3. Hotelbeoordelingen: Provence-Alpen-Côte d'Azur
  4. Hotelbeoordelingen Rosans
Frankrijk Rosans Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• L'Ensoleillee Beoordelingsscore: 8,3

“Een zeer vriendelijke ontvangst na een stressvolle dag. De host helpt je waar nodig. Het mooie uitzicht en de rust van het domein is een absolute voltreffer. Heg ontbijt simpel maar lekker.”

• Gites Chameyer Beoordelingsscore: 8,9

“Voor ons was het een zalig verblijf,een positieve ervaring.”

• Atypique Détour Beoordelingsscore: 9,4

“Vriendelijke ontvangst, fijne gastheer en gastvrouw, fijne parkeergelegenheid, fijne comfortable kamer, mogelijkheid tot zelf zetten van koffie/thee gedurende de dag, goede douche, fijn zitje in kamer, mooie tuin en mooi terras waar wij door het slechte weer helaas geen gebruik van konden maken, tips waar te eten, prima ontbijt met croissant, brood, diverse keuzes in jam, lief dorpje om doorheen te wandelen. Prima voor onze overnachting en prima waarde naar geld! Indien weer in de buurt zouden wij zeker daar weer boeken”

• Atypique Détour Beoordelingsscore: 9,4

“Hele vriendelijke mensen Lekker ontbijt Heel erg schoon !! We mochten onze motors in de garage zetten, heel fijn !”

• Gites Chameyer Beoordelingsscore: 8,9

“Supermarkt dichtbij (5 min met de auto), ook het leuke dorpje Rosans met bakker, pizzabakker etc.,zeer mooie omgeving voor wandelen of autotochten, meren om te zwemmen in de buurt (1 op loopafstand en 1 op 20 min. met de auto). Genoeg ruimte in het appartement. Wifi meestal goed. Fijne koel- en vrieskast. Goede kookgelegenheid. Vriendelijke eigenaresse.”

De 5 beste hotels in Rosans

gebaseerd op 259 hotel reviews op Booking.com