Beoordelingen over Hôtel Ellington Nice Centre 4-sterren

25, boulevard Dubouchage, 06000 Nice, Frankrijk

#85 van de 169 hotels in Nice

Het ademt de oude grandeur maar mist daardoor ook wat we van...
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ademt de oude grandeur maar mist daardoor ook wat we van een modern hotel verwachten. De verstopte” contactdozen zodat opladen telefoon eerst een zoektocht vraagt en het douchen in een badkuip met een gordijntje is niet meer van deze tijd in deze prijsklasse.

Goede locatie, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
    • Classic Tweepersoonskamer

In feite alles. Het personeel: Hele bedrag vooruitbetaald. Hond, tax en parking moest ik ter plekke afrekenen. Onaardige dame bij de receptie die niet eens de moeite nam om te checken of onze kamer klaar was. Toen ik het 10 minuten later aan een andere receptioniste vroeg belde die wel naar house keeping en inderdaad....de kamer was klaar. Onze bagage zou naar de kamer gebracht worden. Toen die er na 10 minuten nog niet was ging ik terug naar de receptie. Daar stonden onze koffers, onbewaakt. Niemand van het personeel in de buurt. Vanuit de kamer belde ik naar de receptie of ze een bepaald restaurant konden boeken. Ik werd teruggebeld: "er wordt niet opgenomen, mevrouw." Ik belde het restaurant zelf en kreeg direct de eigenaar aan de telefoon. De kamer: Ik ben nog nooit in zoiets smerigs terechtgekomen. Ik hoop dat booking.com die foto's ook plaatst. -Spuug op de sierkussens, -smerigheid aan de kastjes, -haren op de kussens, -vieze haarföhn, -stopcontacten die het niet deden, -smerige vloerbedekking, -airco deed het (nog) niet. Het was 30 graden in de kamer. Uiteindelijk na veel bellen kwam de manager. We kregen een upgrade naar een ex. kamer. en een fles wijn als goedmaker. Kamer aan de lawaaierige voorkant was inderdaad groter, maar met maar 1 bureaustoel. Badkamer was klein. Geen grepen in het bad. Voor oudere mensen is dat lastig in -en uit stappen. Je moest schuin op de wc gaan zitten vanwege de wc rolhouder. Avond voor vertrek betaalde ik wat er nog open stond. Dit adviseer ik iedereen, want er logeren hier veel bus gezelschappen. "U heeft de tax al betaald mevrouw," zei receptioniste. 'Weet je het zeker?' "Ja, ik weet het zeker. U kunt morgen zo weggaan. All set." De volgende ochtend, toe ik om de auto vroeg zei een andere receptioniste: "mevrouw U moet nog tax betalen." 'Huh? Uw collega zei gisteravond dat ik het al betaald had.' "Neen, ze heeft een fout gemaakt.

Het ontbijt was grandioos.

Perfect hotel voor een paar nachten

De badkamer mag groter

Heerlijk ontbijt. Erg uitgebreid. De locatie is fantastisch. Op 5 minuten lopen van het oude centrum, de hoofdstraat met alle winkels en de zee. De afzonderlijke buitenplaats van het hotel is erg gezellig en leuk om te ontbijten.

Toppunt van Nice
    • Executive Tweepersoonskamer

Erg fijn onthaal. Zeer gastvrij. Goede atmosfeer. De tuin is heerlijk om in te zitten. Zowel tijdens het ontbijt als in de middag of avond. Personeel was ontzettend vriendelijk. Iedereen deed zijn best. Het ontbijt buffet was heerlijk. Winkelgebied op 100 m afstand. Oude stad ook slechts 10 min lopen.

Prima locatie maar zeker geen 4-sterren
    • Classic Tweepersoonskamer

Dit hotel verdient geen 4 sterren. Mijn kamer was bijzonder klein met een gedateerde badkamer (douchen in klein glad bad met vies douchegordijn, scheuren in tegels etc.) en een zeer lawaaige airco. Daarnaast kun je in de pub niets te eten krijgen als je 's avonds nog wat wilt. Alleen een schaaltje pinda's. De bediening is er bovendien zeer traag. Verder een aantal norse personeelsleden getroffen. Ik ben niet snel ontevreden, maar dit is absoluut geen 4-sterrenhotel

Prima lokatie, leuke binnentuin, heerlijk uitgebreid ontbijt

mooi en gezellig hotel, maar veel stappen is de boodschap

prijzen bar,

Erg charmant hotel, ontbijt was zeker ok, bar is wat aan de dure kant, maar er is een happy-hour formule tussen 17-20u. mespresso-toestel op de kamer -top- lucthaven-hotel: ondanks officiële taci voleden we ons echt opgelicht (45€!!) met bus terug gegaan -450m stappen- kost €6 pp

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Goed verblijf dankzij perfecte locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer

de kamer en de ruimte zowel qua beweeg- en opbergruimte als de klimaatbeheersing.We konden niet eens 2 grote reistassen kwijt.

Ontbijt heerlijk, binnenplaats prima, locatie perfect! kamers zeer klein voor langer verblijf dan 1 of 2 nachten.wifi zeer slecht.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Uitstekende service
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer was erg eenvoudig en klein. Airco werkt alleen in de zomer.

Prima ligging van het hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed restaurant in de straat van het hotel (Lulu's) . Goed ontbijtbuffet in het hotel.

nice is een leuke stad maar de volgende keer gaan we buiten de vakantieperiode
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt zeer goed!!! Loatie goed!!!

Moeder (84) - dochter uitstap succes, mede door prettig hotel met goede sfeer
    • Classic Tweepersoonskamer

Ligging van hotel, schone kamers, prima ontbijt, vriendelijk personeel

ga terug keren
    • Executive Tweepersoonskamer

we zijn er intussen een drietal keer geweest en voelen er ons thuis

Goede ervaring

Niets aan te merken

Ligging personeel ontbijt

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Geen lamp

Heerlijk uitgebreid ontbijt!

goed verzorgd
    • Classic Tweepersoonskamer

Uitstekend ontbijt, goed verzorgd, prima personeel

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Vriendelijk personeel, de Engelse taal machtig.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer klein, aan drukke weg, behoorlijk doorklinkend. Ontbijt simpel

Vriendelijk personeel, de Engelse taal machtig. Kamer schoon

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Betere kamer op verzoek

Geen gebakken ei binne het ontbijt

Betere kamer op verzoek

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Personeel zeer gedienstig en vriendelijk.

Personeel zeer gedienstig en vriendelijk. Ik kende het hotel al van vroeger en had goede ervaring.

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Personeel, WIFI

Kleine kamers, aan einde vanaf zonder nooduitgang.

Personeel, WIFI

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.