Lang wachten tot iemand met de sleutel kwam.

Prima lokatie, goed verzorg en compleet appartement.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Prima appartement.

In de ene badkamer was het douchegordijn niet comfortabel en in de andere badkamer zat de doucheknop 'los'.

Prima appartement. Super locatie, vlak bij toeristische plekjes en metro.

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Terras, heel dicht bij metro en winkelcentrum.

Douche was aan de kleine kant, na douchen badkamervloer nat omdat douchegordijn niet gied afsloot. Dit is echter klein minpuntje en zeker geen reden het appartement niet te boeken.

Terras, heel dicht bij metro en winkelcentrum.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Centraal gelegen voor uitstapjes.

De keukenuitrusting was zeeeeer slecht..1 heel klein koekepannetje...een heel klein steelpannetje....en n hele grote pan..maar als je soep wilt maken is er nog geen soeplepel aanwezig.

Centraal gelegen voor uitstapjes...metro 250 m afstand...ook de airobus van en naar t vliegveld heeft op 250 m afstand n halte....uitstekende bedden.groot balkon

• Beoordeeld op: 30 maart 2016

Ruim appartement.

Ruim appartement.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Ruim, fris, metro dichtbij!

Gehorig (geluiden vanuit de straat)

Ruim, fris, metro dichtbij!