Beoordelingen over Zenit Valencia 4-sterren

Bailen, 8, Extramurs, 46007 Valencia, Spanje

#21 van de 95 hotels in Valencia

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

De ligging is prima direct naast station en tegenover de...

De meeste mensen aan de receptie waren niet vriendelijk. Er werd niets gezegd wanneer je voor de receptie langs liep naar binnen danwel naar buiten.

De ligging is prima direct naast station en tegenover de metro. Dicht bij oude centrum en de winkelstraten. Goede bedden en nette kamer. Geen geluidsoverlast van buiten wel iets gehorig van de gangen. Ontbijt in hotel is keurig en lekker vers.

Goed hotel, netjes, n op vrij redelijk centrale plek in Valencia.

Direct voor de ingang staat het helemaal met motoren en scooters.

Het ontbijt is prima. Er gevarieerd aanbod. Ondanks dat het tegenover het station ligt is er rust in het hotel te vinden. Er is een garage maar die is nogal klein en krap.

Goed ontbijt.

Goed ontbijt. In een relaxte sfeer. We hadden een kamer op de 6e verdieping, dat is inclusief een groot dakterras, zeker een aanrader. Schone kamers, nette moderne aankleding. Prima locatie, zeker mbt gebruik openbaar vervoer. Binnenstad is ook op loop afstand.

Leuke locatie met sensationeel uitzicht.

Leuke locatie met sensationeel uitzicht. Personeel van de balie was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Voor de prijs een absolute aanrader in een uiterst gastvrije stad. Gelegen vlakbij de Metro naar het vliegveld.

Supervakantie !

Ik kan geen enkele negatieve opmerking geven.

Wij hadden de junior suite, die was in één woord TOP. Het ontbijt was heel lekker en uitgebreid. Personeel heel vriendelijk. Hotel is perfect gelegen : je kan alles te voet bezoeken, met de metro ben je in 20 min op de luchthaven en even ver van het strand. Je hebt er een prima nachtrust, niets lawaai van straat of van hotel. 's Avonds kan je nog laat terrasjes doen of winkelen en met een veilig gevoel terugkeren naar je hotel. Het was onze eerste citytrip, eerste ervaring met Valencia. Ik zou dit hotel aan iedereen aanraden die Valencia bezoekt.

Prima. Zouden we zo weer boeken.

Fijne kamers. Goed ontbijt, maar je kunt ook buiten het hotel goed en goedkoop ontbijten. Centrum naast de deur. Chinese buurt. Tip: Ga naar Sake Calle Conde de Altea 19 in de wijk Ruzafa als je van sushi houdt. Geweldig eten voor maar € 14,95 p.p. We zijn 2 keer geweest omdat het zo lekker was. Ook al zit er niemand binnen op een rustige avond, maak gebruik van onze goede ervaringen.

Advies: box met tissues op kamer

Kamer uitzicht was leuk en goede bedden en prettige badkamer. Zeer vriendelijk personeel. Daar niet ontbeten dus geen oordeel hierover

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Perfecte locatie / matrassen vielen tegen (erg hard)

De bedden waren erg hard, deed na 'n nacht pijn aan heupen

Perfecte locatie recht tegenover Metro uitgang (20 min. naar luchthaven). Meteen aan de rand van het oude centrum. Zeer goede/stille airco.

Prima hotel met vriendelijk personeel in een inspirerende stad.

De kamer was klein en het restaurant en de bar waren in het weekend gesloten

Ontbijt was goed. Eenmaal in het hotel gedineerd en dat was voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Als we Valencia nog eens bezoeken, dan is dit ons hotel!

Het ontbijtbuffet was ruimschoots aanwezig en van voldoende kwaliteit, ook werd het tijdig aangevuld. Het fruit was vers / niets uit blik of prefab. In week 8 (februari 2018) hadden wij het geluk dat er nog een kamer beschikbaar was met NIET vernieuwde matrassen en men uiterst behulpzaam was bij de verhuizing. De nieuwe matrassen zijn van goede kwaliteit, maar voor ons toch een tik te hard! Dit hotel is een aanrader, ook omdat het met bus en metro goed bereikbaar is en ligt aan de zuidkant op korte loopafstand van de oude binnenstad.

uitstekend adres in centrum Valencia

de vriendelijkheid van het personeel. De geluidsdichte kamer, het goede bed. locatie in het centrum met zicht op het mooie station. alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Een zeer verzorgd hotel, behulpzaam personeel en ligt gunstig t.o.v. openbaar vervoer en het centrum

Wij hebben niets gemist! Geen tegenvallers dus; alleen maar een aanrader.

Na onze vroege aankomst in de morgen (10.00 uur) konden wij gelijk inchecken en kregen de sleutel van onze kamer. Echter, bij binnenkomst zag de kamer er fantastisch uit, maar hing er een "bijzonder luchtje". Dit gemeld bij de receptie waarop ons een andere kamer werd aangeboden. (in de loop van de middag beschikbaar). Onze bagage konden wij beheerd achterlaten. Bij terugkomst aan het einde van de dag kregen wij de sleutel van onze nieuwe kamer. Eén van de mooiste kamers van het hotel. Bovenste verdieping met (gemeubileerd) groot privé dakterras! Een prachtig uitzicht over de stad! De kamer was geweldig en had een aparte privé TV kamer. Een gratis upgrade! Meer dan geweldig! Waarvoor nogmaals dank hotel Zenit!! Het hotel in zijn totaliteit ziet er erg verzorgd uit. Het ontbijt was goed. Het personeel erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Het hotel ligt zeer gunstig t.o.v. metro (Xativa) vanaf vliegveld, tegenover treinstation en dicht bij centrum!

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Perfect!

Ik had niet echt een uitzicht vanuit mijn kamer, maar dat krijg je in het centrum.

Echt centraler dan deze lokatie kan je niet zitten. Hartje centrum, naast het treinstation, metro en je hoeft maar de straat over te steken en je bent bij alle winkels en restaurants. OV is trouwens ideaal in Valencia, een taxi heb je echt niet nodig. Ik vond de kamer fijn, het bad ideaal. En de sauna in het hotel is heerlijk en privé.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Heerlijk verblijf gehad in prima hotel en fantastische stad.

Ik vond de (eenpersoonskamer) klein, hoewel alles erin zat. Ik zat aan de achterkant en daar stikte het van de katten, de heel tijd hoorde je het gejank (hadden voorjaar in het hoofd denk ik :)). Had oordoppen mee, dus geen probleem.

Het ontbijt was prima. Hard bed, maar dat vind ik persoonlijk erg prettig. De locatie is waanzinnig, dichtbij bus naar strand en metro naar airport (20 minuten voor € 5,-) en middenin de stad. Top!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Mooie locatie naast station noord.

Mooie locatie naast station noord. Tip: Als je met de AVE wilt reizen is er een shuttlebus vanaf Noord naar Joaquin Sorolla, vanaf 06:00 om de 10 minuten, reistijd 1 minuut. Verder keurig hotel, goed gelegen en een prima prijs-kwaliteitverhouding, iig voor de periode dat wij er waren.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Heerlijk hotel op loopafstand van de oude stad.

Kan eigenlijk niks bedenken.

Het hotel ligt aan de rand van de oude stad. Prima niet al te groot hotel met vriendelijk personeel die je helpt met al je wensen. En Valencia is een prachtige veelzijdige stad. De eenpersoonskamers zijn prima.

Ok als het 2012 was

Ik reis veel en waardeer een bepaald comfort anno 2017. Alles naar verhouding prijs/kwaliteit uiteraard. Dit hotel ook geselecteerd vanwege de faciliteiten. Het personeel is ongeinteresseerd en bij aankomst zelfs onvriendelijk. Geen oogcontact of interesse in de gasten. Tijdens het verblijf een aantal keer de receptie benaderd om vragen te stellen. Personeel (senior staff) was kortaf en te druk met de telefoon of papierwerken liet duidelijk merken niet graag van dienst te zijn. Verrassend en dit maakte de receptie indruk erg slecht. De kamers zijn gehorig; je hoort alles van de gang inclusief de stofzuiger elke morgen. Kamer ontbrak een goede spiegel ( alleen een smalle strook in de kast), kluis werkte niet. Tv heeft Spaanse, enkele Franse en een Arabische zender, geen internationale zenders of mogelijkheid tot streamen vanaf je eigen media. WiFi in kamer wisselde continue van snelheid, onafhankelijk van het tijdstip. Uitzicht aan de achterzijde was zeer onprettig helaas. De gym stelt niets voor als je een beetje serieus traint. Er staat een roeimachine, fiets, loopband en crosstrainer. Slecht onderhouden en niet soepel in gebruik. Geen losse gewichten of ruimte om vrij te trainen. Tevens moet je deze ruimte reserveren omdat er één persoon per keer in mag. Airco in gym werkt niet en de sauna bleef op slot (het weer was een tweetal dagen minder ;)) Bar in het hotel is op zaterdagavond om 23:00 gesloten.

De locatie is super, vlakbij metro en treinstation. Je loopt zo naar het oude deel van Valencia toe even snel naar het winkelgebied. Ook het nieuwe deel is goed loopbaar. Kamers zijn ruim, badkamer wat ouder maar netjes en schoon. Vloer is prettig (kunstof) en de kamers zijn goed verlicht. Bedden zijn comfortabel. Nacht receptionist was wel bijzonder behulpzaam. In de gym heb je een sauna en douche. Behalve in de gym is er overal WIFi. Twee liften dus dat gaat redelijk vlot.

Een topper!

De gym/sport faciliteit, er staan 3 cardio toestellen (verouderd)

Dit is een echte topper voor een stedentrip naar Valencia. Het hotel ligt pal naast station Noord en het metrostation Xativa, je merkt hier niets van in de kamer. Dit hotel ligt echt perfect. De kamers zijn mooi en het ontbijt is heerlijk.

prima hotel voor stedenbezoek

zeer centrale ligging en met metro voor de deur; tegenover het treinstation; meerdere buslijnen binnen bereik; ondanks centrale ligging toch rustige kamers zonder geluidsoverlast van verkeer; bij aankoop dagkaart of meerdaagse kaart voor bus en metro beschikking over uitgebreid en goedkoop vervoer

Top locatie en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Badkamer had iets schoner gekund, en de airco werkte niet naar behoren. Ook zaten wij aan de achterkant van het hotel waardoor we geen fraai uitzicht hadden.

De locatie is top! In het centrum en naast de metro en bussen. Grote kamer en bed.

Prima hotel, perfecte locatie, geweldige stad

Persoonlijk vond ik de bedden best hard, maar dat is persoonlijke voorkeur. Ontbijt hebben we in de buurt gedaan, paar goede tentjes om de hoek en veel goedkoper.

Het hotel ligt op een heel goede locatie, naast het station en toch heb je totaal geen geluidsoverlast. Nette kamers. Personeel is heel vriendelijk en helpt waar het kan.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

prima centraal gelegen met directe verbinding airport

prima hotel aan metro station rechtstreeks naar de airport en ligt voor treinstation Noord het centrum ligt voor de deur en alle bezienswaardigheden liggen op loopafstand. in omgeving heel veel bars en etensgelegenheden. ontbijt via de site is 12 euro maar bij aankomst wor dt deze tegen 8 euro aangeboden. er zitten veel bakkers en eettentjes in de omgeving waar je voor een paar euro lekker kan ontbijten.

Vanuit een comfortabele (thuis)basis een geweldige stad ontdekken.

Werkelijk niets!

Heerlijk ontbijtbuffet met veel vers fruit, lekkere broodjes en nog veel meer. Comfortabele kamer met alles wat je nodig hebt. Badkamer waar alles werkt, van föhn tot prima douche en ligbad. Geweldig uitzicht op het oude station van Valencia. Vlak bij een metrostation, in het oude, mooie centrum.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Fijn hotel, mooie, maar gehorige kamers, op een goede locatie in het centrum!

De kamers zijn erg gehorig, s'nachts een paar wakker geworden door de buren. Je kan niet gebruik maken van het dakterras als je geen junior suite hebt geboekt. Hou hier dus rekening mee. Geen Nederlandse tv zenders.

Fijne locatie, in het centrum. Schone en moderne kamers.

Ondanks de ligging (net naast treinstation) totaal geen...

Ontbijt was niet slecht maar nogal ééntonig.

Ondanks de ligging (net naast treinstation) totaal geen hinder gehad van geluidsoverlast. Goed centraal gelegen om de verschillende wijken te bezoeken.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Zeer aangenaam

Geen tegevaller

Locatie is perfect. Personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Ontbijtbuffet is eerder aan de beperkte kant voor een vier sterrenhotel

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Top locatie , metro halte/bus halte vlakbij - handig voor bezoeken strand

- ontbijt wel lekker, maar weinig variatie - maar 1 koffie machine (deze was traag)

+ Locatie + comfortabele bedden / goed werkende airco + konden 15 minuten eerder ontbijten op laatste dag dankzij persoon aan de receptie (dit bespaarde ons heel wat haast en spoed) aangezien we vroege vlucht hadden + veel vers fruit bij ontbijt / vers fruitsap

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

heerlijk

We hadden van tevoren twee keer aangegeven dat we vroeg moesten vertrekken. Was geen probleem er zou gezorgd worden voor een klein ontbijt en koffie of eventueel een lunchpakketje om mee te nemen . Toen we dus om 6.30 uur beneden kwamen stond er een medewerker die van niks wist en er was ook niets. Dus we konden vertrekken zonder ontbijt terwijl dat toch in de prijs is inbegrepen en we het duidelijk hadden aangegeven. Aangezien we het er dus helemaal niet mee eens waren bracht hij wel koffie en toen ik zei dat er punten afgingen en dat het niet klopte werden er dan toch wat croissantjes en chocoladebroodjes warm gemaakt niet echt ontbijt maar toch. gelukkig was de taxi wel besteld die goedkoper was hadden ze gezegd dan de taxi"s voor het station. Maar dit met het ontbijt was echt een domper na zo'n fijne vakantie in dit hotel. En degene die alles beloofd had was er niet.

Bij de receptie heel vriendelijk ontvangen. Onze kamer was nog niet klaar wat begrijpelijk was omdat we vroeg waren. We konden onze koffers in bewaring geven en ons werd verteld hoe laat de kamer gereed was, wat aardig klopte. Bedden waren heel goed, lekker ruim. Alles was schoon. Heb om extra en zacht kussen gevraagd en werd meteen geregeld . Ik vond de kamer op zich wat klein i.v.m. koffers plaatsen . Geen probleem verder, want we zijn toch de hele dag weg . De kamers zijn wel heel erg gehorig. Ik dacht eerst dat er iemand op de gang stond maar dat waren de buren tegenover ons die ik hoorde praten. Je hoort ook de bovenburen lopen maar dat komt natuurlijk door de laminaat vloer. Ik denk dat het met vloerbedekking meer dempt maar dat is minder schoon. Ontbijt was heel prima alles werd perfect aangevuld. En vriendelijke medewerkers. Midden in de stad station voor de deur metro om de hoek wat wil je nog meer . Valencia is een echte aanrader

een aanrader😊

Kamers wel een beetje gehorig maar wij hadden geluk met rustige buren.

Locatie was top.centrum op wandelafstand.metro aan de deur en bus naar strand om de hoek. Excellente restaurants op 10min wandelen. Een aanrader!!!

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

zakelijk ogend hotel op goede locatie

Geen koffie/thee faciliteit op de kamer en de bedden vielen tegen, best hard en rolden weg

Centraal gelegen hotel, veel interessante wijken op loopafstand. Al het OV voor de deur

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

net hotel en goed bereikbaar vanuit de luchthaven

Het personeel achter de receptie mag wat meer aandacht hebben voor de gasten, zoals gedag zeggen bij het langslopen en vragen hoe het verblijf is geweest bij het uitchecken.

Uitstekende service van de kamermeisjes die dagelijks het bed opmaakten, prullenbakken leegden en voor schone handdoeken zorgden.

Perfect gelegen hotel

Niets op aan te merken.

Niet ver van centrum en lekkere restaurantjes. Rechtstreekse metro vanuit luchthaven. Naast treinstation, maar geen lawaaihinder.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Centraal

Geen 2 pers.bed maar 2x1 pers. die wegrollen op het parket. Geen waterkoker op de kamer. Personeel niet geïnformeerd over O.V. en niet inlevend. Na 8.30 worden er geen eieren gerechten meer geprepareerd bij het ontbijt. Ontbijt is veel zoet en wat karig voor 4*.

Locatie is prima. Metro en bus voor de deur van het hotel. Ruime moderne kamer. Straat rumoer valt erg mee. Fitness ruimte vrij klein maar wel met moderne apparaten.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Zeer makkelijk bereikbaar, vliegen dan metro, kan niet missen welke en maar heel klein stukje lopen.

Geen koffie/thee mogelijkheid om te maken op de kamer.

Prima bedden, kamer en badkamer Locatie perfect, dicht bij metro, dicht bij bushalte voor naar het strand en lopend het centrum in, voor zowel oude deel als de winkelstraat.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Ontspannen en comfortabel

Eigenaar wat nors overig personeel zeer vriendelijk.

Prima ontbijt. Koffie Americano heb ik gemist.Gehuurde fietsen konden we stallen in de kelder. Late check out 16 uur voor 20 euro. Ontbijt in hotel geboekt voor 8 euro.Hoewel gelegen in centrum naast station super rusit9 zelf met raam open goed te doen.

Geen ruimte om echt buiten te kunnen zitten

Locatie, faciliteiten, modern, prima airco en lekker ontbijt. Snel in het centrum en vlakbij een metro halte. Kortom, prima hotel om vlaencia te verkennen.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Fijne comfortabele kamer met prima badkamer.

Het ontbijtbuffet viel ons wat tegen, voor de prijs van het ontbijt kan je ook prima in de stad een ontbijtje pakken.

Fijne comfortabele kamer met prima badkamer. Aanwezigheid van parkeerkelder was erg prettig (al was het niet een heel ruime garage). Direct naast het station en aan de rand van de gezellige binnenstad. Restaurants, barretjes en winkels op struikelafstand. Relatief weinig geluid vanaf de straat ondanks de drukke taxi opstelplaats tegenover het hotel.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Al bij al een leuke locatie om te overnachten bij een citytrip mits een paar aanpassingen

Er was geen Wc-borstel in de badkamer wat toch een must is. De ontbijtruimte was heel klein, wij waren met 6 personen en konden nooit samen ontbijten want er was geen plaats voor ons 6. Het was soms lang wachten als er tassen of borden ontbraken en als je wat later ging eten waren er geen appelsienen of kiwi's meer. Er was slechts één koffiemachine die heel traag werkte en dat was echt weinig als iedereen in de ruimte aanwezig was 2 had gemakkelijker geweest.

De ligging van het hotel was perfect dicht bij alles, super!!! Het personeel was supervriendelijk, zeker aan de receptie altijd bereid je te helpen een verdiende pluim!!! Goede geluidsdichte kamers, heel rustig om te slapen!

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Goed hotel op zeer goede locatie

Erg harde bedden. Gehorig voor geluiden van buren en gang

De locatie is geweldig: dichtbij metro en op loopafstand centrum Ruime, moderne, zeer schone kamer Geen geluid van buiten ondanks de drukke omgeving

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

degelijk hotel op perfecte locatie

zoals in vele hotels : slechte hoofdkussens. de kamers waren niet zo geluidsdicht. prijs/kwaliteit niet zo goed

propere degelijke kamers, lekkere ontbijtbuffet met Spaanse toets, perfecte ligging vlak bij de metro aan de rand van de oude stad

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Prima verblijf aan de rand van de oude stad, met alles op loopafstand.

Ontbijt was prima, maar niet uitbundig.

Uitstekende locatie. Vriendelijk personeel. Mooie, schone en moderne kamers. Geen geluid van buiten, wel van de buren.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Prima.

Meer Engels naast het Spaans. een Engelse krant bijv. Geldt voor heel Valencia.

Was OK. Goede locatie, zeker tijdens Las Fallas. Alles op loopafstand en vanuit onze kamer met balkon zicht op de verbranding Fallaspoppen.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Gunstig gelegen, goede airco, schoon, geen geluidsoverlast,...

Gunstig gelegen, goede airco, schoon, geen geluidsoverlast, goede isolatie. Ontbijt is goed, goedkoper als je het ter plaatse afspreekt (€8,- ipv €12,- online)

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Goed hotel tegen prima prijs

De bedden waren echt slecht. Erg hard en de veren staken in je schouders. Als er een topper op zou liggen is dat opgelost en zou ik iedereen dit hotel aanraden

De kamers waren erg schoon, personeel vriendelijk en behulpzaam en de locatie is geweldig

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Top locatie

De fitness zaal stelt niet zoveel voor. Er staan een paar oude apparaten dus verwacht daar niet te veel van, als je hier gebruik van zou willen maken. De sauna (staat in de fitness ruimte) is wel fijn!

De locatie is echt top en het personeel is erg vriendelijk. Wij hadden fietsen gehuurd voor een paar dagen en mochten deze gratis parkeren in de parkeergarage. Ook mochten we tegen een kleine bijdrage later uitchecken gezien we 's avonds pas terugvlogen.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Locatie was top.

Kamer was wat sober. Had thee/koffiefaciliteiten prettig gevonden.

Locatie was top. Bus, trein en metro voor de deur. Hotel was erg schoon en netjes. Goed ontbijt. Personeel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Perfecte centrale locatie om Valencia te ontdekken.

De kamer had iets groter gekund (niet echt een probleem)

De centrale ligging bij het centrum. De werkelijk geluiddichte kamers. Een rechtstreekse verbinding met de metro vanaf het vliegveld. Het metrostation op 100 meter.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

centrale locatie.

Uitzicht vanuit het raam tegenover woon gebouwen gordijn blijft dicht.

centrale locatie. Schoon en modern. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Rustig. Goede licht en geluid isolatie.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

PERFECT

Er viel niets tegen.

Alles gewoon. Hotel is super,vriendelijk personeel erg behulpzaam en eerlijk.Ontbijt zeer uitgebreid en vers. Ligging overal dichtbij.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Goed hotel met prima ligging.

We hadden een kamer met uitzicht op de levendige Carrer de Xatíva en op een stuk van station del Nord. Vanuit het hotel waren veel bezienswaardigheden lopend te bereiken.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Goede locatie, verzorgd hotel

Kamer had iets groter mogen zijn. Douchen in bad niet ideaal. Verder prima.

Nette kamer, ruime keuze ontbijtbuffet, locatie (dichtbij metro, op loopafstand van het oude centrum), prima bedden.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Business hotel goed geleggen naast station noord.

Business hotel goed geleggen naast station noord. Ruime kamers, mooi badkamer, alles in orde. Kliene parking onder het hotel, 20euro geloof ik, dat je beter kunt reserveren.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Geweldige locatie bij trein/metro station in hartje...

had van tevoren parkeerplek in de garage moeten reserveren

Geweldige locatie bij trein/metro station in hartje Valencia

Fantastisch, ik zou het hotel zo aanbevelen aan vrienden en kennissen.

Niets het was prima!

De combinatie van de kwaliteit van het hotel en de centrale ligging van het hotel

Toplocatie

Toplocatie

Ideaal hotel om Valencia te ontdekken

Locatie is ideaal. Het hotel is uitermate rustig en stil. Ideaal voor gezinnen met kinderen.

Goed hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goed hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

Rustig in verhouding tot positie in centrum

Matras en kussens, matras hard, kussen te dun

Rustig in verhouding tot positie in centrum

Het ontbijt was compleet, vers fruit en fruitsappen, het is...

Het ontbijt was compleet, vers fruit en fruitsappen, het is ideaal gelegen, gewoon super!

Heel mooi modern hotel met fantastische ligging

nihil

Het hotel was gelegen in het centrum van Valencie en had een garage.

De ligging van het hotel

De kamers zijn niet echt ruim

De ligging van het hotel

Leuke vermoeiende citytrip

Iets wat veroudert sleet op meubelen Enz ....

Ontbijt was heerlijk Vriendelijkheid

Prima hotel voor stedentrip

Centrale ligging

Prima hotel, maar niet voor herhaling vatbaar.

Kamers met houten vloer erg (maar dan ook ERG) gehorig.

Vriendelijkheid personeel, prima ontbijt, ligging in het centrum.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

geweldige locatie

geweldige locatie

• Beoordeeld op: 19 april 2018

De sfeer rond de bar. Meestal niemand aanwezig en geen sfeer

het ontbijt/en de netheid van de kamer ( dagelijks )

Prima hotel, goede ligging

Hoge prijs maar logisch voor de ligging

Dicht bij station en centrum

Héél aangename kennismaking met dit mooi centraal gelegen hotel op perfecte locatie

Zalige bedden. Héél goed gelegen. Lekker, verzorgd en héél betaalbaar ontbijt

Fijn hotel met zeer goede ligging

Isolatie kamers ( lawaai bij sluiten deuren)

Ligging hotel zeer goed

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

In een woord FANTASTISCH!

Geweldige ontvangst. Niets was teveel voor het personeel aan de receptie. Parkeren perfect geregeld.

Zenit ok

Sauna deurkaart functioneerde nauwelijks

Badkamer kluis dakterras

Ligging vlakbij het centrum is perfect.

Ligging vlakbij het centrum is perfect. Nette, schone kamer met alles wat je nodig hebt. Goede sterke wifi (20mb).

Kleine kamer, wel schoon en netjes

Kleine kamer, wel schoon en netjes

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Geen Engelse TV-zenders, wel Franse, Algerijnse, Duitse, Italiaanse. Daarom kom ik hier niet meer

Locatie.

Locatie. Bij het centrum. Trein, metro, bus en taxi voor de deur.