Beoordelingen over Holiday Inn Helsinki West - Ruoholahti 4-sterren

Sulhasenkuja 3, Eteläinen Suurpiiri, 00180 Helsinki, Finland

#68 van de 169 hotels in Helsinki

Prima hotel voor een tussenstop, dichtbij bushalte van Onnibus en treinstation
    • Kamer met Queensize Bed

Gebrek aan personeel. Geen room-service en toilet spullen. Moest zelf douchemuts ophalen omdat receptie was alleen. Ook een gebrek aan kok (maar 1) en zo te zien kon hij niet snel genoeg koken om de lege bakjes te vullen aan de English breakfast, misschien omdat wij in de 2de uur pas gekomen zijn maar dat mag gewoon niet natuurlijk.

Niet ver van trein station en onnibus halte

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Plezierig verblijf

Er verblijven (zeer) grote reisgezelschappen in het hotel, dat levert bij het ontbijtbuffet een enorme drukte op en lege schappen. Vooral op zondagmorgen, wanneer het ontbijt later start dan andere dagen.

Het ontvangst was erg vriendelijk. Het gebruik van leenfietsen en sauna is gratis. Zeer uitgebreid ontbijt en bij een vroege check out: een goed ontbijt mee in een tas. Het personeel valt positief op door hun vriendelijkheid en behulpzaamheid.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Fijn hotel,weg uit het centrum
    • Kamer met Queensize Bed

Het bed was wat aan de kleine kant. En de prijs van het ontbijt 20 euro p.p vonden wij te hoog, dus niet gedaan.

Het hotel was netjes en de kamer best ruim. We hadden mooi uitzicht over het water. De metro (die in de buurt zit) is een ideaal vervoersmiddel.

Goed hotel met een prijs die voor Helsinki zeker acceptabel is
    • Kamer met Queensize Bed

Het enige minpuntje in mijn verbleef was dat ik mijn bestelde steak niet kreeg zoals ik hem graag had gewild. Ook vond ik de prijs erg hoog voor het 'simpele' stukje vlees wat ik bestelde.

Afgelopen weekend Helsinki bezocht en mijn verblijf hotel was uitstekend. Het personeel (zowel bij de receptie als in de bar/het restaurant was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren prima. Ik was mijn tandpasta vergeten, maar in de badkamer vond ik een bordje dat ik dit gratis bij de balie kon halen. Ook de kussens konden worden omgeruild, als je deze te zacht of te hard vond. Bij het uitchecken kwam de dame erachter dat ik nog even de stad in zou gaan voordat ik terug zou vliegen en zij bood meteen aan om de Holiday Inn in het centrum te bellen zodat ik daar mijn koffer kon achterlaten in plaats van in een kluis op het station. Ook al ligt het hotel een stukje buiten het centrum, dit is gemakkelijk bereikbaar met de metro die zich op 5 minuten loopafstand bevindt.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Bij aankomst de verkeerde kamer gekregen (719) ipv de...
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Bij aankomst de verkeerde kamer gekregen (719) ipv de executive. Uiteindelijk zelfde bedrag moeten betalen als de executive ( 40 per nacht meer ) en mocht hiervoor twee flesjes water uit de koelkast pakken...

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Schone, nette, grote kamers.

De fietsen die je bij het hotel kunt lenen zijn waardeloos voor volwassenen (Lees: veel te klein). Voor de rest niets anders dan lof voor dit hotel.

Schone, nette, grote kamers. Nette badkamer en prima wifi. Heel vriendelijke en behulpzame receptioniste. De metro en een grote supermarkt lagen op enkele minuten loopafstand van het hotel.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Voldoende centraal gelegen- bij metrohalte.

Een kingsize bed dat even groot (klein) is als een queensize?. Een executive kamer is normaal niet een standaard kamer met extra chocolaatjes en water maar ook wat meer ruimte op alle vlakken... en dat was niet het geval.

Voldoende centraal gelegen- bij metrohalte. Parking bij hotel. Ruime keuze bij ontbijt. Zeer vriendelijke onthaalmedewerkers die tegemoet kwamen aan opmerkingen over insecten.

Rustige locatie in een recent gerenoveerd hotel.

Rustige locatie in een recent gerenoveerd hotel. Vriendelijke service.

Goed hotel, zeer matig ontbijt
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt. Te duur en veel te weinig ruimte in de ontbijtzaal. Weinig keus voor die prijs.

Het uitzicht Dichtbij metro station

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Goedkoop
    • Kamer met Queensize Bed

Beddengoed had bloedvlekken. Wel excuses, maar geen compensatie Bed was voor een persoon opgemaakt

Goedkoop

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Klimaat in kamer. Het was er te warm en het raam kon niet open.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Zeer uitgebreid ontbijt en van goede kwaliteit.

Het zicht van uit de kamers aan de voorzijde is niet aangenaam. De achterzijde heeft wel een mooi zicht op het water. De ligging ten opzichte van het centrum is wat ver en niet aangenaam te voet.

Zeer uitgebreid ontbijt en van goede kwaliteit. Het personeel aan het onthaal is vriendelijk en professioneel.

• Beoordeeld op: 26 november 2015

kleine maar complete gym

het is erg warm op de kamers

kleine maar complete gym

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Het personeel

Het personeel

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Parkeergarage bij het hotel en bereikbaarheid met de auto.

Matrassen zijn heel zacht.

Parkeergarage bij het hotel en bereikbaarheid met de auto.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Perfecte locatie, vriendelijk en deskundig personeel.

Perfecte locatie, vriendelijk en deskundig personeel.

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

Perfect ontbijt

ontvangst en ligging

Perfect ontbijt

• Beoordeeld op: 5 februari 2015

2 metro stations van centrum verwijderd.

2 metro stations van centrum verwijderd. Prima gym met de broodnodige apparaten. Breakfast.