3. Hotelbeoordelingen: Aquitaine
  4. Hotelbeoordelingen Saint-Jean-dʼEyraud
Frankrijk Saint-Jean-dʼEyraud Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Les chambres de Beauviel Beoordelingsscore: 9,3

“Met zorg ingerichte accomodatie, van alle gemakken voorzien, erg aardige en behulpzame hosts. Mooie rustige omgeving, prima uitvalsbasis om de Dordogne te verkennen.”

• Les Gîtes de l'Orta Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtige, complete en goed ingerichte gite op een fantastische en rustige locatie op ca. 30 autominuten van Bergerac. Zoek je rust en ruimte? Dan is dit de perfecte plek! Ontzettend gastvrij ontvangen door de gastheer. Van de enorme tuin met diverse zitjes en hangmat bij het grote huis mochten we de hele week gebruik maken. Ook bij de gite zelf is een zonnig terras met meubilair aanwezig waar je 's ochtends in de zon kunt ontbijten en tot 's avonds laat van de zon kunt genieten. Onze fietsen konden we overdekt wegzetten naast de gite. De gastheer gaf leuke tips voor wandelingen, fietstochten, restaurants en activiteiten in de buurt.”

• “We hebben genoten van de rust, de prachtige tuin en de altijd vriendelijke gastvrouw. Het zwembad was heel verzorgd, net zoals de duplex die we huurden. Alles was kraaknet en heel goed onderhouden. Een aanrader voor wie de Perigord wil verkennen, om dan na een uitstap, te kunnen genieten van de rust van het domein.”

De 3 beste hotels in Saint-Jean-dʼEyraud

gebaseerd op 215 hotel reviews op Booking.com