Beoordelingen over Hotel Zen Airport 3-sterren

Los Fresnos, 9, 29620 Torremolinos, Spanje

#37 van de 52 hotels in Torremolinos

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Goed hotel met prima airport service.
    • Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 gescheiden bedden) met gratis vervoer voor de luchthaven

Voor wie graag 's avonds wat wil gaan stappen in Torremolinos is het wat afgelegen. Maar voor minder dan 10 euro brengt een taxi je van het centrum terug naar het hotel.

Prima airport shuttle service. Waren er enkele jaren geleden ook reeds, ondertussen heeft het hotel een goede opsmukbeurt gekregen. Ingang, ontbijtruimte en de kamers zijn sterk verbeterd. Onovertroffen prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prima hotel ligt dicht bij het aqualand.
    • Tweepersoonskamer met Gratis Pendeldienst van/naar de Luchthaven (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Niets alles was prijs kwaliteit heel goed.

We waren met ze vieren en iedereen had een bed en geen slaapbank. De badkamer was netjes mooie douche voor 2 personen.

Omgeving

Airco deed het niet en ook al deed de receptionist haar best het kon niet gemaakt worden. Het was een warme nacht en dat viel echt wel tegen! Voor de rest was alles prima. Vond dat alleen wel erg jammer.

Omgeving

De shuttle service naar de airport en strand

Dat je met je zware koffers veel trappen moest lopen naar je kamer, helaas geen lift aanwezig. De matrassen waren slecht en erg warm, airco was oud

De shuttle service naar de airport en strand

Zeer langzame incheck

Bijna een uur moeten wachten vooraleer we op onze kamer konden, jammer als je maar 1 nacht blijft en de stad nog even vlug wilt gaan ontdekken

Hele nette kamer en goede ligging van het hotel

Fijn verblijf

Ligging altijd een taxi nodig om ergens te komen waar het levendig is, weinig te krijgen aan eten en drinken buiten de maaltijden om in het hotel zelf.

Shuttle service vanaf het vliegveld, schone kamers/toiletten, vriendelijk personeel.

Handig voor een overnachting voor vertrek naar huis.

Erg basis. Personeel redelijk ongeïnteresseerd. Torremolinos gaat zeker niet mijn vakantiebestemming worden ;-)

Overnachten in de buurt van het vliegveld. Makkelijk i.v.m. einde vakantie

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer zeer basic maar voor één nacht perfect, ideaal als je 's anderendaags vroeg naar de luchthaven moet.

Prima voor 1 nachtje voor vertrek naar AirPort

Personeel mag wat vriendelijker zijn en flexibeler. We wilden buiten eten omdat onze kinderen lagen te slapen zodat we zicht hadden op de kamer. Dat kon alleen als we take away bestelden en kregen ook alles in plastic verpakking met plastic bestek terwijl we op het terras van het hotel zaten. Eten was wel erg lekker

Grote kamer en heel dicht bij het vliegveld

goed, maar niet zo flexibel in het schuiven van kamers in ons geval. het was zeker niet volgeboekt

wij als gezin van 5 moesten 2 kamers boeken en deze lagen ver uit elkaar. dat is vreemd. kamer 1 en 406. Kamer 1 pal naast receptie dus erg gehorig en luidruchtige mensen eromheen. niet handig als je even goede nacht wilt maken voor een redelijk vroege vlucht.

zwembad, douche en de bedden prima

redelijk

shuttle naar luchthaven alleen voor direct vertrekkende passagiers; dit wordt echter niet verteld, zodat we de huurauto nu alleen met de trein konden ophalen.

Ontbijt was netjes; kamers goed; helaas geen lift en bagage dus twee lange trappen op sjouwen om op 1e etage te komen

Prima hotel dicht bij luchthaven.

Lange wachttijd op shuttle van luchthaven (45 min) Onduidelijk om locatie af tes spreken (polizia) als men er nog niet geweest is.

Gezelligheid,rust,vriendelijk personeel en sfeervol restaurant

* Geluidsoverlast van nabij gelegen kamers.

* Geluidsoverlast van nabij gelegen kamers. 4am vertrekkende gasten * Fel licht op de gang en onvoldoende verduistering gordijnen. * Te warm op de kamer en beetje muf. * Kwaliteit ontbijt erg slecht. * Prijs erg hoog voor wat je ervoor krijgt

Goed voor 1 nacht bij doorreis naar andere locatie

Ontbijt! helft van de dingen was niet lekker hygiëne van kamer en gangen kleine kamer en noodverlichting in badkamer stoorde het raam naar balkon tocht en badkamer deur sloot niet volledig kleine bed voor twee personen en steenharde matras, 1 groot kussen voor twee Ik zou het 1 of 2 sterren geven maar zeker geen 3.

Shuttle van en naar luchthaven was goed personeel was vriendelijk en behulpzaam ligging was ok mooi uitzicht vanop balkon €50 per nacht voor een tweepersoonskamer

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Alles prima in orde.

Zie boven . Geen lift en moesten met twee koffers + twee tassen 4 trappen bestijgen en we hadden niet eens de hoogste verdieping,

Alles prima in orde. Een nadeel is mij duidelijk: heeft geen lift l

Bij binnen komen die beelden.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Teveel om op tenoemen. Schuttelbus kwam niet , dus met de trein . 11 u toegekomen mochten maar om 14u binnen.nochtans was het uiterst kalm en wilden we tot rust komen, niet dus. Lange wandeling tot het strand erna s avonds gegeten voor een Italiaan stel het niets voor pasta zonder lepel, voorgerechten helft niet binnen. Bediening door receptioniste dus kon het even duren al waren er maar paar mensen. Schuttelbus naar vliegveld is om de 2 uur dus viel tegen want ernog bij ze eerst naar de stad mensen voerden. Bedden klein en hard, lawaai als iemand douche gebruik overdreven dunne muren Fitnis ruimte slordig en veel zonnebloem pitten op de grond door voorgangers Heel goeie trein verbinding tot lucht haven schuttel bus moet niet bij keuze hotel

Bij binnen komen die beelden....

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Prima hotel, dicht bij het vliegveld met shuttle dienst. Ook makkelijk via de trein te bereiken.

Noodverlichting in de kamer geeft erg fel oranje licht.

Goede ligging dicht bij het vliegveld en treinstation. Zeer nette kamers en badkamer. Gratis shuttle dienst

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

We hadden er meer van verwacht .

Kamer niet proper , douche lag vol haar en de grond ook , licht stuk we zijn het gaan melden maar ze hebben er niets aangedaan , airco stuk .

Transport

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Ontbijt goed en voldoende voor 3* hotel

Kamers en vooral badkamer heel oud alles aan vervanging toe. In badkamer rook slecht naar riolering lucht.

Ontbijt goed en voldoende voor 3* hotel Goede beden.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Leuk verrassend hotel.

Mooie kamer en badkamer. Erg netjes en sfeervolle accommodatie. Alleen gebruikt omdat we de volgende ochtend een vroege vlucht hadden. Zeer geschikt daarvoor.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Het personeel was zeer behulpzaam en professioneel. We zijn ook nog kostenloos naar het vliegveld gebracht tot als het ware bij de voordeur door een hele vriendelijke medewerker.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Fijne start van onze vakantie

De kamer was wat klein, maar toch comfortabel.

Uitzicht vanaf de kamer naar zee was prachtig, en de gangen van het hotel waren buiten! Een mooie aankleding van de gangen en het pleintje met boeddhabeeld en heerlijk geurende planten en bomen. Het redelijk uitgebreide ontbijtbuffet was voor € 7,50 prima te doen.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Hotel dicht bij het vliegveld voor een nacht.

Zonder GPS navigatie in de auto is het hotel moeilijk te vinden. Drukke wegen in de directe omgeving.

Rustige kamer op het complex met uitzicht op de tuin. Goede wifi kwaliteit. Nier ver van het vliegveld van Malaga. Gratis Shuttle service. Ruime openingstijden restaurant voor ontbijt en diner.

Fijne locatie en de shuttle van en naar het vliegveld is ideaal.

Het Hotel is wat hoger gelegen, dus mensen die moeite hebben met lopen zou ik het niet aanraden. Het zwembad is keurig maar niet groot.

Alles was erg netjes en schoon. De dame aan de receptie bood zelf aan om onze boardingpass te printen.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Praktisch en charmant hotel.

In het keurige wijkje waar het ligt is niet veel te beleven of te zien.

Er was een klein restaurant met een prima, en voordelige keuken - handig omdat er geen restaurants in de buurt zijn. Ten behoeve van onze volgende stop moest ik in het Spaans iemand bellen. Daarmee hebben de medewerkers toen geholpen. Super aardig.

Prima accommodatie.

Prima verblijf, kamers zijn niet echt groot maar geschikt om een nacht te verblijven. Lekker dicht bij het vliegveld. Gratis shuttle bus naar het vliegveld. Restaurant aanwezig en op loopafstand meerdere restaurants. Klein zwembad voor zo'n 30 personen.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Prima voor een overnachting
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind) met Gratis Pendeldienst van/naar de Luchthaven

Derde bed was niet comfortabel en kraakte heel erg. Badkamer stonk, denk de riolering.

Vriendelijk personeel, gratis shuttelservice vanaf de luchthaven, zwembad en faciliteiten.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Goede overnachting voor als je de andere dag naar vliegveld gaat

Er zit in het hotel een Pizzeria maar alle gasten moesten meer dan een uur op het eten wachten en het eten was niet de beste kwaliteit jammer hoor!

Het was een kleine kamer maar zag er goed uit, we overnachten hier omdat we de volgende dag vroeg op het vliegveld aanwezig moesten zijn

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

-Gratis shuttleservice tot middernacht vanaf vliegveld.

-Kleine douchecabine -Kamer met weinig daglicht

-Gratis shuttleservice tot middernacht vanaf vliegveld. -Gratis vervoer naar treinstation, centrum enz. -Voldoende faciliteiten.

geen grootschalig hotel op leuke, ouderwets Spaanse wijze...

ondanks googlemaps was t een heel gedoe om de juiste wegen te vinden. men hanteert een heel andere of geen bewegwijzering. was er zeker 20 min extra mee keijt. ik miest steeds parkeerplek vinden om weer te kijken waar ik was en waar ik nasrtoe moest. dat maskt alleen reizen wel uitdagend...

geen grootschalig hotel op leuke, ouderwets Spaanse wijze ontworpen. kamer ruim genoeg, grote badkamer. zwembad, alleen open van 11-20.30. goed bed. parkeren op eigen terrein tegen €7 p d. op maar 15 min van airport.

Redelijk hotel om op doorreis te overnachten

Hygiëne van de badkamer liepen veel kleine mieren, de deur van de hotelkamer zat veel ruimte in sloot niet mooi af. Doe je de deur dicht dan blijft het lang piepen in het begin dachten we dat de deur niet goed dicht zat, maar achteraf was dat het dan vanzelf ophield en de deur afsloot. Het was daarin ook gehorig, want je hoorde dat ook van de buren. Bedden lagen redelijk kussen was langwerpig maar wat onhandig met slapen je kan het niet opkloppen. Televisie wel fijn waren alleen Spaanse zenders moeilijk te verstaan zat wel radio bij dus kon je muziekje opzetten. Verder eten was wat matig pizza viel wat tegen maar de pasta en lasagna was wel lekker. Prijs van het eten is het ook wel waard. s`Avonds om 18.30 zaten we aan tafel om wat te willen eten maar was pas om 20.30 uur pas open werd ook niet vermeld bij binnenkomst we zagen het toevallig op de achterkant van de menukaart wat de openingstijden waren. Maar als je wel wat zin heb kon je uit een automaat snoep en chips weghalen verder was er niets. Binnen het gebouw was alles wel netjes en mooi aangekleed. Terras buiten was wat rommelig en houten vloer was wat verouderd en nalatig maar kon verder wel prima zitten. Gaf niet echt sfeer. De ligging is wat afgelegen van het centrum met de taxi kom je er wel makkelijk en lopend kan ook wel duurt wel 20 minuten effe goed zoeken naar de weg.

zwembad beviel het meest en de ligging was lekker rustig ook het personeel was erg aardig en behulpzaam de pasta en lasagna was lekker om te eten.

Zonde van je geld!

Het ontbijt was ronduit bedorven, de bedden hadden het comfort van een steen, en over de hygiëne wil ik nieteens spreken. Het hotel is erg slecht onderhouden. De badkamer zat vol schimmel. Niet boeken hier, zonde van je geld!!

De bereikbaarheid vanaf de trein. Is beslist geen 300 meter maar 1300 meter. Geen busverbinding vanaf station. Moet dus echt gebruik gemaakt worden van de shuttle service.

Ligging van het hotel. Ook de aankleding van het hotel was alsof je in een logde logeerde in z.Afrika

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Super dat ze je met een shuttlebus van het hotel zelf op...

Super dat ze je met een shuttlebus van het hotel zelf op kwamen halen bij de vluchthaven. Daarom deze accommodatie ook gekozen! Kwamen pas tegen 23.00 uur aan in Malaga. Super geregeld. Vertrokken de volgende dag weer vroeg, dus hebben eigenlijk alleen geslapen.

Kamer was erg simpel en badkamer was ouderwets nig met...

Kamer was erg simpel en badkamer was ouderwets nig met douche in bad en douchegordijn en dat voor €129 voor 1 nacht. Ontbijt was matig, koffie was niet lekker.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Prima budget hotelovernachting na late of voor vroege vlucht (incl. shuttle)

Hier en daar kan het wel wat extra onderhoudsaandacht hebben. Zo hing op onze kamer de stekkerdoos van de airco uit de muur.

Dit hotel is prima geschikt voor een overnachting tussen twee vluchten of als je vroeg naar het vliegveld moet. De hotelshuttle brengt je er in ca 15 minuten naar toe. Geen luxe maar wel een relaxte plek voor het doel. Prima is ook het Italiaanse restaurantje van het hotel waar je voor een leuk prijsje lekker buiten kunt eten en drinken.

Nadat we gemeld hadden dat de airco niet werkte kregen we...

Nadat we gemeld hadden dat de airco niet werkte kregen we direct een andere (en grotere) kamer toegewezen. Met dank aan DANEL! De breng/haalservice van en naar het vliegveld was goed geregeld.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Kamer was warm, badkamer niet heel schoon.

Na late aankomst vliegveld gebeld met hotel voor shuttleservice. Kwamen binnen 15 minuten. Volgende dag moesten we weer op vliegveld zijn i.v.m. autohuur echter rijdt shuttle alleen als je een vlucht moet halen. Naar trein gelopen (15min) vanuit daar snelle verbinding met vliegveld. Goed ontbijt.

Leuk hotel voor een kort verblijf.

Het restaurant van het hotel is italiaans. De pizza was zo dun en schaars belegd dat je er bijna doorheen kon lijken. Te duur voor deze kwaliteit. Personeel was ook nog erg stuntelig. Het toetje, eigen gemaakte corrotcake was wel veel een heerlijk.

Dit hotel is prima te boeken als laatste overnachting voor de terugvlucht vanaf airpiort Malaga. Met de gratis schuttelbus ben je in 10 minuten bij het vliegveld.

Niet aan te raden.

Eigenlijk alles. Afgelegen. Slechte shuttle service dienst ( zelf taxi moeten regelen omdat shuttle dienst niet kwam) Slecht te bereiken via mail en telefoon Erg beperkt ontbijt. Tropische tuin zoals beschreven wel erg ver van de werkelijkheid. Buiten zwembad klein en rommelig geheel. Veel herrie 's nachts van de 9 airco 's die aan de slaapkamer muur bevestigt waren.. 7,6 is wel erg over beoordeeld naar mijn mening. Volgende keer betaal ik liever wat meer ,( is nog duur betaald als je taxikosten mee telt) Zou het aan niemand aanraden ook niet voor 1 nacht. Dan zijn er wel betere airports hotel in de omgeving met wel een goede service.

Dat het op zich wel een schone kamer was. Maar verder helemaal niets.

mooi hotel voor goede prijs , ik zou er niet de hele...

Wij hadden kamer nummer 1 naast de receptie , de kamer was prima maar het geluidsoverlast was enorm ! Ik dacht dat er een lift ging naast ons maar dat was de schuifdeur naar de receptie die om de haverklap open en dicht ging en veel lawaai maakte dat te horen was op onze kamer. Ook een groep Nederlanders die aangekomen waren en lekker uitgebreid op het terras discussieren om 1 uur s'nachts waren letterlijk te verstaan op onze kamer ! Ben uiteindelijk nog naar de receptie gelopen om te vragen aan die jongen er iets aan te doen , dat deed hij in ieder geval wel , en zette ook meteen die schuifdeur permanent open . Ik weet dus niet of het hele hotel zo gehorig is maar ik heb maar 1 uurtje geslapen die nacht , we moesten om half 5 op om naar het vliegveld te gaan.

mooi hotel voor goede prijs , ik zou er niet de hele vakantie verblijven maar voor 1 nacht een prima keuze. Als je tenminste niet kamer nummer 1 hebt naast de receptie!

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Redelijk hotel dichtbij airport voor 1 nachtje

Wat ons persoonlijk erg tegenviel was het feit dat wij dit hotel geboekt hadden omdat booking.com en het hotel aangaf dat dit hotel een shuttle service had vanaf de airport maar achteraf bleek dat dit niet geldig was als je met de bus van Alsa vanaf Granada kwam. Er stond wel vermeld dat je je vluchtgegevens door moest geven maar niet specifiek dat dit niet geldig was met aankomst van Alsa bussen. Dag van te voren al contact opgenomen met hotel om aankomst tijd door te geven en gezegd dat wij met de Alsa bus kwamen mij werd toen verteld dat ik de volgende dag moest terug bellen als we aangekomen waren. Dit gedaan. Toen gaf hotel aan dat we de trein moesten pakken en dan kwamen ze ons ophalen bij station. Zelf besloten om taxi te bestellen om zo toch bij hotel te komen (ligt best wel achteraf )daar het al laat was en wij onbekend waren. Verder bevond onze kamer zich op een hoek en aan de muur van onze kamer hingen 9 airco's waarvan de tweede airco die precies tegen de muur van het bed hing een enorm lawaai maakte.(waarschijnlijk trillingsdempers van de compressor stuk). Hier in de ochtend wel melding van gedaan voor toekomstige andere gasten. Dit werd ook netjes gerapporteerd door receptiemedewerker.

Ligging vlak bij Malaga airport prijs shuttledienst kamer werd wel goed schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

voor kort verblijf top

Verwarmd zwembad is niet warm zit alleen een kap over. Water heel koud.

Ontbijt uitgebreid maar niet koud als je vroeg komt. Alles ziet r schoon uit. Goedkoper als je daar betaald ipv vooraf boeken.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Schoonmaak kan beter!

De kamer was slecht schoon gemaakt. Het stonk heel erg en er kwam water uit de onderkant van de wc.

Hotel ziet er leuk uit van de buitenkant en heeft verschillende faciliteiten. De kamer is klein maar prima voor twee personen. Mooie badkamer en buiten hadden we nog een prive stekje met gras en twee ligbedden.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Ideale uitvalsbasis voor een kort verblijf dichtbij de luchthaven.

De ligging van het hotel maar door de pendelbus wordt dit goed gemaakt. Opgepast voor mensen die moeilijk te been zijn, vele kamers zijn enkel via trappel beschikbaar. Zeker vermelden als je boekt!

De beschikbaarheid van de pendelbus zowel naar het centrum/strand als naar de luchthaven!

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Goedkoop hotel met toch veel positieve dingen

Was iets gehorig, maar hebben we verder geen last van gehad. Ver van het strand en andere restaurantjes, behalve de Pizzeria binnen het hotel. Eten en bediening waren wel goed.

sfeer, zwembad is ook fijn, hoewel geen gebruik van gemaakt. Personeel behulpzaam, even een misverstand of we gebruik konden maken van de shuttlebus. Maar na enig aandringen ging er toch een bus om 4 uur 40 zodat we het vroege vliegtuig konden halen. GoedkoopVoor hotel in de buurt van vliegveld: prima. Voor langer verblijf kan wel, maar rekening houden met afstand tot strand

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Waar voor je geld op korte afstand van malaga AirPort

Beschrijving stelt: Hotel Zen Airport wordt omgeven door een tropische tuin en biedt uitzicht op de zee. Dat suggereert meer dan men waar maakt. Spoelreservoir toilet lekte waardoor deze regelmatig ook in de nacht aansloeg om bij te vullen wat onnodig veel geluid geeft 's nachts.

Gunstige ligging t.o.v. AirPort malaga en goede prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Prima plek (dichtbij luchthaven) voor aankomst- of vertrekdag

- ouderwetse deken - 'luchtje' op de badkamer

- dichtbij luchthaven en gratis shuttle - ca. 10 min. lopen van Renfe station - Prijs/kwaliteit meer dan prima

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

De locatie tov vliegveld en gratis transfer naar vliegveld

Hotelkamer érg klein,geen kasten of kapstokken om iets op te bergen of op te hangen.Hotel is goed voor 1 nacht.Locatie van hotel ook moeilijk te vinden,een soort steegje/smalle straat.Als je in de buurt van het hotel bent hangen er wel bordjes van ZENhotel.

De locatie tov vliegveld en gratis transfer naar vliegveld

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

uitstekend hotel voor overnachting bij het vliegveld

De badkamer was wel goed schoon, maar had een rioollucht. Dus deur naar de kamer goed dichthouden.

Verrassend leuk en gezellig hotel voor de locatie. De kamer was prima, goed ruim en zelfs een zitje buiten voor iedere kamer! Plus zwembad, leuke bar en nog meer. Zeer vriendelijk personeel, prima gratis service naar het vliegveld.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Prima hotel voor 1 overnachting!

Er is een overkapping over het zwembad heen geplaatst, wij moesten vragen of deze open mocht. Er was heel veel lawaai op de hal 's avonds en 's nachts. Bed staat bijna tegen de deur aan. De douche was nog geen 60 cm breed. We konden er nauwelijks in bewegen.

Dit hotel was voor ons een airport hotel. De avond ervoor de auto teruggebracht naar het vliegveld en met de trein terug naar het hotel, om de volgende ochtend met de hotelshuttle naar het vliegveld gebracht te worden. Hotel ziet er mooi en verzorgt uit. Super lekker en uitgebreid ontbijt inbegrepen.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Perfect met gratis shuttle naar vliegveld

Heerlijke pizzeria op het verblijf. Perfecte laatste nacht gehad na een vakantie Andalusië met een laatste stranddag in torremolinos. Gratis shuttle naar het vliegveld, zelfs toen we 4:30 uur moesten vertrekken vanaf hotel.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Prijs gunstig hotel, shuttle service onder voorwaarden

Wij hadden het hotel geboekt ivm shuttle service. Shuttle service naar vliegveld pas vanaf 5.00. Wij hadden een vroege vlucht, moesten om 4.30 op vliegveld zijn. Dit betekend dat je dan voor 20 euro een taxi moet nemen. Ook na het wegbrengen van de huurauto op het vliegveld, konden we geen gebruik maken van de shuttle service vliegveld naar het hotel. Dat kon alleen als je echt net met een vlucht aankwam.

We konden vroeg inchecken. Verwarmd zwembad. Hotel zag er verzorgd uit. Kamer heeft zitje op terras voor de kamer en een soort privé stukje tuin met 2 ligbedden.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Zen was Zen

Jammer dat er geen lift is, maar koffers werden keurig naar boven gedragen, en de trappen waren goed te doen.

Het diner was heerlijk, de bediening voortreffelijk, het personeel was in het algemeen super vriendelijk, behulpzaam. Ik heb genoten.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

voor korte periode goed maar niet voor lange periode.

ik vond mijn kamer heel klein . geen ruimte voor mijn kleding.

transfer heel goed maar goed afspreken!!!!!

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Prima voor een kort verblijf

Parking

Prima voor een kort verblijf

• Beoordeeld op: 6 september 2018

AirPort service 👍

Er was geen warm water ook geen shampoo/douche gel. Voor de rest ok!! Heb er maar 1 nacht doorgebracht

AirPort service 👍

Onaardig personeel

Onaardig personeel

Zeer vrendelijk personeel en spreekt goed Engels.

Dat niemand meeloopt naar de kamer.

Zeer vrendelijk personeel en spreekt goed Engels. Shuttles aanwezig naar het strand en luchthaven. Helemaal top

Auto gehuurd ivm de hotel afstand

Fitness ruimte, uitrusting van de kamer

Restaurant

Shuttlebus, dicht bij luchthaven.

Wij hadden kamer beneden en was erg gehorig. Zwembadwater zag er troebel uit.

Shuttlebus, dicht bij luchthaven. Kamers ruim en moderne badkamer.

Voldoende

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Vriendelijk ontvangst, mooi opgezet hotel, makkelijk...

De vele mieren op de kamer

Vriendelijk ontvangst, mooi opgezet hotel, makkelijk bereikbaar. Goed voor een paar dagen.

Vervoer nr luchthaven inbegrepen

Vervoer nr luchthaven inbegrepen

Vriendelijk personeel, goede ligging voor de luchthaven +...

Vriendelijk personeel, goede ligging voor de luchthaven + Shuttle

Transfer naar vliegveld

Transfer naar vliegveld Prijs/kwaliteit

Prima hotel, goede kamers en de shuttle service naar het...

Prima hotel, goede kamers en de shuttle service naar het vliegveld was prima geregeld.

Gratis Shuttlebus vanaf vliegveld

Prima hotel met een prima prijs!!

Airco konden we niet zelfs bedienen. Het was bloedheet in de kamer!

Het voelde een en al Zen aan. Naam van het hotel maakt waar!

Super chill!

De kamers zijn perfect en we hadden een terras. Erg fijn!

Ok.

Kamer was lelijk en te klein voor 3 personen.

Locatie en vervoer naar luchthaven.

Dichtbij airport

Dichtbij airport

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Niet hygienisch, niet verzorgd hotelkamer. Goedkoop bed dat helemaal inzakt.

De kamer was vies. Er waren geen handdoeken.

Leuke sfeer muziek rondom het hotel

Veel rookgeur.

Veel rookgeur. Eigenlijk geen kamer voor niet rokers.