Beoordelingen over Zaida 1-sterren

San Roque, 26, Casco Antiguo, 41001 Sevilla, Spanje

#25 van de 156 hotels in Sevilla

Heerlijk geslapen

Wanneer je de kamer in gaat krijg een nare lucht uit het badkamer. Waarschijnlijk als ze de wc doortrekken van boven of beneden verdieping dan borrelt de wastafel en water wordt weggezogen en dat creëert stankoverlast.

Schone en redelijk grote kamer. Zeer zeer comfortabele matras en kussen. Centrum is op een 5 min loop afstand.

Heel rustig gelegen, geen doorgaand verkeer.

Het ontbijt dat we moesten betalen en niet prijs/ kwaliteit was

Heel rustig gelegen, geen doorgaand verkeer. Enkel taxi’s. Wij hadden een ruime kamer met balkon maar de meeste kamers waren kleiner en zonder balkon. Ontbijt : matig.Bij boeking stond vermeld dat ontbijt inclusief was maar wij moesten toch 5€ per peroon per nacht betalen en dat viel ons wat tegen.Elders ontbijten was goedkoper

Locatie prima.

Trappen op weg naar kamer. Uitzicht matig, maar sommige kamers hebben helemaal geen uitzicht. Parkeren groot probleem.

Locatie, hygiëne en personeel. Prachtig gerestaureerde receptie

De centrale gunstige ligging.

Douchen in de badkuip

De centrale gunstige ligging. Nette kamers, fijn een airco, koelkastje( gevuld met wat fris en water), koffie en thee faciliteiten. Klein dakterrasje voor algemeen gebruik

Geweldig hotel met vriendelijk personeel op een goede locatie

De badkamerdeur kon niet erg ver open, daardoor moest je je tussen de deur en de wastafel doorwringen.

Ruime lichte kamer met uitstekende service . Vriendelijk personeel.

Een heel Spaans hotel op uitstekende locatie met gezellige cafés/restaurants direct in de buurt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

Locatie was super. Kamer was prima. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Goede vermelding op de website van hotel over de Parking in het centrum en gebruik van de taxi. Verliep uitstekend. Zelfs het kleine stukje trap op vanaf de straat naar het hotel viel heel erg mee.

Absolute aanrader

Prijs/kwaliteit verhouding was super. Alles was aanwezig en er was zelfs een lift en dakterras. 24 uurs receptie. Geweldig en lekker rustig gelegen

het hotel was prima.

kastruimte is wat beperkt. opstapje naar doucheruimte kan lastig zijn. voor ons geen probleem overigens.

het hotel was prima. goede locatie, maar vooral zeer behulpzame en vriendelijke personeelsleden. kamers zijn sober, maar prima in orde.

Heerlijk verblijf in zeer gastvrij hotel met zorgzaam personeel!

—-

Uit alles was te zien dat het hotel zorgvuldigheid tav gasten en gebouw als prioriteit heeft. Op de kamer koffie/thee faciliteit met cake, omdat er geen ontbijtmogelijkheid is. Hadden een goede kamer, geschikt bij een stedenreis van enkele dagen. Dakterras op 2e etage en kleinere lounge op benedenverdieping. Klein hotel in de binnenstad met 24 uurs receptie. Persoonlijke noot vanuit personeel, behulpzaam bij fietsenhuur, restaurantkeuze. In de straatjes diverse tapasrestaurants en cafeetjes. Kortom: een aanbeveling waard!

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Behulpzaam personeel.

De eerste nacht werden wij wakker met een lekkage van de bovenkamer. Wij kregen een andere kamer en 1 nachtgeld teruggestoort.SUPER!

Behulpzaam personeel. Locatie.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Genoten, geweldig hotel in een geweldige stad

Niks viel ons tegen

De kamer was erg sfeervol en had alles wat we nodig hadden. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ligt midden in het oude centrum, alles op loopafstand. Ontbijten kun je op veel locaties in de buurt van het hotel. Leuk weetje..las dat het een oud paleis is geweest. Of het waar is weet ik niet maar het zou me niet verbazen. Ook is er een dakterras.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

We hebben genoten.

Stof onder het bed. Gevallen zeepje lag een paar dagen achter het toilet.

Ligging van het hotel is perfect. Heerlijk ontbijten om de hoek, supermarkt op loop afstand.

Sevilla is een prachtige stad, opvallend vriendelijke mensen en perfect goedkoop hotel in centrum.

Kamers zijn redelijk gehorig maar wij hebben daar geen last van gehad. Ander stel had er wel last van en kreeg op verzoek meteen een andere kamer.

Perfecte service van de receptionisten, super vriendelijk en behulpzaam met intake, tips, taxi's regelen. Keurig schoon, prachtige locatie, mooi oud hotel, ongelovelijke prijs prestatie verhouding.

Ideaal hotel voor een city-trip.

Er viel niets tegen.

Als start in een onbekende stad was het hotel in het centrum een aanrader. Heel vriendelijke uitbaters. Geen ontbijt ter plaatse maar genoeg mogelijkheden in de directe omgeving. Goede matras, wat toch heel belangrijk is. Er was ook een ijskastje in de kamer, wat bij zomertemperaturen zeker erg nuttig zal zijn.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Het personeel is erg vriendelijk en het is een goede locatie...

Parkeren in de buurt is mogelijk maar wel betaald

Het personeel is erg vriendelijk en het is een goede locatie in de stad. Stijl van het hotel is mooi!

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Een uitstekend hotel op een geweldige locatie in Sevilla voor een goede prijs!

Helaas deden 2 van de 4 fitness toestellen (fiets en crosstrainer) het niet zoals ze zouden moeten werken.

Een uitstekend hotel op een geweldige locatie in Sevilla. Vanaf de luchthaven kun je met EA bus dicht uitstappen bij het hotel. Vanaf het hotel loop je in 2 minuten de gezellige winkelstraat in en +/-10 minuten naar het centrum. De kamer was schoon en netjes net als de rest van het hotel. Bij het hotel is geen mogelijkheid tot ontbijt, maar er zitten voldoende ontbijt gelegenheden dichtbij het hotel.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

++ aan verwachtingen voldaan

Prima zo

Eenvoudig maar prima prijs/ kwaliteit verhouding. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Rustige locatie ( wel buiten seizoen ...) Mogelijkheid op kamer koffie/ thee te nuttigen

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Basic, maar het nodige is aanwezig.

Onze kamer bevond zich aan de straatzijde, waardoor we last hadden van lawaai (nachtlawaai + 's ochtends werken in het pand rechtover Zaida). Er was geen ontbijt voorzien. Dit was eigenlijk niet zo erg want er zijn tal van leuke ontbijtmogelijkheden in de buurt. Het personeel was niet erg in de weer, ook geen uitleg gekregen over de buurt.

Goede ligging. Centrum en bezienswaardigheden zijn vlot bereikbaar te voet. We hebben nooit gebruik moeten maken van het openbaar vervoer, enkel van en naar de luchthaven (40 tal min).

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Mooi hotel.

Wij hadden een kamer boven de receptie. Deze had alleen ramen naar het trappenhuis. Dus geen buitenlucht.

Mooi hotel. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Hotel is in het centrum in een rustige straat.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Uitstekend hotel

Uitstekend hotel op leuke, centrale locatie. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Flesje water bij aankomst, mogelijkheid tot kopje koffie of thee zetten in de kamer, stille airco,etc.etc.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Leuk hotel!

Leuk hotel in centrum van Sevilla. Geen ontbijtservice maar in nabije omgeving meerdere plekken om te gaan ontbijten. Erg vriendelijke medewerkers. Mooie grote kamer met 2 aparte bedden. Prima douche (alhoewel douchen in klein bad), airco, koelkast, televisie. Wij hadden kamer 232. Heerlijk vertoeven op dakterras in de zon aan het einde van de middag.

Onze excellent kamer was erg ruim ( maar de ingang badkamer wat krap, de deur kon niet geheel open vanwege wastafelmeubel). Onze tomtom kon de locatie niet vinden, via nauwe steegjes hotel uiteindelijk gevonden. Tip: rijd direct naar parkeerplaats in de buurt: Centro Comercial Plaza de Armas (600m) voordat u naar hotel loopt ( 5 minuten). Via uw hotel krijgt u stempel op parkeerbon voor korting bij betalen achteraf.

Mooie sfeervolle locatie. Behulpzaam.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Een fijn hotel midden in het centrum en dus op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden.

Geen opmerkingen hieromtrent.

Geen ontbijtfaciliteit, maar tweemaal links af prima gelegenheid. Door een overboeking van 1 nacht zijn we op kleine afstand van het hotel ondergebracht in een appartement wat via het hotel verhuurd gaat worden. Dit ziet er geweldig uit met wasmachine, oven, nespressoapparaat en nog meer. Enige minpunt daar is de gehorigheid, dit kan ook komen doordat het verder nog leeg was, maar prima oplossing. We kregen de keus om de volgende dag allsnog naar het hotel te verhuizen of in het appartement te blijven. We hebben voor het laatste gekozen en daar geen spijt van gehad. Personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam en in het Engels ging het prima.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Fijn hotel op een perfecte locatie.

Het raam van onze kamer (141) was nogal klein. De deur van de badkamer gaf maar een beperkte doorgang.

Perfecte locatie voor een bezoek aan de prachtige stad Sevilla. Trek hier wel minimaal 3 dagen voor uit.Op de kamer staat een koelkastje en faciliteiten voor koffie/thee (wordt na gebruik weer aangevuld, maar een paar extra meenemen is handig). Kamer en badkamer keurig schoon en verzorgd. Kamer (141) was heerlijk rustig. Vriendelijk receptie en goede informatie (vooral de jonge man met baardje).

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

We ontdekten een gezellige culturele stad en een prima hotel.

Ontbijten is er niet mogelijk, maar vlakbij is een heel gezellige plek hiervoor. Het werd ons overigens aanbevolen door het hotelpersoneel.

Het hotel ligt in een stille straat, dichtbij alle belangrijke bezienswaardigheden. Het is een ideale uitvalsbasis om Sevilla te voet te verkennen, maar het openbaar vervoer is steeds in de nabijheid indien nodig.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Zeker een aanrader van enkele nachten.

Wij zijn er maar een nacht geweest en hier geen op of aanmerkingen over.

Prijs-kwaliteitverhouding is prima. Personeel is erg aardig en behulpzaam. Mooie inrichting van hal etc. Kamer ziet er schoon en netjes uit. Ligging geweldig in het centrum.

super

het dakterras was niet echt aantrekkelijk.

heel mooi gebouw; personeel vriendelijk en behulpzaam ; goed gelegen op wandelafstand van de belangrijkste attracties (alcazar, kathedraal, etc.), rustige kamer. Fitnessruimte. Geen ontbijt,maar lekker ontbijt en koffie in nabijgelegen bar.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Zeer tevreden en zeker een aanrader👌

Douche spetterde wat. Een rondom scherm zou wenselijk zijn. Voor ons Nederlanders zou het bidet mogen vervallen waardoor iets meer ruimte in de badkamer ontstaat

Geweldig ontvangst in fijne sfeer🥂 Mooie romantische kamer met alle faciliteiten Prima 2 persoonsbed 🛏met 1 matras😴👏🏼 Airco welke voor een prima slaapclimaat zorgde❄️🌬Zelfs een kluisje 🗝was aanwezig Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Op aanwijzing van personeel geparkeerd in de parkeergarage van het winkelcentrum op korte loopafstand. Hotel heeft korting afspraak waardoor parkeren voor €17 per dag suprieur is vergeleken met andere garages

Goed hotel met een geweldige locatie en niet duur

Parasol plaatsen op dakterras want het was er wel erg heet.

Uitstekende locatie, mooie sfeer (Andalusisch)/bouwstijl, dakterras met fitnessruimte (en douche+wc!), uitstekende airco en qua prijs-kwaliteit geweldig! Ook was er de mogelijkheid om te allen tijde water (nodig met die temperaturen) en andere drankjes en snacks te kopen voor weinig geld. Goede service dus.

Subliem!

Niets! Of misschien één nadeel: er is geen parkeermogelijkheid bij het hotel, je zit zelfs in een "ristricted area" voor autoverkeer, maar je kunt op een halve km van het hotel terecht in een publieke ondergrondse parking genaamd "SABA Park 3" bij een winkelcentrum (de oude stationshal van Cordoba is een complex van winkels, cinema, Mac Donalds enz.). Parkeren is niet bepaald goedkoop, ongeveer 23,50 Euro per dag, maar je moet je parkeerticket laten afstempelen in het hotel, en het ticket nadien als je het parkeercomplex gaat verlaten, dit niet in de automaat steken, maar overhandigen aan het loket. Je krijgt dan een korting van 25% op het normale bedrag. Ik heb € 52,85 moeten betalen I.P.V. € 70.50.

Onbegrijpelijk dat dit hotelletje slechts één ster toebedeeld kreeg. Ok, er is geen ontbijt voorzien, en het geheel is misschien een beetje klein en gedateerd. Maar hé, je zit in Sevilla, met alles wat er te zien is op wandelafstand, en het ouderwetse hoort gewoon bij de charme van de stad. Je komt op de kamer, en alle faciliteiten zijn aanwezig: individuele split- airco die je helemaal naar je eigen hand zet (dus niet zo'n lawaaierig ding dat je alleen aan of uit kunt zetten), er staat een gevulde minibar ter beschikking (mits bijbetaling natuurlijk), er staat ook een waterkoker met koffie en thee gratis (en dagelijks opnieuw!) ter beschikking, in de badkamer een mandje met allerlei producten die dagelijks aangevuld worden, enz... De free wifi is het snelste van de vijf accommodaties (zelfs 4*) die we op ons reis aangedaan hebben, je streamt er zonder onderbreking met stievie free voor Belgische zenders. De bedden zijn prima, de kastruimte was net iets minder ruim, maar meer dan voldoende voor ons kortverblijf van drie dagen.

Rustig, maar toch centraal. Prettig hotel!

De badkamer was vrij krap en de jacuzzi (die vorig jaar nog in de accomodatie aanwezig was) was helaas weg.

Het hotel ligt op een rustige locatie, maar toch vrij centraal. De kamer is ruim, met rolluiken en een sterke airco. Het personeel is vriendelijk en helpt je waar nodig. Prijs-kwaliteit is prima in orde!

Erg fijn en mooi hotel!
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Niks!

De locatie is schitterend, gelegen in een mooi oud straatje. Winkels op loopafstand, de kathedraal op 10 minuten. De medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Parkeren kan tegen gereduceerd tarief nabij het hotel. Internet goed!

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Hotel Zaida is een aanrader!

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone kamer met koelkast en airco. Zeer sfeervol hotel met een gezellig dakterras. Midden in het oude centrum. Geen ontbijtservice maar genoeg ontbijtgelegenheden in de buurt. Wij kochten ook verse broodjes enz. bij de supermarkt om de hoek en ontbeten dan op het dakterras.

Hotel gevestigd in prachtig oud pand in het centrum van Sevilla

Parkeren is niet mogelijk in of bij het hotel. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van parker garages in de buurt.

Centraal gelegen hotel in een geweldig mooi oud pand. Alles op loopafstand te bekijken. Heerlijk dakterras. Kamers redelijk klein maar alles past. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Aangename eenvoud op handige locatie.

Let wel op dat ligging in het centrum ook drukte oplevert. Tip: oordoppen mee voor nachtrust.

Klassieke eenvoud op perfecte centrale locatie. Zodat een grote stad heel gemakkelijk te voet te bekijken is. Goed gekoelde drankjes tegen een vriendelijke prijs.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Wanneer we weer naar Sevilla gaan boeken we zeker weer bij Zaïda!

Helaas geen ontbijt, maar dat was bekend en op 50 meter lopen ziet een prima tentje!

Uitstekende prijs-kwalieit verhouding. Zeer schoon. Goeie locatie, behulpzaam en vriendelijk engelssprekend personeel. Goeie bedden. Elke dag schoon linnengoed. Rustige buurt. Leuk dakterras.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Heel vriendelijke ontvangst.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

De bedden zijn aan vervanging toe.

Heel vriendelijke ontvangst. Geen parking voorzien in de accommodatie. Maar wel overdekte openbare parking in de buurt aan een redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Mooi, prijs/kwaliteit waardig hotelletje in het centrum met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

- jammer dat er geen barretje was zodat je s avonds nog gezellig een drankje kan doen om wat bij te komen (er is daarentegen wel een snack-en dranken corner)

+ super vriendelijk en behulpzaam personeel + Midden in het centrum, op wandelafstand van restaurants, winkels en belangrijkste bezienswaardigheden + Dakterrasje om wat te rusten in het zonnetje

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Aanrader

In de nabije omgeving werd gebouwd/gerenoveerd, dat gaf geluidsoverlast vanaf 7 uur 'sochtends.

Prachtig hotel in zowel Moors als Andalusisch stijl. Bijzonder vriendelijk personeel bij de receptie. Een aanrader !

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Het hotel is rustig gelegen maar toch centraal nabij...

Bed was iets te hard.

Het hotel is rustig gelegen maar toch centraal nabij restaurants en winkels. Schone kamer en netjes ingericht. Sfeervolle Spaans hotel met dakterras. Echt waar voor je geld. Centrale ligging, op loopafstand van verschillende wijken. Waterkoker met thee of koffie op de kamer.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Een fijn hotel, aardige mensen en niet ver van alles !!!!

de bedden waren erg hard

De kamers zijn erg gezellig en ruim. Het is echt aan te raden en dat voor die prijs. Vriendelijke receptie wij komen beslist terug

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Locatie was goed, personeel vriendelijk, mooi hotel,...

Geen ontbijt, bed was keihard en doordat er een stenen vloer is was de kamer erg koud. De douchehouder was kapot bij aankomst.

Locatie was goed, personeel vriendelijk, mooi hotel, goedkope kamers.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Voor een schijntje goed slapen in historische stadscentrum.

Er wordt geen ontbijt geserveerd tegenover het hotel, linksaf slaan en je loopt zo binnen 2 minuten de winkelstraat in voor cafetaria's. Op de kamer zou een waterkoker wel handig zijn. Parkeren is hier een ramp, alle plaatsen zijn bezet buiten en binnen garages. Let niet op het bordje Hotel Zaida P, je kunt er misschien even stoppen maar niet parkeren. Wij hebben na lang zoeken een gratis plek gevonden aan de overkant van de brug richting Isla Magica (gesloten) en dan rechts achter het Canal Sur gebouw.

Ondanks de galmende authentiek ingerichte hal hebben wij de hele nacht rustig kunnen slapen op de eerste verdieping. Over de marmeren vloeren liggen tapijtlopers, dat scheelt weer geluidsoverlast. Door de ligging aan een smalle steeg heb je ook geen last van verkeer. Bedden liggen goed, misschien iets te harde matrassen. Zeer goed en gratis wifi. In de hal kun je voor 80 cent koffie maken, frisdrank en bier in blik kopen. Er staat ook een magnetron voor algemeen gebruik. Van het ligbad en de TV hebben we geen gebruik gemaakt. Het gratis museum Belles Artes ligt vlakbij en is vanwege het gebouw al zeer de moeite waard.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Top hotel voor prima prijs.

Prima hotel voor stedentrip. Centraal gelegen. Kamers ruim en schoon. Elke dag schone handdoeken. Personeel hulpvaardig in het engels. Wij kunnen dit hotel aanbevelen. Prijs is super

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Goede prijs/kwaliteit!

Kamer op het gelijkvloers met 1 heel klein raampje dat uitkijkt op een vervallen gebouw. Parking ligt even van het hotel. Kost met reductie nog 16 euro per 24 uur. Je moet er de autosleutel achterlaten.

Mooie inkomhal. Vriendelijk personeel dat goed Engels spreekt. Dakterras + buitendouche. Fitness ruimte. Ruimte waar je drank/koffie/snacks kunt nemen en dan betalen aan de receptie. PC + printer ter beschikking in de lobby. Kamer is proper. Goede matras. Safe in de kamer aanwezig. Goede WIFI op de kamer. Zeep/shampoo/haardroger aanwezig in de badkamer. Goed werkende airco die ook kan verwarmen. Goede ligging tov het centrum, in de buurt winkels, restaurants, bakker,... Prijs/kwaliteit = TOP!

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Goed hotel voor kort verblijf met zeer vriendelijk personeel!

De bedden zijn aan de harde kant.

Het personeel is ongelooflijk vriendelijk! De kamers zijn netjes, de bedden werden elke dag opgemaakt. Goede douche!! Rustige locatie en toch op wandelafstand van alles.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Voordelig prima stadshotel. Aanrader!

Voor de lichte slapers: Erg gehorig, dus oordoppen mee. Parkeren is niet ideaal, kost ook veel tijd. Het hotel biedt je een voucher om voordelig (€ 16 per 24 uur) te parkeren in de Benidorm publieke parkeergarage, bijna 10 minuten lopen van het hotel. Duurde daar erg lang, je krijgt een plek aangewezen, je moet je autosleutels inleveren en onze auto was toen we terugkwamen verplaatst. Moet je willen. Ze spreken daar alleen Spaans. Doen we een volgende keer anders.

Goed stadshotel met uitstekende prijs-kwaliteitverhouding (€ 53 voor kamer 121 in oktober) in een prachtig pand vlakbij het centrum. Eenvoudige kamer, maar schoon, met twee goede eenpersoonsbedden en een badkamer die voldoet. Vriendelijk personeel, en spreekt goed Engels. Weinig voorzieningen, maar alles waar wij behoefte aan hadden was aanwezig; geen ontbijt (voldoende mogelijkheden in de buurt) maar wel drankenautomaat met snacks, en een pc met printer in de lobby. Hotel is meer waard dan zijn ene ster.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Prettig hotel op goede locatie.

niets!!

Het hotel ligt op een hele fijne locatie, zodat je alles lopend af kan doen. Leuk vlak bij de eettentjes, barretjes en winkels. Het hotel is heel knus, gezellig, kamer was niet heel groot, maar dat heb je ook niet nodig op een stedentrip. Het personeel was uitermate vriendelijk. De prijs kwaliteit van het hotel is echt heel goed. Ik zou er zo weer naar toe gaan.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Een absolute aanrader aan de rand van het centrum van Sevilla en goed betaalbaar !!!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

Er is een dakterras met stoelen en tafels en 's avonds is er verlichting. Een heerlijk plekje om 's avonds je dag af te sluiten. Het hotel ligt op loopafstand van alle bezienswaardigheden en de gezellige winkelstraten.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Prima locatie voor een stedentrip !

In omschrijving stond kamer met balkon, echter was dit een raam. Niet alle kamer hebben een balkon of wel maar dan kan het niet open.

Er was geen ontbijt, maar op elke hoek van de straat kan je prima ontbijten. In de lobby kan je goedkoop een aantal versnaperingen kopen. Personeel is erg behulpzaam. Heel schoon. De ligging is perfect, je loopt zo overal heen.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Mooi hotel in een rustige straat maar toch vlakbij de bezienswaardigheden van Sevilla.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

Het ontbijt rechtover de deur was niet open (in vakantie) maar dat was uiteindelijk niet erg want genoeg mogelijkheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Sfeervolle locatie in centrum Sevilla

Ontbijtfaciliteit aan de overkant van het hotel is gesloten dus moet je het ontbijt wat verderop zoeken maar er zijn zat goedkope opties in de buurt.

Heerlijk hotel met leuke sfeer op mooie centrale locatie in Sevilla. Zeer behulpzaam personeel en schone kamers.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Zeer goed bevallen en komen zeker terug.

We hadden een balkon gevraagd bij de reservering. Dit was in eerste instantie niet gehonoreerd of doorgekomen. Uiteindelijk wel gekregen.

Uiterst vriendelijk personeel. Locatie dicht bij het oude centrum. Schoon hotel, interieur is prachtig.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Locatie was top en naast een leuk en heerlijk Marokkaanse...

Parkeren is echt een drama. Je hebt ook te maken met eenrichtingsverkeer. Dit is best vervelend.

Locatie was top en naast een leuk en heerlijk Marokkaanse restaurant is zeker een must

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Fijne locatie.

In de goedkope kamers is het alleen mogelijk om 2 eenpersoonsbedden te krijgen ipv 1 tweepersoonsbed, maar met zo'n prijs-kwaliteit verhouding is dat punt te verwaarlozen.

Fijne locatie. Vriendelijk personeel wat echt mee denkt. Fijn dakterras met jacuzzi. Rolluiken en airco op de kamer.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Perfect voor citytrip
    • Tweepersoonskamer met 2 Extra Bedden

Niets. Was zeer hartelijke ontvangst en kregen korting in parkeergarage Plaza de Armas

Ontbijt was verderop in de straat en werd niet meer door hotel geregeld. We kregen daarom 11 euro korting op de prijs.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

De inrichting en vriendelijkheid van het personeel.

De inrichting en vriendelijkheid van het personeel. Super prijs-kwaliteit verhouding! Wat een gaaf hotelletje midden in Sevilla! Prima airco dus goed uit te houden. Parkeren in parkeergarage met korting. Geen ontbijt mogelijk, maar is vlakbij te krijgen. Het hotel zit vlakbij de winkelstraten maar ligt toch rustig. Met dakterras en fitness. 2 x 2pk in juli voor €67 in totaal (1 nacht). Erg leuk voor een stedentrip!

Centrale ligging, goede prijs/kwaliteit verhouding

Centrale ligging, goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima kamer op
    • Budget Tweepersoonskamer

Prima kamer op Begane grond en koelkast gevuld met gratis drinken

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Goed ligging.

Goed ligging. 24 uurs receptie. Airco

Geweldig hotel dicht bij het centrum, alles op loopafstand.

Goede kamer en een leuk dakterras.

Geweldig!

Een kledingkast op de kamer.....die ontbrak.

Ontbijt was prima, schone kamers. Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Locatie was super!

Gezn

Locatie was super! Kamer was ook vrij geluidsdicht.

Heel goed hotel. Heel schoon. Zeer vriendelijke mensen. Centrale ligging. Heel goede restaurants in
    • Budget Tweepersoonskamer

Centrale ligging was prima. Personeel zeer aardig. Ontbijt goed genoeg om de maag te vullen . Niet uitbundig.

Goed hotel.

Sommige personeelsleden waren wat stug.

Prijs kwaliteit verhouding was heel goed. Schone kamer en goede locatie.

Ideale ligging.

Lawaai aan straatkant.

Proper en vriendelijk.

Prachtig verblijf met zeer vriendelijk personeel!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

Er is weinig ventilatie in de kamer, ook niet in de badkamer. Dat had beter gekund.

Goede bedden, schone en ruime kamer. Zeer vriendelijk personeel.

Heerlijk ontspannen in een prachtige en vriendelijke stad.

Prima locatie, vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Eenvoudige maar nette kamer, met goede faciliteiten.

Gehorig

Het was aangenaam. Het hotel heeft een goede locatie. Aan de straat kant wel wat lawaaierig.

Ontbijtzaal zeer klein en ontbijt zelf eentonig.

Het was prijs kwaliteit verhouding perfect. Voor een 1 ster hotel is dit super.

Prima voor een paar dagen Sevilla

Gehorige kamers.

Fijne locatie

Alles.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

ontbijt is karig en ruimte te krap maar je kunt volop ontbijten in de buurt.

Alles. Maar het meest het heerlijke dakterras en betaalbare drankjes.

Even er van tussen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Heeft alles wat je nodig heb.

Prachtig hotel midden in centrum

Redelijk gehorig maar niet storend

Locatie en zeer vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel die goede tips gaven over...

Matras iets minder comfortabel

Vriendelijk personeel die goede tips gaven over mogelijkheden. Dakterras met ligbedden.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Zaida