Beoordelingen over Logis L'Orée du Bois 3-sterren

1, Lieu-Dit 'L'orée Du Bois', Face Entrée Hippodrome - Rd 18, 88800 Vittel, Frankrijk

#12 van de 15 hotels in Vittel

• Beoordeeld op: 26 september 2018

ideale lokatie, stopplaats op de terugreis! Héél lekker gedinneerd in het restaurant. Zwembad, sauna
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Men moet een borg van 100€ cash betalen of via visa laten reserveren. Indien geen cash of visa? Mag vermeld worden bij de booking

Luxe en rust van heel het complex. Héél lekker eten in't restaurant (4 gangen menu aan 35€) De mogelijkheid gebruik zwembad en sauna (gratis)

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Tegenvallend op alle fronten
    • Privilege Tweepersoonskamer

Niet proper, badkamer niet schoon, onderhoud achterstand, tegels uit douche ontbraken, deur badkamer onderkant verrot. Onhygienisch Kwaliteit restaurant zeer matig, service te aanwezig Gen privacy op de kamer met gordijnen open, parking en restaurant kijken direct de kamer in. Onbijtzaal de gezelligheid van een garage en deur naar de keuken steeds open met uitzicht op de vuilnisbakken. Kortom niet meer heengaan

Parkeren

6,0
    Ok voor doorreis.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Personeel onpersoonlijk, restaurant: keuze uit 2 keuzemenu's, maaltijd werd in veel te hoog tempo geserveerd.

Schoon, nieuw ingerichte kamers, ruime, gratis parkeergelegenheid. Dicht aan snelweg.

Net als vorig jaar overnachtten we hier op onze terugweg van...
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

De service laat nog wat te wensen over. We werden niet verwelkomd met een glimlach, en terwijl de receptionist oogcontact vermeed vertelde hij ons snel welke kamer we hadden, hoe laat het avondeten was en hoe laat het ontbijt de dag erna zou zijn. Ook bij het avondeten viel dit op, sommige serveerders kwamen ongeïnteresseerd en haastig over. De receptioniste bij de check out daarentegen was weer zeer vriendelijk.

Net als vorig jaar overnachtten we hier op onze terugweg van vakantie. Helaas viel het nu tegen vergeleken met de vorige keer. Deze keer kregen we namelijk, voor dezelfde prijs, een niet gerenoveerde kamer. Hier moet ik wel bij zeggen dat we vrij last minute hebben geboekt, twee dagen ervoor, maar als we dit wisten hadden we misschien een ander hotel geprobeerd. Er mankeerden enkele dingen, zoals vieze luchtroosters en een stinkende wasbak. De kamer zelf was verder wel helemaal prima, vooral het heerlijke bed! Het avondeten is prima, wij namen het prijswaardige driegangenmenu van €21. Het leek echter wel wat meer afgeraffeld te worden dan vorig jaar: de garnering was bij elk hoofdgerecht zowat hetzelfde, het kalfsvlees was vrij taai en het 'duo de fromages' waren letterlijk twee koelkast-koude stukken kaas zonder enkele garnering. Over het algemeen nog steeds een hotel dat we zouden aanraden voor op doorreis, maar zeker de service mag naar ons idee echt verbeterd worden.

Heerlijk hotel, wij hebben hier overnacht op doorreis naar...

Heerlijk hotel, wij hebben hier overnacht op doorreis naar Spanje en super genoten. Bij aankomst bleek ons twee en drie persoons kamer naast elkaar te zitten met een verbindingsdeur wat echt ideaal was met een gezin van vijf personen. We konden tot laat in de avond nog eten in het restaurant en daarna nog gezellig geborreld op het terras. Ontbijt was ook goed. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Perfect stopoverhotel op weg van en naar het zuiden
    • Privilege Tweepersoonskamer

Ontbijt is ok zonder meer. Aanbod is goed maar wij waren wat later aan het ontbijt (rond 9u30) en het buffet was behoorlijk geplunderd en niet alles werd terug aangevuld

De kamer is voldoende ruim voor 2 mensen met een hond. De locatie is prachtig met zeer veel ruimte om de hond uit te laten (op de hippodroom tegenover het hotel)

Overeenkomstig de verwachtingen
    • Privilege Tweepersoonskamer

Ontbijt was prima zoals reeds gezegd maar je moest wel vragen om producten aan te vullen.

Ontbijt was prima evenals het diner De kamer was prima in relatie tot de prijs

Ideaal hotel voor doorreis naar het zuiden.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Kamer rook wat ‘duf’ en er zijn wat werken bezig in het hotel (maar zeker niet hinderlijk)

Ideale doorreis hotel naar het zuiden. Vriendelijk onthaal, goed gegeten ‘s avonds en lekker ontbijt. Zeer rustig.

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Op zondag slechts 2 menu's onze keuze was erg goed. Bediening mind
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Men is hier volop aan het renoveren hetgeen toch lastig was omdat mogelijkheden beperkt bleven . Wel begrijpelijk. Dit ontnam het comfort doch als het straks klaar is zal het mooi zijn.

Het ontbijt was goed. Kamers ook prima, behalve de gordijnen helemaal nieuw maar je kon er dwars doorheen kijken. Zodoende erg vroeg daglicht.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Super locatie op doorreis

Geen minpunten

Het is de ideale plaats voor een overnachting onderweg van of naar Spanje. Een heerlijk zwembad waar je na een dag rijden fijn kunt ontspannen. Mooie rustige locatie en voldoende parkeergelegenheid.

voldoende voor één nacht, maar niet voor herhaling.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

De kamer was niet helemaal schoon. Erg stoffig. Op de bovenrand van de t.v.(op zoek naar knop) lag een dikke laag stof. W.C. erg klein. Het eten in restaurant was niet echt lekker werd met veel poeha aangeprezen. Bedienend personeel niet erg deskundig en ook enigszins ongeduldig. Er wachtte een grote groep, ik had het idee dat we er snel uitgebonjourd werden.

Het ontbijt was goed

Locatie en eten
    • Privilege Tweepersoonskamer

Nors personeel en terwijl wij als enige nog zaten te dineren werd om ons heen de zaal verbouwd voor een gezelschap dat daar de volgende dag werd verwacht. Dat geeft een niet welkom gevoel.

Locatie en eten

Vriendelijk personeel behalve chef restaurand.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Bediening in restaurant schoot tekort in service. Voelde niet erg als gast onthaald door chef restaurant

Vriendelijk personeel behalve chef restaurand. Eten zeer goede kwaliteit

• Privilege Tweepersoonskamer

Geen koelkast. Geen opbergkasten. Na lang aandringen kregen we het type kamer waarvoor we betaald hadden. De week voordien hebben wij genoegen moeten nemen met een kamer van lagere klasse dan die waarvoor we betaald hadden.

Diner was heerlijk.

voor ons een prima tussenstop
    • Privilege Driepersoonskamer

Wij komen hier al langer, alleen als tussenstop voor de doorreis; vooropgesteld dat het daarvoor een prima hotel blijft (!) zien we enige terugloop in puntjes als losse bedlampjes, minder schone douche en kitranden, knop van het deurslot aan de binnenzijde stuk.

Goede kamers, goede bedden, ontbijt naar behoren, zwembadje lekker na en voor de reis

Het was een prima verblijf

Er was tegenover het restaurant een paardenconcours. Daardoor waren de parkeerplaatsen van en dichtbij het hotel bezet. Jammer dat het hotel niet voor eigen gasten parkeergelegenheid gereserveerd had. 2) men kon in het restaurant niet a ka Carré eten. Er was slechts een keuze uit 2 menu’s 3) er lag op de kamer geen enkele info over het hotel en restaurant (tijden van ontbijt enz enz)

De lokatie was bekend en daarom zijn we er weer teruggegaan. Kamer was netjes en ruim.

Echte tegenvaller!

Door ziekte van een van onze kinderen dienen wij last minute te cancellen. Uit beleefdheid telefoontje gedaan naar hotel. Enige antwoord was: ok, maar betalen ga je zowieso. Gewoon botweg! Alleen al omwille van zo’n onvriedenelijke reaxtie zou ik er wegblijven!

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Goede keuze met eten in huis erg goed !
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

eigenlijk helemaal niets !

Ontbijt was OK, enkel niet speciaal ! Wel een mooi onderhouden zwembad met keurig sanitair. Eten was erg goed met veel keuze en een goede prijs en kwaliteit verhouding

Mooie ruime kamer en badkamer, ontbijt ook in orde.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Onze kamer was ijskoud bij aankomst, duurde lang voordat de temperatuur aangenaam was. Wij hadden het fijn gevonden als de kamer voorgewarmd was geweest!

Mooie ruime kamer en badkamer, ontbijt ook in orde.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Viel tegen. Geen juiste prijs / kwaliteit verhouding.

Kamers van 98 euro was klein en niet schoon. We hebben zelf de gereserveerde kaner ongeboekt naar een grotere kamer ( die ook te zien was op de foto’s op booking. com) voor een meerprijs van 22 euro. Deze was een stuk ruimer, mooie badkamer, maar nier onderhouden. Schimmel in de voegen van de douche en ontbrekende vloertegeltjes in de douche.

Het diner was geweldig!!

Vittel

De receptioniste schonk bij aankomst de eerste 10 minuten maar geen aandacht aan ons, ze was bezig met andere belangrijke zaken. Tevens konden we bij aankomst de kamer niet in omdat er een zwabber voor stond! waar we onze nek over hadden kunnen breken, circa 17:00 uur s'middags. Na melding bij dezelfde receptioniste is er vervolgens niets met de melding gedaan.

Vittel

Komen zeker volgend jaar terug.
    • Privilege Driepersoonskamer

Het ontbijt, was goed hoor maar we zijn er al eerder geweest en toen was het uitgebreider.

Prachtige ruime familiekamer, apart toilet, goed bad en mooie badkamer. Prima bedden, heerlijk zwembad [verkwikkend na een lange autoreis]. En dan nog het restaurant, geweldig lekker gegeten!

goed voor tussenstop !
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

2 maal geslapen de 2 de kamer mooi maar toilet was te klein !!

het eten was lekker en mooi opgediend mooie buurt maar moeilijk te vinden mooie zwemgelegenheid en aangenaam

Tevreden voor wat wij wilden
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Kamer had wat ruimer opgezet mogen zijn

Ontvangst, nette kamer, ligging is mooi voor één nacht onderweg, maar ook zeker voor langer verblijf met wandelingen. Restaurant is kwalitatief goed, ziet er gezellig uit en bediening is prima.

Onvriendelijke bejegening bij aankomst.

Onvriendelijke bejegening bij aankomst. Kinderbed niet gerealiseerd. Foeilelijke ontbijtzaal en matige kwaliteit ontbijt met weinig verse producten (veel voorverpakte producten)

Mooie kamer en heerlijk eten
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Er waren een paar beschadigingen te zien op onder andere de deuren. Bij de douche leek het alsof er een stuk van de douchedeur miste; nu werd de badkamervloer kletsnat na het douchen.

Mooie kamer met een heerlijk bed! De badkamer ziet er goed uit en heeft een heerlijke regendouche. Er is een aparte WC (die wel krap is met de deur die naar binnen opent.) Het eten in het restaurant was heerlijk! We hadden de keuze uit twee menuutjes, een daarvan was zeer prijs-kwaliteit waardig. Het zwembad was zeer welkom na een paar uur rijden. Het hotel ligt overigens niet ver van de snelweg, maar is heel rustig gelegen!

Goed voor een nachtje op doorreis.
    • Privilege Driepersoonskamer

Het avondmaal in het restaurant was een tegenvaller. De maitre d'hotel was een wat vreemde figuur. Ook het ontbijt was maar matig en de ontbijtkoeken waren niet vers afgebakken.

Kamers waren proper en ruim. Bedden met pocketverenmatras waren minder comfortabel. Ons hondje was zeer welkom. Zwembad in hotel was pluspunt, behalve het feit dat er vooral mensen van gevorderde leeftijd in vertoefden zodat de kinderen het gevoel hadden dat ze niet mochten springen of duiken in het zwembad.

Hotel in verval ( sorry dat ik dit moet mededelen ) . Volgende keer een ander hotel in Vittel
    • Privilege Driepersoonskamer

Hotel verliest van zijn pluimen. Enkele jaren geleden was het nog uitstekend.Nu spin in de kamer , rokerspotje ( bekertje) nog op het terras gelaten door de kuisploeg.Geen derde hoofdkussen noch derde handdoek ( we waren met drie op een kamer ).. De deurklink van de venster naar het terras was afgebroken ( en niet recentelijk ) .De deur kon maar moeilijk worden geopend. Enkel het zwembad is gratis. De rest is betalend ( sauna , hamman ). Het avondeten was niet op smaak en ook niet meer zoals enkele jaren geleden. Het aperitief kon niet gekozen worden op kaart maar enkel op keuze die de ober ons voorstelde ( niet alles gezegd zoals een eventuele cocktail die niet vermeld werd )

De locatie is goed

Slecht onderhouden hotel op fraaie locatie

Het hotel is duidelijk vergane glorie. Het is slecht onderhouden, de verf bladdert van de kozijnen. Wat vooral opviel was de onverschilligheid van het personeel. De ontvangst bestond enkel uit kamernummer mededelen en kamerpasje overhandigen. Buiten zitten op een terras was niet mogelijk hoewel het erg warm weer was. We werden verwezen naar de bar waar echter geen personeel aanwezig bleek. In het hotel logeerde een grote groep voetballers die bij voorkeur op de traptreden bij de ingang zaten, zodat andere gasten zich een weg moesten banen tussen de sporters.

De omgeving was fraai en de koffie prima.

Het is een ongezellig hotel

De ligging. Aan de weg, terwijl er daar zoveel mooie bossen zijn. De kamer was klein en het toilet was zo klein dat de deur niet goed dicht kon, zonder je zelf in allerlei bochten te wringen. Met flink wat overgewicht kan je daar niet op het toilet komen. De eetzaal was erg groot en ongezellig , er was geen mogelijkheid om op een terras te zitten.

Het onbijt was redelijk. Er was een aardig zwembad, maar binnen.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Aangename tussenstop op vakantiereis

Uitermate irritant: Het rondlopen van de kelner op schoenen met ijzeren hakken op een houten vloer. Het gemis aan klantgerichtheid bij die kelner.

Aangenaam verblijf in mooie omgeving. Goede prijs/kwaliteit verhouding voor diner.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Overnachting

Er hing een muffe lucht in de kamer. Verkeer van de rd 18 was hinderlijk. Hotel was niet in navigatie systeem te vinden omdat we zochten onder Vittel in plaats van Norroy.

Het diner was goed.

Het restaurant wordt gebruikt voor groepen/bussen.

Het restaurant wordt gebruikt voor groepen/bussen. Vooral bij ontbijt komt een bus binnen die loopt langs de plek waar je ontbijt. Moeten allemaal plassen, dus weer heen en weer. Nee, dit verwacht je niet op een rustige plek.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Wat ter

Geen safe, minibar of waterkoker op de kamer. Daarnaast was er alleen een soort vitrage voor de ramen die alle licht door liet..

Prettig sfeervol binnenzwembad open tot 22.00 uur

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Ruime kamers. Ideaal voor doorreis.

Geen safe. Geen ijskastje. 3de bed had geen kussen.

Goede locatie, vlak bij Vittel, maar toch rustig. Veel parking, wat handig was met onze aanhangwagen. Ruime kamers.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Goed tot zeer goed, moet nog wel wat aan gewerkt worden.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Bij het ontbijt moet je zelf je eitje in een eierkokker leggen , en er zelf uit halen, maar nergens staat er iets vermeld hoe het apparaat werkt, dat zou wel wat beter kunnen.

Het diner was heel goed, prijs was 21 euro voor de menu , wat niets te veel gerekend is voor zo een goed menu. Het hotel is goed voor prijs , kwaliteit .

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Matig, met name badkamer heeft dringend een upgrade nodig.

Kamers hebben dringend een update nodig. De vriendelijkheid bij ontvangst hield niet over. De Wi-Fi is gratis maar dusdanig traag dat het onbruikbaar is.

Locatie en bedden waren prima

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Vriendelijk personeel en lekker eten, ook een heel goed...
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel en lekker eten, ook een heel goed ontbijt

De ligging als tussenstop
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

De bediening in het restaurant.

De ligging als tussenstop

Receptie
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Kamer en de obers in het restaurant

Receptie

Geweldig goed restaurant!

Geweldig goed restaurant!!!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Het restaurant met de bar en de terrassen.

Kamers aan de kleine kant.

Het restaurant met de bar en de terrassen. Locatie ten opzichte van de snelweg en de parkeergelegenheid.

Geen airco

Geen airco

Perfect stopoverhotel op weg van en naar het zuiden
    • Privilege Tweepersoonskamer

De keuken is ondermaats, Ontbijt is ok

Kamer en locatie voldoen perfect als stopover hotel. Veel mogelijkheid om de hond uit te laten.

Praktisch in orde

Prima doorreisaccomodatie.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Ontbijt en diner was heerlijk. Keuzemogelijkheden mogen wel wat meer zijn.

Fijn hotel
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Heerlijk gegeten, ontbijt super. Lekkere bedden.

De locatie de kamer het eten
    • Privilege Tweepersoonskamer

Er waren veranderingswerken maar dit was maar een kleine belemmering alles was goed afgeschermd en georganiseerd

De locatie de kamer het eten

Leuk hotel, vriendelijke ontvangst, rustig gelegen

Service in restaurant was matig

Leuk hotel, vriendelijke ontvangst, rustig gelegen

Diner Hoofdmenu Agneau was weinig vlees en veel vet €24.50

De kamer is prima

We hebben dit hotel gekozen op doorreis naar zuid Frankrijk en zullen hier zeker nogmaals komen, zi.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Prima kamer in zeer rustige en mooie omgeving.

De omgeving
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

De tussendeur naar n andere kamer. Was wel op slot maar er kwamen wel telkens mensen naartoe gelopen

De omgeving

enkele overnachting zonder problemen. Mooi schoon.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Erg eenvoudig. Oud en opgeknapt, maar wel schoon.

prijs/prestatie. Schoon en netjes. Correct en vriendelijk personeel

Prima hotel voor op doorreis

Het eten .

De goede bedden. Je loopt door het grote park zo Vittel in.

Goed.
    • Privilege Tweepersoonskamer

Geen mogelijkheid om kleren op te bergen.

Het eten dat we 's avonds besteld hebben was zeer lekker. Het ontbijt was ook lekker.

• Privilege Driepersoonskamer

Diner ( Hoofdgerecht kip was droog en Desert appel/rabarber was niets bijzonders )

Locatie en kamers zijn prima

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Voldeed aan de verwachtingen

Kwaliteit eten restaurant

Ontbijt prima Kamer uitstekend

Prima hotel voor 1 overnachting

Prima hotel voor 1 overnachting

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Overnachting op terugreis van vakantie. Zeer goede plek !

Perfect diner !

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Prima voor overnachting

Van het 3 gangen menu, hadden ze 2 gerechten niet

Prima ontbijt

Voldeed aan de verwachtingen

Menu terroir zeer matig

Kamer aanmerkelijk beter dan een halfjaar geleden. Ontbijt prima Menu Terroir zeer matig

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Prima tussenstop.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Goed restaurant. Mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Fijn hotel met een goed restaurant. Voor herhaling vatbaar.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Het hotel heeft een heel goed en betaalbaar restaurant. Was zo goed als helemaal vol. Mooi hotel in het groen.

Kennelijk is boeken via Booking niet gewenst. Je krijgt dan een soort status apart.

Het vreselijke personeel. (niet de jongeren, maar vooral de ouderen. Lomp is nog een zachte kwalificatie.

Ontbijt prima!

Geen tegenvallers ervaren!

Ontbijt prima! Kamers prima, lekker ruim, fijne bedden!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Gern waterkoket en thee/koffiefaciteit op de kamer

Diner was uitstekend

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Fijne hotel met goede faciliteiten
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Snachts veel geluidsoverlast het leek alsof er met karren servies werd rondgereden

Zeer goed restaurant

heerlijk ontbijt en goed restaurant

heerlijk ontbijt en goed restaurant

Mooie grote kamer
    • Privilege Tweepersoonskamer

Jammer dat er extra te betalen is voor de sauna (15€/pp) voor toch een redelijk prijzige kamer (120€)

Mooie grote kamer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Goed voor 1 overnachting.
    • Standaard Eenpersoonskamer

1 persoonskamer was redelijk.

Het diner was heel goed maar duur.

het diner
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

de douche met ingebouwde zetel is veel te klein.

het diner

goed restaurant, maar weer niet ideaal als je met jonge...

goed restaurant, maar weer niet ideaal als je met jonge kinderen reist.

personeel van het restaurant, was matig.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

personeel van het restaurant, was matig.

Prijs/kwaliteit verhouding was in orde
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer

Uitgebreider ontbijt Dure wijn in de bar Ligging was te ver van de autostrade

Mooie kamer, goede bedden

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Logis L'Orée du Bois