Beoordelingen over Aparthotel Adagio Access Marseille Saint Charles 3-sterren

23, Rue Honnorat, 13003 Marseille, Frankrijk

#122 van de 244 vakantiewoningen in Marseille

gewoon even slapen voordat we trein om 8 uur nemen
    • Studio

Dat er geen ijsblokjes bakje in de vriezer is. Dat er geen 'hot-water perculator' aanwezig is en geen koffie- en theezakjes aanwezig zijn zoals bv in andere "Aparthotels" bv in Barcelona

Dicht bij het station en ruimte om in het keukentje wat te eten

Voldeed niet aan de omschrijving op de site van Booking.
    • Studio

Wij hadden een Studio geboekt. Bij de foto's wordt zitje getoond maar deze foto bleek niet bij de studio te horen. De receptioniste liet merken hier al eerder klachten over gehad te hebben en gaf de schuld aan Booking. Dit ook aan Booking gemeld en tot twee keer toe een niet relevante reactie ontvangen. Geluidsoverlast van het station Ligt in een minder goede buurt

Op loopafstand van het station en de oude haven.

Comfortabel hotel vlakbij het station. Dat laatste betekent dus geen langdurig gezeul met koffers.
    • Studio

Het is een groot hotel. Het personeel aan de balie is vooral zakelijk ingesteld. Maar enfin, zakelijk was in dit geval niet onvriendelijk.

Een groot hotel met comfortabele, vrijwel geluiddichte kamer en badkamer en een keukentje. Airco. Uitgebreid ontbijt met lekkere producten om uit te kiezen. Goed bed. Ik voelde me zeer ontspannen in het hotel.

Ok als tussenstop (mede door de afgesloten parking), maar deze accomodatie kies ik niet opnieuw!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kraan in badkamer los, douchestang was zo goed als stuk ... er dienen duidelijk wat herstellingen te worden uitgevoerd. Zowel bij het inchecken als bij het uitchecken zat er telkens een vriendelijke, behulpzame medewerker aan het onthaal. Echter in de avond zat er aan de balie een héle norse, onvriendelijke man. Die man deed zijn job duidelijk niet graag ... Ik zal in de toekomst deze accommodatie niet meer opnieuw kiezen.

Geen luxe of overdreven comfort, maar wij boekten deze kamer als tussenstop (slapen en doorreizen) dus min of meer ok. De afgesloten parking is een pluspunt.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Prima dichtbij (300 m) het station Saint Sharles.
    • Studio

Dat er geen watercooker was (theedrinkeres)??

Het keukentje met koelkast en vriezertje ( als je niet naar een restaurant gaat kun jezelf iets eenvoudigs maken)

Locatie/kamer

Locatie/kamer

Was dicht bij vervoer
    • Studio

Er was voor de rest niets te doen er was geen tuin of zo

Was dicht bij vervoer

top

ontbijt

ontbijt kon veel beter

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Dat het naast het station lag.
    • Studio

Dat het naast het station lag. Stond er niet bij en dat vonden we wel heel vervelend.

Apartementen aan de voorzijde van het gebouw zijn niet zo...

Apartementen aan de voorzijde van het gebouw zijn niet zo geluidsdicht. Dus wordt men iedere morgen gewekt door de omroeper van het station rond 5u.

Efficiënte plek voor een kort verblijf

Ondanks gevraagd te hebben om 2 bedden kregen we één bed

De locatie is dicht bij het station, ideaal als je de vroege trein moet halen of laat aankomt

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

We hadden een kamer voor 4 personen, maar er waren 3 bedden...

We hadden een kamer voor 4 personen, maar er waren 3 bedden opgemaakt en geen bedlinnen en dekbed voor het 4e bed (bank!). Volgens de receptionist moest dat er allemaal zijn, maar was er niet. Na aandringen spullen gekregen en bed opgemaakt door ons zelf. Ook de handdoeken in de badkamer waren voor slechts 2 personen beschikbaar (2 kleine handoekjes en 2 badhandoeken).

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

brandalarm in keuken zonder afzuigsysteem.

brandalarm in keuken zonder afzuigsysteem.. 15€ moeten betalen per keer dat we nieuwe handdoeken willen ...

• Beoordeeld op: 23 februari 2015

bed, locatie, parkeergarage

Lawaai van buiten: raam open voor frisse lucht was niet mogelijk(stationslawaai), karig ontbijt, summier uitgeruste keuken

bed, locatie, parkeergarage